Προς το περιεχόμενο

Υπαναχώρηση αγορας


emperor4her

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
3 λεπτά πριν, agiannesg59 είπε

ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ

 

 

Βασικα περισσότερο στο οτι δεν το εχουν δοκιμασει/δεν ξερουν παει. Γιατι αν παρεις ενα σκληρο δίσκο ή ενα usb stick γραφουν συνηθως δουλευει Windows/Mac παρ' όλ' αυτά μια χαρα παιζουν σε λινουξ, τηλεορασεις, αυτοκινητο κλπ

Οπως με τις μνημες ΡΑΜ στις μητρικες, η εταιρεια γραφει ποιες εχει δοκιμασει και δουλευει σιγουρα αυτο δεν σημαινει οτι θα παρεις καποια αλληκαι δεν θα παιξει

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, cliobaccarra είπε

Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου, αναφέρει από έξω στην συσκευασία σε ποιες συσκευές δουλεύει και πιθανόν και στο site. Είναι υποχρέωση των eshop να έχουν αναρτημένο τα χαρακτηριστικά στο site τους.

Τώρα εγώ αν αγοράσω ένα πατίνι επειδή μου έχει πει ο φίλος μου ότι έχει ένα πατίνι και αυτουνου πετάει, αλλά σε μένα προφανώς όχι θα φταίει το κακό κατάστημα;

Το είπε και ένας φίλος παραπάνω, προφανώς και τα μικρά μαγαζιά δεν μπορούν να επωμιστούν την χασουρα που θα έχουν από τέτοια περιστατικά και είτε θα κλείσουν, είτε θα τα ξαναπουλανε για καινούργια (λαμόγια) για να επιβιώσουν. Γιατί λοιπόν να την πατήσω εγώ και εσύ που δεν φταις σε κάτι και όχι ο ίδιος που δεν αφιέρωσε 5 λεπτά να διαβάσει αν του κάνει η όχι.

Τα μεγάλα καταστήματα προφανώς και μπορούν να δείξουν μεγαλύτερη ανοχή. Όχι φυσικά επειδή είναι υποχρεωμένοι αλλά επειδή δεν θέλουν να χάσουν ακόμα και έναν "κακό" πελάτη και κάνουν τζίρους τεράστιους. Επίσης δεν πρόκειται να ζημιωθεί καμία τσέπη του εκάστοτε υπεύθυνου (δεν είναι δικό του το μαγαζί) αλλά κάποιου που πιθανόν να έχουν να φάνε και τα δεκασεγγονα. Από το να τσακώνεται με έναν πελάτη δίνει εντολή και γίνεται κατ'εξαιρεση. Αν πάει μέχρι τα δικαστήρια προφανώς και δεν συμφέρει κανέναν αλλά δεν το θεωρώ ότι είναι και εύκολο ο πελάτης να κερδίσει. Θα πρέπει να  αποδείξει ότι έκανε χρήση όλων αυτών που μπορούσε χωρίς να ανοίξει την συσκευασία και παρόλα αυτά τα χαρακτηριστικά της συσκευής δεν ήταν ξεκάθαρα, εμφανή κτλπ. Τρέχα γυρευε δλδ.

Ρε παιδια δεν μπορω πραγματικα να καταλαβω γιατι το αναλυουμε τοσο και δεν συμφωνουμε. Ο νομος ειναι συγκεκριμενος...εχεις δικαιωμα να το επιστρεψεις ειτε επειδη δεν σου κανει επειδη δεν διαβασες τα χαρακτηριστικα του ειτε επειδη εχεις αναδρομο ερμη ειτε επειδη ετσι σου καπνισε ειτε επειδη εισαι χαζος.

Φυσικα και ειναι υποχρεωμενα και τα μικρα καταστηματα και τα μεγαλα γιατι αυτο απαιτει ο νομος, δεν μπορω να καταλαβω πως το παραβλεπετε αυτο. Να κανουμε μια κουβεντα για το αν ειναι σωστο η ηθικο ναι, αλλα ειναι αλλη κουβεντα και οχι να μου λετε οτι τα μαγαζια εχουν δικιο που δεν τηρουν ενα νομο του κρατους. Αυτο πραγματικα με ξεπερναει. 

Ειναι επιλογη του καθε καταστηματος αν θα τηρησει ενα νομο του κρατους που διεπει τη συμβαση καταναλώτη-πωλητη? Και αν ναι που θα βαλουμε την κοκκινη γραμμη?

Αυριο αν πατε στο δικαστηριο για μια υποθεση, θα κατσει το δικαστηριο να αναλυσει αν ειναι δικαιος η ηθικος ο νομος η θα πει οτι λεει ο νομος.

Επεξ/σία από golden33
  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, golden33 είπε

Ρε παιδια δεν μπορω πραγματικα να καταλαβω γιατι το αναλυουμε τοσο και δεν συμφωνουμε. Ο νομος ειναι συγκεκριμενος...εχεις δικαιωμα να το επιστρεψεις ειτε επειδη δεν σου κανει επειδη δεν διαβασες τα χαρακτηριστικα του ειτε επειδη εχεις αναδρομο ερμη ειτε επειδη ετσι σου καπνισε ειτε επειδη εισαι χαζος.

Φυσικα και ειναι υποχρεωμενα και τα μικρα καταστηματα και τα μεγαλα γιατι αυτο απαιτει ο νομος, δεν μπορω να καταλαβω πως το παραβλεπετε αυτο. Να κανουμε μια κουβεντα για το αν ειναι σωστο η ηθικο ναι, αλλα ειναι αλλη κουβεντα και οχι να μου λετε οτι τα μαγαζια εχουν δικιο που δεν τηρουν ενα νομο του κρατους. Αυτο πραγματικα με ξεπερναει. 

Ειναι επιλογη του καθε καταστηματος αν θα τηρησει ενα νομο του κρατους που διεπει τη συμβαση καταναλώτη-πωλητη? Και αν ναι που θα βαλουμε την κοκκινη γραμμη?

Αυριο αν πατε στο δικαστηριο για μια υποθεση, θα κατσει το δικαστηριο να αναλυσει αν ειναι δικαιος η ηθικος ο νομος η θα πει οτι λεει ο νομος.

Μαζί σου , εγώ απλά συνεχίζω να πατάω στο γεγονός ότι έφαγα άκυρο από την προστασία καταναλωτή οπότε δεν έχω καταλάβει τι παραθυράκι έχει ο συγκεκριμένος νόμος, οπότε δεν είναι ξεκάθαρος.

Τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε αφού η κουβέντα πρέπει να είναι σχετική με την νομοθεσία και όχι το ηθικό κομμάτι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

20 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μαζί σου , εγώ απλά συνεχίζω να πατάω στο γεγονός ότι έφαγα άκυρο από την προστασία καταναλωτή οπότε δεν έχω καταλάβει τι παραθυράκι έχει ο συγκεκριμένος νόμος, οπότε δεν είναι ξεκάθαρος.

Τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε αφού η κουβέντα πρέπει να είναι σχετική με την νομοθεσία και όχι το ηθικό κομμάτι

Εκεί πρέπει να επικεντρωθούμε, στο να ξεκαθαριστεί ο νόμος και να ξέρουμε τα δικαιώματα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, golden33 είπε

στο να ξεκαθαριστεί ο νόμος και να ξέρουμε τα δικαιώματα μας.

Ο νόμος είναι ξεκάθαρος. Το αν ξέρεις ή όχι τα δικαιώματά σου είναι δικό σου θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Ο νόμος είναι ξεκάθαρος. Το αν ξέρεις ή όχι τα δικαιώματά σου είναι δικό σου θέμα.

Αναφέρομαι στην περίπτωση του tsofra που η ΠΚ του απάντησε κάτι άλλο. Η απάντηση που του δώσανε σημαίνει ή ότι ο νόμος έχει παραθυράκι ή ότι ο υπάλληλος δεν ήξερε το νόμο και κατ' επέκταση τη δουλειά του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Spect~ είπε

Βασικα περισσότερο στο οτι δεν το εχουν δοκιμασει/δεν ξερουν παει. Γιατι αν παρεις ενα σκληρο δίσκο ή ενα usb stick γραφουν συνηθως δουλευει Windows/Mac παρ' όλ' αυτά μια χαρα παιζουν σε λινουξ, τηλεορασεις, αυτοκινητο κλπ

Οπως με τις μνημες ΡΑΜ στις μητρικες, η εταιρεια γραφει ποιες εχει δοκιμασει και δουλευει σιγουρα αυτο δεν σημαινει οτι θα παρεις καποια αλληκαι δεν θα παιξει

δυστυχώς αποδείχθηκε ότι δεν δουλεύει και συνεπώς σωστά δεν αναφέρουν ότι  λειτουργεί σε android,  γιατί λοιπόν ζητάει τα ρέστα και κυρίως γιατί ζητάει την δίκη του δοκιμή να την πληρώσουν άλλοι...

έπαιξε και έχασε.

  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάθετε τα δικαιώματα σας...

Έχετε το δικαίωμα να ξεσφραγίσετε τη συσκευασία και να δουλέψετε το προϊόν για να κάνετε την αναγκαία χρήση ώστε να διαπιστώσετε ότι σας κάνει ή δεν σας κάνει.

Για τους ευαίσθητους "δικηγόρους" των καταστημάτων:

- Όταν ένα κατάστημα αποφασίζει να μην έχει βιτρίνα/έκθεση να πας να δεις το προϊόν (πχ μια tv) και να το δοκιμάσεις και το πουλάει μόνο ηλεκτρονικά έχει ήδη μειώσει το κόστος λειτουργίας του. Εσύ έτσι αγοράζεις γουρούνι στο σακί αλλά ο νόμος του επιβάλει να το πάρει πίσω αν δεν σου κάνει γιατί την δοκιμή μπορείς να την κάνεις μόνο σπίτι σου.
- Το προϊόν πιθανότατα φεύγει για stock house
- Είναι υπολογισμένη χασούρα που ο μαγαζάτορας μια χαρά μπορεί να την έχει ενσωματώσει στις τιμές των προϊόντων του. Οπότε και την έχει καλύψει, και προσπαθεί να κερδίσει τελικά παραπάνω μην επιστρέφοντας το 100% της αξίας

Αν σας λένε χαζομάρες για όρους καταστημάτων κλπ τρέχτε τους.

Σελίδα 8, παράγραφος 3

https://www.mindev.gov.gr/wp-content/uploads/2019/06/ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ-ΠΡΟΪΟΝΤΑ_1520-27.6.19.pdf

image.png.9ea0242c0c55800f37b5300ed53e5bd6.png

Επεξ/σία από somt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Ειπα να μην ανοιξω δικο μου θέμα, οποτε επαναφέρω αυτό:

Χτές αγόρασα ενα 4G ρουτερ απο ελληνικό eshop. Πληρώθηκε με paypal.

Σήμερα το παρέλαβα. Αρχικά δούλεψε, στην σύνεχεια αρχισε να κολλάει, έκανα 2-3 reset, εχασα πλέον και την προσβαση μεσω wifi. Κοινώς το router πέθανε για αγνωστο λογο σε μένα. Είδα και στην σελιδα του κατασκευαστη πως υπάρχουν καποια θέματακια.

 

Τελος πάντων πηρα τηλεφωνο την επιχείρηση και τους ειπα πως το ρουτερ ειναι νεκρό και πως θελω να το επιστρέψω και να γίνει refund. To προιον οπτικα ειναι ακέραιο, τα κουτια, παρελκόμενα κλπ (εκτος απο τις ζελατινες στο προιον πανω).

Οταν ακουσε για refund μου το ψιλοαπέκλεισε και μου είπε να ζητησω RMA μεσω email και θα επικοινωνησουν αυτοι με τον εισαγωγεα για να ξεκινησει η διαδικασία, και θα το επισκευασουν. Του ειπα πως γνωριζω την νομοθεσια για διαδικτυακες συναλλαγες, έχω δικαίωμα υπαναχώρησης και δε θα ηθελα να μπλέξουμε με paypal του ανέφερα. Δεν σχολιασε περαιτερω.

 

Ζήτησα να γίνει RMA μεσω email και περιμένω να μου δωσουν το ΟΚ να το στειλω.

 

Το θέμα ειναι, πως απο οτι καταλαβα δεν εχουν σκοπο να δωσουν λεφτα πίσω. Μηπως να ανοιγα case στο paypal και τα πάντα να γίνουν μέσω αυτού? Δωστε καμια γνωμή.

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...