fez222 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) / Επεξ/σία 21 Απριλίου 2021 από fez222
NikosKallithea Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δεν χανει αξια το αυτοκίνητο απο τέτοια. Μπορείς μα ζητήσεις αυτοκίνητο αντικατάστασης
TuXaKoS Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 15 λεπτά πριν, fez222 είπε Καλησπερα σε ολους. Ειπα και εγω να παρω ενα καινουριο αμαξι για να βρω την υγεια μου και να μην εχω θεματα με συνεργια κλπ για καποιο καιρο. Μετα απο περιπου 15 μερες που το εχω, ασχισαν να σβινουν οι οθόνες οι οποιες περιεχουν και χιλιομετρητη και ολες τις ενδείξεις μεσα. Το αφησα 1-2 μερες καθως μεσολαβουσε και Σ/Κ, και Δευτερα πρωι πρωι πηρα τον dealer για να δω τι γινεται. Μου κλεισανε ραντεβου την επομενη μερα το πρωι οπου και πηγα. Κανανε ολα τα απαραιτητα τεστς κλπ και ειδανε οτι το προβλημα δεν ειχε λυση απλα βαζοντας καινουριο software κλπ. Οποτε το κρατησανε μεσα. Ολοκληρωνοντας το τεστινγκ τους, καταληξανε οτι ειναι θεμα με της οθονες του αμαξιου και θα χρειαστουν ολικη αλλαγη. Ακομα δεν με εχουν ενημερωσει ποσο καιρο θα παρει αυτο, καθως θα το ξερουν απο αυριο και μετα. Αυτο που ηθελα να ρωτησω απο μεριας μου ειναι, τι συνηθηζετε σε αυτες τις περιπτωσεις. Προσωπικα, φυσικα πιστευω οτι για οσο καιρο θα ειμαι χωρις το αμαξι μου, θα πρεπει η εταιρια να με αποζημιωσει με καποιο τροπο, εαν αυτος ο καιρος π.χ. ειναι παραπανω απο 1 εβδομαδα (εκτος του λογικου δηλαδη). Αυτο που επισης θα ηθελα την γνωμη σας ειναι, τι συνηθίζετε σε αυτες τις περιπτωσεις; Πιστευω οτι το αμαξι λογο αυτης της επισκευης που θα γινει, θα χασει καποια αξια, καθως λογικα παντα θα γραφτει στο ιστορικο του, ασχετος του οτι η αλλαγη κλπ θα ειναι απο εξουσιοδοτημένο συνεργείο, παλι πιστευω οτι θα χασει αξια. Δεν θα επρεπε η εταιρια να με αποζημιωσει για αυτη την αξια που θα χασει το αμαξι λογο της επισκευης; (Ξαναθυμιζω το αμαξι δεν εχει κλεισει καν μηνα) Πειτε μου, εαν αυτα που σκεφτομαι ειναι λογικα η παραλογα. Μπορείς να ζητήσεις αμάξι αντικατάστασης και λογικά θα σου δώσουν. Από εκεί και πέρα δε μπορώ να καταλάβω τι παραπάνω περιμένεις και όχι για εμένα δεν χάνει την αξία του το αυτοκίνητο.
tutuyo Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Δυστυχώς φαίνεται ότι έπεσες σε Monday car. Για ποιο αυτοκίνητο πρόκειται; Από την στιγμή που καλύπτεται από την εγγύηση δεν βλέπω τον λόγο να στεναχωριέσαι, οκ σίγουρα θα περάσεις μια μικρή ταλαιπωρία γιατί θα μείνεις χωρίς αμάξι, αλλά θα μπορούσες να απαιτήσεις αυτοκίνητο αντικατάστασης Καμία αξία δεν χάνει (πέρα από την γνωστή απομείωση των καινούργιων αυτοκινήτων, ανά τα έτη) Επεξ/σία 21 Απριλίου 2021 από tutuyo
Bitbit Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 όταν είχα πάει εγώ το δικό μου αυτοκίνητο να το κοιτάξουνε, δε θυμάμαι καν τι είχε, μου είχαν προτείνει από μόνοι τους να μου δώσουν αυτοκίνητο παρόλο που δε θα έμενε μέσα ούτε μέρα. Το απόγευμα θα το έπαιρνα. Δε πήρα το αυτοκίνητο αντικατάστασης μιας και δε το χρειαζόμουν. Οπότε λογικά αν το ζητούσες θα σου έδιναν. Τώρα από εκεί και πέρα δε μπορείς να ζητήσεις κάτι άλλο. Το αυτοκίνητο έχει εγγύηση, θα διορθώσουν το πρόβλημα και όλα καλά. Αυτό για την αποζημείωση μου φαίνεται αστείο μόνο που το σκέφτηκες. Δηλαδή με αυτή τη λογική κάθε φορά που ενεργοποιείται η εγγύηση για οποιοδήποτε προϊον θα πρέπει να μας δίνουν και αποζημείωση; Και γιατί να χάσει αξία το αυτοοκίνητο; δε το καταλαβαίνω αυτό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα