ninos30 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Να επιβεβαιώσω κι εγώ με την σειρά μου. - Τo APP το εγκατέστησα πρώτη φορά χθες - Αγορά Mediamarkt (Θεσσαλονικη Σταθμός) ηλεκτικός φούρνος NEFF σε προσφορά από MM, αγορά με Click Away (χθες αργά στις 02:00 έκανα την παραγγελία στις 11:00 σήμερα μου είχαν κανονίσει το ραντεβού) - Πληρωμή με χρεωστικη (όλο το ποσό) και οι πόντοι εμφανίστηκαν όλοι πάνω στο απόκομμα. ΜΑΛΙΣΤΑ πήρα και ένα εξτρα bonus 3.825 από το ΜΜ (από τον φούρνο οι πόντοι ήταν 76.500, 765€ κόστιζε ο φούρνος) Σημειωτέων οι υπάλληλοι δεν είχαν την παραμικρή ιδέα όταν τους ρώτησα ΠΡΙΝ κάνω την συναλλαγή. Και ήταν παρόν και ο υποδιευθυντής του καταστήματος. Τους έδειχνα εγώ την προσφορά στο Internet. Μίλησαν live με πωλήσεις και marketing και επέμεναν όλοι πως δεν υπάρχει επιστροφή Yellows. Μετά την συναλλαγή έπεσαν τα τηλέφωνα για ενημέρωση στους υπολοίπους του καταστήματος. Ευχαριστώ τον TS. Επεξ/σία 22 Απριλίου 2021 από ninos30
d_gkal Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 καλα, το media/public ειναι γνωστο πανηγυρι και δε ξερουν τιποτα οι υπαλληλοι. συνηθισμενο φαινομενο 😋
Dimitris156 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Στις 20/4/2021 στις 3:02 ΜΜ, Georgegr3 είπε Βρεθηκε ακρη με πολλές δοκιμές. Δεν δέχεται ειδικους χαρακτήρες πχ +. Παρ' ολο που τους δεχεται ως winbank, στο yellow κολλαει. Θα ξαναμιλήσω με την εξυπηρέτηση για να ενημερώσω. Επειδή και εγώ έχω ειδικό χαρακτήρα στον κωδικό μου, έχουμε κανένα update?
Doubt Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 5 λεπτά πριν, Dimitris156 είπε Επειδή και εγώ έχω ειδικό χαρακτήρα στον κωδικό μου, έχουμε κανένα update? Εμένα, με ειδικό χαρακτήρα μπήκε κανονικά με την πρώτη. Ίσως δεν αφορά όλους. (τους χαρακτήρες) (τους ειδικούς)
coyote2 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Όλοι έχουμε ειδικούς χαρακτήρες ρε παιδιά μην τρελαίνεστε
Dimitris156 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Όντως δεν έφταιγε αυτό, ξέχασα ότι είχα αλλάξει κωδικό πριν μερικούς μήνες και έβαζα το παλιό.
djuan1988 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Ας καταθέσω τη σημερινή μου εμπειρία από την προσπάθεια αγοράς από το Mediamarkt. Προσπάθησα να αγοράσω ένα κινητό, το οποίο δεν το εμφανίζει διαθέσιμο για click away στα καταστήματα της Θεσσαλονίκης. Επειδή θέλω να λάβω άμεσα την επιστροφή και φοβάμαι τις παραδόσεις τους, θέλω να το πάρω από κατάστημα. Τηλεφωνώ στο κέντρο τους, μετά από ανεκτή αναμονή το σηκώνει μια ευγενέστατη κυρία, η οποία με ενημερώνει ότι είναι διαθέσιμο και στα 3 καταστήματα της πόλης (στο σύστημα που βλέπει αυτή), προχωράμε στην παραγγελία, επιλέγω πληρωμή στο κατάστημα, την ευχαριστώ και όλα καλά. Σε 5 λεπτά δέχομαι κλήση από την ίδια, στην οποία με ενημερώνει ότι υπήρχε κάποιο "πρόβλημα" στο σύστημα και πρέπει να κάνουμε ξανά την παραγγελία, συμφωνώ και τότε μου λέει ότι πρέπει τελικά να προπληρώσω γιατί τα καταστήματα είναι κλειστά και δεν μπορούν να βγάλουν το POS! Αρνούμαι και της λέω ότι δεν ισχύει αυτό και μπορεί να το δει και στο site τους. Η απάντησή της ήταν ότι αυτή την πληροφορία έχει. Ακυρώνουμε την παραγγελία και τότε έρχεται στο κινητό μου επικό μήνυμα. Πραγματικά δεν ξέρουν τι τους γίνεται.
Doubt Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 10 λεπτά πριν, djuan1988 είπε Σε 5 λεπτά δέχομαι κλήση από την ίδια, στην οποία με ενημερώνει ότι υπήρχε κάποιο "πρόβλημα" στο σύστημα και πρέπει να κάνουμε ξανά την παραγγελία, συμφωνώ και τότε μου λέει ότι πρέπει τελικά να προπληρώσω γιατί τα καταστήματα είναι κλειστά και δεν μπορούν να βγάλουν το POS! Αρνούμαι και της λέω ότι δεν ισχύει αυτό και μπορεί να το δει και στο site τους. Η απάντησή της ήταν ότι αυτή την πληροφορία έχει. Έπρεπε να το συνεχίσεις λίγο, να δεις που το πάει. Περίεργο.
djuan1988 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Doubt είπε Έπρεπε να το συνεχίσεις λίγο, να δεις που το πάει. Περίεργο. Είπαμε διάφορα, απλά δεν τα έγραψα όλα για να μη γίνει μεγαλύτερο το σεντόνι. Ήθελε να μου στείλει link προς τράπεζα για να πληρώσω με αυτόν τον τρόπο. EDIT. Το λινκ του μηνύματος από το Public και όχι από το Mediamarkt δεν οδηγεί πουθενά! Επεξ/σία 21 Απριλίου 2021 από djuan1988
costacurta Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 47 λεπτά πριν, djuan1988 είπε Ας καταθέσω τη σημερινή μου εμπειρία από την προσπάθεια αγοράς από το Mediamarkt. Προσπάθησα να αγοράσω ένα κινητό, το οποίο δεν το εμφανίζει διαθέσιμο για click away στα καταστήματα της Θεσσαλονίκης. Επειδή θέλω να λάβω άμεσα την επιστροφή και φοβάμαι τις παραδόσεις τους, θέλω να το πάρω από κατάστημα. Τηλεφωνώ στο κέντρο τους, μετά από ανεκτή αναμονή το σηκώνει μια ευγενέστατη κυρία, η οποία με ενημερώνει ότι είναι διαθέσιμο και στα 3 καταστήματα της πόλης (στο σύστημα που βλέπει αυτή), προχωράμε στην παραγγελία, επιλέγω πληρωμή στο κατάστημα, την ευχαριστώ και όλα καλά. Σε 5 λεπτά δέχομαι κλήση από την ίδια, στην οποία με ενημερώνει ότι υπήρχε κάποιο "πρόβλημα" στο σύστημα και πρέπει να κάνουμε ξανά την παραγγελία, συμφωνώ και τότε μου λέει ότι πρέπει τελικά να προπληρώσω γιατί τα καταστήματα είναι κλειστά και δεν μπορούν να βγάλουν το POS! Αρνούμαι και της λέω ότι δεν ισχύει αυτό και μπορεί να το δει και στο site τους. Η απάντησή της ήταν ότι αυτή την πληροφορία έχει. Ακυρώνουμε την παραγγελία και τότε έρχεται στο κινητό μου επικό μήνυμα. Πραγματικά δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Μαν πρόσεξε γιατι παίζει να έγινε μπέρδεμα. Μπορείς να κάνεις κράτηση με επιλογή clickaway. Να πας από το κατάστημα να πληρώσεις με τη χρεωστική να πάρεις τό προϊόν και τους ποιντς. Αυτό γινεται. Τι θα πει σου είπε δεν λειτουργεί το pos? Αυτό που δεν γίνεται είναι να κάνεις την ίδια διαδικασια αλλά να βάλεις αποφορολογηση σαν ΕΠ. Λειτουργεί εν μέρη το ταμείο για πληρωμή αλλά δεν λειτουργει για να σου ετοιμάσει τιμολόγιο αποφορολογησης. Αυτό ισχύει στη Θεσσαλονίκη λόγω κοβιντ . Στην Αθήνα που έχει click date μπορείς κανόνικα όλα. Βέβαια παίζει σε λιγες μέρες να ανοιξουν ετσι και αλλιώς και να ξεμπερδευουμε
MontzOlee Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 καλησπερα , σιγουρα εχει ειπωθει αλλα δεν επεσα πανω στην απαντηση. Η ερωτηση μου ειναι : για να παρουμε τους ποντους απο ΜΜ για παραδειγμα γινεται με φυσικη παρουσια και POS ή και απο το online καταστημα τους? ευχαριστω και ευχαριστουμε TS για το post
ninos30 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Φυσικά ισχύει και για τις online συναλλαγες. Τα λέει όλα αναλυτικά στο παρακάτω link https://yellow.piraeusbank.gr/~/media/341E5065EB754AFF849D0875C8FCAE68.ashx 1
Tzimmys Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 14 ώρες πριν, pdionisis είπε Εμενα μου βγαζει "αδυναμία σύνδεσης" (δε μου ζητάει καν κωδικούς) και να κάνω update (μόλις έχω κατεβάσει από το google play την τελευταία έκδοση) Έβγαλες άκρη? Μου κάνει ακριβως το ίδιο. Είσαι ρουταρισμένος?
d_gkal Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Just now, Tzimmys said: Έβγαλες άκρη? Μου κάνει ακριβως το ίδιο. Είσαι ρουταρισμένος? Αν είναι root το τηλέφωνο δε θα παίξει. Εκτός αν το κρύψετε με το magichide (αυτό έκανα και παίζει σωστά)
Katax8onios_ Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Δημοσ. 21 Απριλίου 2021 Καλησπέρα, Να παραθέσω κ εγώ με την σειρά μου ότι ισχύει η προσφορά κανονικά. Εγγραφή στο yellow app πρώτη φορά κ αμέσως μετά παραγγελία από τα Hondos Center με online πληρωμή μέσω της κάρτα Πειραιώς. Ελέγχω μετά την πληρωμή την εφαρμογή των yellows κ βλέπω ότι έχουν μπει όλοι ο πόντοι της προσφοράς (100 yellow / ευρω). 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα