ilouko Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 SOS 🆘 ! Η μητέρα μου 66 ετών είχε κλείσει ραντεβού για εμβολιασμό 21/5 . Μπήκα στην πλατφόρμα και της άλλαξα το ραντεβού για 14/4. Ο φαρμακοποιός της από μόνος του της ακύρωσε το ραντεβού και η πλατφόρμα την απέκλεισε για 1 μήνα . Έχω νευριάσει παρά πολύ . Πείτε μου τι να κάνω; Ειναι βλάκας ο άνθρωπος , η μητέρα μου θα μείνει ανεμβολίαστη για έναν μήνα από τον αντιεπαγγελματία Πείτε μου τι να κάνω ; Υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να απευθυνθώ ;
Kostasspil Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 Τωρα εγώ ίσως ρωτάω χαζομάρα, αλλά γιατί δεν είπες του φαρμακοποιού να αλλάξει εκείνος την ημερομηνία;
Bitbit Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 5 λεπτά πριν, BrouX είπε κλεισε την τηλεοραση και προχωρα σπάστην, θα έλεγα. 1
Basilhs23___ Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 Δημοσ. 11 Απριλίου 2021 Τι δουλειά έχει να μπει ο φαρμακοποιός στην πλατφόρμα με τον ΑΜΚΑ της; Πήγατε και του είπατε να μπει να αλλάξει τίποτα; Γενικά τα παράπονα πρέπει να τα κάνεις σε αυτόν. Εδώ δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις