Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/4/2021 στις 9:42 ΜΜ, nikos9595 είπε

 

 

Στις 7/4/2021 στις 9:42 ΜΜ, nikos9595 είπε

 

Στις 7/4/2021 στις 9:42 ΜΜ, nikos9595 είπε

 

Στις 7/4/2021 στις 9:42 ΜΜ, nikos9595 είπε

 

 

Άσχετο είχα ακούσει ότι υπάρχει μια υγρή μορφή αυτήν που βάζουν σε πυραύλους δεν θυμάμαι το όνομα του ...έλεγαν οι μηχανικοί ότι με μια σταγόνα ...το όχημα θα πήγαινε για 87 χρόνια και είπε επίσης ότι δεν προχώρησαν σε αυτήν την έρευνα ή την επένδυση θα το πω καλύτερα γιατί δεν συμφέρει οικονομικά τις βιομηχανικές ..και σταμάτησαν τις έρευνες εκεί ...χδ άσχετο

Ούτε 86 ούτε 88 αλλά ακριβος 87 χρόνια.

Τους αριθμούς του τζόκερ ξέχασε να σου πει.

Στις 10/4/2021 στις 8:07 ΜΜ, SeriesX είπε

Πραγματικος αντικαταστατης του diesel δεν υπαρχει. Απο αμαξι, καραβι μεχρι και μαχητικο αεροσκαφος. 

 

Το diesel στα αμαξια ( επιβατικά ) πάει η μοδα , στα καράβια ερχετε το lng , στα αεροπλάνα καίνε jet fuel.τα λεωφορεία σε πολιτισμένες χώρα τα γυρίζουν σε ηλεκτρικά με φόρτιση ασύρματη σε κάθε στάση που κάνει  Που ζεις ανθρωπε μου. 2021 έχουμε.

Επεξ/σία από mp123
  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, mp123 είπε

τα λεωφορεία σε πολιτισμένες χώρα τα γυρίζουν σε ηλεκτρικά με φόρτιση ασύρματη σε κάθε στάση που κάνει  Που ζεις ανθρωπε μου. 2021 έχουμε.

ας αποσύρουν τα euro2,3 λεωφορεία πρώτα με euro6 πετρέλαιο ή και CNG

2021 έχουμε, αλλά στην Ελλάδα ζούμε και η ασύρματη φόρτιση λεωφορείου μοιάζει με σενάριο επιστημονικής φαντασίας στη χρεοκοπημένη χώρα που ζούμε σήμερα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, mp123 είπε

 

Ούτε 86 ούτε 88 αλλά ακριβος 87 χρόνια.

Τους αριθμούς του τζόκερ ξέχασε να σου πει.

Το diesel στα αμαξια ( επιβατικά ) πάει η μοδα , στα καράβια ερχετε το lng , στα αεροπλάνα καίνε jet fuel.τα λεωφορεία σε πολιτισμένες χώρα τα γυρίζουν σε ηλεκτρικά με φόρτιση ασύρματη σε κάθε στάση που κάνει  Που ζεις ανθρωπε μου. 2021 έχουμε.

Τη «μόδα» δεν τη ζήσαμε καν στην Ελλάδα με τα επιβατικά diesel. Μία 5-ετία μονοπώλησαν τα diesel και μετά άρχισαν οι φήμες περί απαγόρευσης και άρχισαν να προωθούν οι πωλητές μικρά βενζινοκίνητα και cng ως εναλλακτικές. Αποτέλεσμα όταν στην υπόλοιπη ευρώπη είναι στο 40% στην Ελλάδα να είναι μόλις στο 10% (και να γίνεται κρα για ένα μεταχειρισμένο).

Κατά τα λοιπά...φορτηγά, ταξί, λεωφορεία (εκτός από κάποια cng) παραμένουν diesel (και μάλιστα παλιάς τεχνολογίας).

Αυτά είναι και η μαρίδα των πετρελαιοκίνητων στην Ελλάδα και όχι τα επιβατικά...

Όταν αλλάξουν αυτά μετά μπορούμε να μιλάμε και τι θα γίνει με τα επιβατικά euro 5 και euro 6 που δεν έχουν κλείσει ούτε 10-ετία ακόμα.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, mp123 είπε

 

Ούτε 86 ούτε 88 αλλά ακριβος 87 χρόνια.

Τους αριθμούς του τζόκερ ξέχασε να σου πει.

Το diesel στα αμαξια ( επιβατικά ) πάει η μοδα , στα καράβια ερχετε το lng , στα αεροπλάνα καίνε jet fuel.τα λεωφορεία σε πολιτισμένες χώρα τα γυρίζουν σε ηλεκτρικά με φόρτιση ασύρματη σε κάθε στάση που κάνει  Που ζεις ανθρωπε μου. 2021 έχουμε.

Στο Ελλαδισταν ποια εφαρμογη έχουν αυτα που ανεφερες;

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, mp123 είπε

 

Ούτε 86 ούτε 88 αλλά ακριβος 87 χρόνια.

Τους αριθμούς του τζόκερ ξέχασε να σου πει.

Το diesel στα αμαξια ( επιβατικά ) πάει η μοδα , στα καράβια ερχετε το lng , στα αεροπλάνα καίνε jet fuel.τα λεωφορεία σε πολιτισμένες χώρα τα γυρίζουν σε ηλεκτρικά με φόρτιση ασύρματη σε κάθε στάση που κάνει  Που ζεις ανθρωπε μου. 2021 έχουμε.

το βγαλανε σε αρθρα ρε συ... και το ειπαν ! δεν μου το ειπε ατομο ! το διαβασα 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Στο Ελλαδισταν ποια εφαρμογη έχουν αυτα που ανεφερες;

Συγνώμη ρε παιδιά . Νόμιζα πως είμαι ακόμα σε ταξίδι σε άλλη χώρα  και δεν είμαι Ελλάδα. 
Γραφτε λάθος.

1 λεπτό πριν, nikos9595 είπε

το βγαλανε σε αρθρα ρε συ... και το ειπαν ! δεν μου το ειπε ατομο ! το διαβασα 

Οκ σε κανενα ( malelio , huff post  ) λογικά η κανενα τέτοιου είδος σοβαρά σάιτ.

Μην πιστευτέ ότι βλακεία γράφουν άρθρα τύπου ζουν ανάμεσα μας.

Δημοσ.

Βρηκα Το παρακάτω site που ανήκει στην AECC (The Association for Emissions Control by Catalyst AECC https://www.aecc.eu/

 

Έχει ένα πίνακα που αναφέρει για το diesel αλλά και γενικότερα για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης https://dieselinformation.aecc.eu/are-diesel-engines-going-to-be-banned/

Μου φαίνεται υπερβολικά φιλόδοξο το πλάνο από το 2050 να μην υπάρχουν αμαξια με κινητήρες εσωτερικής καύσης ....

 

Ολα τα παραπάνω (αν κατάλαβα καλά, είναι σε επίπεδο προτάσεων)

Στην ενότητα όμως που αναφέρει αν θα πρέπει να αγοράσει καπιος αμάξι με ντίζελ ή όχι, ξεκάθαρη απάντηση δεν είδα να δίνουν....https://dieselinformation.aecc.eu/the-key-question-is-what-car-should-i-buy/

 

Επισης, στην Ευρώπη υπάρχει νομοθετική πρωτοβουλία για τους κινητήρες euro 7 https://dieselinformation.aecc.eu/upcoming-euro-7-emission-regulations-to-drive-europes-zero-emission-mobility-goal/

 

Πραγματικα όμως δεν ξέρω τι θα συμβεί.....αλλά μια ερωτηση: θα δώσει το κράτος ή η Ε.Ε. Τόσα λεφτά η κίνητρα για απόσυρση τον παλαιών κινητήρων ? Π.χ. Φορτηγά, ταξί, επαγγελματικά γενικά οχήματα ? Και οου θα βρεθούν τόσα λεφτά ? 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, mobile_32 είπε

Βρηκα Το παρακάτω site που ανήκει στην AECC (The Association for Emissions Control by Catalyst AECC https://www.aecc.eu/

 

Έχει ένα πίνακα που αναφέρει για το diesel αλλά και γενικότερα για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης https://dieselinformation.aecc.eu/are-diesel-engines-going-to-be-banned/

Μου φαίνεται υπερβολικά φιλόδοξο το πλάνο από το 2050 να μην υπάρχουν αμαξια με κινητήρες εσωτερικής καύσης ....

 

Ολα τα παραπάνω (αν κατάλαβα καλά, είναι σε επίπεδο προτάσεων)

Στην ενότητα όμως που αναφέρει αν θα πρέπει να αγοράσει καπιος αμάξι με ντίζελ ή όχι, ξεκάθαρη απάντηση δεν είδα να δίνουν....https://dieselinformation.aecc.eu/the-key-question-is-what-car-should-i-buy/

 

Επισης, στην Ευρώπη υπάρχει νομοθετική πρωτοβουλία για τους κινητήρες euro 7 https://dieselinformation.aecc.eu/upcoming-euro-7-emission-regulations-to-drive-europes-zero-emission-mobility-goal/

 

Πραγματικα όμως δεν ξέρω τι θα συμβεί.....αλλά μια ερωτηση: θα δώσει το κράτος ή η Ε.Ε. Τόσα λεφτά η κίνητρα για απόσυρση τον παλαιών κινητήρων ? Π.χ. Φορτηγά, ταξί, επαγγελματικά γενικά οχήματα ? Και οου θα βρεθούν τόσα λεφτά ? 

Σε καποιες χωρες δεν θα υπαρχουν οντως σε αλλες χωρες θα εχει μεινει ενα 5% και σε καποιες υπαναπτυκτες θα υπαρχουν αρκετα ακομα.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, mobile_32 είπε

Βρηκα Το παρακάτω site που ανήκει στην AECC (The Association for Emissions Control by Catalyst AECC https://www.aecc.eu/

 

Έχει ένα πίνακα που αναφέρει για το diesel αλλά και γενικότερα για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης https://dieselinformation.aecc.eu/are-diesel-engines-going-to-be-banned/

Μου φαίνεται υπερβολικά φιλόδοξο το πλάνο από το 2050 να μην υπάρχουν αμαξια με κινητήρες εσωτερικής καύσης ....

 

Ολα τα παραπάνω (αν κατάλαβα καλά, είναι σε επίπεδο προτάσεων)

Στην ενότητα όμως που αναφέρει αν θα πρέπει να αγοράσει καπιος αμάξι με ντίζελ ή όχι, ξεκάθαρη απάντηση δεν είδα να δίνουν....https://dieselinformation.aecc.eu/the-key-question-is-what-car-should-i-buy/

 

Επισης, στην Ευρώπη υπάρχει νομοθετική πρωτοβουλία για τους κινητήρες euro 7 https://dieselinformation.aecc.eu/upcoming-euro-7-emission-regulations-to-drive-europes-zero-emission-mobility-goal/

 

Πραγματικα όμως δεν ξέρω τι θα συμβεί.....αλλά μια ερωτηση: θα δώσει το κράτος ή η Ε.Ε. Τόσα λεφτά η κίνητρα για απόσυρση τον παλαιών κινητήρων ? Π.χ. Φορτηγά, ταξί, επαγγελματικά γενικά οχήματα ? Και οου θα βρεθούν τόσα λεφτά ? 

Λεφτά υπάρχουν.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...