xsterg Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 φιλε μου μια επισκεψη σε συνεργειο θα σου λυσει κατα πασα πιθανοτητα το προβλημα σου. και εμενα ξελιγωμενη-τελειωμενη μπαταρια μου κανει σε πρωτη φαση.
Klausx Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 17 ώρες πριν, George gia είπε Να σημειωθεί ότι δεν το κάνει πάντα αυτό!!το αμάξι είναι αεριο αλλά όταν ξεκινάει πάντα παίρνει μπροστά με βενζίνη. Δες αν το σύστημα υγραερίου έχει εκκίνηση έκτακτης ανάγκης ώστε να ξεκινήσεις με αέριο. Νομίζω γυρνάς το κλειδί και κρατάς για μερικά δευτερόλεπτα το κουμπάκι του υγραερίου να γίνει πράσινο.
gbras Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Πάντως και εγώ όπου το έχω με αέριο έχω παρόμοιο θέμα και είναι η πίεση τοθ καυσίμου . Άλλαξα αντλία αλλά μετά από καν δύο χρόνια πάλι τα ίδια .
Klausx Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 49 λεπτά πριν, gbras είπε Πάντως και εγώ όπου το έχω με αέριο έχω παρόμοιο θέμα και είναι η πίεση τοθ καυσίμου . Άλλαξα αντλία αλλά μετά από καν δύο χρόνια πάλι τα ίδια . Για να πούμε ότι έχει θέμα με την πίεση καυσίμου, όταν το βάλεις μπροστά την 1η φορά και σβήσεις και ξανά βάλεις πρέπει να πάρει αμέσως. Αν μείνει για αρκετές ώρες τότε θα το κάνει. Εμένα μου το κάνει αυτό μετά από αρκετές ώρες, μετά το βράδυ δηλαδή με ολοκαίνουρια αντλία. -2 πιθανές αιτίες: Κάτι δεν έχει γίνει σωστά στις ενώσεις μέσα στο ρεζερβουάρ με αποτέλεσμα να χάνει λίγο πίεση που δεν το καταλαβαίνεις στο οδήγημα διότι δεν πας με 250. Η ανεπίστροφη της Αντλίας έχει πρόβλημα και δεν σφραγίζει, μπορεί να μπει εξωτερικά επιπλέον και να λύσει το πρόβλημα με μικρότερο κόστος.
meletis_m Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 1 ώρα πριν, gbras είπε Πάντως και εγώ όπου το έχω με αέριο έχω παρόμοιο θέμα και είναι η πίεση τοθ καυσίμου . Άλλαξα αντλία αλλά μετά από καν δύο χρόνια πάλι τα ίδια . Άλλαξες όλη την αντλία - στέλεχος ή μονο το μοτέρ της ; Φίλτρο καυσίμου αλλάζει στο δικό σου μοντέλο ; Εάν αλλάζει καλό είναι να γίνεται αλλαγή . Δές και τα μπέκ βενζίνης πολλές φορές απο τα χρόνια χρήζουν αλλαγη τα λαστιχάκια . Προσωπικά εγω έκανα 500,000 χιλιόμετρα εκ των οποιών τα 180,000 με υγραέριο και δέ είχε αλλαχτεί αντλία .
gbras Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 56 λεπτά πριν, Klausx είπε Για να πούμε ότι έχει θέμα με την πίεση καυσίμου, όταν το βάλεις μπροστά την 1η φορά και σβήσεις και ξανά βάλεις πρέπει να πάρει αμέσως. Αν μείνει για αρκετές ώρες τότε θα το κάνει. Εμένα μου το κάνει αυτό μετά από αρκετές ώρες, μετά το βράδυ δηλαδή με ολοκαίνουρια αντλία. -2 πιθανές αιτίες: Κάτι δεν έχει γίνει σωστά στις ενώσεις μέσα στο ρεζερβουάρ με αποτέλεσμα να χάνει λίγο πίεση που δεν το καταλαβαίνεις στο οδήγημα διότι δεν πας με 250. Η ανεπίστροφη της Αντλίας έχει πρόβλημα και δεν σφραγίζει, μπορεί να μπει εξωτερικά επιπλέον και να λύσει το πρόβλημα με μικρότερο κόστος. Αυτό ακριβώς κάνει. Το έχουμε μετρήσει έτσι και αλλιώς με τον μηχανικό την προηγούμενη φορά. Ξέρω σίγουρα ότι είναι η πίεση στο δικό μου. 29 λεπτά πριν, meletis_m είπε Άλλαξες όλη την αντλία - στέλεχος ή μονο το μοτέρ της ; Φίλτρο καυσίμου αλλάζει στο δικό σου μοντέλο ; Εάν αλλάζει καλό είναι να γίνεται αλλαγή . Δές και τα μπέκ βενζίνης πολλές φορές απο τα χρόνια χρήζουν αλλαγη τα λαστιχάκια . Προσωπικά εγω έκανα 500,000 χιλιόμετρα εκ των οποιών τα 180,000 με υγραέριο και δέ είχε αλλαχτεί αντλία . Νομίζω όλη δεν είμαι σίγουρος το εννοείς στέλεχος. Φίλτρο καυσίμου το αλλάζω ναι .
meletis_m Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 40 λεπτά πριν, gbras είπε Αυτό ακριβώς κάνει. Το έχουμε μετρήσει έτσι και αλλιώς με τον μηχανικό την προηγούμενη φορά. Ξέρω σίγουρα ότι είναι η πίεση στο δικό μου. Νομίζω όλη δεν είμαι σίγουρος το εννοείς στέλεχος. Φίλτρο καυσίμου το αλλάζω ναι . Αναλόγως τη αντλία , μερικοί αλλάζουν μόνο το μοτεράκι τής αντλίας καυσίμου και όχι όλη τήν αντλία .
George gia Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Απριλίου 2021 Σήμερα άλλαξα την μπαταρία με ενός φίλου που είναι σίγουρα καλή και το κάνει πάλι οπότε σίγουρα δεν είναι μπαταρία 🔋 2 ώρες πριν, Klausx είπε Για να πούμε ότι έχει θέμα με την πίεση καυσίμου, όταν το βάλεις μπροστά την 1η φορά και σβήσεις και ξανά βάλεις πρέπει να πάρει αμέσως. Αν μείνει για αρκετές ώρες τότε θα το κάνει. Εμένα μου το κάνει αυτό μετά από αρκετές ώρες, μετά το βράδυ δηλαδή με ολοκαίνουρια αντλία. -2 πιθανές αιτίες: Κάτι δεν έχει γίνει σωστά στις ενώσεις μέσα στο ρεζερβουάρ με αποτέλεσμα να χάνει λίγο πίεση που δεν το καταλαβαίνεις στο οδήγημα διότι δεν πας με 250. Η ανεπίστροφη της Αντλίας έχει πρόβλημα και δεν σφραγίζει, μπορεί να μπει εξωτερικά επιπλέον και να λύσει το πρόβλημα με μικρότερο κόστος. Εμένα η αντλία έχει ένα σωληνάκι
George gia Δημοσ. 15 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 15 Απριλίου 2021 Το πρόβλημα λύθηκε ήταν αντλία βενζίνης παιδιά. 1
nick#18 Δημοσ. 15 Απριλίου 2021 Δημοσ. 15 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, George gia είπε Το πρόβλημα λύθηκε ήταν αντλία βενζίνης παιδιά. Μεγεια την αντλια! Τωρα την καινουργια μην το αφηνεις ποτε στο λαμπακι ή μολις αναψει να βαζεις ξανα αμεσα γιατι ναι μεν εχει το δοχειο πληρωσης που ειναι παντα γεματο αλλα στις στροφες μπορει αδειαζει και δεν εχει καλη ψυξη η αντλια.. Ετσι θα κρατησει περισσοτερο καιρο. Τωρα αν το κανεις αυτο ουτοσι αλλως τοτε η αντλια που εβαλες την προηγουμενη φορα ηταν ειτε κακης ποιοτητας ειτε ετυχε.. Επεξ/σία 15 Απριλίου 2021 από nick#18
LabrakisG1992 Δημοσ. 16 Απριλίου 2021 Δημοσ. 16 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Μια ερώτηση για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα.Έχω ενα Ibiza μοντέλο του 2016.Με την μπαταρία δεν έχω θέμα για την ώρα.Κάθε πότε πρέπει να αλλάζει η μπαταρία?Υπάρχει τρόπος να τσεκάρω την κατάσταση της?Έκανα απλό σέρβις(λάδια,φίλτρα)πριν 4 μήνες υπάρχει πιθανότητα να το τσεκάρουν? Επεξ/σία 16 Απριλίου 2021 από LabrakisG1992
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα