SeNNinhA Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 13 λεπτά πριν, tasvar είπε Επειδή τώρα έχω άλλες υποθέσεις που έχουν προτεραιότητα, με την πρώτη ευκαιρία, θα το δώ. Με το κατάστημα αγοράς ή με το support της AOC να επικοινωνήσω; Το πιο γρήγορο είναι συνήθως να επικοινωνήσεις με την αντιπροσωπεία. Στειλε μερικές φώτο με email για αρχή. Θα σε καθοδηγήσουν πρώτα με το classification του προβλήματος με βάση τον πίνακα που εβαλες. Εάν το θεωρήσουν το ένα Black full pixel type 2 τότε θα σου την αλλάξουν.
tasvar Δημοσ. 14 Ιανουαρίου Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε Το πιο γρήγορο είναι συνήθως να επικοινωνήσεις με την αντιπροσωπεία. Στειλε μερικές φώτο με email για αρχή. Θα σε καθοδηγήσουν πρώτα με το classification του προβλήματος με βάση τον πίνακα που εβαλες. Εάν το θεωρήσουν το ένα Black full pixel type 2 τότε θα σου την αλλάξουν. Υπάρχει στην Ελλάδα αντιπρόσωπος AOC? Στο site τους έχει είδα μια φόρμα που επιλέγεις χώρα.
tasvar Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Επικοινώνησα με την aoc και έστειλα mail με φωτογραφίες, δέχτηκαν την αντικατάσταση της οθόνης αλλά με άλλη "ανανεωμένη". Δηλαδή όχι του κουτιού που λέμε. Εγώ την έχω 1 1/2 μήνα. Τι να κάνω; Σκέφτομαι να κρατήσω αυτή που έχω.
SeNNinhA Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, tasvar είπε Επικοινώνησα με την aoc και έστειλα mail με φωτογραφίες, δέχτηκαν την αντικατάσταση της οθόνης αλλά με άλλη "ανανεωμένη". Δηλαδή όχι του κουτιού που λέμε. Εγώ την έχω 1 1/2 μήνα. Τι να κάνω; Σκέφτομαι να κρατήσω αυτή που έχω. Ειναι μια πρακτικη που νομικα στέκεται. Εχεις νομιμο δικαιωμα σε καθε περιπτωση απο υπαναχώρηση της συμβασης (και εκ νεου αγορας φυσικα εαν νομιζεις) αλλα θελει να ξοδεψεις κοπο και χρονο για κατι τετοιο. Το εαν επιλέξεις μια refurbished ή μια οθονη επιστροφης (που μπορει να ειναι απλα ενα ανοιγμένο κουτι) η οποία ούτως ή αλλως καλύπτεται πλήρως απο την εγγυηση σου γιατι οχι αντι να κρατησεις μια οθονη με εστω το μικρο αυτο προβλημα? ΠΡΟΣΟΧΗ: Η οποιαδήποτε νεα οθονη αντικαταστασης καλύπτεται πληρως με νέα εγγυση (ανανεωνεται ο πληρες χρονος εγγυησης απο την στιγμη τις αντικαταστασης - σε περιπτωση επισκευης το/τα ανταλλακτικο/κα μονο καλύπτεται απο την νεα πληρες χρονου εγγυηση). Αυτο ζητησε να το παρεις γραπτώς. Τις περισσοτερες φορες δινουν απλα παραστατικο που γραφει "σε αντικατασταση" ή κατι τετοιο. Εγω ζηταω να μου το αναγραψουν ηλεκτρονικα ή χειρογραφα στο παρασταστικο με σφραγιδα τους. Το λεω γιατι οι refurbished οθονες δινονται με περιορισμενη εγγυηση (συνηθως 6 μηνες με ενα χρονο). Ωστε στο μελλον να μην βρεθεις εκτος εγγυησης. Διαβασε περι τα εγγυησεων στην σχετικη νομοθεσια. Εσυ αποφασιζεις. 1
tasvar Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Δημοσ. 16 Ιανουαρίου Ξέρεις τι σκέφτομαι; Μην τυχόν μου έρθει οθόνη αντικατάστασης με τίποτα γρατζουνιές, χτυπήματα, τέτοια πράγματα. Το ότι θα είναι λειτουργική το θεωρώ δεδομένο. Αλλά είναι κρίμα για 40 μέρες οθόνη, να πάρεις σαν αντικατάσταση κάποια που έχει επισκευαστεί ή και έχει δουλέψει κανένα χρόνο...
tasvar Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Τελικά μίλησα με την εδώ "αντιπροσωπεία", με διαβεβαίωσαν πως έχει 3 χρόνια εγγύηση η οθόνη αντικατάστασης. (Το έχω και γραπτώς στο mail). Ηδη ξεκίνησε από Πολωνία και έρχεται η οθόνη. Πρέπει να κρατήσω όλα τα καλώδια εγώ επειδή ανταλλάσουμε μόνο οθόνη με τη βάση. Στο mail αντικατάστασης έχει και label να τυπώσω για να το κολλήσω στο κουτί της οθόνης που θα δώσω πίσω. Από εξυπηρέτηση, κανένα παράπονο, αλλά χαλάστηκα που βγήκε πρόβλημα τόσο σύντομα.
SeNNinhA Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, tasvar είπε Τελικά μίλησα με την εδώ "αντιπροσωπεία", με διαβεβαίωσαν πως έχει 3 χρόνια εγγύηση η οθόνη αντικατάστασης. (Το έχω και γραπτώς στο mail). Ηδη ξεκίνησε από Πολωνία και έρχεται η οθόνη. Πρέπει να κρατήσω όλα τα καλώδια εγώ επειδή ανταλλάσουμε μόνο οθόνη με τη βάση. Στο mail αντικατάστασης έχει και label να τυπώσω για να το κολλήσω στο κουτί της οθόνης που θα δώσω πίσω. Από εξυπηρέτηση, κανένα παράπονο, αλλά χαλάστηκα που βγήκε πρόβλημα τόσο σύντομα. Συμβαίνουν συχνά σε ΟΛΕΣ αυτά. Ειναι κατασκευαστικες αστοχίες που δεν αξίζει να επενδύσουν σε επιπλέον quality για να τις εκμηδενισουν. Δίνουν λιγότερα και τις αλλάζουν όταν συμβεί. Εφόσον το κάνουν όλα καλά. Απλα είναι μπελάς αλλα έχεις και νέα οθόνη μετά. Ξαναλέω ότι σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία μετά από την αντικατάσταση αρχίζετε να έχετε νέα εγγύηση απo την ημέρα της παραλαβής της για το σύνολο του χρόνου της (2 έτη) και όχι για το υπόλοιπο της εγγύησης. Δηλαδη εάν σας την αντικαταστήσουν μετά από 23 μήνες για βλάβη ή νέα που θα σασ δώσουν καλύπτεται με εκ νέου εγγύηση 2 ετών και όχι μόνο για τον υπόλοιπο ένα μήνα Οποτε κρατήστε ΟΛΑ τα παραστατικά σας Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου από SeNNinhA
tasvar Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 13 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε Συμβαίνουν συχνά σε ΟΛΕΣ αυτά. Ειναι κατασκευαστικες αστοχίες που δεν αξίζει να επενδύσουν σε επιπλέον quality για να τις εκμηδενισουν. Δίνουν λιγότερα και τις αλλάζουν όταν συμβεί. Εφόσον το κάνουν όλα καλά. Απλα είναι μπελάς αλλα έχεις και νέα οθόνη μετά. Ξαναλέω ότι σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία μετά από την αντικατάσταση αρχίζετε να έχετε νέα εγγύηση απo την ημέρα της παραλαβής της για το σύνολο του χρόνου της (2 έτη) και όχι για το υπόλοιπο της εγγύησης. Δηλαδη εάν σας την αντικαταστήσουν μετά από 23 μήνες για βλάβη ή νέα που θα σασ δώσουν καλύπτεται με εκ νέου εγγύηση 2 ετών και όχι μόνο για τον υπόλοιπο ένα μήνα Οποτε κρατήστε ΟΛΑ τα παραστατικά σας Η οθόνη ήταν 40 ημερών. Στο mail γράφει πως η οθόνη αντικατάστασης καλύπτεται από εγγύηση για 3 χρόνια.
SeNNinhA Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 3 λεπτά πριν, tasvar είπε Η οθόνη ήταν 40 ημερών. Στο mail γράφει πως η οθόνη αντικατάστασης καλύπτεται από εγγύηση για 3 χρόνια. Ακόμη πιο σωστοί. Τα 2 χρονια είναι βάση του νόμου. Αυτοί έδιναν 3 και δίνουν το ίδιο από την αρχή ξανά όπως και θα έπρεπε και μάλιστα το αναφέρουν ξεκάθαρα εγγράφως Μόνο μπράβο έχω να πω για την συμπεριφορά τους Να τα βλέπουν και οι υπόλοιποι
tasvar Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Δημοσ. 20 Ιανουαρίου Ελπίζω να μου έρθει σωστή οθόνη χωρίς χτυπήματα και γρατζουνιές. Αν και το γράφει και αυτό στο mail. Σε περίπτωση που η οθόνη αντικατάστασης έχει κάτι από τα παραπάνω, δεν την παραλαμβάνω και συμπληρώνω το έντυπο στο κούριερ. Επικοινωνούν μετά αυτοί ξανά μαζί μου.
SeNNinhA Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, tasvar είπε Ελπίζω να μου έρθει σωστή οθόνη χωρίς χτυπήματα και γρατζουνιές. Αν και το γράφει και αυτό στο mail. Σε περίπτωση που η οθόνη αντικατάστασης έχει κάτι από τα παραπάνω, δεν την παραλαμβάνω και συμπληρώνω το έντυπο στο κούριερ. Επικοινωνούν μετά αυτοί ξανά μαζί μου. Εγω τα βλέπω όλα by the book και ειναι πολυ ευχάριστη έκπληξη αυτο 1
tasvar Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Δημοσ. 26 Ιανουαρίου Ηρθε η οθόνη αντικατάστασης. Ολα καλά. Σαν καινούρια. Ούτε γρατζουνιές, ούτε χτυπήματα. Ολα είναι εντάξει προς το παρόν. 18 λεπτά πριν, tasvar είπε Ηρθε η οθόνη αντικατάστασης. Ολα καλά. Σαν καινούρια. Ούτε γρατζουνιές, ούτε χτυπήματα. Ολα είναι εντάξει προς το παρόν. Βιάστηκα να μιλήσω. Εχει και αυτή μαύρο pixel δεξιά. Ολα τα AOC, τόσο χάλια είναι ρε παιδιά;
tasvar Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Δημοσ. 31 Ιανουαρίου Στις 26/1/2024 στις 6:49 ΜΜ, tasvar είπε Ηρθε η οθόνη αντικατάστασης. Ολα καλά. Σαν καινούρια. Ούτε γρατζουνιές, ούτε χτυπήματα. Ολα είναι εντάξει προς το παρόν. Βιάστηκα να μιλήσω. Εχει και αυτή μαύρο pixel δεξιά. Ολα τα AOC, τόσο χάλια είναι ρε παιδιά; Απλά πρός ενημέρωση, επικοινώνησα εκ νέου με την AOC, η απάντηση ήταν ή μου στέλνουν ξανά άλλη refurbished οθόνη, η οποία δεν ξέρω τι κουσόυρι θα έχει και αυτή, ή μένω όπως είμαι. Ζήτησα, ή άλλη καινούρια οθόνη, ή επιστροφή χρημάτων, ή άλλο μοντέλο πιό αξιόπιστο. Μιλάμε για οθόνη ούτε 40 ημερών. Προφανώς η ποιοτητά τους είναι οτι χειρότερο. ΠΟΤΕ ξανά από εμένα AOC.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα