Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω την εξής απορία. Βγάζουμε επαγγέλματα υγείας από κάθε δυνατή βαθμίδα. Από ΕΠΑΛ βοηθούς νοσηλευτών, από ΙΕΚ (βοηθούς νοσηλευτών πάλι που νομίζουν ότι είναι νοσηλευτές), από ΤΕΙ (νυν ΠΑΔΑ ή ότι άλλο θες που είναι νοσηλευτές), από ΑΕΙ (που νομίζουν ότι είναι ανώτεροι των ΤΕΙ καιτο παίζουν και λίγο γιατροί). Παρόμοια πράγματα με φυσικοθεραπεία και μαιευτική (ΕΠΑΛ, ΙΕΚ, κολλέγια, ΤΕΙ). Και ερωτώ, τελικά χρειάζονται από  τόσο διαφορετικές βαθμίδες που σε τελική ανάλυση δεν χρειάζονται τόσες διαβαθμίσεις σε ένα επάγγελμα; Δλδ αυτό το σχεδόν νοσηλευτές, το νοσηλευτές και το νοσηλευτής από ΑΕΙ δεν είναι λίγο ανούσιο;
Επίσης το άλλο. Το τμήμα βιοϊατρικών επιστημών που βγάζει τεχνολόγους (τυπου βοηθοί μικροβιολ΄λογου) του ΠΑΔΑ σαφήνει να κανεις μεταπτυχιακό και διδακτορικό όμως ενώ έχεις όλα αυτά θεωρείσαι ΤΕ και όχι ΠΕ (για αβυτούς που τέλειωσαν το ΤΕΙ) και η θέση βασικά είναι βοηθός μικροβιολόγου αλλά οι μισοί έχουν μαστερ. Μόνο σε μένα φαίνεται παράνοια;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ ότι είναι παράνοια και ο λόγος είναι πολύ απλός.

Είμαστε βαθύτατα κομπλεξικοί, και αυτό αντικατοπτρίζεται στα τμήματα. Τι εννοώ:

Δεν θέλουμε να είναι ισάξια ΑΕΙ-ΤΕΙ (που είναι, βάσει Μπολόνιας) γιατί "Ο Κωστάκης πέρασε ιατρική με 18.600 δεν γίνεται και η Μαρίκα με 14.000 να βγαίνει νοσηλεύτρια". Κομπλεξικό, αλλά οκ.

Από την άλλη, θέλουμε και τεχνική εκπαίδευση γιατί "Κάποιος πρέπει να ξεσκατίζει τους γέρους και να μην ξέρει πολλά πολλά". Ρατσιστικό; Ναι. Αλλά μέχρι εδώ λογικό.

Και τώρα αρχίζει η πάρανοια:

  • Όσοι πάνε ΕΠΑΛ έχουν δικαίωμα στην ισάξια μόρφωση και εκπαίδευση αν αποδείξουν ότι κατέχουν παρόμοια skillsets με απόφοιτους λυκείου; Βάσει "κοινής" λογικής όχι (δες πιο πάνω) αλλά βάσει του γράμματος του Συντάγματος πρέπει. Οπότε ας βάλουμε ένα 5% να μπαίνει όπου θέλει αρκεί να γράψει καλά. Αυτοί πάνε κανονικά.
  • Όσοι δεν πέρασαν μέσω πανελληνίων (για τον χ,ψ λόγο) έχουν δικαίωμα να ακολουθήσουν αυτό που αγαπάνε και πιο μετά; Η πολιτεία απάντησε ναι σε αυτή την ερώτηση, για αυτό και δημιουργήθηκαν τα αντίστοιχα ΙΕΚ που περιέγραψες. Όμως ας μην ξεχνάμε ότι "αυτός που έδωσε πανελλήνιες" είναι παντοδύναμος, οπότε ας υποβαθμίσουμε τελείως τα δικαιώματα των τελευταίων.

Το αποτέλεσμα; Ένα μπάχαλο από εδώ μέχρι απέναντι για να διατηρηθούν κάποιοι μικροαστικοί κομπλεξισμοί κατάλοιπα του '50. Όλα αρχίζουν με την μέση Ελληνίδα-μανα-καρεν που θέλει τα πάντα για τον κανακάρη της και τίποτα για τους υπόλοιπους. Και ως παράπλευρο αποτέλεσμα μετατρέπεται η δήλωση μηχανογραφικού στις πανελλήνιες διαφορική εξίσωση 500 βαθμού. Εύχομαι κάποια στιγμή να εξαλειφθεί αυτό.

Στο εξωτερικό, που για καλό ή για κακό έχουν λύσει προ πολλού αυτά τα προβλήματα, όλα αυτά που περιγράφεις είναι "Επαγγέλματα Υγείας". Ίδια δικαιώματα (όχι υποχρεώσεις, μην το μπερδέψεις αυτό) έχουν οι νοσηλευτές-νοσοκόμες-καθαρίστριες νοσοκομείων. Και σχολές; Μόνο δυο: Ιατρική και Νοσηλευτική. Όλα τα άλλα τα μαθαίνεις στην πορεία (τεχνολόγοι-ραδιολόγοι κλπ).

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
9 ώρες πριν, JohnGTA είπε

Συμφωνώ ότι είναι παράνοια και ο λόγος είναι πολύ απλός.

Είμαστε βαθύτατα κομπλεξικοί, και αυτό αντικατοπτρίζεται στα τμήματα. Τι εννοώ:

Δεν θέλουμε να είναι ισάξια ΑΕΙ-ΤΕΙ (που είναι, βάσει Μπολόνιας) γιατί "Ο Κωστάκης πέρασε ιατρική με 18.600 δεν γίνεται και η Μαρίκα με 14.000 να βγαίνει νοσηλεύτρια". Κομπλεξικό, αλλά οκ.

Από την άλλη, θέλουμε και τεχνική εκπαίδευση γιατί "Κάποιος πρέπει να ξεσκατίζει τους γέρους και να μην ξέρει πολλά πολλά". Ρατσιστικό; Ναι. Αλλά μέχρι εδώ λογικό.

Και τώρα αρχίζει η πάρανοια:

  • Όσοι πάνε ΕΠΑΛ έχουν δικαίωμα στην ισάξια μόρφωση και εκπαίδευση αν αποδείξουν ότι κατέχουν παρόμοια skillsets με απόφοιτους λυκείου; Βάσει "κοινής" λογικής όχι (δες πιο πάνω) αλλά βάσει του γράμματος του Συντάγματος πρέπει. Οπότε ας βάλουμε ένα 5% να μπαίνει όπου θέλει αρκεί να γράψει καλά. Αυτοί πάνε κανονικά.
  • Όσοι δεν πέρασαν μέσω πανελληνίων (για τον χ,ψ λόγο) έχουν δικαίωμα να ακολουθήσουν αυτό που αγαπάνε και πιο μετά; Η πολιτεία απάντησε ναι σε αυτή την ερώτηση, για αυτό και δημιουργήθηκαν τα αντίστοιχα ΙΕΚ που περιέγραψες. Όμως ας μην ξεχνάμε ότι "αυτός που έδωσε πανελλήνιες" είναι παντοδύναμος, οπότε ας υποβαθμίσουμε τελείως τα δικαιώματα των τελευταίων.

Το αποτέλεσμα; Ένα μπάχαλο από εδώ μέχρι απέναντι για να διατηρηθούν κάποιοι μικροαστικοί κομπλεξισμοί κατάλοιπα του '50. Όλα αρχίζουν με την μέση Ελληνίδα-μανα-καρεν που θέλει τα πάντα για τον κανακάρη της και τίποτα για τους υπόλοιπους. Και ως παράπλευρο αποτέλεσμα μετατρέπεται η δήλωση μηχανογραφικού στις πανελλήνιες διαφορική εξίσωση 500 βαθμού. Εύχομαι κάποια στιγμή να εξαλειφθεί αυτό.

Στο εξωτερικό, που για καλό ή για κακό έχουν λύσει προ πολλού αυτά τα προβλήματα, όλα αυτά που περιγράφεις είναι "Επαγγέλματα Υγείας". Ίδια δικαιώματα (όχι υποχρεώσεις, μην το μπερδέψεις αυτό) έχουν οι νοσηλευτές-νοσοκόμες-καθαρίστριες νοσοκομείων. Και σχολές; Μόνο δυο: Ιατρική και Νοσηλευτική. Όλα τα άλλα τα μαθαίνεις στην πορεία (τεχνολόγοι-ραδιολόγοι κλπ).

Έχεις δίκιο πιστεύω.. επίσης ειδικά από ΙΕΚ νομίζουν ότι είναι κάτι που δεν είναι ενώ είναι βοηθοί. Ταυτόχρονα δεν υπάρχει τρόπος να ανέβεις. Δηλαδή θα κάνεις τα ίδια όσα μεταπτυχιακά και διδακτορικά να κάνεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, daredevil92 είπε

Έχεις δίκιο πιστεύω.. επίσης ειδικά από ΙΕΚ νομίζουν ότι είναι κάτι που δεν είναι ενώ είναι βοηθοί. Ταυτόχρονα δεν υπάρχει τρόπος να ανέβεις. Δηλαδή θα κάνεις τα ίδια όσα μεταπτυχιακά και διδακτορικά να κάνεις.

αυτο για τα ιεκ το θεωρώ αδικο. Οταν τελειωνουν το ΙΕΚ ας τους βαζουν εξετάσεις στην ειδικότητα τους για να μπουν σε ΤΕΙ. Οταν λεμε δια βιου μάθηση, πρεπει και να το τηρούμε. Ο αλλος μπαινει στο ανοιχτο πανεπιστήμιο και βγαινει πτυχιουχος.

Επεξ/σία από DimosthenisG
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, DimosthenisG είπε

αυτο για τα ιεκ το θεωρώ αδικο. Οταν τελειωνουν το ΙΕΚ ας τους βαζουν εξετάσεις στην ειδικότητα τους για να μπουν σε ΤΕΙ. Οταν λεμε δια βιου μάθηση, πρεπει και να το τηρούμε. Ο αλλος μπαινει στο ανοιχτο πανεπιστήμιο και βγαινει πτυχιουχος.

βασικά προτείνεις κάτι σαν κατατακτήριες. Οι οποίες είναι από τη φύση τους παράλογες εξετάσεις ενώ επειδή οι καθηγητές έχουν τα ψυχολογικά σου δεν σου αναγνωρίζουν τίποτα και ενώ είσαι ας πουμε βοηθός νοσηλευτή, θα έμπαινες νοσηλευτική και θα έκανες και τα  4 χρόνια. Με τραγικότερο όλων κάποιους νοσηλευτέςΤΕΙπου δίναν κατατακτήριες για το ΕΚΠΑ και κάναν 4 χρόνια νοσηλευτικής= 8 χρόνια β(ενώ η ιατρική είναι6 ας πουμε)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα σου πω και άλλα παραδείγματα.

Στον Στρατό έχεις

λοχία φαντάρο

λοχία εποπ

λοχια οβα

λοχια επυ

λοχια σμυ

 

Στην αστυνομια εχεις 

1.αστυνομικους μεσω πανελληνιων

2.αστυνομικους ειδικους φρουρους

3. αστυνομικους διωξη λαθρ

4. αστυνομικους πριν το 95 με μεσο και στρατευσιμοι

5. αστυνομικοι πριν το 95 με μεσο αστρατευτοι

 

Οι 4 και 5 συνηθως και χωρις απολυτηριο λυκειου η σπανιοτερα πλεον γυμνασιου

Οι 1 βγαζουν σχολη που ειναι κατωτερη του ΤΕΙ

Οι 2 και 3 μπορει να εχουν πτυχιο ΑΕΙ/ΤΕΙ και σιγουρα απολυτηριο Λυκειου

Οι 1 που εχουν βγαλει σχολη κατωτερη του ΤΕΙ θεωρουν τους εαυτους τους καλυτερους απο τους 2 και 3 που μπορει να εχει πτυχιο ΑΕΙ/ΤΕΙ

Οι 4 και 5 που ειναι με μεσο (χωρις ΑΣΕΠ) και χωρις πανελληνιες θεωρουν τους εαυτους τους ομοιους και υποστηριζουν τους 1 που μπηκαν αξιοκρατικα με πανελληνιες

Οι 1 θεωρουν θεωρουν αστυνομικους τους 4 και 5 που ειναι αγραμματοι και μπηκαν με μεσο αλλα οχι τους 2 και 3 που μπηκαν με ΑΣΕΠ κλπ κλπ

Και αλλα παλαβα. Σου λέει κατι αυτο?

Διαιρει και βασιλευε

Επεξ/σία από Nabuko

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...