Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οτι στην Ελλαδα ειμαστε και δεν θα γινει τιποτα 😁

Μην ξεχνας οτι στην Ευρωπη τα diesel ειναι πολυ μεγαλο ποσοστο οχηματων εδω και παρα πολλα χρονια.

Δυσκολα θα παρθουν αποφασεις να εξαλειφθουν εντελως η να γινει αποτρεπτικη η αγορα τους.

Τα diesel πλεον ειναι πολυ γρηγορα μοτερ,ειναι πολυ οικονομικα (πραγματικα οικονομικα θα σου πω παρακατω γιατι το λεω) αθορυβα

και βγαζουν περισσοτερα χλμ.

Μιας και μιλησα για οικονομια θα σου βαλω ενα λινκ για να δεις τι καιει πραγματικα το καθε αυτοκινητο.

https://motoreu.com/

Και το λεω αυτο γιατι μολις παρακολουθησα ενα test του c3 aircross και δηλωνει 4 λιτρα ανα 100χλμ.

Πεντε μερες που το ειχε ο δοκιμαστης η καταναλωση μικτη ηταν 6.8 λιτρα.

Οποτε να ξερεις να μην τσιμπας με το τι δηλωνει η καθε εταιρια.

Αληθεια γιατι c3 aircross τι θα σου προσφερει ενα οχημα "μπασταρδο" (cross) ψηλο,σουπερ-μινι κατηγορια;

20 λεπτά πριν, manag είπε

Όσον αφορά το s/w, καποια μου αρεσαν πολυ σαν αμαξια, με "χαλαει" λιγο το εμφανισιακο της υποθεσης. Μου θυμιζει βαρυ οικογενειακό και ισως (μπορει να ειναι στο μυαλο μου αυτο) παραπεμπει σε αυτοκίνητο ανθρώπων λιγο πιο μεγάλης ηλικιας.

Διαφωνω αλλα ειναι θεμα γουστου.Μαλιστα παραδειγματα πολλα που το σενταν-πενταπορτο ειναι πιο ασχημο απο s/w (πχ octavia)

Περι ηλικιας το αφηνω ασχολιαστο.........😁 δεν με συμφερει.... (παροτι 2 πορτο μικρο gti εχω)

 

 

10 λεπτά πριν, Jos3ph είπε

@manag τώρα θα χρειαστείς χώρους , μετά όχι ...

Aυτο ακριβως ξεχασα να του γραψω.......προφανως και ειναι μικροτερος απο μενα.......εγω πια ειμαι με τη γυναικα μου....διπορτο εχω.

Τωρα θα χρειαστει πορτ-παγκαζ να πεταξει μεσα μια σαμπρελα για μπανιο,3 τσαντες που θα εχει ετοιμασει η γυναικα για εκδρομη........

  • Like 4
  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

"Περι ορεξεως.........κολοκυθοπιτα"

Ολοι εχουμε διαφορετικο γουστο δεν προσπαθει κανεις να πεισει κανεναν.

Εγω απλα καταθετω τις εμπειριες μου με την ενασχοληση μου με το αυτοκινητο εδω και παρα πολλα χρονια.

Οποιος εχει οικογενεια σκυλους,μπαγκαζια και τα συναφη εαν παρει s/w δεν θα το αποχωριστει ποτε σας το υπογραφω.

Στην Ελλαδα κακα τα ψεματα (και να μην παρεξηγηθω) το suv εχει γινει πια  θες να το πεις μοδα; θες να πεις οτι προσθετει κυρος; αρχικα ηταν το ονειρο του νεοελληνα να παρει ενα "τζιποειδες" και στα suv πλαναται η αποψη οτι ειναι κατι σαν τζιπ.

Ουδεμια σχεση εχουν.

Μαλιστα οποιοσδηποτε "φιλος του μηχανοκινητου" γνωστης που εχει πραγματικο τζιπ,συνηθως εχει και κανα-δυο αλλα αυτοκινητα για τις μετακινησεις του,αφου πραγματικα γνωριζει για ποιο σκοπο το εχει και ποια ειναι η δουλεια του.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, JDROGAS είπε

Στην Ελλαδα κακα τα ψεματα (και να μην παρεξηγηθω) το suv εχει γινει πια  θες να το πεις μοδα; θες να πεις οτι προσθετει κυρος; αρχικα ηταν το ονειρο του νεοελληνα να παρει ενα "τζιποειδες" και στα suv πλαναται η αποψη οτι ειναι κατι σαν τζιπ.

Πολλοι τα παιρνουν να το παιξουν ορειβατες αθλητες κλπ ή για τη γυναικα τους επειδη ειναι ψηλο για να μη σκοτωθει οταν το κοπαναει απο δω κι απο κει (ασχετα αν δεν μπορει να στριψει με τσινκουετσεντο)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, adi32 είπε

Πολλοι τα παιρνουν να το παιξουν ορειβατες αθλητες κλπ ή για τη γυναικα τους επειδη ειναι ψηλο για να μη σκοτωθει οταν το κοπαναει απο δω κι απο κει (ασχετα αν δεν μπορει να στριψει με τσινκουετσεντο)

Εντάξει δεν είναι όλοι Loeb για να μπαίνουν στις στροφές σαν να μην υπάρχει αύριο. 

Αν η αγορά suv έχει γίνει βάση συγκεκριμένων χαρακτηριστικών, μια χαρά επιλογή είναι. Αν έχει γίνει λόγο μόδας ή επίδειξης αυτός θα το λουστεί.

Αλήθεια, όμως, πόσοι εκεί έξω αγοράζουν συνειδητοποιημένα το αυτοκίνητό τους;

Εδώ ένα παντελόνι 100€ θες να ψωνίσεις και δοκιμάζεις 3-4, συν την έρευνα αγοράς από πριν.

Και όμως οι πλειοψηφία των αγοραστών αυτοκινήτου επιλέγει βάση ομορφιάς, σήματος, επειδή του το είπε ο μπατζανακης, απορριπτει επειδή πριν 20 χρόνια έκαιγαν λάδι κ.τ.λ.

Οπότε κατ'εμέ είναι άδικο να καταδεικνυουμε συνεχως τους κατόχους suv ως αφελείς. 

Επεξ/σία από Peugeot208
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, manag είπε

Για αλλημια φορά, πολυ χρησιμη απαντηση. Ευχαριστώ

Όσον αφορά το s/w, καποια μου αρεσαν πολυ σαν αμαξια, με "χαλαει" λιγο το εμφανισιακο της υποθεσης. Μου θυμιζει βαρυ οικογενειακό και ισως (μπορει να ειναι στο μυαλο μου αυτο) παραπεμπει σε αυτοκίνητο ανθρώπων λιγο πιο μεγάλης ηλικιας. Σκεφτομαι πως ενα s/w μπορει να ειναι το επομενο μου αυτοκινητο σε 15 χρονια που οι μικροι της οικογενειας δεν θα ειναι πια πολυ μικροι σε ογκο.

Να σου κανω μια ερωτηση. Τα diesel γενικα τα εχω αποκλεισει απο την αναζητηση μου, καθως λέγεται οτι σε βαθος χρονου θα  θελησουν να εξαλειψουν τους diesel κινητηρες απο την πολη σε ευρωπαικό επιπεδο. Φοβαμαι λοιπόν, οτι μπορει να αυξησουν τα τελη κυκλοφοριας και γενικοτερα να σε δυσκολευουν ώστε τελικα να σε αποτρεπουν απο το να εχεις diesel αυτοκινητο. Ποια είναι η άποψη σου;

Ενας ντιζελοκινητηρας θα σε βολευε πραγματικα σε ολα! Το θεμα ειναι ποιος μπορει να σου εγγυηθει τουλαχιστον για τα επομενα 10 χρονια δεν θα εχεις κανεναν περιορισμο..?!?!?

Θα στο προτεινα και γω αλλα επειδη μελλοντικα μπορει να φας καμια μεγαλη κατραπακια δεν το συζητησα καν!!!  Το getz 1.6 ειναι?

Δημοσ.

1200cc turbo σε βενζίνη ή 1600cc diesel μια χαρά θα πιάνεις αυτά που θες. Το turbo κάνει την διαφορά.

+1 για τον φίλο που είπε για οκτάβια , ότι πρέπει για οικογενειακό αμαξι με χώρους και τεράστιο πόρτα παγκαζ.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, ntsikos είπε

Θα πάρεις octavia 1.6 πετρέλαιο. Αρκετή ροπή για να σας ανεβάσει Όλυμπο και χώροι μεζονέτας 

Οχι αυτο με τους 90 ιππους γιατι σερνεται,με τους 110.

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε

Θα στο προτεινα και γω αλλα επειδη μελλοντικα μπορει να φας καμια μεγαλη κατραπακια δεν το συζητησα καν!!!  Το getz 1.6 ειναι?

1.1 του 03

5 ώρες πριν, JDROGAS είπε

Οτι στην Ελλαδα ειμαστε και δεν θα γινει τιποτα 😁

Μην ξεχνας οτι στην Ευρωπη τα diesel ειναι πολυ μεγαλο ποσοστο οχηματων εδω και παρα πολλα χρονια.

Δυσκολα θα παρθουν αποφασεις να εξαλειφθουν εντελως η να γινει αποτρεπτικη η αγορα τους.

Τα diesel πλεον ειναι πολυ γρηγορα μοτερ,ειναι πολυ οικονομικα (πραγματικα οικονομικα θα σου πω παρακατω γιατι το λεω) αθορυβα

και βγαζουν περισσοτερα χλμ.

Μιας και μιλησα για οικονομια θα σου βαλω ενα λινκ για να δεις τι καιει πραγματικα το καθε αυτοκινητο.

https://motoreu.com/

Και το λεω αυτο γιατι μολις παρακολουθησα ενα test του c3 aircross και δηλωνει 4 λιτρα ανα 100χλμ.

Πεντε μερες που το ειχε ο δοκιμαστης η καταναλωση μικτη ηταν 6.8 λιτρα.

Οποτε να ξερεις να μην τσιμπας με το τι δηλωνει η καθε εταιρια.

Ειμαι σιγουρος οτι τα νουμερα ειναι ωραιοποιημενα, αλλα εχω στο  μυαλο μου οτι ολες οι εταιρειες το κανουν αυτο λιγο πολυ (στο μέτρο που τις παιρνει και για να μην τις φαει ο ανταγωνισμος..) οποτε στο μυαλο μου τα εχω σαν μετρο συγκρισης με αλλα αυτοκινητα και οχι ως απόλυτους αριθμους.

 

5 ώρες πριν, JDROGAS είπε

Αληθεια γιατι c3 aircross τι θα σου προσφερει ενα οχημα "μπασταρδο" (cross) ψηλο,σουπερ-μινι κατηγορια;

Ειναι ομορφο εμφανισιακα, εχει ωραιους και μεγαλους χωρους (410lt πορτ μπαγκαζ παρακαλω) , χαμηλη καταναλωση, χαμηλα τελη κυκλοφοριας, σχετικα κανουριο (2017) αρα και σχετικα μεγαλυτερο προσδοκιμο και γενικα εχει feedback πως μηχανικα ειναι πολυ καλο και δεν ζηταει πολλα απο συντηρηση.

Και σε αυτο το σημειο θα ηθελα να μου απαντησεις στην κοντρα ερωτηση, "γιατί όχι;"

 

5 ώρες πριν, Jos3ph είπε

@manag τώρα θα χρειαστείς χώρους , μετά όχι ...

 

5 ώρες πριν, JDROGAS είπε

Aυτο ακριβως ξεχασα να του γραψω.......προφανως και ειναι μικροτερος απο μενα.......εγω πια ειμαι με τη γυναικα μου....διπορτο εχω.

Τωρα θα χρειαστει πορτ-παγκαζ να πεταξει μεσα μια σαμπρελα για μπανιο,3 τσαντες που θα εχει ετοιμασει η γυναικα για εκδρομη........

Πολυ σωστο αυτό. Το λαμβανω υποψιν μου

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, manag είπε

Ειναι ομορφο εμφανισιακα, εχει ωραιους και μεγαλους χωρους (410lt πορτ μπαγκαζ παρακαλω) , χαμηλη καταναλωση, χαμηλα τελη κυκλοφοριας, σχετικα κανουριο (2017) αρα και σχετικα μεγαλυτερο προσδοκιμο και γενικα εχει feedback πως μηχανικα ειναι πολυ καλο και δεν ζηταει πολλα απο συντηρηση.

Για μενα συζητηση κανουμε και μην με παρεξηγησεις,ειναι απο τα πιο ασχημα αυτοκινητα,αυτο ομως ειναι καθαρα υποκειμενικο........."περι ορεξεως κολοκυθοπιτα" το ειπα αλλωστε πιο πανω.

Ειναι λαθος να κρινουμε σε μια αγορα των 13000 ευρω τα τελη κυκλοφοριας που τοσος ντορος πια γινεται γι αυτα.Μιλαμε για 100 ευρω το χρονο διαφορα βαρια 150 ευρω,για μενα δεν εινα κριτηριο.

Πορτ-παγκαζ ατου στην μικρη κατηγορια συμφωνω,αλλα δεν βλεπω το λογο στη θεση σου με οικογενεια με 2 παιδακια ηδη κι ενα σκυλακι,και ταξιδακια οπως ανεφερες να παω σε σουπερ-μινι,ημιψηλο μαλιστα το οποιο θα εχει σιγουρα αυξημενο θορυβο λογω αεροδυναμικης,εχει σιγουρα αυξημενη καταναλωση (και νατα τα 100-150 ευρω που μετρας στα τελη θα τα πληρωσεις καυσιμο πολλαπλα) Οπως και να'χει δεν θα κανεις το ιδιο ταξιδακι με ενα cross και δεν συμφωνω με την νεα μοδα των μικρων κυβικων με τουρμπο και 3 κυλινδρους παρακαλω.(σημειωτεον οτι ολα τα τρικυλινδρα εχουν τραχυ δουλεμα και αναλογο θορυβο)

Δεν μιλω για το συγκεκριμενο 3κυλινδρο συνολο αλλα γενικοτερα εχουν αρχισει και βγαζουν πολλες ζημιες τα μικρα αυτα 1000-1200αρια με τουρμπο.

Προτιμησε κατι στα 1600 κυβικα και δεν θα χασεις,η ροπη και η αισθηση που θα σου δωσει στο δρομο το 1600αρι δεν εχει καμια σχεση με αυτα τα μικρα.

Δευτερο πλεονεκτημα θα ειναι στην καταναλωση,αφου εαν επιλεξεις σωστο κινητηρα δεν θα ζοριζεται πουθενα οποτε και δεν θα καιει,αλλα και δεν θα βγαζει και ζημιες.

 

Mην το ξεχασω....προσοχη το c3 aircross αρχικα ειχε 5αρι σασμαν,μεγαλο μειον.

Τον 3ο του 2019 εβαλαν 6αρι.

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

Δεν μιλω για το συγκεκριμενο 3κυλινδρο συνολο αλλα γενικοτερα εχουν αρχισει και βγαζουν πολλες ζημιες τα μικρα αυτα 1000-1200αρια με τουρμπο.

επειδή δεν ασχολούμαι με το θέμα και γενικά δε παρακολουθώ και τόσο θέματα αυτοκίνησης, μπορείς να μας πεις ποια 1000-1200 turbo βγάζουν θέματα;

Θεωρητικά δεν είναι καλό το turbo από άποψη αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου. Αλλά στην πράξη για πόσο βάθος μιλάμε;

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Bitbit είπε

Θεωρητικά δεν είναι καλό το turbo από άποψη αξιοπιστίας σε βάθος χρόνου. Αλλά στην πράξη για πόσο βάθος μιλάμε;

Το τουρμπο απο μονο του δεν εχει κανενα θεμα σε βαθος χρονου,αρκει ο οδηγος του να μην ειναι καφρος.Θελει ενα τυπικο service αναλογα τη χρηση απο 150000-200000χλμ.

Ενα κοστος 250-350 ευρω (εαν δεν εχει αλλαξει κατι δραματικα στις τιμες τελευταια)

4 λεπτά πριν, Bitbit είπε

επειδή δεν ασχολούμαι με το θέμα και γενικά δε παρακολουθώ και τόσο θέματα αυτοκίνησης, μπορείς να μας πεις ποια 1000-1200 turbo βγάζουν θέματα;

Εχω ακουσει αρκετα,αλλα ιδια αποψη εχω απο τους κινητηρες της ford.

Γενικοτερα ειναι κινητηρες μεγαλης συμπιεσης,αρκετα τσιτωμενοι,εχουν θεματα με θερμοκρασιες,ραγισματα στα κεφαλαρια τους (κυλινδοκεφαλες) και αλλα ωραια τετοια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...