Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάθε φορά που μου φέρνει ο courier (γνωστής ελληνικής εταιρίας) το δέμα μετά από λίγο που έρχεται μήνυμα στο viber ότι η προσπαθεια παράδοσης είναι ανεπιτυχής. Έχει τύχει ποτέ σε κανέναν?

Δημοσ.

αχαχ ναι μωρε μαλλον acs λες, ε ενταξει θα χει bug το συστημα ή παταει βλακειες στο μηχανακι του ο διανομεας σου

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, naimore είπε

αχαχ ναι μωρε μαλλον acs λες, ε ενταξει θα χει bug το συστημα ή παταει βλακειες στο μηχανακι του ο διανομεας σου

αυτό ή για κάποιο λόγο θέλουν να δείχνουν ότι το πακέτο δεν παραδόθηκε?

  • Like 1
Δημοσ.

χμμ, μήπως έχουν τους courier σε αναστολή? 😜 λέω εγώ ο πονηρός. Οπότε να θέλουν να δείξουν λιγότερες παραδόσεις?

Δημοσ.

Σε διάφορες περιοχές της χώρας υπάρχουν κάποιοι κακοί επαγγελματίες που αποφασίζουν μία μέρα να ανοίξουν μια εταιρία μεταφορών με όνομα κάποιας γνωστής ελληνικής εταιρίας . Αυτός ο κακό επαγγελματίας λέει. Γιατί να βάλω 2-3 αυτοκίνητα μέσα στην πόλη να μοιράζουν δέματα, ενώ μπορώ να βάλω ένα παιδί με μηχανάκι να μοιράζει χαρτάκια ;

Παλαιότερα με είχαν πάρει από γνωστή ελληνική εταιρία ταχυμεταφορών (ΓΕΕΤ) είχαμε την παρακάτω συζήτηση

  • ΓΕΕΤ             : Καλημέρα. Έχετε ένα δέμα. Θα μπορούσατε να έρθετε να το παραλάβεται με μια μικρή έκπτωση στα μεταφορικά
  • manolis940: Καλημέρα τι ποσό θα πληρώσω
  • ΓΕΕΤ             : 3.40€
  • manolis940 : Μα 3.40€ είναι το ποσό που αναγράφει το κατάστημα στην παραγγελία μου ως κόστος μεταφορικών.
  • ΓΕΕΤ             : Όχι. Για να σας το φέρουμε στην πόρτα σας τα μεταφορικά έξοδα είναι 6€
  • manolis940 :  Θα έχει γίνει κάποιο λάθος μισό λεπτό να πάρω το κατάστημα

30 λεπτά μετά με καλεί άλλος υπάλληλος...

  • ΓΕΕΤ             : Ναι γεια σας είμαστε απ την ΓΕΕΤ είστε σπίτι να σας φέρουμε το δέμα ;
  • manolis940: Θυμίστε μου πόσο είναι το κόστος μεταφορικών
  • ΓΕΕΤ             : 3.40€
  • manolis940 :  Να το φέρετε

Δεν είναι όμως σοφό να κατηγορείς όλες τις ΓΕΕΤ της Ελλάδος. Κάνε τον κόπο και πάρε μέχρι τα κεντρικά τηλέφωνο και κάνε τα παράπονα σου ;)

 

2 ώρες πριν, hmmy92 είπε

χμμ, μήπως έχουν τους courier σε αναστολή? 😜 λέω εγώ ο πονηρός. Οπότε να θέλουν να δείξουν λιγότερες παραδόσεις?

Δεν ξέρω αν η εφορία έχει την δυνατότητα να κάτι τέτοιο. Ακόμα και σε έλεγχο θα κοιτάξουν πρώτα τα βιβλία και πολύ δύσκολα θα φτάσουν να κοιτάνε ένα ένα τα παραστατικά που κόπηκαν.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Γενικά, τα "αυτόματα συστήματα ενημέρωσης" των κούριερ είναι σαν το κουτί με τα σοκολατάκια, με τα οποία κυκλοφορούσε (και εν τέλει μασαμπούκωσε) ο Φόρεστ Γκαμπ: ποτέ δεν ξέρεις τι θα πετύχεις.

Κι όχι μόνο οι Ελληνικές: από εξωτερικό, εμφανιζόταν αποστολή ένα μήνα παρκαρισμένη στο Άμστερνταμ, τελικά μια μέρα βλέπω σε refresh ότι "παραδόθηκε" και μισή ώρα μετά χτύπησε το κουδούνι.

Όσο για τις ελληνικές, λόγω συχνότερης τριβής (και, ατυχώς, για επαγγελματικούς λόγους), έχω άπειρες ιστορίες, ήδη προ πανδημίας, που πλέον είναι η πασπαρτού δικαιολογία για τα πάντα: πριν από μία ώρα μου έφεραν πακέτο από πελάτη με βιβλίο, χτυπάει το κουδούνι, ένας αγενέστατος τύπος στον ενικό μου ζητάει μονολεκτικά να κατέβω να παραλάβω ("κατέβα!"), του ανοίγω να μπει στον προθάλαμο να μην περιμένει έξω, όπως κατεβάζω το ακουστικό του θυροτηλέφωνου ακούω πάλι ένα "κατέβα!" επιτακτικό, μέχρι να φτάσω κάτω το είχε σκαλώσει το πακέτο στη χειρολαβή της εξώπορτας και ήταν στο δρόμο έτοιμος να φύγει.

"Επαγγελματίες".

Μην πέσεις στην ανάγκη τους, πολύ απλά. Ήταν ήδη χάλια πριν την πανδημία (ψεύτικα σημειώματα απουσίας, δήθεν προσπάθειες παράδοσης κτλ.), πλέον, κουλουβάχατα.

  • Like 2
Δημοσ.

Εγω μπορώ να πω ότι πλέον με την ACS είμαι ικανοποιημένος. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο οτι ψωνίζω μέσω καλάθι skroutz με αποτέλεσμα να είναι πιο τυπικοί

Δημοσ.

Κι εγώ είμαι ευχαριστημένος με όλες τις μεταφορικές. Πάντα μου αφήνουν χαρτάκι και όλες τι φορές που πηγαίνω από κει να παραλάβω μου παραδίδουν κανονικά το αντικείμενο. 'Οχι σαν κάτι άλλους ντελιβεράδες που σου φέρνουν παραγγελίες στο σπίτι και σε ενοχλούν και σε ξυπνάνε χτυπώντας κουδούνια

Δημοσ.
20 ώρες πριν, manolis940 είπε

Γιατί να βάλω 2-3 αυτοκίνητα μέσα στην πόλη να μοιράζουν δέματα, ενώ μπορώ να βάλω ένα παιδί με μηχανάκι να μοιράζει χαρτάκια ;

Μονο που ο TS δεν εχει τετοιο προβλημα.
Λεει οτι ΑΦΟΥ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ του ερχεται ενα ακυρο μηνυμα.

Ας μην γινει και αυτο το θεμα αλλο ενα θεμα που μπαινει ο καθενας να κλαφτει επειδη δεν ηρθε το δεμα του.

Στις 13/4/2021 στις 4:38 ΜΜ, hmmy92 είπε

Κάθε φορά που μου φέρνει ο courier (γνωστής ελληνικής εταιρίας) το δέμα μετά από λίγο που έρχεται μήνυμα στο viber ότι η προσπαθεια παράδοσης είναι ανεπιτυχής. Έχει τύχει ποτέ σε κανέναν?

Γενικα τα αυτοματα συστηματα που εχουν οι εταιριες ειναι λιγο ΓΤΠ.

Οπως στο συστημα της Γενικης,που αν δε βγει το δεμα απο το γραφειο την ιδια μερα που ηρθε,εμφανιζει "αδυναμια παραδοσης" ( τυπικοι λογοι ) .

Δεν ξερω και εγω ποσους καυγαδες εχω ακουσει στο τηλεφωνο,που παιρναν οι ελληνες να κανουν φασαρια οταν εβλεπαν αυτη την "αδυναμια παραδοσης",λεγοντας οτι ηταν ολη μερα σπιτι. 

Ματαια οι ρεσεψιονιστ προσπαθουσαν να εξηγησουν τι σημαινε αυτη η ενειδεξη,και  οτι δεν  εγινε προσπαθεια παραδοσης.

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

To δυστύχημα είναι πως αυτά τα προβλήματα δεν εμφανίστηκαν τώρα.

Επιχειρείται να δημιουργηθεί η ψευδαίσθηση (την οποία δυστυχώς καλλιεργούν όχι μόνο οι ίδιες οι εταιρίες ταχυμεταφορών, αλλά και τα συνεργαζόμενα με αυτές καταστήματα) πως αυτά που βιώνουμε τώρα είναι "πρωτοφανή".

Τίποτε από όσα βιώνουμε τώρα δεν είναι πρωτοφανές. Σαφώς μιλάμε για μια παρατεταμένη κατάσταση, ενώ παλιότερα τα κουλουβάχατα περιορίζονταν σε "περιόδους αιχμής". Έχω κοντέψει να μείνω με 20 ευρώ στην τράπεζα Χριστούγεννα γιατί εταιρία "ταχυμεταφορών" γυρόφερνε φάκελο μέσα στην Αττική δέκα μέρες. Φάκελο πληρωμένο εξτρά για "εγγυημένη" παράδοση την επόμενη ημέρα. Εννοείται πως δεν μου επέστρεψαν ούτε λεπτό του ευρώ.

Οπότε, δεν φταίνε οι "Έλληνες" που "κάνουν φασαρία" όταν βλέπουν αδυναμία παράδοσης. Φταίνε οι Νεοέλληνες που διοικούν αυτές τις εταιρίες και έχουν επί χρόνια και υπό απείρως ομαλότερες συνθήκες ανεπαρκή συστήματα. Ούτε προκύπτει από πουθενά κάποια υποχρέωση των "Ελλήνων" να οσμιστούν τους όνυχές τους και να καταλάβουν πως η αδυναμία παράδοσης προκύπτει από τα πασχαλιάτικα αυτοματοποιημένα συστήματα των εταιριών και δεν εντάσσονται στη διαχρονική τακτική της παράδοσης πλασματικών σημειωμάτων απουσίας.

Δεν είναι, με δυο λόγια, άδικα καχύποπτοι οι καταναλωτές απέναντι σε υποδειγματικές εταιρίες. Είναι καχύποπτοι απέναντι σε εταιρίες που συστηματικάπολύ πριν την πανδημία, κατέφευγαν σε τέτοιες αχαρακτήριστες πρακτικές εξαπάτησης των πελατών τους, οι οποίοι προπληρώνουν για να λαμβάνουν υπηρεσίες και τελικά εγκαλούνται επειδή δεν δείχνουν αρκετή υπομονή.

Μη μιλήσω για τα "παράθυρα παραλαβής" δεμάτων που έφταναν προ πανδημίας στο πεντάωρο και πλέον απλά είναι όλη τη μέρα

Εντωμεταξύ, όπως είναι γνωστό και καταγράφεται από πλήθος εταιριών ερευνών (για να μην αναφερθώ σε ένα σπάνιο χαρακτηριστικό του ανθρώπου το οποίο καταχρηστικά περιγράφεται με τον όρο "κοινή λογική", ενώ κάθε άλλο παρά κοινή αποδεικνύεται), οι καταναλωτικές τάσεις που μεταφράζονται σε διαδικτυακές αγορές (από το εσωτερικό και το εξωτερικό) παρουσιάζουν διαρκώς ανοδικές τάσεις, ανεξάρτητα από την (τεράστια) επίδραση της πανδημίας.

Το οποίο σημαίνει πως, ακόμη και αν ξεμπλέξουμε "σύντομα" με την πανδημία, τόσο οι υφιστάμενοι όσο και οι νέοι καταναλωτές (οι δεύτεροι πολύ περισσότερο καθώς είναι πλέον, και σε επίπεδο γενιάς, πλήρως "παιδιά του διαδικτύου") θα συνεχίσουν να στρέφονται στις αγορές μέσω του διαδικτύου, άρα ο ρόλος των εταιριών ταχυμεταφορών θα συνεχίσει να είναι καθοριστικός.

Επομένως, μια ιδέα (ενδεχομένως σκαναλωδώς τολμηρή, αλλά τη ρίχνω στο τραπέζι να μας βρίσκεται) θα ήταν οι εταιρίες, αντί να ψέγουν τους "Έλληνες" που τους ενοχλούν και αντί να απασχολούν το προσωπικό τους να εξηγεί τις χρόνιες δυσλειτουργίες των συστημάτων τους, να επενδύσουν για να φτιάξουν αυτά τα ρημάδια τα συστήματα.

  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...