Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, NickTG είπε

Για τη συντήρηση μόνο λες. 

Εδώ δεν κοιτούσαν πόσο έχει μια τετράδα λάστιχα που μπορούσαν να το βρουν και αμέσως. 

Ειδικα το "rallye" το οποιο ηταν ελληνικη επινοηση φυσικα,κολλουσαν τα αυτοκολλητα και ηταν χωρις πολυ εξοπλισμο,βγηκαν στα 17000 ευρω.

Τα πηραν οι περισσοτεροι πιτσιρικαδες που ειχαν σαξοραλλα και τα εσκιζαν ολη μερα.

Μιλαμε τωρα για κοφτη 1η 2η ταχυτητα πρωι-βραδυ νομιζαν οτι πανε 7500 στροφες,δεν ειχαν καταλαβει καν οτι οδηγουσαν αυτοκινητο με τουρμπο.Το πρωι δε επειδη ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι πολυ σφικτος απο κατασκευης ξεκινουσαν χωρις να ζεστανουν και κοφτες κατευθειαν.Μετα πηγαιναν στο συνεργειο και λεγανε μου καιει λαδι 😁 ασε τι λαδια εβαζαν μεσα.........

Μετα τα χιτωνια γινοντουσαν σαν αυγα χηνας.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Φαινεται οτι η εταιρεια εχει αλλαξει φιλοσοφια μετα το νεο 208. Εβλεπα ενα βιντεακι προχθες με το συγκεκριμενο μοντελο. Ομορφο εσωτερικα και εξωτερικα. 

Μιας και εγινε αναφορα, το προηγουμενο 308 με ντιζελ κινητηρα και 130 αλογα εχει εφαμιλλες επιδοσεις με A180d που ειναι στα 116 αλογα, και οχι A160d που εχει 90 αλογα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...