Aris_ Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 όταν ανοίγουμε προϊόντα που κοστίζουν οπτικός ελενχος και foto και αν έχουμε την γνώση test όταν σου έδωσαν πίσω το σκληρό δεν παραλαμβανεις γιατί δεν συνφωνεις με την γνωματεύση αυτοί πρεπει να αποδείξουν οτι εσυ εριξες τον δισκο εδώ έρχεται αν είχες κάνει οπτικό ελενχο θα το είχες δει και αμέσως θα τους το εθετες με ενα email τώρα γενική γραμμάτια καταναλωτή γιατί παίρνουν και επιδοτησουλες επειδή εχουν καλο service και δεν κάνουν παράπονα οι πελάτες 1
Herald Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 47 λεπτά πριν, Aris_ είπε όταν ανοίγουμε προϊόντα που κοστίζουν οπτικός ελενχος και foto και αν έχουμε την γνώση test όταν σου έδωσαν πίσω το σκληρό δεν παραλαμβανεις γιατί δεν συνφωνεις με την γνωματεύση αυτοί πρεπει να αποδείξουν οτι εσυ εριξες τον δισκο εδώ έρχεται αν είχες κάνει οπτικό ελενχο θα το είχες δει και αμέσως θα τους το εθετες με ενα email τώρα γενική γραμμάτια καταναλωτή γιατί παίρνουν και επιδοτησουλες επειδή εχουν καλο service και δεν κάνουν παράπονα οι πελάτες Mα το service όταν το παρέλαβε δεν θα έπρεπε να κάνει οπτικό ελέγχο? Δεν θέλω να πω οτι το κάνανε στο service και μάλιστα επίτηδες, αλλά άμα είναι να παίξουμε τη κολοκυθιά ποιός μου λέει πως όντως δεν το έκαναν αυτό? Από τη στιγμή που το χαρτί παραλαβής από το service δεν αναφέρει κάτι για ζημιά, όσο ισχυρίζονται αυτοί οτι το έκανα εγώ άλλο τόσο θα ισχυριστώ εγώ ότι το έκαναν αυτοί. Αλλά όλα αυτά δεν έχουν σημασία μιας και υπάρχει ο νόμος του 6μηνου.
Vsrs7 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 55 λεπτά πριν, Herald είπε Mα το service όταν το παρέλαβε δεν θα έπρεπε να κάνει οπτικό ελέγχο? Δεν θέλω να πω οτι το κάνανε στο service και μάλιστα επίτηδες, αλλά άμα είναι να παίξουμε τη κολοκυθιά ποιός μου λέει πως όντως δεν το έκαναν αυτό? Από τη στιγμή που το χαρτί παραλαβής από το service δεν αναφέρει κάτι για ζημιά, όσο ισχυρίζονται αυτοί οτι το έκανα εγώ άλλο τόσο θα ισχυριστώ εγώ ότι το έκαναν αυτοί. Αλλά όλα αυτά δεν έχουν σημασία μιας και υπάρχει ο νόμος του 6μηνου. Ε μα τι λέει πια αυτός ο νόμος του 6μηνου;;; Ποιος είναι;;; 1
Herald Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, Vsrs7 είπε Ε μα τι λέει πια αυτός ο νόμος του 6μηνου;;; Ποιος είναι;;; @Coppermine Καλώ και τον ειδικό σε τέτοια θέματα Από το site της Ευρωπαικής Ένωσης Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, η επίμαχη περίοδος είναι οι 6 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος: κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν ή να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του. Μετά την πάροδο έξι μηνών, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέχρι το τέλος της διετούς περιόδου της εγγύησης. Ωστόσο, ο πωλητής μπορεί να σας ζητήσει να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση του προϊόντος. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm Επεξ/σία 17 Απριλίου 2021 από Herald 4
tosser Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 @Herald Πριν λίγο καιρό τους έριξα μια παραγγελία χοντρή , προπλήρωσα κιόλας. Φαινόταν διαθέσιμα ενώ δεν τα είχε. Τους ξ.χεσα ευγενικά και επέστρεψαν άμεσα τα τα λεφτά. Γενικά δε είχα ποτέ από αυτούς κακή εμπειρία. @Vsrs7 Που είναι ακριβώς καλό το caseking; Στην φιξ ταρίφα 100 ευρώ μεταφορικά για Ελλάδα ανεξάρτητα από κόστος ή μέγεθος παραγγελίας;
Sheogorath Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 To συγκεκριμένο μαγζί έχει την χειρότερη φήμη με λάθος τιμές για να κερδίζει λογαριασμούς απο πελάτες, στοιχεία κτλ. Χρόνια κάνουν τους ****γκιοζηδες. 5 2
Aris_ Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 η λέξη κλειδί είναι το "ελάττωμα"αυτοί ισχυρίζονται κακή χρήση άρα μόνο με στοιχειά όταν παραλαβής μπορείς να ισχυριστεί κάτι άλλο ότι λέγαμε απο την αρχή δλδ
badasszoro Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Πάντως όλο αυτό είναι αποθαρρυντικο. Εγώ βλέπω πως όχι μόνο δεν είναι πρόθυμα αρκετά μαγαζιά να σε βοηθήσουν στην εγγύηση, αλλά και οι ίδιοι δεν ξέρουν η δεν θέλουν να μάθουν τι γίνεται. παράδειγμα: φλασάκι με lifetime εγγύηση στο σάιτ της WD στο πλαίσιο αναφέρουν 5 χρόνια.Σκληροί δίσκοι που από τον κατασκευαστή φέρουν 5 τα βλέπω σε κάτι μαγαζιά με 2.Αντε να κάτσεις να βρεις άκρη μετά.Το περίεργο είναι πως μπορεί ας πούμε για το συγκεκριμένο πρόβλημα που έχεις να αλλάζεται ο δίσκος αν μιλούσες κατευθείαν με Toshiba, αλλά αυτοί από το μαγαζι προσπαθοντας να αποφύγουν να λένε διάφορα. Πάντως σε καταλαβαίνω.Την μια μαμημενη φορά που θες rma το παίζουν Κινέζοι 1
DimosthenisG Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 On 17/04/2021 at 18:17, badasszoro said: Πάντως όλο αυτό είναι αποθαρρυντικο. Εγώ βλέπω πως όχι μόνο δεν είναι πρόθυμα αρκετά μαγαζιά να σε βοηθήσουν στην εγγύηση, αλλά και οι ίδιοι δεν ξέρουν η δεν θέλουν να μάθουν τι γίνεται. παράδειγμα: φλασάκι με lifetime εγγύηση στο σάιτ της WD στο πλαίσιο αναφέρουν 5 χρόνια.Σκληροί δίσκοι που από τον κατασκευαστή φέρουν 5 τα βλέπω σε κάτι μαγαζιά με 2.Αντε να κάτσεις να βρεις άκρη μετά.Το περίεργο είναι πως μπορεί ας πούμε για το συγκεκριμένο πρόβλημα που έχεις να αλλάζεται ο δίσκος αν μιλούσες κατευθείαν με Toshiba, αλλά αυτοί από το μαγαζι προσπαθοντας να αποφύγουν να λένε διάφορα. Πάντως σε καταλαβαίνω.Την μια μαμημενη φορά που θες rma το παίζουν Κινέζοι Κατευθείαν μέιλ στον κατασκευαστή Πολλές φορές αυτοί και μόνο βοηθάνε! ΛΟΙΠΌΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ... ΤΟ CASEKING , και μη μου σβήσει κάνεις το σχόλιο να το δούνε όλοι 2 1
Dantε Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Ρε γυρισε τους πισω mb και cpu και πες τους στη μουρη οτι ειναι εξαιτιας της συμπεριφορας τους για το σκληρο. Ετσι στεγνα και χυμα. 13 1
Herald Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Απριλίου 2021 12 λεπτά πριν, Dantε είπε Ρε γυρισε τους πισω mb και cpu και πες τους στη μουρη οτι ειναι εξαιτιας της συμπεριφορας τους για το σκληρο. Ετσι στεγνα και χυμα. Αυτός είναι γενικά ο σκοπός, περιμένω να δώ τι θα μου απαντήσουν τη Δευτέρα. Θα τους ρωτήσω κιόλας για να μου λυθεί η απορία, είναι απλά κακοί επαγγελματίες γιατί δεν γνωρίζουν τον νόμο ή κοινοί απατεώνες γιατί γνωρίζουν το νόμο και πάνε να με εξαπατήσουν. 6
Coppermine Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 Δημοσ. 18 Απριλίου 2021 22 ώρες πριν, Herald είπε Αυτός είναι γενικά ο σκοπός, περιμένω να δώ τι θα μου απαντήσουν τη Δευτέρα. Θα τους ρωτήσω κιόλας για να μου λυθεί η απορία, είναι απλά κακοί επαγγελματίες γιατί δεν γνωρίζουν τον νόμο ή κοινοί απατεώνες γιατί γνωρίζουν το νόμο και πάνε να με εξαπατήσουν. Ρε φίλε τώρα είδα την περιπέτεια σου.... βασικά έμπλεξες με αλήτες μιλώ για τους ιδιους που πωλουν κάτι λάπτοπ παραεισαγωγης χωρίς εγγύηση (έχει ιστορία) Καλό θα ήταν να, είχες φωτο απο τον δίσκο πριν τον παραλαβει το σέρβις από την άλλη αν, στην περιγραφη της κατάστασης του προιοντος από το σέρβις ο υπάλληλος δεν βρήκε ατέλειες και τις ανακάλυψαν αργότερα τότε έχεις πατημα να το κυνηγήσεις στο ΙΝΚΑ 4
Herald Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 15 ώρες πριν, Coppermine είπε Ρε φίλε τώρα είδα την περιπέτεια σου.... βασικά έμπλεξες με αλήτες μιλώ για τους ιδιους που πωλουν κάτι λάπτοπ παραεισαγωγης χωρίς εγγύηση (έχει ιστορία) Καλό θα ήταν να, είχες φωτο απο τον δίσκο πριν τον παραλαβει το σέρβις από την άλλη αν, στην περιγραφη της κατάστασης του προιοντος από το σέρβις ο υπάλληλος δεν βρήκε ατέλειες και τις ανακάλυψαν αργότερα τότε έχεις πατημα να το κυνηγήσεις στο ΙΝΚΑ Ξέρεις τι ωραίο είναι να παλεύεις για τα....αυτονόητα? 😛 1
Dragonlordcv2002 Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Με την παραλαβή φωτογραφία, με την παράδοση φωτογραφία και ας λένε μετά ότι θέλουν ! Και φυσικά ενημέρωση σε twitter κλπ για την περίπτωση, κράξιμο παντού ! Μας προστατεύεις όλους έτσι. υ.γ. Καλό θα ήταν επίσης να αναφέρονται και τα σωστά καταστήματα έτσι αυτά να ενισχυθούν σε πελατεία και τζίρο και η σαβούρα να κλείσει ! Επεξ/σία 19 Απριλίου 2021 από Dragonlordcv2002 2
Herald Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2021 1 ώρα πριν, Dragonlordcv2002 είπε Με την παραλαβή φωτογραφία, με την παράδοση φωτογραφία και ας λένε μετά ότι θέλουν ! Και φυσικά ενημέρωση σε twitter κλπ για την περίπτωση, κράξιμο παντού ! Μας προστατεύεις όλους έτσι. υ.γ. Καλό θα ήταν επίσης να αναφέρονται και τα σωστά καταστήματα έτσι αυτά να ενισχυθούν σε πελατεία και τζίρο και η σαβούρα να κλείσει ! Αυτος ειναι και ο σκοπος που εφτιαξα το νημα. Και τα 2 καταστήματα της συγκεκριμενης αλυσιδας ειναι διπλα μου, το ενα στο γραφείο και το αλλο στο σπιτι μου. Απο τοτε που καταργησα το πλαισιο ψωνιζα απο αυτους. Τωρα πανε και αυτοι... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις