Προς το περιεχόμενο

Θεωρητική και ανεργία


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, MarikaPiou είπε

Τότε ένας πολύ σοφός καθηγητής μας, είχε πει ότι δεν πρόκειται ποτέ καμία εταιρεία να προσλάβει άλλο υπάλληλο για να σχεδιάσει την πλατφόρμα, και μετά να προσλάβει ξεχωριστά έναν μαθηματικό/φιλόλογο/χημικό για να προσθέσει το υλικό στην πλατφόρμα. Θα προσλάβει ΕΝΑΝ και θα περιμένει να ολοκληρώσει το πρότζεκτ αυτός.

Δε νομίζω ότι δουλεύει έτσι. Αυτός ο ένας με τη σειρά του θα αναζητήσει συνεργάτες να καλύψουν ότι ο ίδιος δε μπορεί για την ολοκλήρωση του project. Αυτό είναι βασική αρχή στις επιχειρήσεις. Κάνουμε αυτό που ξέρουμε και τα υπόλοιπα τα αναθέτουμε αλλού. Είναι αδύνατον να τα κάνεις όλα και να είσαι ανταγωνιστικός και παραγωγικός. Οι εταιρίες που αναλαμβάνουν τέτοια έργα έχουν όλων των ειδών τους συνεργάτες μέσα.

Επεξ/σία από aizensama24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ihavetheanswers είπε

Πάντα υπάρχουν κάποια πλουσιόπαιδα που μπορούν να σπουδάσουν απλά από καύλα όποιο αντικείμενο θέλουν χωρίς να τους ενδιαφέρει το κόστος κλπ. 

Πάντως στα περισσότερα ιδιωτικά ΙΕΚ και κολέγια έχω παρατηρήσει ότι τα αντικείμενα σπουδών είναι πολύ πιο συνδεδεμένα με την πραγματική οικονομία. Δηλαδή θα δεις πολλά bachelor's ναυτιλιακών, τουρισμού, πληροφορικής κλπ και όχι πολλά τμήματα θεωρητικών σπουδών ή άλλα υπερκορεσμένα αντικείμενα.  

Μα το ιδανικό είναι να σπουδάσεις το αντικείμενο που θες!

Σε άλλους κοστίζει σε κόπο (όσοι επιλέγουν το δρόμο των πανελληνίων) και σε άλλους σε χρήμα (εφόσον επιλέξουν κάποιο ιδιωτικό ίδρυμα).

Όμως στο τέλος κανένα πτυχίο δεν θα σου εξασφαλίσει καλοπληρωμένη θέση (τουλάχιστον από μόνο του)...

Οπότε η έννοια του αν κάποιο πτυχίο τα βγάζει τα λεφτά του είναι πέρα για πέρα ατυχής.

Εκτός αν μιλάμε για σχολές που συνδέονται με άμεση πρόσληψη στο δημόσιο (πχ στρατός, αστυνομία, δημόσιας διοίκησης κλπ) αλλά νομίζω οτι έχουμε ξεκαθαρίσει εξαρχής οτί αυτά αποτελούν εξαιρέσεις.

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Μα το ιδανικό είναι να σπουδάσεις το αντικείμενο που θες!

Σε άλλους κοστίζει σε κόπο (όσοι επιλέγουν το δρόμο των πανελληνίων) και σε άλλους σε χρήμα (εφόσον επιλέξουν κάποιο ιδιωτικό ίδρυμα).

Όμως στο τέλος κανένα πτυχίο δεν θα σου εξασφαλίσει καλοπληρωμένη θέση (τουλάχιστον από μόνο του)...

Οπότε η έννοια του αν κάποιο πτυχίο τα βγάζει τα λεφτά του είναι πέρα για πέρα ατυχής.

Εκτός αν μιλάμε για σχολές που συνδέονται με άμεση πρόσληψη στο δημόσιο (πχ στρατός, αστυνομία, δημόσιας διοίκησης κλπ) αλλά νομίζω οτι έχουμε ξεκαθαρίσει εξαρχής οτί αυτά αποτελούν εξαιρέσεις.

Τα πτυχία σίγουρα από μόνα τους δεν σου εξασφαλίζουν κάποιο εισόδημα. 

Παρ' όλα αυτά αν εξετάσουμε και συγκρίνουμε την επαγγελματική αποκατάσταση, το επίπεδο ανεργίας και τα εισοδήματα των πτυχιούχων μπορούμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα.

Σίγουρα υπάρχει πάντα ένα άτομο που πήρε πτυχίο αφρικανικών σπουδών (τυχαία το λέω) και βγάζει πολλά χρήματα κάνοντας εξαγωγές ελαιολάδου στην Νιγηρία. Αλλά για κάθε τέτοιο ταλέντο υπάρχουν και άλλοι 100 πτυχιούχοι του τμήματος που είναι άνεργοι ή εργάζονται σε σούπερ μάρκετ. 

Από την άλλη υπάρχουν 100 developers που εργάζονται στον δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα και έχουν ένα αξιόλογο εισόδημα. Και υπάρχει και ένας πτυχιούχος που δεν βρίσκει εργασία ή πάει σεζόν κλπ. 

Edit: Αν δεις συγκρίσεις μεταπτυχιακών προγραμμάτων στο εξωτερικό, ένας από τους βασικότερους δείκτες αξιολόγησης είναι οι έρευνες των πτυχιούχων. Εκεί αναλύουν τα εισοδήματα που είχαν οι πτυχιούχοι πριν ξεκινήσουν το πρόγραμμα και πόσο % αυξήθηκαν τα χρόνια μετά την αποφοίτησή τους. 

Επεξ/σία από Ihavetheanswers
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, Ihavetheanswers είπε

Τα πτυχία σίγουρα από μόνα τους δεν σου εξασφαλίζουν κάποιο εισόδημα. 

Παρ' όλα αυτά αν εξετάσουμε και συγκρίνουμε την επαγγελματική αποκατάσταση, το επίπεδο ανεργίας και τα εισοδήματα των πτυχιούχων μπορούμε να εξάγουμε χρήσιμα συμπεράσματα.

Σίγουρα υπάρχει πάντα ένα άτομο που πήρε πτυχίο αφρικανικών σπουδών (τυχαία το λέω) και βγάζει πολλά χρήματα κάνοντας εξαγωγές ελαιολάδου στην Νιγηρία. Αλλά για κάθε τέτοιο ταλέντο υπάρχουν και άλλοι 100 πτυχιούχοι του τμήματος που είναι άνεργοι ή εργάζονται σε σούπερ μάρκετ. 

Από την άλλη υπάρχουν 100 developers που εργάζονται στον δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα και έχουν ένα αξιόλογο εισόδημα. Και υπάρχει και ένας πτυχιούχος που δεν βρίσκει εργασία ή πάει σεζόν κλπ. 

Edit: Αν δεις συγκρίσεις μεταπτυχιακών προγραμμάτων στο εξωτερικό, ένας από τους βασικότερους δείκτες αξιολόγησης είναι οι έρευνες των πτυχιούχων. Εκεί αναλύουν τα εισοδήματα που είχαν οι πτυχιούχοι πριν ξεκινήσουν το πρόγραμμα και πόσο % αυξήθηκαν τα χρόνια μετά την αποφοίτησή τους. 

Και στην Ελλάδα κάτι αντίστοιχο ισχύει...

Ειδικά στους τομείς του business!

Βέβαια στη χώρα μας το εισόδημα είναι κάπως «παρεξηγημένη» έννοια οπότε αρκούνται στο να αναλύουν τα ποσοστά αυτών που εργαζόταν πριν και μετά το μεταπτυχιακό.

Είναι μέρος του όλου marketing...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, james01gr είπε

δυστυχώς στην Ελλάδα παράγουμε πολλά. και πολλούς γιατρούς, και πολλούς μηχανικούς, και πολλούς λογιστές, και πολλούς καθηγητές κτλ κτλ. και σα να μην φτάνουν όλοι οι πτυχιούχοι, έχουμε και πόσους ακόμη που πάνε να σπουδάσουν στο εξωτερικό να μεγαλώσουμε και άλλον τον αριθμό.

απλά φανταστείτε τι θα γινόταν στην Ελλάδα εάν (όπως στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου) δεν είχαμε φροντιστήρια. τι ανεργία θα υπήρχε σε αυτούς τους κλάδους. όπως επίσης και το τι γίνεται στην υγεία. όλα αυτά συνδέονται, εάν η δημόσια υγεία ήταν όπως έπρεπε οι ιδιωτικοί γιατροί θα πείναγαν. το ίδιο και για τους καθηγητές εάν η παιδεία ήταν όπως έπρεπε. ή δεν πιστεύετε πως η επιτροπή των πανελλαδικών για παράδειγμα δεν γνωρίζει πως θα θέματα που βάζει στις πανελλήνιες επ ουδενί δεν έχουν διδαχθεί στα σχολεία; αυτά είμαι σίγουρος γίνονται επίτηδες για να αυξηθεί ο ρόλος των φροντιστηρίων αλλιώς οι καθηγητές πραγματικά δεν θα είχαν αντικείμενο

Παραγουμε πολλους ιατρους; Που το στηριζεις αυτο. 
 

Και προφανως τα θεματα που μπαινουν ατις Πανελληνιες εχουν διδαχθει στα σχολεια, αναλογα βεβαια και με τον διδασκοντα καθηγητη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, aizensama24 είπε

Δε νομίζω ότι δουλεύει έτσι. Αυτός ο ένας με τη σειρά του θα αναζητήσει συνεργάτες να καλύψουν ότι ο ίδιος δε μπορεί για την ολοκλήρωση του project. Αυτό είναι βασική αρχή στις επιχειρήσεις. Κάνουμε αυτό που ξέρουμε και τα υπόλοιπα τα αναθέτουμε αλλού. Είναι αδύνατον να τα κάνεις όλα και να είσαι ανταγωνιστικός και παραγωγικός. Οι εταιρίες που αναλαμβάνουν τέτοια έργα έχουν όλων των ειδών τους συνεργάτες μέσα.

Ναι. Σε έναν ιδανικό κόσμο, έτσι θα ήταν. Αλλά δεν μιλάω ούτε για εξωτερικό, ούτε για Αθηναϊκές μεγαλοεταιρείες. Σε μικρές εταιρείες κάπως έτσι δουλεύουν.. σίγουρα όχι όλες, αλλά πολλές. Ακόμα κ σε μπαρ να δουλεύεις, άμα ξέρεις μόνο σέρβις ή μόνο μπαρ, ή μόνο κοκτέιλ, πόσο καιρό θα μείνεις στην δουλειά? Άντε δύο μήνες, στην φούρια της σεζόν. Τους υπόλοιπους μήνες, θα κρατήσει τους υπαλλήλους που είναι μανιτζεβελα κ μπορούν να καλύψουν αν παραστεί ανάγκη, και αλλά πόστα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, MarikaPiou είπε

Ναι. Σε έναν ιδανικό κόσμο, έτσι θα ήταν. Αλλά δεν μιλάω ούτε για εξωτερικό, ούτε για Αθηναϊκές μεγαλοεταιρείες. Σε μικρές εταιρείες κάπως έτσι δουλεύουν.. σίγουρα όχι όλες, αλλά πολλές. Ακόμα κ σε μπαρ να δουλεύεις, άμα ξέρεις μόνο σέρβις ή μόνο μπαρ, ή μόνο κοκτέιλ, πόσο καιρό θα μείνεις στην δουλειά? Άντε δύο μήνες, στην φούρια της σεζόν. Τους υπόλοιπους μήνες, θα κρατήσει τους υπαλλήλους που είναι μανιτζεβελα κ μπορούν να καλύψουν αν παραστεί ανάγκη, και αλλά πόστα. 

Δε γνωρίζω τίποτα από μπαρς οπότε δε μπορώ να σχολιάσω αλλά γενικά το να ξέρει κάποιος να κάνει παραπάνω πράγματα δεν αλλάζει το γεγονός ότι θα χρειαστεί να ξοδέψει περισσότερες ώρες εργασίας άρα και θα πρέπει να πληρωθεί περισσότερα ώστε να καλύπτεται οτιδήποτε επιπλέον προσφέρει, φυσικά  η δουλειά θα αργήσει να ολοκληρωθεί όπου στον ίδιο χρόνο ο εργοδότης ή ακόμη και ο υπάλληλος εφόσον πρόκειται για ελ.επ θα μπορούσε να εξυπηρετήσει περισσότερους πελάτες. Το να ξέρεις να κάνεις περισσότερα βοηθάει αν είσαι ελ.επ γιατί σου προσφέρει περισσότερες ώρες εργασίας και λιγότερη ανάγκη για συντονισμό αλλά και πάλι, δε θες να είσαι μέτριος ή απλά καλός στην αγορά, αυτό που θες είναι να είσαι ο καλύτερος στο κομμάτι σου και ο λόγος είναι απλός...η πίτα της αγοράς δε χωρίζεται σε όλους το ίδιο ανάλογα με το πόσο δουλέψανε, αντιθέτως χωρίζεται ανάμεσα στους καλύτερους και οι υπόλοιποι παίρνουν από λίγο έως τίποτα.

Εγώ εδώ και χρόνια κάνω τις δικές μου διαφημίσεις για τα προιόντα που πουλάω και προσπαθώ να συνδυάσω δεξιότητες παραγωγής μαζί με δεξιότητες διαφήμισης ωστόσο αυτό με έχει αφήσει πίσω παρόλο που σε αυτά που πουλάω είναι εύκολο να διαφημίσεις και γενικά έχω αρκετή εμπειρία με το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Δεν θα αργήσει η στιγμή που θα πληρώσω κάποιον επαγγελματία ώστε να ασχοληθώ μόνο με το ένα κομμάτι όλου αυτού γιατί πολύ απλά δε μου κερδίζει κάτι αυτό που κάνω τώρα. Θα μπορούσα ακόμη και να πληρώσω και τα δύο.

Δε ξέρω για άλλες δουλειές αλλά συγκεκριμένα ιστοσελίδα με περιεχόμενο είναι κάτι εξαιρετικά εξειδικευμένο που απαιτει πολλούς επαγγελματίες.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, aizensama24 είπε

Δε γνωρίζω τίποτα από μπαρς οπότε δε μπορώ να σχολιάσω αλλά γενικά το να ξέρει κάποιος να κάνει παραπάνω πράγματα δεν αλλάζει το γεγονός ότι θα χρειαστεί να ξοδέψει περισσότερες ώρες εργασίας άρα και θα πρέπει να πληρωθεί περισσότερα ώστε να καλύπτεται οτιδήποτε επιπλέον προσφέρει, φυσικά  η δουλειά θα αργήσει να ολοκληρωθεί όπου στον ίδιο χρόνο ο εργοδότης ή ακόμη και ο υπάλληλος εφόσον πρόκειται για ελ.επ θα μπορούσε να εξυπηρετήσει περισσότερους πελάτες. Το να ξέρεις να κάνεις περισσότερα βοηθάει αν είσαι ελ.επ γιατί σου προσφέρει περισσότερες ώρες εργασίας και λιγότερη ανάγκη για συντονισμό αλλά και πάλι, δε θες να είσαι μέτριος ή απλά καλός στην αγορά, αυτό που θες είναι να είσαι ο καλύτερος στο κομμάτι σου και ο λόγος είναι απλός...η πίτα της αγοράς δε χωρίζεται σε όλους το ίδιο ανάλογα με το πόσο δουλέψανε, αντιθέτως χωρίζεται ανάμεσα στους καλύτερους και οι υπόλοιποι παίρνουν από λίγο έως τίποτα.

Εγώ εδώ και χρόνια κάνω τις δικές μου διαφημίσεις για τα προιόντα που πουλάω και προσπαθώ να συνδυάσω δεξιότητες παραγωγής μαζί με δεξιότητες διαφήμισης ωστόσο αυτό με έχει αφήσει πίσω παρόλο που σε αυτά που πουλάω είναι εύκολο να διαφημίσεις και γενικά έχω αρκετή εμπειρία με το διαδικτυακό μάρκετινγκ. Δεν θα αργήσει η στιγμή που θα πληρώσω κάποιον επαγγελματία ώστε να ασχοληθώ μόνο με το ένα κομμάτι όλου αυτού γιατί πολύ απλά δε μου κερδίζει κάτι αυτό που κάνω τώρα. Θα μπορούσα ακόμη και να πληρώσω και τα δύο.

Δε ξέρω για άλλες δουλειές αλλά συγκεκριμένα ιστοσελίδα με περιεχόμενο είναι κάτι εξαιρετικά εξειδικευμένο που απαιτει πολλούς επαγγελματίες.

 

 

Έχεις δίκιο, ίσως άτοπο το παράδειγμα με τα μπαρ, αλλα και αυτό είναι ένας μικρόκοσμος της αγοράς εργασίας.

Συμφωνώ μαζί σου, για να γίνει μια σωστή δουλειά οι εταιρείες θεωρητικά θα πρέπει να δουλεύουν και να διαχειρίζονται το εργασιακό προσωπικό τους όπως περιγράφεις. Έκαστος στο είδος του. 

Αλλά και εσύ αν δεν ψαχνόσουν απο με το διαδικτυακό μαρκετινγκ, θα χρειαζόσουν συνεργάτη σε αυτό το κομμάτι από τα πρώτα βήματά σου, στα οποία ίσως να μην ήταν οικονομικά εφικτό. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/4/2021 στις 9:25 ΜΜ, xgol είπε

Παραγουμε πολλους ιατρους; Που το στηριζεις αυτο. 

Αν μου επιτρέπεται να το σχολιάσω, έχω την εντύπωση ότι έχουμε το μεγαλύτερο ποσοστό γιατρών ανά 1000 κατοίκους στην Ευρώπη. Επίσης αρκετοί γιατροί φεύγουν για εργασία στο εξωτερικό. 

Βέβαια από την άλλη είμαστε και μια από τις πιο γηρασμένες χώρες της ΕΕ. Ίσως κάποιες ειδικότητες να είναι κορεσμένες ενώ άλλες όχι. Πάντως χαμένος δεν νομίζω να βγει κάποιος αν του αρέσει το επάγγελμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Ihavetheanswers είπε

Αν μου επιτρέπεται να το σχολιάσω, έχω την εντύπωση ότι έχουμε το μεγαλύτερο ποσοστό γιατρών ανά 1000 κατοίκους στην Ευρώπη. Επίσης αρκετοί γιατροί φεύγουν για εργασία στο εξωτερικό. 

Βέβαια από την άλλη είμαστε και μια από τις πιο γηρασμένες χώρες της ΕΕ. Ίσως κάποιες ειδικότητες να είναι κορεσμένες ενώ άλλες όχι. Πάντως χαμένος δεν νομίζω να βγει κάποιος αν του αρέσει το επάγγελμα.

Ας μου επιτραπει και εμενα να σχολιασω για τους γιατρους μιας και ειναι ο κλαδος μου. Ολες οι χωρες στην Ευρωπη λιγο πολυ εχουν γηρασμενο πληθυσμο ενεκα του υψηλου βιοτικού επιπεδου. Μια παρατηρηση, οι χωρες του νοτου υπερπαραγουν γιατρους, ενω οι βορειες εχουν διαφορετικη στρατηγικη διοτι σε πολλες κοστιζει ακριβα ειτε παιρνουν γιατρους ετοιμους απο το νοτο με πολιτικες ευκολης και ελκυστικης απορροφησης. Συγκεκριμένα, στην ελλαδα ο κορεσμος εμφανιζει μεγαλη διακυμανση μεταξυ αστικων κεντρων και επαρχιας Στα μεν πρωτα η κατασταση ειναι γνωστη ενω στην επαρχια υπαρχει ελλειψη. Σιγουρα απο την ιατρικη δεν μενεις ανεργος.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 11/4/2021 στις 2:44 ΜΜ, StavrosApost είπε

Γιατι σου κανει εντυπωση αυτο που ρωτησα για το οτι μπορει καποιος να μην το εχει στα θετικα μαθηματα; Ολοι εχουν το ιδιο μυαλο; Ολοι ειναι αστερια στη φυσικη και τα μαθηματικα; Ειναι κατι που το εχεις εκ φυσεως αυτο. Δεν ειναι πχ ενα κειμενο που καθενας με την καταλληλη υπομονη μπορει να το μαθει απ'εξω. Εσυ τα θεωρεις ολα δεδομενα με αυτο το σχολιο. Ειναι σαν να μου λες "μη παει κανενας να σπουδασει φιλολογος, εστω και αν το αγαπαει αυτο". 

στο σχολειο ήμουν αριστούχα στην έκθεση, τα αρχαία, τη βιολογία και τη χημεία. αν πηγαινα θεωρητική θα επιανα ανετα ακόμα και νομική, φαντασου οτι βοηθούσα συχνα παιδιά της θεωρητικής στα μαθηματα. σκεπτόμενη το επαγγελματικό μέλλον επέλεξα θετικη, ζοριζομουν πολύ στα μαθηματικά και τη φυσική καθως δε είχα δυνατοτητα να παω φροντιστηριο και την επόμενη χρονιά οι συμμαθητες μου διαλεξαν την τεχνολογική οποτε αναγκαστηκα να αλλαξω τμημα αφού επρεπε να ημασταν τουλαχιστον 6. εδωσα πανελληνιες σε 10 μαθηματα στη γ και στη β σε ολα. τα μαθηματικά και η φυσική κατευθυνσης με εριξαν πολύ κατω δεν καταφερα να μπω στο γεωπονικό και πηγα σε αντιστοιχο τει. λόγω αλλων περιορισμών οπως οικογενεια και μερος κατοικίας δεν καταφερα να εργαστω σαν γεωπόνος αλλά πάντα εχω δουλειά εστω και σε ημισχετικά αντικειμενα. τωρα λογω προβληματων υγείας αποφάσισα να κανω στροφη προς την πληροφορική, εδωσα κατατακτηριες και είμαι 3ο ετος με αρκετους συμφοιτητες να είναι στην ιδια φάση με μενα. αν είχα τοτε καλύτερη καθοδήγηση ισως επέλεγα σχολές πληροφορικής καθως εκτός από τα πολυτεχνεια επιανα πολλές. όμως ο καθηγητης ΣΕΠ του σχολείου μας απετρεπε να ασχοληθουμε με την πληροφορική και σε μενα θυμαμαι χαρακτηριστικά που μου είχε πει οτι η πληροφορική είναι για διαννοιες  κι οχι για τον καθένα, και με εστελνε για οικονομικά τα οποία τα βαριομουν απίστευτα.

Αυτο από μένα που δε ήμουν καλή στα μαθηματικά και τη φυσική αλλά το τόλμησα

Στις 13/4/2021 στις 9:25 ΜΜ, xgol είπε

 

Και προφανως τα θεματα που μπαινουν ατις Πανελληνιες εχουν διδαχθει στα σχολεια, αναλογα βεβαια και με τον διδασκοντα καθηγητη. 

προφανως. συνηθως οποιος δεν πάει φροντιστηριο  απλά περιμένει μηπως φιλοτιμηθει ο καθηγητης να κανει μάθημα αν δεν του πει το ωραίο "με σενα θα ασχολουμαστε τωρα?". γιατι εμενα αυτο μου είπαν. τωρα που η φτωχεια επεκταθηκε θυμηθηκαν ολοι οτι υπάρχουν και μαθητες που δεν εχουν λεφτα για φροντιστηριο και αρχισαν τα κοινωνικά φροντιστηρια ή να κανουν οι καθηγητες των κατευθυνσεων κανονικά το μάθημα στην τάξη. παλιοτερα ο νεοπλουτισμός δεν άφηνε να δουν τι συμβαίνει.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/4/2021 στις 9:25 ΜΜ, xgol είπε

Και προφανως τα θεματα που μπαινουν ατις Πανελληνιες εχουν διδαχθει στα σχολεια, αναλογα βεβαια και με τον διδασκοντα καθηγητη. 

Δεκάδες οι περιπτώσεις στις πανελλαδικές θεμάτων με υλη που δεν ειχαν διδαχθει ποτέ οι μαθητές στα σχολεία αλλά μονο σε φροντιστήρια. 

Και κάτι που το γνωρίζω πολύ καλά. Πριν δωθουν τα θέματα στις εξετάσεις, το υπουργείο φέρνει έναν επισημο "διορθωτή", ο οποίος αφενώς θα δει αν τα θέματα που έχουν μπει, μπορουν να λυθούν, αφετέρου θα προτείνει διορθωσεις.

Ο τυπος μπαίνει σε μια αιθουσα με τα προτεινόμενα θέματα το πρωι και βγαινει το βράδυ. Από τις 10 προτάσεις για διόρθωση, θα εισακουστούν από την επιτροπή θεμάτων οι 3 με 4.

Δεκάδες θέματα δεν μπορουν να λυθούν, ή οι λύσεις που προτείνουν αργότερα οι εξειδικευμένοι εκπαιδευτικοι (δηλαδη άτομα που έχουν κάνει διατριβη στο θέμα) δεν είναι κοινά αποδεκτές.

Ασχετο, έβλεπα προσφατα διαγωνισμα Α λυκείου στην ιστορία. Τους ζητουσαν τις ημερομην'ιες των εθνοσυνελεύεσεων, τις περιοχες που έγιναν και ποιοι συμμετείχαν!!!!!! Ο ορισμος του παπαγάλου. Αντι να ζητησουν στα παιδιά να ξέρουν τις αποφάσεις που πάρθηκαν εκει και ποιοι ηταν οι συνεπειες για το έθνος, τους ζητάνε παπαγαλίες....

Ο

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/4/2021 στις 9:25 ΜΜ, xgol είπε

Και προφανως τα θεματα που μπαινουν ατις Πανελληνιες εχουν διδαχθει στα σχολεια, αναλογα βεβαια και με τον διδασκοντα καθηγητη. 

δεν ξέρω εάν είχες κάποια επαφή ποτέ με πανελλήνιες. Τα θέματα των εξετάσεων ουδέποτε εχουν επαφή με το τι διδάσκεται στα σχολεία. δεν μπορεί κανένας με 15 και 20 παιδιά στην τάξη να φτάσει σε αυτό το επίπεδο όσο καλή θέληση και να έχει. εάν δεν έχεις κάποια επαφή και να μάθεις τον τρόπο που μπαίνουν τα θέματα και ποια είναι η επαφή της επιτροπής εξετάσεων με την πραγματική διδασκαλία, καλύτερα άστο. από τις χρονιές μου θα σου έλεγα να δεις τα θέματα Χημείας του '99, Φυσικής του '91 (μου φαίνεται ως χρονιά, με 4 θέματα ηλεκτρομαγνητισμού), Μαθηματικών του '96 (τότε που είχαν 2 μήνες απεργία οι καθηγητές, μειώθηκε η ύλη και τους πετσόκοψαν). οι θεωρητικοί θα σου πουν για θέματα Αρχαίων και Ιστορίας ανίστοιχα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, james01gr είπε

δεν ξέρω εάν είχες κάποια επαφή ποτέ με πανελλήνιες. Τα θέματα των εξετάσεων ουδέποτε εχουν επαφή με το τι διδάσκεται στα σχολεία. δεν μπορεί κανένας με 15 και 20 παιδιά στην τάξη να φτάσει σε αυτό το επίπεδο όσο καλή θέληση και να έχει. εάν δεν έχεις κάποια επαφή και να μάθεις τον τρόπο που μπαίνουν τα θέματα και ποια είναι η επαφή της επιτροπής εξετάσεων με την πραγματική διδασκαλία, καλύτερα άστο. από τις χρονιές μου θα σου έλεγα να δεις τα θέματα Χημείας του '99, Φυσικής του '91 (μου φαίνεται ως χρονιά, με 4 θέματα ηλεκτρομαγνητισμού), Μαθηματικών του '96 (τότε που είχαν 2 μήνες απεργία οι καθηγητές, μειώθηκε η ύλη και τους πετσόκοψαν). οι θεωρητικοί θα σου πουν για θέματα Αρχαίων και Ιστορίας ανίστοιχα

Εχω γραψει 19.000 μορια στις Πανελληνιες, με γονεις καθηγητες και με ίδια αποψη για το τι διδασκεται απο πολλους εκπαιδευτικους. 
 

Το επιπεδο των Πανελληνιων, τουλαχιστον στην εποχη που εγω ημουν μαθητης, πριν μια 15ετία δηλαδη, ηταν υψηλο για να αριστευσεις αλλα απολυτα βατο για το 15. Εγραφες τρια θεματα βασισμενα απολυτα στο βιβλιο και το 4ο ισως καποια υποερωτηματα ηταν πιο φευγατα και οντως απαιτουσαν ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ.

Τωρα στις Δεσμες που αναφερεσαι το επιπεδο ηταν σαφως δυσκολοτερο αλλα ήταν εντελως αλλο το συστημα (κατοχυρωνες βαθμολογιες) επομενως δε ξερω ποσο νοημα εχει η συγκριση. 
 

Και επαναλαμβανω, τα θεματα που μπορουν να μπουν στις εξετασεις, βασει της υλης, θα μπορουσαν να ειναι πολυ πιο δυσκολα. Ενδεικτικα να αναφερω ενα απο τα αγαπημενα μου εξωσχολικα βιβλια με ασκησεις για τα Μαθηματικα Κατευθυνσης, βασισμενο στο σχολικο βιβλιο, «Το τεταρτο θεμα». 

Εσυ δηλαδη, ενα θεμα που ειναι βασισμενο στην υλη και απαιτει σκεψει και προφανως δεν εχει λυθει αυτουσιο στην ταξη, θεωρεις οτι δεν εχει διδαχθει; Οτι υπερβαινει την υλη; Γιατι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η καθηγητρια που μας εκανε ΑΟΘ ηταν κοινωνιολογος, με το μαθημα που εκανε αντε να επαιρνες την θεωρια και αυτο με επιφυλαξη, αντε και καμια ασκησουλα ΚΕ- που αν δεν γραψεις 19+ ΑΟΘ εισαι καταδικασμενος. Ο αλλος που μας εκανε ΑΕΠΠ στο σχολειο, ειλικρινα, δεν ξερω καν αν εβγαλε την υλη πριν δωσουμε πανελληνιες - τον τελευταιο μηνα σχεδον δεν πηγαιναμε σχολειο, και πριν ολο χαχανισματα ηταν και ασκησουλες της πλακας.

Ειλικρινα, οποιος δεν πηγαινε φροντιστηριο ηταν καταδικασμενος. Το πιο δυσκολο οταν μιλας με ξενους ειναι να τους πεις οτι πρεπει να κανεις φροντιστηριο για να εχεις ελπιδα στις εξετασεις' ελληνικη πατεντα για να μην μεινουν ανεργοι οι χιλιαδες αποφοιτοι "καθηγητικων" σχολων. Δωσε, γονιε, 600ε+ επαρχια/1000ε ΑΓ. Παρασκευη -προ δεκαετιας για φροντιστηρια καθε μηνα. Θελω να πιστευω οτι τα σχολεια στην περιοχη μου ηταν ετσι, αλλα δεν νομιζω να ημασταν μονο εμεις τοσο ατυχοι. Μονο με σχολειο 10000 μορια το πολυ να εβγαζες, και πολλα λεω.

Επεξ/σία από efib
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...