Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έτσι ακριβώς είναι για τα προϊόντα microsoft. Επικοινωνία με την εταιρεία και σου στέλνουν κούριερ. Από το εξωτερικό πάντα,στην Ελλάδα δεν υπάρχει service

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το περασμένο μήνα  ένα combo logitech χάλασε μετά από ενα χρόνο χαλαρής χρήσης στο σπίτι, κόλαγε το πληκτρολόγιο,το ποντίκι μια χαρά.Το πήγα στο Msystems όπου το είχα αγοράσει και το άφησα,μετά απο μια ώρα με πήραν τηλ. επιβεβαιώσαμε το πρόβλημα και έγινε αντικατάσταση με καινούριο. Εχει τρία χρόνια εγγύηση ελπίζω να μην χρειαστεί ξανά. Το μαγαζί έκανε αυτό που πρέπει,δεν μπλέξαμε τη logitech στη ιστορία αυτή.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, DREAMAX είπε

Το περασμένο μήνα  ένα combo logitech χάλασε μετά από ενα χρόνο χαλαρής χρήσης στο σπίτι, κόλαγε το πληκτρολόγιο,το ποντίκι μια χαρά.Το πήγα στο Msystems όπου το είχα αγοράσει και το άφησα,μετά απο μια ώρα με πήραν τηλ. επιβεβαιώσαμε το πρόβλημα και έγινε αντικατάσταση με καινούριο. Εχει τρία χρόνια εγγύηση ελπίζω να μην χρειαστεί ξανά. Το μαγαζί έκανε αυτό που πρέπει,δεν μπλέξαμε τη logitech στη ιστορία αυτή.

Το μαγαζί έκανε αυτό που του είπε η logitech να κάνει: "Άλλαξε τα όλα και σε πιστώνω".

Από την άλλη αν είχες πάρει microsoft το μαγαζί θα έκανε αυτό που του λέει η microsoft να κανει: "Στείλε τον πελάτη σε εμένα"

  • Thanks 1
Δημοσ.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ

Πήρα τηλ, με παρέπεμψαν στο σωστό τηλέφωνο του σερβις 211 1206500, μετά από κανένα δεκάλεπτο προειδοποιήσεων <'η κλήση καταγράφεται, πατήστε 1 για approval klp, συνδέομαι με μια κυρία και αφού αναλύω τον πόνο μου μου ζητάει το εμαιλ μου ....5 λεπτά να το γράψει (λες και ειμαστε δημοσιο, δεν καταλάβαινε τα αγγλικά σαν λέξεις που είναι το email μου , με τα πολλά βγάλαμε άκρη , ανοιξαμε case και το έκανα στο site της microsoft... το site είναι μόνο αγγλικά (φαντάζομαι για να δυσκολέψει όσους δεν πολύ γνωρίζουν γλώσσα) ανέβασα φώτο τις αποδείξεις και τους λόγους που θέλω αντικατάσταση και είμαι στο περίμενε... πριν κλείσουμε η ευγενική κατά τα άλλα κοπέλα με ενημέρωσε πως το συγκεκριμένο τμήμα αργεί και 1-2 μήνες για να λύσει το θέμα και αν ειναι να σημειώσω τον αριθμό "πρωτοκόλου" που μου έδωσε και αν ειναι να ξανα επικοινωνήσω...

Καλά κρασιά δηλαδή...

ενημερωτικά και για αρχείο για να ξέρετε

4 ώρες πριν, gianniz_k είπε

Έτσι ακριβώς είναι για τα προϊόντα microsoft. Επικοινωνία με την εταιρεία και σου στέλνουν κούριερ. Από το εξωτερικό πάντα,στην Ελλάδα δεν υπάρχει service

και ειναι σωστη πρακτικη τωρα αυτη? να επικοινωνω με το call center τηλεφωνικα και να δινω τηλεφωνικα τα στοιχεια (με ρισκο να τα γραψουν λαθος) και βλεπουμε? για το 1894 καλο ηταν...

εγω δεν ξαναπαίρνω microsoft παρελκόμενα, δεν είναι το κόστος το οποιο ειναι ευτελες , αλλα η υποτιμηση του καταναλωτη....

  • Like 3
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Beefeater είπε

και ειναι σωστη πρακτικη τωρα αυτη? να επικοινωνω με το call center τηλεφωνικα και να δινω τηλεφωνικα τα στοιχεια (με ρισκο να τα γραψουν λαθος) και βλεπουμε? για το 1894 καλο ηταν...

εγω δεν ξαναπαίρνω microsoft παρελκόμενα, δεν είναι το κόστος το οποιο ειναι ευτελες , αλλα η υποτιμηση του καταναλωτη....

Σωστό ή λάθος δεν θα το κρίνω εγώ. Σίγουρα πάντως θα μπορούσε να το κάνει πιο εύκολο,ειδικά για προϊόντα όπως πληκτρολόγια,ποντίκια.

Πάντως πρέπει να γίνεται και ηλεκτρονικά η διαδικασία,όχι μόνο μέσω τηλεφώνου

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

εγώ είχα πολύ καλή εμπειρία με την microsoft. Παίρνεις τηλέφωνο αναφέρεις το πρόβλημα και σου στέλνουν σε μερικές μέρες με courier το νέο πληκτρολόγιο, χωρίς να πάρουν πίσω το παλιό. Ούτε καν φωτογραφίες δεν ζήτησαν.

Δεν μου έτυχε ποτέ να κάνουν 1-2 μήνες αλλά ίσως να έχουν αλλάξει τα πράγματα τώρα.

Δημοσ.
58 λεπτά πριν, gianniz_k είπε

Σωστό ή λάθος δεν θα το κρίνω εγώ. Σίγουρα πάντως θα μπορούσε να το κάνει πιο εύκολο,ειδικά για προϊόντα όπως πληκτρολόγια,ποντίκια.

Πάντως πρέπει να γίνεται και ηλεκτρονικά η διαδικασία,όχι μόνο μέσω τηλεφώνου

οσο πιο πολλοι σε ζορισουνε τοσοι λιγοτεροι θα κανουν claim για το χαλασμένο τους πληκτρολόγιο/ποντίκι/ whatever ;)

Μόλις τώρα, The_Judas είπε

εγώ είχα πολύ καλή εμπειρία με την microsoft. Παίρνεις τηλέφωνο αναφέρεις το πρόβλημα και σου στέλνουν σε μερικές μέρες με courier το νέο πληκτρολόγιο, χωρίς να πάρουν πίσω το παλιό. Ούτε καν φωτογραφίες δεν ζήτησαν.

Δεν μου έτυχε ποτέ να κάνουν 1-2 μήνες αλλά ίσως να έχουν αλλάξει τα πράγματα τώρα.

ανέφερα τι μου είπε στο τηλ, στην φορμα ζητούσαν serial number και να αναφερω το περιστατικό... μου ηρθε αυτοματοποιημενο μηνυμα που λεει θα εχω απαντηση σε μια business day (!!!)

θα ενημερωσω

  • Like 1
Δημοσ.

update

μετά από μερικά email στο customer support στα αγγλικά, καταλάβανε το πρόβλημα μου, και μου δίνουν ή επιστροφή χρημάτων, ή upgrade σε wireless desktop 3050 μιας και το δικό μου wireless desktop 850 δεν βγαίνει πια...

αν και αυτό που προτείνουν είναι καλύτερο/ακριβότερο (γύρω στα 50 ευρώ σκρούτζ) από αυτό που είχα , επέλεξα επιστροφή χρημάτων γιατί ήδη αγόρασα το logitech mk295 silent (φοβερό, πραγματικά αθόρυβο) και αφέτέρου δεν θέλω να μαζεύω "κούρκουτα " σπίτι καθώς και να πάρω ξανά προϊόν microsoft...

οψόμεθα!

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, Beefeater είπε

update

μετά από μερικά email στο customer support στα αγγλικά, καταλάβανε το πρόβλημα μου, και μου δίνουν ή επιστροφή χρημάτων, ή upgrade σε wireless desktop 3050 μιας και το δικό μου wireless desktop 850 δεν βγαίνει πια...

αν και αυτό που προτείνουν είναι καλύτερο/ακριβότερο (γύρω στα 50 ευρώ σκρούτζ) από αυτό που είχα , επέλεξα επιστροφή χρημάτων γιατί ήδη αγόρασα το logitech mk295 silent (φοβερό, πραγματικά αθόρυβο) και αφέτέρου δεν θέλω να μαζεύω "κούρκουτα " σπίτι καθώς και να πάρω ξανά προϊόν microsoft...

οψόμεθα!

Όπως διαπίστωσες η MS έχει την καλύτερη υποστήριξη και τίποτα από όλα αυτά που έλεγες τελικά δεν ισχύει…

Κάποιο ελαττωματικό προϊόν μπορεί να υπάρχει και στην καλύτερη εταιρία….

Εγώ αν και φανατικός υπερ της logitech μετά από απανωτά ελλαττωματικά προϊόντα την άφησα και πήγα σε MS…

12 χρόνια τώρα ότι και αν έχω αγοράσει από MS είναι ότι καλύτερο…

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, andreas1gr είπε

Όπως διαπίστωσες η MS έχει την καλύτερη υποστήριξη και τίποτα από όλα αυτά που έλεγες τελικά δεν ισχύει…

Κάποιο ελαττωματικό προϊόν μπορεί να υπάρχει και στην καλύτερη εταιρία….

Εγώ αν και φανατικός υπερ της logitech μετά από απανωτά ελλαττωματικά προϊόντα την άφησα και πήγα σε MS…

12 χρόνια τώρα ότι και αν έχω αγοράσει από MS είναι ότι καλύτερο…

όλα όσα λέω ισχύουν, έχω αλλάξει 10-12 υπολογιστές, όλοι dell.... δεν χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω για υποδειγματική υποστήριξη....

και επειδή δεν θα ξαναπάρω ms προϊόντα ζήτησα refund

αυτό που κάνανε/προτείνανε είναι ο νόμος σε εμπορικές συναλλαγές, αν δεν ΄υπάρχει ίδιο γίνεται αντικατάσταση σε ίδιας/ καλύτερης  αξίας προϊόν

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Beefeater είπε

όλα όσα λέω ισχύουν, έχω αλλάξει 10-12 υπολογιστές, όλοι dell.... δεν χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω για υποδειγματική υποστήριξη....

και επειδή δεν θα ξαναπάρω ms προϊόντα ζήτησα refund

αυτό που κάνανε/προτείνανε είναι ο νόμος σε εμπορικές συναλλαγές, αν δεν ΄υπάρχει ίδιο γίνεται αντικατάσταση σε ίδιας/ καλύτερης  αξίας προϊόν

οκ

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/4/2021 στις 2:11 ΜΜ, Beefeater είπε

όλα όσα λέω ισχύουν, έχω αλλάξει 10-12 υπολογιστές, όλοι dell.... δεν χρειάζεται να πω κάτι παραπάνω για υποδειγματική υποστήριξη....

και επειδή δεν θα ξαναπάρω ms προϊόντα ζήτησα refund

αυτό που κάνανε/προτείνανε είναι ο νόμος σε εμπορικές συναλλαγές, αν δεν ΄υπάρχει ίδιο γίνεται αντικατάσταση σε ίδιας/ καλύτερης  αξίας προϊόν

Πάντως, δεν χρειάστηκαν 15ευρώ σε τηλέφωνα, ούτε να περιμένεις 1-2 μήνες, όπως είχες πεί από την αρχή.

Δευτέρα άνοιξες το νήμα και Πέμπτη σου είχαν προσφέρει ανώτερη λύση από αυτό που χάλασε και μάλιστα επειδή έχεις στραβώσει πέρνεις τα λεφτά σου πίσω όπως απαίτησες.

Για πες μας, αφού γνωρίζεις από service, η Dell πότε ακριβώς επιστρέφει λεφτά;;;

Επεξ/σία από dpolal
Δημοσ.
22 ώρες πριν, dpolal είπε

Πάντως, δεν χρειάστηκαν 15ευρώ σε τηλέφωνα, ούτε να περιμένεις 1-2 μήνες, όπως είχες πεί από την αρχή.

Δευτέρα άνοιξες το νήμα και Πέμπτη σου είχαν προσφέρει ανώτερη λύση από αυτό που χάλασε και μάλιστα επειδή έχεις στραβώσει πέρνεις τα λεφτά σου πίσω όπως απαίτησες.

Για πες μας, αφού γνωρίζεις από service, η Dell πότε ακριβώς επιστρέφει λεφτά;;;

επειδή έχω επιχείρηση, το dell next business day για επιδιορθώσεις το έχουν τιμήσει πολλές φορές, και δεν είμαι αθήνα αλλά σε νησί...

για την ιστορία, δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα τι στοιχεία τράπεζας θέλουν για το refund μου.... 

Δημοσ.

Επιβεβαιώνω τα όσα ειπώθηκαν περί DELL, έχοντας πολύ πρόσφατη εμπειρία (την επόμενη ημέρα από το άνοιγμα της υπόθεσης και αφού έστειλα παραστατικό - περιγραφή βλάβης - λεπτομερείς φωτογραφίες, παρέλαβα καινούρια οθόνη μέσω ΤΝΤ). Δεν μου είχε συμβεί ποτέ ξανά με άλλη πολυεθνική εταιρία.

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 24/4/2021 στις 12:19 ΜΜ, dpolal είπε

Πάντως, δεν χρειάστηκαν 15ευρώ σε τηλέφωνα, ούτε να περιμένεις 1-2 μήνες, όπως είχες πεί από την αρχή.

Δευτέρα άνοιξες το νήμα και Πέμπτη σου είχαν προσφέρει ανώτερη λύση από αυτό που χάλασε και μάλιστα επειδή έχεις στραβώσει πέρνεις τα λεφτά σου πίσω όπως απαίτησες.

Για πες μας, αφού γνωρίζεις από service, η Dell πότε ακριβώς επιστρέφει λεφτά;;;

παρατήρηση, δεν ειχα πει εγω στην αρχή, αλλά η ίδια η τηλεφωνήτρια της microsoft που μίλησα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...