pararlama31 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Καλησπέρα, όποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι ανάλογο ας μου πει την εμπειρία του. Την Παρασκευή έκανα μια παραγγελία από το efood η οποία δεν ήρθε ποτέ. Πλήρωσα με χρεωστική Πήρα τηλέφωνο το efood για ακύρωση και μου είπαν πως θα μου έρθει ένα email για την αποδέσμευση του ποσού και πως θα εμφανιστεί στο λογαριασμό μου. Το Σάββατο όντως ήρθε το email, αλλά την Κυριακή είδα πως δεν μου είχε επιστραφεί το πόσο και πως το ποσό εμφανίστηκε στα πληρωμένα ποσά της τράπεζας. Ούτε σήμερα μου είχε μπεί το ποσό. Ξέρει κανείς αν χρειάζεται να περιμένω παραπάνω μέρες; Είχε κανείς ανάλογη εμπειρία; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
HateMe Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 7 λεπτά πριν, pararlama31 είπε Καλησπέρα, όποιος έχει αντιμετωπίσει κάτι ανάλογο ας μου πει την εμπειρία του. Την Παρασκευή έκανα μια παραγγελία από το efood η οποία δεν ήρθε ποτέ. Πλήρωσα με χρεωστική Πήρα τηλέφωνο το efood για ακύρωση και μου είπαν πως θα μου έρθει ένα email για την αποδέσμευση του ποσού και πως θα εμφανιστεί στο λογαριασμό μου. Το Σάββατο όντως ήρθε το email, αλλά την Κυριακή είδα πως δεν μου είχε επιστραφεί το πόσο και πως το ποσό εμφανίστηκε στα πληρωμένα ποσά της τράπεζας. Ούτε σήμερα μου είχε μπεί το ποσό. Ξέρει κανείς αν χρειάζεται να περιμένω παραπάνω μέρες; Είχε κανείς ανάλογη εμπειρία; Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Μου έχει συμβεί 2 φορές. Την πρώτη έγινε η επιστροφή μετά από 2 εργάσιμες και την επόμενη φορά πήρε 4 μέρες. 2
eidikos33 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Εγώ πληρώνω με μετρητα για να μην αντιμετωπίζω τέτοια προβλήματα
christakos07 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δηλαδή το κατάστημα την αποδέχθηκε και δεν την έφερε ποτέ;
Dante80 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Μου έχει συμβεί δύο φορές. Πριν μια διετία περίπου. 1. Παραγγελία που αποδέχθηκε το κατάστημα και μετά ακύρωσε λόγω έλλειψης υλικού. Το e-food μου επέστρεψε τα χρήματα σε μια εβδομάδα περίπου. Μου έδωσε επίσης και ένα κουπόνι 5€ για την "ταλαιπωρία". 2. Παραγγελία από McDonalds σύνταγμα μέσω e-food, δεν παρέδωσαν τμήμα της παραγγελίας. Ίδια φάση, επιστροφή χρημάτων και κουπόνι. Επεξ/σία 12 Απριλίου 2021 από Dante80 1
Christos21417 Δημοσ. 13 Απριλίου 2021 Δημοσ. 13 Απριλίου 2021 Μία φορά μου έτυχε να πληρώσω με κάρτα και το κατάστημα είχε κλείσει κουζίνα και δεν είχε ενημερώσει το efood. Μου ήρθε μετά από λίγες μέρες ότι έχει γίνει επιστροφή χρημάτων και σε συνομιλία που είχα με το efood γιατί είχε αργήσει η απάντηση ήταν ότι έχει δωθεί εντολή αποδέσμευσης και από κει και πέρα είναι στο "χέρι" της τράπεζας πότε θα φανεί. Και εμφανίστηκε μετά από 5-7 εργάσιμες μέρες αν θυμάμαι καλά. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα