Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, manag είπε

 

Εχω καταληξει στο ελαφρως μεταχειρισμενο. Δηλαδη 5-6 χρονια με λιγα σχετικα χιλιομετρα ~50.000χλμ. 
Η σκεψη ειναι οτι παιρνεις ενα καινουριο σχετικα αμαξι με αρκετα μειωμενη τιμη.
Τα 3-4 χιλιαρικα απο 17->13 ας πουμε που αναφερατε, ειναι λιγα, αν και ποσοστιαια ειναι 20-25% κατω.
 

Οσον αφορα το γουρουνι στο σακι, συμφωνω και αυτη ειναι μια διαδικασια  που εχω αποδεχτει πως θα μπω, με την βοηθεια της διαισθησης μου στο ζυγισμα του πωλητη :-) (ιδιωτη ή εμπορο) , αλλα κυρίως στον έλεγχο που θα κανει ο μηχανικος μου, τον οποιο εμπιστευομαι αρκετα.

 

Με αφορμη αυτο, ήθελα να αναφερω οτι ψαχνω αμαξι του οποιου το πορτ μπαγκαζ να συνδεεται με τον υπολοιπο χωρο, καθως εκει θα μπαινει η σκυλιτσα μας!

τα κοιταω (qashqai εννοεις ε;), αλλα στο μπατζετ μου, παμε λιγο πιο πισω σε χρονολογια, τα οποια δεν μου αρεσουν πολυ εμφανισιακα. Αργοτερα τα εκαναν πολυ πιο ομορφα.

   Δώστε μου ένα τηλ επικοινωνίας , ευχαριστώ . Μέσω PM .

Επεξ/σία από babisskg
  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, NickTG είπε

Δεν θα σταθώ ότι η πηγή είναι το autogreeknews αλλά ακόμα και εκεί 80000 χιλιόμετρα λέει περίπου. 

Λάθος σκέψη γενικότερα. Οι δρόμοι που κινείσαι, η χρήση και η ίδια ποιότητα του ανταλλακτικόυ και εξηγούμαι: 

Έχω χαλάσει ανάρτηση, για την ακρίβεια οι δρόμοι μας, σε 20χιλχλμ 1μιση χρόνος χρήσης και η επόμενη κράτησε τουλάχιστον 6 και 100χιλχλμ (με δυο μικρά σφιξίματα εμπρος), μέχρι που πήγε αποθήκη για να περιμένει πινακίδες ιστορικού. Με την ίδια χρήση, προσοχή και όχι λακούβες...

Με μετρήσεις σε αμορτισερόμετρο πάγκου. Απλώς η πρώτη ήταν η φτηνή σειρά της kyb (250€) και η δεύτερη είναι τα ρυθμιζόμενα σε σκληρότητα koni (650€ + 150€) και πακέτο μπήκαν και νέα ελατήρια.

 

Τώρα στο punto μετά από 100+χιλχλμ το αμορτισερόμετρο έβγαλε 20% λιγότερη απόσβεση (αν θυμάμαι καλά εννοεί ότι μαλάκωσε) από ότι καινούριο αλλά είνα ιεντός προδιαγραφών και μου αρέσει λίγο πιο μαλακό πλέον...

  • Like 1
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, manag είπε

Με αφορμη αυτο, ήθελα να αναφερω οτι ψαχνω αμαξι του οποιου το πορτ μπαγκαζ να συνδεεται με τον υπολοιπο χωρο, καθως εκει θα μπαινει η σκυλιτσα μας!

τα κοιταω (qashqai εννοεις ε;), αλλα στο μπατζετ μου, παμε λιγο πιο πισω σε χρονολογια, τα οποια δεν μου αρεσουν πολυ εμφανισιακα. Αργοτερα τα εκαναν πολυ πιο ομορφα.

 οχι μονο qashqai (αν και το θεωρω πολυ τιμια επιλογη)

Renault Kadjar, 

Suzuki SX4,

Dacia Sandero, 

peugeot-2008,

Renault Captur,

Opel Mokka,  

Ford EcoSport,   

Nissan Juke,  

SsangYong Korando,  

Citroen C4 Cactus 

και σιγουρα και αλλα που δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμη..  

Δημοσ.
2 minutes ago, filarhos said:

Λάθος σκέψη γενικότερα. Οι δρόμοι που κινείσαι, η χρήση και η ίδια ποιότητα του ανταλλακτικόυ και εξηγούμαι: 

Έχω χαλάσει ανάρτηση, για την ακρίβεια οι δρόμοι μας, σε 20χιλχλμ 1μιση χρόνος χρήσης και η επόμενη κράτησε τουλάχιστον 6 και 100χιλχλμ (με δυο μικρά σφιξίματα εμπρος), μέχρι που πήγε αποθήκη για να περιμένει πινακίδες ιστορικού. Με την ίδια χρήση, προσοχή και όχι λακούβες...

Μα εκεί ήθελα να καταλήξω και εγώ. 

Δεν είναι κάτι που αλλάζει ανά τόσα χιλιόμετρα και τέλος. 

Αλλιώς είναι να κάνεις τα χιλιόμετρα σε ταξίδια στην εθνική μόνος και αλλιώς σε χωματόδρομο με 500 κιλά φορτίο. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να προσθεσω απλα πως οτι χιλιόμετρα βλέπεις απο μάντρα μη τα λαμβανεις πολυ σοβαρα υπόψη κ μη το εχεις σιγουρο οτι θα σε αφησει να κανεις οτι ελεγχο θες

 

Επεξ/σία από totalius
  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, totalius είπε

Να προσθεσω απλα πως οτι χιλιόμετρα βλέπεις απο μάντρα μη τα λαμβανεις πολυ σοβαρα υπόψη κ μη το εχεις σιγουρο οτι θα σε αφησει να κανεις οτι ελεγχο θες

 

ναι ρε γαμωτο, το ξερω για την μαντρα και τον ελεγχο. Γιαυτο κοιταω κυριως απο ιδιωτη, αλλα ειναι πιο περιορισμενες οι επιλογες...
Ακουσα προσφατα οτι μεσω ΚΤΕΟ θα πιστοπιουνται αυτοματα τα χιλιομετρα ενος αυτοκινητου. Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι απο ποτε θα αρχισει να γινεται αυτο και για ποια αυτοκινητα ; για ολα; καινουρια, παλια;

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, manag είπε

ναι ρε γαμωτο, το ξερω για την μαντρα και τον ελεγχο. Γιαυτο κοιταω κυριως απο ιδιωτη, αλλα ειναι πιο περιορισμενες οι επιλογες...
Ακουσα προσφατα οτι μεσω ΚΤΕΟ θα πιστοπιουνται αυτοματα τα χιλιομετρα ενος αυτοκινητου. Αυτο που δεν εχω καταλαβει ειναι απο ποτε θα αρχισει να γινεται αυτο και για ποια αυτοκινητα ; για ολα; καινουρια, παλια;

Και από ιδιώτη μια χαρά μπορεί να είναι γυρισμένα τα χιλιόμετρα.

Επίσης το ΚΤΕΟ δεν πιστοποιεί χιλιόμετρα, απλά όταν περνάει ένα όχημα από έλεγχο τότε στο δελτίο αναγράφονται και οι χιλιομετρικές ενδείξεις που είχε στους προηγούμενους ελέγχους, δες ένα παράδειγμα:

 

kteo.jpg

Αυτό ίσως σε βοηθήσει να βρεις κάποια ανακολουθία.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, totalius είπε

Να προσθεσω απλα πως οτι χιλιόμετρα βλέπεις απο μάντρα μη τα λαμβανεις πολυ σοβαρα υπόψη κ μη το εχεις σιγουρο οτι θα σε αφησει να κανεις οτι ελεγχο θες

 

 

1 ώρα πριν, manag είπε

Ακουσα προσφατα οτι μεσω ΚΤΕΟ θα πιστοπιουνται αυτοματα τα χιλιομετρα ενος αυτοκινητου

 

52 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Και από ιδιώτη μια χαρά μπορεί να είναι γυρισμένα τα χιλιόμετρα.

Επίσης το ΚΤΕΟ δεν πιστοποιεί χιλιόμετρα

https://www.newsauto.gr/news/kteo-apo-voulgaria-me-oti-chiliometra-thelis-enanti-100-evro/

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Nabuko είπε
53 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Και από ιδιώτη μια χαρά μπορεί να είναι γυρισμένα τα χιλιόμετρα.

Επίσης το ΚΤΕΟ δεν πιστοποιεί χιλιόμετρα

https://www.newsauto.gr/news/kteo-apo-voulgaria-me-oti-chiliometra-thelis-enanti-100-evro/

So?

Δημοσ.
6 ώρες πριν, NickTG είπε

Ποια είναι αυτά τα μοτέρ? 

Ότι ατμοσφαιρικό έχω οδηγήσει σε αντίστοιχα άλογα με μικρότερα turbo έχουν πιο κοντό κιβώτιο, άρα περισσότερες στροφές σε ταξίδι, περισσότερη φασαρία, μεγαλύτερη κατανάλωση. 

Εχεις οδηγησει ατμοσφαιρικα 1600 κι εχουν παραπανω θορυβο και καταναλωση απο τα 1000-1200;;;;

Και εχουν και πιο κοντο σασμαν; Eνω τα 1000αρακι εχουν μακρια κλιμακωση;;;;

Αληθεια ως ανεκδοτο μου ακουγεται........

Δεν συμφωνουμε δεν ειναι κακο,αλλα ενταξει μην το παρακανεις.

Δηλαδη ενα κλασσικο οικογενειακο 1400-1800 ατμοσφαιρικο εχει πολυ θορυβο και δεν το επιλεγουν οι οικογενειαρχες το επιλεγουν οι πιτσιρικαδες;;;;

9 ώρες πριν, babisskg είπε

Για τα αναλώσιμα ....... πριν δύο μέρες ζήτησα τιμή για αντικατάσταση αμορτισέρ , γνωρίζοντας τι θα άκουγα ....... 650 κομπλέ για το επίσημο υλικό , όταν ο άνθρωπος που πηγαίνω συνήθως για τέτοια ζητήματα μου πρόσφερε 260 κομπλέ για μια τετράδα Monroe .

Mην βαζεις ποτε στη συγκριση τα εργοστασιακα με τα monroe,οποιος γνωριζει απο αναρτησεις θα επρεπε να σου πει να μην τα βαλεις καθολου.(ειδικα τα monroe)

Εαν πας σε ενα αμορτισερομετρο σε 20000χλμ θα καταλαβεις γιατι τα original κανουν τοσο.

5 ώρες πριν, manag είπε

Με αφορμη αυτο, ήθελα να αναφερω οτι ψαχνω αμαξι του οποιου το πορτ μπαγκαζ να συνδεεται με τον υπολοιπο χωρο, καθως εκει θα μπαινει η σκυλιτσα μας!

Αρα αποκλειεις το σενταν και πας σε πενταπορτο η s/w με διχτακι για τη σκυλιτσα σου😉

 

5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Είμαι ο μόνος που πρώτα κοιτάει το τεκμήριο και μετά τα τέλη;  Κανέναν άλλον δε τον απασχολεί αυτό;

Eχεις πολυ δικιο,αλλα ζουμε στην Ελλαδα και ο Ελληνας σκεφτεται διαφορετικα οχι μονο,στα τεκμηρια και τα τελη αλλα εν τελει και στην επιλογη αυτοκινητου.

Γι αυτο και στην Ευρωπη ειναι τοσο διαφορετικα τα οχηματα απο τα δικα μας.

Εμεις εδω ειμαστε πρωτα του εφε και του ποσο ελευθερο σιλανσιε ειναι το τελικο μας,ποσο χαμηλωμενο ειναι η αντιστοιχα υπερυψωμενο,και μετα την πραγματικη αναγκη που εχουμε για οχημα μετακινησεων.

Πες σε εναν Γερμανο τωρα να παρει 1000αρακι τουρμπο να ταξιδευει πχ Βερολινο-Φρανκφουρτη

με την οικογενεια του με μπαγκαζια και σκυλακι.

Να πηγαινει για μπανιο με την οικογενεια,εκδρομες και διακοπες.

Θα γελαει για μια εβδομαδα.

Εμεις εδω τωρα προσπαθουμε να πεισουμε για τα αυτονοητα της αυτοκινησης και παλι λαθος ειμαστε!

 

1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Και από ιδιώτη μια χαρά μπορεί να είναι γυρισμένα τα χιλιόμετρα.

Επίσης το ΚΤΕΟ δεν πιστοποιεί χιλιόμετρα, απλά όταν περνάει ένα όχημα από έλεγχο τότε στο δελτίο αναγράφονται και οι χιλιομετρικές ενδείξεις που είχε στους προηγούμενους ελέγχους, δες ένα παράδειγμα:

To πιο ευκολο σημερα ειναι να δεις τα πραγματικα χιλιομετρα,και πραγματικα ειναι η διαφωνια μου με πολυ κοσμο.

Εαν το αυτοκινητο παει σε οποιοδηποτε διαγνωστικο της προκοπης ακομα και εαν δεν ειναι της ιδιας της αντιπροσωπειας θα δει τα πραγματικα του χλμ,ποσες συνεδριες εχει κανει,ποσες φορες εχει αλλαξει λαδια,ποσα σφαλματα εχει η ecu,για ποια ανταλλακτικα εχει γινει εκμαθηση και πολλα αλλα.Ας πουμε τωρα οτι δεν αναγνωριζει τα πραγματικα χλμ το διαγνωστικο,θα δω δηλαδη οτι εχει αλλαξει μπεκ (τα οποια θελουν προγραμματισμο για εγκατασταση και δηλωση σειριακου αριθμου) και δεν θα καταλαβω οτι το αμαξι δεν εχει 50000χλμ κι εχει 250000 επειδη το λεει ο εκαστοτε μαντρας;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/4/2021 στις 5:38 ΜΜ, JDROGAS είπε

Yπαρχουν γενικευμενα θεματα,ψαξου και θα το καταλαβεις.

Μιλα με ανθρωπους που ασχολουνται με επισκευες,ρεκτιφιε και θα στο εξηγησουν.

Πολυ απλα σου λεω οτι ειναι ζορισμενα μοτερ.......αυτο κατα συνεπεια εχει μικροτερο προσδοκιμο ζωης.

Αυτο απο μονο του θα επρεπε να σου φτανει.

Συγνωμη φιλε μου αλλα δεν εχουν σχεση ο αριθμος κυλινδρων με το αν ειναι πιεσμενα η οχι το μοτερ.Καταλαβαινω οτι αντιπαθεις  τα τρικυλιδρα αλλα ολα τα αλλα που λες, απλα παραπλανεις με την  ημιμαθεια που εχεις.

Οπως και πολλα που αναφερεις παραπανω, αλλο γνωμη αλλο γνωση.

Επεξ/σία από c-max
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, c-max είπε

Συγνωμη φιλε μου αλλα δεν εχουν σχεση ο αριθμος κυλινδρων με το αν ειναι πιεσμενα η οχι το μοτερ.Καταλαβαινω οτι αντιπαθεις  τα τρικυλιδρα αλλα ολα τα αλλα που λες, απλα παραπλανεις με την  ημιμαθεια που εχεις.

Καταρχην εαν εχω ημιμαθεια δεν θα μου το πεις εσυ.......να μην εισαι προσβλητικος,δεν γνωριζεις ποιος ειμαι ουτε και με τι ασχολουμαι.

Ειλικρινα στο λεω δεν θα τα δεις ουτε στον υπνο σου οσο ζεις τα αυτοκινητα που εχω δοκιμασει,και αυτα που ειχα/εχω αποκτησει.

Κατα δευτερον δεν μιλησα γενικα για τα τρικυλινδρα,ουτε και τα αντιπαθω,αλλα γι αυτα που προσπαθουν οι εταιριες να πασαρουν στον κοσμο τα τελευταια χρονια,turbo 1000-1200 κυβικα.

Ειχα τρικυλινδρο και ηταν μια χαρα και δεν ειχα ποτε προβληματα,αλλα δεν ηταν αυτης της γενιας και εβγαζε απο 1300 κυβικα 60 κατι ιππους.

Η ενδεδειγμενη τους χρηση ειναι αλλη και οχι αυτη που ζητα ο χριστιανος που ανοιξε το νημα.

Προφανως εχεις τρικυλινδρο και θιχτηκες; δεν καταλαβαινω ειλικρινα!

 

 

 

 

Επεξ/σία από JDROGAS
  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

To πιο ευκολο σημερα ειναι να δεις τα πραγματικα χιλιομετρα,και πραγματικα ειναι η διαφωνια μου με πολυ κοσμο.

Εαν το αυτοκινητο παει σε οποιοδηποτε διαγνωστικο της προκοπης ακομα και εαν δεν ειναι της ιδιας της αντιπροσωπειας θα δει τα πραγματικα του χλμ,ποσες συνεδριες εχει κανει,ποσες φορες εχει αλλαξει λαδια,ποσα σφαλματα εχει η ecu,για ποια ανταλλακτικα εχει γινει εκμαθηση και πολλα αλλα.Ας πουμε τωρα οτι δεν αναγνωριζει τα πραγματικα χλμ το διαγνωστικο,θα δω δηλαδη οτι εχει αλλαξει μπεκ (τα οποια θελουν προγραμματισμο για εγκατασταση και δηλωση σειριακου αριθμου) και δεν θα καταλαβω οτι το αμαξι δεν εχει 50000χλμ κι εχει 250000 επειδη το λεει ο εκαστοτε μαντρας;

Αυτά που περιγράφεις δεν είναι εφικτά για όλα τα μοντέλα, μόνο για μερικά, άσε που στις περισσότερες περιπτώσεις τα δεδομένα αυτά μπορούν να παραποιηθούν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...