Coppermine Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 laptop dell όπου αρνήθηκαν εγγύηση (λόγω προέλευσης)......αλλά και κάτι άλλο περισσότερο ενδιαφέρον σε ένα υποτίθεται 100% καινούριο προιόν όπου ό χρήστης του δεν το πείραξε (η πηγή είναι απόλυτα αξιόπιστη και εξακριβωμένο το γεγονός) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 14 λεπτά πριν, Coppermine είπε laptop dell όπου αρνήθηκαν εγγύηση (λόγω προέλευσης)......αλλά και κάτι άλλο περισσότερο ενδιαφέρον σε ένα υποτίθεται 100% καινούριο προιόν όπου ό χρήστης του δεν το πείραξε (η πηγή είναι απόλυτα αξιόπιστη και εξακριβωμένο το γεγονός) Oτι και καλά η βίδα έχει σημάδια ανοίγματος? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
catmaster Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Μόλις τώρα, Herald είπε Oτι και καλά η βίδα έχει σημάδια ανοίγματος? Yep ... και υποψιάζομαι ότι αν πήγε για σέρβις το μηχάνημα θα πετάξαν τίποτε του στυλ "έχει παραβιαστεί το σασί" 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Coppermine Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Οχι δεν το εξήγησα καλά, η βλάβη εμφανίστηκε στο 1,5 έτος από την αγορά και αρνήθηκαν την εγγύηση με την αιτιολογία οτι έχει 1 μονο χρόνο εγγύηση(είναι σαφές οτι απλώς είπαν εν' γνώση τους ψέμματα ), η επίσημη αντιπροσωπεία απάντησε οτι ο σειριακός ταδε είναι πώληση εκτός ΕΕ κατά συνέπεια δεν καλύπτεται από εγγύηση και φυσικά έχουν αρκετές ανάλογες περιπτώσεις για συγκεκριμένα καταστήματα Το laptop επισκευάστηκε από εμένα οι βίδες είναι πολύ μικρές του κάτω μέρους του σασί και με το μικροσκόπιο φαίνεται ότι έχει ξανανοιχθεί 100% και φυσικά μιλάμε για προιόν που πωλήθηκε ως καινούριο Επεξ/σία 19 Απριλίου 2021 από Coppermine 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 3 λεπτά πριν, Coppermine είπε Οχι δεν το εξήγησα καλά, η βλάβη εμφανίστηκε στο 1,5 έτος από την αγορά και αρνήθηκαν την εγγύηση με την αιτιολογία οτι έχει 1 μονο χρόνο εγγύηση(είναι σαφές οτι απλώς είπαν εν' γνώση τους ψέμματα ), η επίσημη αντιπροσωπεία απάντησε οτι ο σειριακός ταδε είναι πώληση εκτός ΕΕ κατά συνέπεια δεν καλύπτεται από εγγύηση και φυσικά έχουν αρκετές ανάλογες περιπτώσεις για συγκεκριμένα καταστήματα Το laptop επισκευάστηκε από εμένα οι βίδες είναι πολύ μικρές του κάτω μέρους του σασί και με το μικροσκόπιο φαίνεται ότι έχει ξανανοιχθεί 100% και φυσικά μιλάμε για προιόν που πωλήθηκε ως καινούριο Και στο πούλησε το συγκέκριμενο μαγαζί? Άψογοι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Coppermine Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Απλούστερα πούλησαν ως καινούριο λάπτοπ παραεισαγωγής χωρίς εγγύηση, κολλητού είναι το λαπτοπ οπότε οτι γνωρίζω είναι από πρώτο χέρι και φυσικά καταγεγραμμένα, το θέμα είναι οτι είναι πλήρως λειτουργικό οπότε ζημιά με την έννοια της μη λειτουργικής στσκευής δεν υφίσταται το πρόβλημα είναι στην πρακτική Επεξ/σία 19 Απριλίου 2021 από Coppermine 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
catmaster Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Μόλις τώρα, Coppermine είπε η επίσημη αντιπροσωπεία απάντησε οτι ο σειριακός ταδε είναι πώληση εκτός ΕΕ κατά συνέπεια δεν καλύπτεται από εγγύηση τι είπες τώρα ... δηλαδή μιλάμε για καραμπινάτη λαμογιά (παραεισαγωγή απο χώρα εκτός ΕΕ) . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dpolal Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 16/4/2021 στις 6:39 ΜΜ, Herald είπε Σκηνικό τώρα, έχω αγοράσει έναν toshiba 12TB σκληρό από MG manager 17/12/2020. Τον βάζω στο PC και κάνει θορύβους, δονήσεις κλπα αλλά δεν ασχολούμε ιδιαίτερα γιατί οι ταχύτητες του ήταν normal, 200+ read, όλα ήταν κομπλέ. Απλά με ενοχλούσε λίγο γιατί πραγματικά κουνιόταν το γραφείο από τη δόνηση αλλά λεώ ok, έχει μπόλικα platter έτσι δουλεύει. Στις 10 Απριλίου σταματάει να bootari το PC και σαν γκασμάς που είμαι δεν δοκίμασα να βγάλω τα SATA. Πάω λοιπόν ξανά MGmanager και αγοράζω μητρική και επεξεργαστή (τον Pentium G και μια b460m pro4 ) γιατί ήμουν σίγουρος ότι έχει χαλάσει είτε η Z490 είτε ο 10900k. Τελικά διαπίστωσα ότι έφταιγε ο σκλήρος. Τον πάω σήμερα πίσω στο MGMANAGER και μέσα σε λίγες ώρες μου λένε έχει ένα χτύπημα στο μεταλικό καπάκι και δεν το καλύπτει ο κατασκευαστής. Τώρα πως προλάβανε να ρωτήσουν και να τους απαντήσει ο κατασκευαστής δεν ξέρω. Επισυνάπτω και τις φωτογράφιες που λένε, εγώ πραγματικά δεν βλέπω τίποτα. Που και να έχει χτύπημα, έτσι θα ήταν εξαρχής, ο σκληρός μπήκε στο PC και δεν τον είχα ξαναβγάλει. Γιατί να τον βγάλω κιόλας άλλωστε.... https://ibb.co/s3FFHz1 https://ibb.co/L5GTm61 Τώρα εμενα στα φρύδια μου ο σκληρός πλέον, ας του βγάλουν τα Platter να τα κάνουν σερβίτσιο του καφέ, δεν ξαναγοράζω από αυτούς και από Ελλάδα γενικότερα, αλλά ειλικρινά έχω σκάσει κυριολεκτικά κάμποσα χιλιάρικα στο mgmanager, δεν έχω ξανακάνει ποτέ RMA, μια φορά χρειάστηκε σε προιόν 4 μηνών και πρέπει να μου βγάλουν τον καρκίνο. @kostas_anes @Tenshi Καλώ την επιστημονική ομάδα ..... Wrong post. Επεξ/σία 19 Απριλίου 2021 από dpolal Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greekfragma Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 διαβάζω με στεναχώρια και θεωρώ οτι ίσως υπάρχει ενδεχόμενο (προσοχή τι γράφω)...την ευθύνη της διαχείρισης της περίπτωσης να την έκανε κάποιος υπάλληλος αυθαίρετα και όχι κατόπιν συζήτησης με την οικογένεια που βρίσκεται πίσω από τη συγκεκριμένη επιχείρηση όλα αυτά τα χρόνια σας το λέω ειλικρινά οτι αρνούμαι να δεχθώ τέτοια αλλαγή στάσης/πολιτικής όπως θέλετε πείτε το. Δεν γράφω με σκοπό να αμφισβητήσω, αλλά να δώσω μια εξήγηση ποιός άλλος παράγοντας άλλαξε για να αλλάξει την διαχείριση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 2 ώρες πριν, catmaster είπε τι είπες τώρα ... δηλαδή μιλάμε για καραμπινάτη λαμογιά (παραεισαγωγή απο χώρα εκτός ΕΕ) . Η λαμογιά δεν ήταν στο ότι το λαπτοπ είναι παρα-εισαγωγή. Αυτό είναι νόμιμο. Το παράτυπο είναι η μη κάλυψη του προϊόντος από το κατάστημα. Κρίμα πάντως και το είχα και σε εκτίμηση το συγκεκριμένο μαγαζί.... Τελικά όλοι καλοί είναι μέχρι να τους χρειαστείς για εγγύηση. Amazon και πάλι Amazon και ας κλείσουν επιτέλους όλοι οι κακοί επαγγελματίες. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 1 ώρα πριν, greekfragma είπε διαβάζω με στεναχώρια και θεωρώ οτι ίσως υπάρχει ενδεχόμενο (προσοχή τι γράφω)...την ευθύνη της διαχείρισης της περίπτωσης να την έκανε κάποιος υπάλληλος αυθαίρετα και όχι κατόπιν συζήτησης με την οικογένεια που βρίσκεται πίσω από τη συγκεκριμένη επιχείρηση όλα αυτά τα χρόνια σας το λέω ειλικρινά οτι αρνούμαι να δεχθώ τέτοια αλλαγή στάσης/πολιτικής όπως θέλετε πείτε το. Δεν γράφω με σκοπό να αμφισβητήσω, αλλά να δώσω μια εξήγηση ποιός άλλος παράγοντας άλλαξε για να αλλάξει την διαχείριση. Δύσκολο το βρισκω το αυθαιρετα, σιγουρα σε μεγαλα μαγαζια υπάρχει πολιτικη απο πανω. Τωρα τι να πω, θα δειξει, σημερα δεν πηρα καμια απάντηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 22 Απριλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 22 Απριλίου 2021 Mε ενημέρωσαν χτές πως έχει σταλεί ο δίσκος, ΚΑΤΕΞΑΙΡΕΣΗ (μου κάνανε χάρη δηλαδή) για να μην μείνω δυσαρεστήμενος στον προμηθευτή τους και θα δούμε ΑΝ μπορεί να κάνει κάτι αυτός (!!!), και πως θα πάρει 4 βδομάδες γιατί είναι στο εξωτερικό. Τους είπα ότι θέλω είτε τα χρήματα μου πίσω για να ψωνίσω από κατάστημα που δεν τηρεί το νόμο ΚΑΤΕΞΑΙΡΕΣΗ ή τον χαλασμένο σκληρό δισκό. Οπότε την ίδια μέρα διακτίνησαν τον σκληρό δίσκο πίσω και μου είπαν να περάσω να τον πάρω. Και για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, κάνω quote ακριβώς τα λόγια τους. " Δεν επισκευάζεται ο δίσκος και το στείλαμε κατ΄εξαίρεση στον προμηθευτή" Κατ'εξαίρεση λοιπόν και τον στείλανε, τον δίσκο που τελικά βρίσκεται Παπαδά 5. Οπότε μόλις βρώ χρόνο θα περάσω να τον πάρω και θα σταλεί στον @kostas_anes για να του βγάλει τα ενδόψυχα. Συνηδειτοποίησα κιόλας ότι έχω κάνει post αλλά και έχω ανταλλάξει μνματα εδώ στο forum τέλη Δεκεμβρίου και αρχές Ιανουαρίου (μόλις δηλαδή παρέλαβα τον δίσκο) πώς κάνει πολύ θόρυβο και δονάει όλο το γραφείο! Απλά τότε το είχα θεωρήσει φυσιολογικό. Εν κατακλείδι δηλαδή, μου πούλησαν εξαρχής χαλασμένο δίσκο, με αποδείξεις. Και ok αυτά συμβαίνουν και δεν ευθύνεται το κατάστημα, αλλά ευθύνεται για ότι επακολούθησε. Αλλά επειδή ότι δώσεις πάρεις, λόγω και του επαγγέλματος μου θα κάνει χρυσές δουλειές το κιτρινόμπλέ κατάστημα που το όνομα του αρχίζει από C και βρίσκεται στη Στουρνάρη, λίγα μόλις στενά από το κατάστημα του MGmanager. Τώρα με την ψηφιακή μέριμνα έχω συνολικά καμια 20αριά πελάτες που ρωτάνε, την πρώτη φουρνιά την έστειλα ήδη από εκεί. Πραγματικά η μόνη λέξη που μπορώ να χρησιμοποιήσω για να τους χαρακτηρίσω είναι απατεώνες, και το λέω με πάσα γνώση του τι σημαίνει αυτή η λέξη και είμαι και διατεθειμένος να το υποστηρίξω νομικά αν χρειαστεί. Είναι ο ορισμός του απατεώνα. Δεν καταλαβαίνω πώς μαγαζιά σαν την αφεντιά τους παραμένει ανοιχτή. Προφανώς προχώρησα και σε αρνητικές κριτικές στο Σκρουτζ, bestprice και έστειλα καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή. Όπου βρώ άτομο να θέλει ή να σκέφτεται να ψωνίσει απο αυτούς θα τον στέλνω αλλού. Το Πλαίσιο που το θεωρούσα άθλιο είναι όαση δροσιάς μπροστά σε αυτούς από θέμα RMA. Θέλουν και αυτοί τα μπινελικιά τους αλλά όταν τα ακούσουν, τήρουν τον νόμο κατα γράμμα, στην περιπτώση μου τουλάχιστον. Το MG manager είναι πέρα βρέχει, νόμο? Ποιό νόμο? 4 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostas_anes Δημοσ. 22 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 22 Απριλίου 2021 Στις 19/4/2021 στις 6:23 ΜΜ, Coppermine είπε Απλούστερα πούλησαν ως καινούριο λάπτοπ παραεισαγωγής χωρίς εγγύηση, κολλητού είναι το λαπτοπ οπότε οτι γνωρίζω είναι από πρώτο χέρι και φυσικά καταγεγραμμένα, το θέμα είναι οτι είναι πλήρως λειτουργικό οπότε ζημιά με την έννοια της μη λειτουργικής στσκευής δεν υφίσταται το πρόβλημα είναι στην πρακτική Μιας και μιλούσα σήμερα με τον ιδιοκτήτη του καταστήματος που συνεργαζόμασταν, ο οποίος φέρνει Dell, μου έλεγε πως δεν έχουν part/serial number και τους τον δίνει ο εισαγωγέας κάθε φορά. Πολλές φορές παίζει να υπάρχουν συσκευές με ΚΟΙΝΟ αριθμό σκέψου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
greekfragma Δημοσ. 22 Απριλίου 2021 Share Δημοσ. 22 Απριλίου 2021 διαβάζω με σκεπτικισμό...δεν έχω να προσθέσω κάτι. αναμένω την συνέχεια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Herald Δημοσ. 22 Απριλίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 22 Απριλίου 2021 Μόλις τώρα, greekfragma είπε διαβάζω με σκεπτικισμό...δεν έχω να προσθέσω κάτι. αναμένω την συνέχεια. Σκεπτικισμό ως πρός τι? Ότι γράφω μπορώ να το αποδείξω. Σου στέλνω και την συνομιλία μας στο RMA ticket αν θες σε pm, και οτιδήποτε άλλο θες απλά το ζήτας. Διάφανος εντελώς, οι τύποι είναι κοινοί απατεώνες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις