Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καταρχήν συγκρίνεις ένα προϊο κατά παραγγελία με ένα προϊον μαζικής παραγωγής

Μετά, φυσικά και δεν πρέπει να σε χρεώσει όλο το ποσό, αλλά μια εύλογη προκαταβολή ώστε να μη χάσουν σε περίπτωση που ακυρώσεις, μιας και το προϊον είναι κατά παραγγελία και δεν είναι εύκολο να πουληθεί αλλού

Και φυσικά πρέπει να σε ενημερώνει για το τι έκανε με τα λεφτά σου, αν τα έδωσε στην κατασκευάστρια, αν πήρε ημερομηνια παραλαβής κτλ.

 

Όλα τα παραπάνω βέβαια είναι άσχετα με τις κάρτες γραφικών. Δεν θα ψάχνει για πολύ ώρα το κάθε κατάστημα τι θα κάνει αν ακυρώσει ένας πελάτης την παραγγελία του , απλά θα την πουλήσει σε άλλο πελάτη. Δεν υπάρχει κανένας σοβαρός λόγος να προχρεώσει για την προπαραγγελία.

Και τέλος το φέρε τα λεφτά και ίσως κάποτε θα σου φέρουμε το προϊον δεν είναι σοβαρή εμπορική πολιτική.

  • Like 1
  • Απαντ. 164
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tegonikos είπε

Φίλε μου αν η κάρτα σου ήταν ετοιμοπαράδοτη και την πλήρωσες έκανες αγορά. Αν η κάρτα σου ήταν ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ, ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, τότε έκανες παραγγελία. Ποιος σου είπε ότι σε μια παραγγελία δεν προπληρώνεις? Και βέβαια προπληρώνεις. Μην τα μπερδεύεις μεταξύ τους, άλλο αγορά, άλλο παραγγελία προϊόν που είναι ΜΗ διαθέσιμο και σε παγκόσμια έλλειψη.

Π.χ προχθές έκανα παραγγελία έπιπλα μπάνιου στο λερόι. Φυσικά και προπλήρωσα όλο το ποσό και η παράδοση είναι σε κανα μήνα στην καλύτερη. Υπήρχαν και έπιπλα σε συγκεκριμένες διαστάσεις ετοιμοπαράδοτα, αν αγόραζα ένα από αυτά τότε θα έκανα αγορά.

Ελπίζω να κατάλαβες την διαφορά μεταξύ αγοράς και ΠΡΟπαραγγελίας (με προπληρωμή ΦΥΣΙΚΆ).

Ναι οκ έχεις δίκιο! Συγνώμη για το λάθος μου.  Αλλά όπως και να έχει και και αποτι είδα εδώ https://www.plaisio.gr/Terms-of-use

 

Η προπαραγγελια θεωρείτε σύμβαση με το πλαίσιο?? 

Στο νούμερο 15 λέει Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης. 

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Koutroman είπε

Ναι οκ έχεις δίκιο! Συγνώμη για το λάθος μου.  Αλλά όπως και να έχει και και αποτι είδα εδώ https://www.plaisio.gr/Terms-of-use

 

Η προπαραγγελια θεωρείτε σύμβαση με το πλαίσιο?? 

Στο νούμερο 15 λέει Σε κάθε περίπτωση η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από την σύναψη της σύμβασης. 

 

Οτι και να λέει το πλαίσιο η νομοθεσία λέει ότι μπορεί να ξανασυμφωνηθεί ΝΕΑ ημερομηνία παράδοσης ξανά και ξανά.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι ακριβώς ψάχνεις εσύ?Να γεννήσει το πλαίσιο την κάρτα που έχεις παραγγείλει ενώ υπάρχει παγκόσμια έλλειψη?

Αν δεν σου αρέσει ο χρόνος παράδοσης, γιατί δεν ακυρώνεις και γιατί δεν παίρνεις τα χρήματα σου πίσω?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tegonikos είπε

Να σε καλύψει σε τι?Δεν σου κάνει ο αόριστος χρόνος παράδοσης??Ανα πάσα ώρα και στιγμή ακυρώνεις και παίρνεις τα χρήματα σου πίσω?Γιατί κανείς δεν το κάνει?Αρα συμφωνεί με τον αόριστο χρόνο παράδοσης. Δηλαδή τι θες να κάνει ο νόμος?Να πιέσει την nvidia να αυξήσει την παραγωγή και να παραδώσει στο μαγαζί που έκανες προπαραγγελία?Δουλευόμαστε?

 

Φιλε με το συμπαθεια αλλα καπου το εχεις χασει.

Καταρχην σταματα επιτελους να χρησιμοποιεις την λεξη προπαραγγελια, προπαραγγελια γινετε πριν ενα προιον  εχει διαθεσημοτητα και  πωλειται  στα καταστηματα, προπαραγγελια γινετε στο launch date ενος προιοντος ωστε να το εχεις πρωτος με το που σκασει μυτη επισημα στα καταστηματα.

Εδω μιλαμε για ηλεκτρονικη παραγγελια την οποια σου εδινε την επιλογη εκεινη την περιοδο το πλαισιο να κανεις(μετα το κλεισωσε δεν μπορουσες να βαλεις το προιον στο καλαθι), για να σου εδινε την επιλογη να κανεις παραγγελια ενα προιον το οποιο ελεγε οτι ειχε διαθεσιμοτητα "διαθεσιμο κατοπιν παραγγελιας" σημαινει οτι ειχε κανει τα κουμαντα του να να παραλαβει ενα ορισμενο αριθμο κομματιων, εγω ετσι το αντιλαμβανομαι το διαθεσιμο κατοπιν παραγγελιας, ειδικα δε οταν σου ζηταει και προκαταβολη το 30% του ποσου (εμενα μου ζητησε), φανταζομαι θελει τα λεφτα για να μου στειλει εξασφαλισμενα το προιον και οχι για να παει στην μυκονο που λεσ εσυ και το προιον να μου το στειλει του αγιου ποτε.

Επισης ουτε αγνωστη ημερομηνια παραδοσης ητανε, εγω εκανα την παραγγελια ηλεκτρονικα και την επομενη ημερα με καλεσανε τηλεφωνικα για να μου πουνε οτι αν θελω να προχωρησει η παραγγελια μου, πρεπει να τους πληρωσω το 30% του ποσου της gpu μπροστα, αλλιως παραγγελια γιοκ. Σε ερωτηση μου σε ποσο καιρο θα παραλαβω, η απαντηση τους ητανε οτι η αναμονη θα ειναι γυρω στον εναμιση μηνα.Δεχτηκα τους ορους τους, πληρωσα το ποσο και προχωρησα τν παραγγελια.Ελα που τωρα εχω ομως  2,5 μηνες στην αναμονη και τωρα δεν ξερουν ποτε θα παραλαβουνε οπως λενε στα τηλεφωνα, δεν εχουν καμια ενημερωση απο τον προμηθευτη τους, τον φλεβαρη ομως που μου ζητησανε την προκαταβολη ξερανε οτι σε εναμιση μηνα το πολυ θα εχουν καρτα να μου στειλουνε, τωρα 2,5 μηνες μετα δεν εχουν ιδεα.

Ναι το ξερω οτι εχω το δικαιωμα να ακυρωσω και να μου δωσουν πισω την προκαταβολη.Ελα ομως που εγω, ολο αυτο το διαστημα εχασα πολλες ευκαιριες να αγορασω καρτα και μαλιστα σε νορμαλ για την εποχη που ζουμε τιμη, απο αλλη γνωστη αλυσιδα που ενα διαστημα εκανα restock σχεδον εβδομαδια και πετυχα καρτα αμμεση διαθεσιμη ουκ ολιγες φορες.Δεν  πηρα  γιατι ειχα ηδη πληρωσει ενα χρηματικο ποσο στο πλαισιο και πιστευα οτι θα παραλαβω απο εκει ο ανοητος. Οποτε τωρα αν ακυρωσω οπως λες εσυ, θα εχω βγει χαμενος απ ολες τις μεριες, και τα λεφτα μου θα εχω κλειδωσει ολο αυτο το 3μηνο ανουσια στο πλαισιο αλλα ουτε καρτα θα εχω και πλεον οπως εχει διαμορφωθει η κατασταση μαλλον ουτε θα βρω η αν βρω θα θελει νεφρο να την παρω γιατι οι τιμες σημερα δεν εχουν καμια σχεση με τις τιμες προ ενος τριμηνου.

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Pwpwpw είπε

Φιλε με το συμπαθεια αλλα καπου το εχεις χασει.

Καταρχην σταματα επιτελους να χρησιμοποιεις την λεξη προπαραγγελια, προπαραγγελια γινετε πριν ενα προιον  εχει διαθεσημοτητα και  πωλειται  στα καταστηματα, προπαραγγελια γινετε στο launch date ενος προιοντος ωστε να το εχεις πρωτος με το που σκασει μυτη επισημα στα καταστηματα.

Εδω μιλαμε για ηλεκτρονικη παραγγελια την οποια σου εδινε την επιλογη εκεινη την περιοδο το πλαισιο να κανεις(μετα το κλεισωσε δεν μπορουσες να βαλεις το προιον στο καλαθι), για να σου εδινε την επιλογη να κανεις παραγγελια ενα προιον το οποιο ελεγε οτι ειχε διαθεσιμοτητα "διαθεσιμο κατοπιν παραγγελιας" σημαινει οτι ειχε κανει τα κουμαντα του να να παραλαβει ενα ορισμενο αριθμο κομματιων, εγω ετσι το αντιλαμβανομαι το διαθεσιμο κατοπιν παραγγελιας, ειδικα δε οταν σου ζηταει και προκαταβολη το 30% του ποσου (εμενα μου ζητησε), φανταζομαι θελει τα λεφτα για να μου στειλει εξασφαλισμενα το προιον και οχι για να παει στην μυκονο που λεσ εσυ και το προιον να μου το στειλει του αγιου ποτε.

Επισης ουτε αγνωστη ημερομηνια παραδοσης ητανε, εγω εκανα την παραγγελια ηλεκτρονικα και την επομενη ημερα με καλεσανε τηλεφωνικα για να μου πουνε οτι αν θελω να προχωρησει η παραγγελια μου, πρεπει να τους πληρωσω το 30% του ποσου της gpu μπροστα, αλλιως παραγγελια γιοκ. Σε ερωτηση μου σε ποσο καιρο θα παραλαβω, η απαντηση τους ητανε οτι η αναμονη θα ειναι γυρω στον εναμιση μηνα.Δεχτηκα τους ορους τους, πληρωσα το ποσο και προχωρησα τν παραγγελια.Ελα που τωρα εχω ομως  2,5 μηνες στην αναμονη και τωρα δεν ξερουν ποτε θα παραλαβουνε οπως λενε στα τηλεφωνα, δεν εχουν καμια ενημερωση απο τον προμηθευτη τους, τον φλεβαρη ομως που μου ζητησανε την προκαταβολη ξερανε οτι σε εναμιση μηνα το πολυ θα εχουν καρτα να μου στειλουνε, τωρα 2,5 μηνες μετα δεν εχουν ιδεα.

Ναι το ξερω οτι εχω το δικαιωμα να ακυρωσω και να μου δωσουν πισω την προκαταβολη.Ελα ομως που εγω, ολο αυτο το διαστημα εχασα πολλες ευκαιριες να αγορασω καρτα και μαλιστα σε νορμαλ για την εποχη που ζουμε τιμη, απο αλλη γνωστη αλυσιδα που ενα διαστημα εκανα restock σχεδον εβδομαδια και πετυχα καρτα αμμεση διαθεσιμη ουκ ολιγες φορες.Δεν  πηρα  γιατι ειχα ηδη πληρωσει ενα χρηματικο ποσο στο πλαισιο και πιστευα οτι θα παραλαβω απο εκει ο ανοητος. Οποτε τωρα αν ακυρωσω οπως λες εσυ, θα εχω βγει χαμενος απ ολες τις μεριες, και τα λεφτα μου θα εχω κλειδωσει ολο αυτο το 3μηνο ανουσια στο πλαισιο αλλα ουτε καρτα θα εχω και πλεον οπως εχει διαμορφωθει η κατασταση μαλλον ουτε θα βρω η αν βρω θα θελει νεφρο να την παρω γιατι οι τιμες σημερα δεν εχουν καμια σχεση με τις τιμες προ ενος τριμηνου.

1)πριν 2,5 μήνες που έκανες την παραγγελία ήξερες ΗΔΗ για την παγκόσμια έλλειψη και φυσικά δεν έχασες ΚΑΜΙΑ ευκαιρία να πάρεις κάρτα από οπουδήποτε αλλού μιας και πουθενά δεν υπήρχαν, αυτά είναι της φαντασίας σου.

2)"διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας" σημαίνει ακριβώς αυτό που λέει. Κάνεις κλικ, και το κατάστημα κάνει παραγγελία στον προμηθευτή. Αν είχε από πριν ¨εξασφαλίσει" όπως λες διαθέσιμα τεμάχια θα ήταν "διαθέσιμο προς παράδοση". Αδυνατώ να πιστέψω ότι δεν κατανοείς την διαφορά. Τωρα αν ο προμηθευτής δέχεται την παραγγελία του καταστήματος άλλα δεν έχει ημερομηνία παράδοσης λόγο έλλειψης από την παραγωγή, το κατάστημα δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Εσύ μπορείς, κάλεσε τους 10-15 μέρες μετά την παραγγελία σου και αν σου πουν δεν ξέρουν ΑΚΥΡΩΣΕ, αλλιώς συμφωνείς με την αόριστη ημερομηνία παράδοσης και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μυξοκλαίγεσαι, τελεία.

3)Αν βρήκες την κάρτα αλλού, ΚΑΚΩΣ δεν την έκανες αγορά με αντικαταβολή και καθυστέρηση 3-4 μέρες στην παράδοση. Στο ενδιάμεσο ακύρωνες και έπαιρνες τα χρήματα σου πίσω από το άλλο κατάστημα. Δεν το έκανες όμως, και τώρα ζητάς και τα ρέστα για κάτι που ΕΣΥ δεν έκανες.

4)Τι από το ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ CHIPS ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΓΚΌΜΣΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ δεν έχεις ακριβώς κατανοήσει?Δηλαδή μου φταίει εμένα το public που δεν μου έχει παραδώσει PS5 ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙ ΟΥΤΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ από 11/2020??Το ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ακυρώσει την παραγγελία μου γιατί μάτια έχω και βλέπω τι συμβαίνει και θέλω να παραλάβω ΟΤΑΝ παραλάβω όποτε παραλάβω μιας και το θέμα είναι ο παγκόσμιο, και ΕΊΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΈΝΩ ενώ το public δεν έχει ιδέα για το πότε, τι με κάνει?Παράξενο που δεν τα χώνω καθημερινά στο public?

5)Δεν σας καταλαβαίνω ειλικρινά. Αγνοείτε την παγκόσμια έλλειψη σε κάρτες και θέλετε ντε και καλά επειδή κάνατε παραγγελία όπως ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ, να τις γεννήσει το κατάστημα και να σας τις παραδώσει. Ξεκολάτε, δεν σας αρέσει η αναμονή?Ακυρώστε και πάρτε τα χρήματα σας πίσω, δεν θέλετε να ακυρώσετε και συμφωνείτε να περιμένετε αν και όταν έρθει η κάρτα σας?Ε τότε σταματήστε να κλαίγεστε και να κατηγορείτε τα μαγαζιά που δεν φταίνε ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ, απλά γιατί κάπου πρέπει να τα χώσετε.

6)Αυτά😄

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, tegonikos είπε

1)πριν 2,5 μήνες που έκανες την παραγγελία ήξερες ΗΔΗ για την παγκόσμια έλλειψη και φυσικά δεν έχασες ΚΑΜΙΑ ευκαιρία να πάρεις κάρτα από οπουδήποτε αλλού μιας και πουθενά δεν υπήρχαν, αυτά είναι της φαντασίας σου.

2)"διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας" σημαίνει ακριβώς αυτό που λέει. Κάνεις κλικ, και το κατάστημα κάνει παραγγελία στον προμηθευτή. Αν είχε από πριν ¨εξασφαλίσει" όπως λες διαθέσιμα τεμάχια θα ήταν "διαθέσιμο προς παράδοση". Αδυνατώ να πιστέψω ότι δεν κατανοείς την διαφορά. Τωρα αν ο προμηθευτής δέχεται την παραγγελία του καταστήματος άλλα δεν έχει ημερομηνία παράδοσης λόγο έλλειψης από την παραγωγή, το κατάστημα δεν μπορεί να κάνει τίποτα. Εσύ μπορείς, κάλεσε τους 10-15 μέρες μετά την παραγγελία σου και αν σου πουν δεν ξέρουν ΑΚΥΡΩΣΕ, αλλιώς συμφωνείς με την αόριστη ημερομηνία παράδοσης και δεν έχεις κανένα δικαίωμα να μυξοκλαίγεσαι, τελεία.

3)Αν βρήκες την κάρτα αλλού, ΚΑΚΩΣ δεν την έκανες αγορά με αντικαταβολή και καθυστέρηση 3-4 μέρες στην παράδοση. Στο ενδιάμεσο ακύρωνες και έπαιρνες τα χρήματα σου πίσω από το άλλο κατάστημα. Δεν το έκανες όμως, και τώρα ζητάς και τα ρέστα για κάτι που ΕΣΥ δεν έκανες.

4)Τι από το ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ CHIPS ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΓΚΌΜΣΙΑ ΕΛΛΕΙΨΗ δεν έχεις ακριβώς κατανοήσει?Δηλαδή μου φταίει εμένα το public που δεν μου έχει παραδώσει PS5 ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΈΡΕΙ ΟΥΤΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ από 11/2020??Το ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ακυρώσει την παραγγελία μου γιατί μάτια έχω και βλέπω τι συμβαίνει και θέλω να παραλάβω ΟΤΑΝ παραλάβω όποτε παραλάβω μιας και το θέμα είναι ο παγκόσμιο, και ΕΊΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΠΕΡΙΜΈΝΩ ενώ το public δεν έχει ιδέα για το πότε, τι με κάνει?Παράξενο που δεν τα χώνω καθημερινά στο public?

5)Δεν σας καταλαβαίνω ειλικρινά. Αγνοείτε την παγκόσμια έλλειψη σε κάρτες και θέλετε ντε και καλά επειδή κάνατε παραγγελία όπως ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΛΛΟΙ, να τις γεννήσει το κατάστημα και να σας τις παραδώσει. Ξεκολάτε, δεν σας αρέσει η αναμονή?Ακυρώστε και πάρτε τα χρήματα σας πίσω, δεν θέλετε να ακυρώσετε και συμφωνείτε να περιμένετε αν και όταν έρθει η κάρτα σας?Ε τότε σταματήστε να κλαίγεστε και να κατηγορείτε τα μαγαζιά που δεν φταίνε ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ, απλά γιατί κάπου πρέπει να τα χώσετε.

6)Αυτά😄

Oυτε εγω σε καταλαβαινω και ναι βρηκα καρτα απο αλλη μεγαλη αλυσιδα που επι ενα διαστημα  εκανε ανα τακτα χρονικα διαστηματα  restock, πιστευω ηδη πολυ καταλάβαινουν σε πιο καταστημα αναφερομαι γιατι ειχε γινει και θεμα στο φορουμ και καθε φορα που εμφανιζε καρτες επεφτε συρμα.

Σου εξηγω οτι οταν εκανα την παραγγελια μου ειπανε οτι σε 1,5 μηνα το πολυ θα παραλαβω αλλα αυτο το κομματι το αγνοησες επιδεικτικα, δεν ειχα λογο να το  αμφισβητησω και ετσι προχωρησα την παραγγελια. Λεω μεγαλο καταστημα ειναι  για να το λεει θα εχει κανει καποια κουμαντα. Αρα συμφωνα με εσενα δεν εχει καμια ευθυνη το πλαισιο για της παραγγελιες που αφηνε να γινουν και εχουν συσσωρευτει και πλεον "δεν ξερουμε ποτε θα παραλαβουμε". Αν ηξερα οτι θα κυλισει ετσι προφανως δεν θα προχωρουσα την παραγγελια και κατα συνεπεια την προκαταβολη που μου ζητησανε, τωρα πλεον και να ακυρωσω μονο χαμενος θα βγω, τα τωρινα δεδομενα ειναι πολυ χειροτερα απο τα προ τριμηνου δεδομενα, αλλα εσυ κανεις οτι δεν καταλαβαινεις και λες ε σιγα δεν τρεχει τιποτα αν δεν σου αρεσει ακυρωσε και παρε τα λεφτα που κλειδωσες εκει για ενα τριμηνο πισω τι μυξοκλαιγεσαι, οχι δεν ειναι καθολου ετσι.

Κατ'εσε ειμαστε παραλογοι επειδη παραγγειλαμε και δωσαμε προκαταβολη  και απαιτουμαι το αυτονοητο να παραλαβουμε δηλαδη προιον που στην περιπτωση μου θα επρπε να εχει γινει εδω και ενα μηνα απο αυτα που μου ειπανε τηλεφωνικα οταν επικοινωνησανε μαζι μου για να μου ζητησουνε προκαταβολη.

 

Επεξ/σία από Pwpwpw
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Oυτε εγω σε καταλαβαινω και ναι βρηκα καρτα απο αλλη μεγαλη αλυσιδα που επι ενα διαστημα  εκανε ανα τακτα χρονικα διαστηματα  restock, πιστευω ηδη πολυ καταλάβαινουν σε πιο καταστημα αναφερομαι γιατι ειχε γινει και θεμα στο φορουμ και καθε φορα που εμφανιζε καρτες επεφτε συρμα.

Σου εξηγω οτι οταν εκανα την παραγγελια μου ειπανε οτι σε 1,5 μηνα το πολυ θα παραλαβω αλλα αυτο το κομματι το αγνοησες επιδεικτικα, δεν ειχα λογο να το  αμφισβητησω και ετσι προχωρησα την παραγγελια. Λεω μεγαλο καταστημα ειναι  για να το λεει θα εχει κανει καποια κουμαντα. Αρα συμφωνα με εσενα δεν εχει καμια ευθυνη το πλαισιο για της παραγγελιες που αφηνε να γινουν και εχουν συσσωρευτει και πλεον "δεν ξερουμε ποτε θα παραλαβουμε". Αν ηξερα οτι θα κυλισει ετσι προφανως δεν θα προχωρουσα την παραγγελια και κατα συνεπεια την προκαταβολη που μου ζητησανε, τωρα πλεον και να ακυρωσω μονο χαμενος θα βγω, τα τωρινα δεδομενα ειναι πολυ χειροτερα απο τα προ τριμηνου δεδομενα, αλλα εσυ κανεις οτι δεν καταλαβαινεις και λες ε σιγα δεν τρεχει τιποτα αν δεν σου αρεσει ακυρωσε και παρε τα λεφτα που κλειδωσες εκει για ενα τριμηνο πισω τι μυξοκλαιγεσαι, οχι δεν ειναι καθολου ετσι.

Κατ'εσε ειμαστε παραλογοι επειδη παραγγειλαμε και δωσαμε προκαταβολη  και απαιτουμαι το αυτονοητο να παραλαβουμε δηλαδη προιον που στην περιπτωση μου θα επρπε να εχει γινει εδω και ενα μηνα απο αυτα που μου ειπανε τηλεφωνικα οταν επικοινωνησανε μαζι μου για να μου ζητησουνε προκαταβολη.

 

Kατ εμέ ναι, είστε παράλογοι διότι ενώ ζούμε τον απόλυτο πανικό σε ότι αφορά την παραγωγή των τσίπ, εσείς επιμένετε να τα βάζετε με το κάθε πλαίσιο λες και ζείτε σε άλλον πλανήτη. Μπορούσε να μυρίσει τα δάχτυλα του κάθε πλαίσιο ή κάθε public ή κάθε μαγαζί ότι το PS5 ή η κάρτα γραφικών που παρήγγειλες δεν θα ερχόταν ποτέ τελικά και οτι η ίδια η sony και η ίδια η nvidia θα έκανε δηλώσεις για αδυναμία στην παραγωγή που θα κρατήσει ώς το τέλος το 2021.

Το ότι ζητάει ένα μαγαζί προκαταβολή για να κάνει μια παραγγελία στον προμηθευτή τους είναι ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ, το ότι πέρασε ο 1,5 μήνας που σου είπανε αλλα εσύ επιμένεις να μην ακυρώνεις σημαίνει ότι 1)Υπάρχει θέμα στην παραλαβή από τον προμηθευτή της κάρτας 2)ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ με αυτή την καθυστέρηση.

Μην επαναλαμβάνομαι, μπορούσες ΚΑΛΙΣΤΑ να αγοράσεις την κάρτα εκεί που την βρήκες διαθέσιμη και να παρεις τα χρήματα σου πίσω από το πλαίσιο ΑΜΕΣΑ, πράγμα που ούτε αυτό έκανες.

Τέλος τι ακριβώς ζητάς τώρα δεν καταλαβαίνω, να πάρεις τα χρήματα σου πίσω δεν θέλεις, με κάποιο τρόπο το πλαίσιο να "παράγει" την κάρτα και να στην δώσει επειδή τότε σου είχε πει περίπου 1,5 μήνα (που σωστά σου είχανε πει με τα τότε δεδομένα) παράδοση?

Επεξ/σία από tegonikos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Κατ'εσε ειμαστε παραλογοι επειδη παραγγειλαμε και δωσαμε προκαταβολη  και απαιτουμαι το αυτονοητο να παραλαβουμε δηλαδη προιον που στην περιπτωση μου θα επρπε να εχει γινει εδω και ενα μηνα απο αυτα που μου ειπανε τηλεφωνικα οταν επικοινωνησανε μαζι μου για να μου ζητησουνε προκαταβολη.

 

Για τα bold ναι είσαστε παράλογοι. Δε μπορείτε να υποχρεώσετε κανένα κατάστημα να σας δώσει προϊόν, από τη στιγμή που δεν έχει. Αν μπορείς να αποδείξεις πως έχει προϊόν αλλά το βάζει σε pre-built ή τα δίνει σε άλλους που παράγγειλαν μετά από σένα, κάνε άμεσα καταγγελία. Αν δε μπορείς να αποδείξεις τα παραπάνω, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ζητήσεις πίσω τα χρήματά σου.

Κι εγώ αγόρασα 3080 στο launch day από NBB, πλήρωσα όλο το ποσό και παρέλαβα 2,5 μήνες μετά. Δεν είναι κάτι που κάνει μόνο το Πλαίσιο. Το NBB μετά τις πρώτες μέρες, σταμάτησε να δέχεται online orders. Το ίδιο έκανε και το Πλαίσιο. Το μόνο λάθος του Πλαίσιο είναι ότι συνέχισε για καιρό να δέχεται τηλεφωνικές παραγγελίες.

Επεξ/σία από malakudi
  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Pwpwpw είπε

Επισης ουτε αγνωστη ημερομηνια παραδοσης ητανε, εγω εκανα την παραγγελια ηλεκτρονικα και την επομενη ημερα με καλεσανε τηλεφωνικα για να μου πουνε οτι αν θελω να προχωρησει η παραγγελια μου, πρεπει να τους πληρωσω το 30% του ποσου της gpu μπροστα, αλλιως παραγγελια γιοκ.

Και εμένα μου πήρανε τηλέφωνο, αλλά με ενημέρωσαν μόνο για την παγκόσμια έλλειψη και ποτέ δεν ζήτησαν προκαταβολή για να συνεχίσει η παραγγελία , η οποία είναι κανονικά κατοχυρωμένη στο Πλαίσιο και συνεχίζει όλο τον χρόνο στο βήμα αναμονή παραλαβής. Από τι φαίνεται εξαρτάται ποιος θα σου τύχει στο τηλέφωνο και δεν είναι γενική τακτική να ζητάνε προκαταβολή. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, Achillea23 είπε

Και εμένα μου πήρανε τηλέφωνο, αλλά με ενημέρωσαν μόνο για την παγκόσμια έλλειψη και ποτέ δεν ζήτησαν προκαταβολή για να συνεχίσει η παραγγελία , η οποία είναι κανονικά κατοχυρωμένη στο Πλαίσιο και συνεχίζει όλο τον χρόνο στο βήμα αναμονή παραλαβής. Από τι φαίνεται εξαρτάται ποιος θα σου τύχει στο τηλέφωνο και δεν είναι γενική τακτική να ζητάνε προκαταβολή. 

Και η δικη μου παραγγελια δειχνει να προχωραει "κανονικα", τωρα ποσο κανονικα προχωραει και ποτε και αν θα παραλαβω καρτα θα δειξει το μελλον.Εμενα μου ζητησανε προκαταβολη για να προχωρησει η παραγγελια οπως και σε πολλους αλλους ακομη, εσενα δεν σου ζητησανε και ορθα κανανε, τωρα με ποιο κριτηριο  επιλεγουν απο ποιους θα ζητησουνε και απο ποιους οχι  δεν το γνωριζω.

1 ώρα πριν, malakudi είπε

Για τα bold ναι είσαστε παράλογοι. Δε μπορείτε να υποχρεώσετε κανένα κατάστημα να σας δώσει προϊόν, από τη στιγμή που δεν έχει. Αν μπορείς να αποδείξεις πως έχει προϊόν αλλά το βάζει σε pre-built ή τα δίνει σε άλλους που παράγγειλαν μετά από σένα, κάνε άμεσα καταγγελία. Αν δε μπορείς να αποδείξεις τα παραπάνω, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ζητήσεις πίσω τα χρήματά σου.

Κι εγώ αγόρασα 3080 στο launch day από NBB, πλήρωσα όλο το ποσό και παρέλαβα 2,5 μήνες μετά. Δεν είναι κάτι που κάνει μόνο το Πλαίσιο. Το NBB μετά τις πρώτες μέρες, σταμάτησε να δέχεται online orders. Το ίδιο έκανε και το Πλαίσιο. Το μόνο λάθος του Πλαίσιο είναι ότι συνέχισε για καιρό να δέχεται τηλεφωνικές παραγγελίες.

Μισο για να συννενοηθουμε. Το προιον ειναι σε ελλειψη ειναι γνωστο αλλα μαλλον το πλαισιο δεν το γνωριζε.Εμενα η ενσταση μου ειναι στο κομματι της  προκαταβολης απο οσους το ζητησανε τελος παντων.

Απο την στιγμη που το πλαισιο οπως εδειξε η πορεια δεν ειχε κανει καποιο deal ωστε να παραλάβει καποιο αριθμο κομματιων (αν ειχε κανει δεν θα υπηρχανε ατομα 4+ μηνες στην ουρα) ε το θεωρω τουλαχιστον παραλογο να ζητας προκαταβολη λες και εχεις το προιον στην αποθηκη σου διαθεσιμο, ενω απ οτι φαινεται στην πραγματικοτητα δεν γνωριζεις καν αν θα εισαι σε θεση να εκπληρωσεις ολες αυτες τις παραγγελιες και να παραλβουν ολοι οι πελατες τα προιοντα.

Απο την στιγμη που εγω εχω κλειδωμενα 3 κατοσταρικα εκει για το προιον και απο την στιγμη που εχει περασει 2,5 μηνες και δεν εχουν καμια ενημερωση ενω υποτιθεται θα ειχα παραλαβει στον 1,5 μηνα οπως  οι ιδιοι μου ειχανε πει, εχω καθε δικαιωμα να γκρινιαζω επειδη ειμαι δυσαρεστημενος και δεν βλεπω κανενα παραλογισμο προσωπικα.

Και οχι το απλα ακυρωσε και παρε τα λεφτα πισω σαν να μην τρεχει τιποτα σχεδον ενα τριμηνο μετα δεν ειναι κατι που με ικανοποιει για τους λογους που εξηγησα παραπανω.

Επεξ/σία από Pwpwpw
Δημοσ.
10 ώρες πριν, tegonikos είπε

Οτι και να λέει το πλαίσιο η νομοθεσία λέει ότι μπορεί να ξανασυμφωνηθεί ΝΕΑ ημερομηνία παράδοσης ξανά και ξανά.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι ακριβώς ψάχνεις εσύ?Να γεννήσει το πλαίσιο την κάρτα που έχεις παραγγείλει ενώ υπάρχει παγκόσμια έλλειψη?

Αν δεν σου αρέσει ο χρόνος παράδοσης, γιατί δεν ακυρώνεις και γιατί δεν παίρνεις τα χρήματα σου πίσω?

Απλά κουβέντα κάνω.. Και προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει.. Θα το έκανα αλλά ενώ δεν υπάρχει κάτι στην αγορά μένω σε αυτή τη λίστα αναμονής. Όπως όλοι όσοι περιμένουν το ίδιο  πιστεύω κάνουν με μένα. 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Achillea23 είπε

Και εμένα μου πήρανε τηλέφωνο, αλλά με ενημέρωσαν μόνο για την παγκόσμια έλλειψη και ποτέ δεν ζήτησαν προκαταβολή για να συνεχίσει η παραγγελία , η οποία είναι κανονικά κατοχυρωμένη στο Πλαίσιο και συνεχίζει όλο τον χρόνο στο βήμα αναμονή παραλαβής. Από τι φαίνεται εξαρτάται ποιος θα σου τύχει στο τηλέφωνο και δεν είναι γενική τακτική να ζητάνε προκαταβολή. 

Λάθος, προκαταβολή ζητάει το πλαίσιο αναλόγως τον πελάτη. Αν η καρτέλα σου έχει π.χ 5-6 πετυχημένες αντικαταβολές τότε λογικά είσαι αξιόπιστος, πιθανότατα ούτε προκαταβολή δεν θα σου ζητήσουν. Ο 17χρονος που άνοιξε λογαριασμό στο πλαίσιο 13/5/2021 και έβαλε παραγγελία τρεις RTX3090 για να κάνει mining δεν είναι, σε αυτόν ίσως απαιτήσει και ολόκληρο το ποσό. Και μάντεψε πόσοι καινούργιοι λογαριασμοί άνοιξαν το τελευταίο 4μηνο στο πλαίσιο ΜΟΝΟ για παραγγελία κάρτας γραφικών...

Δεν αποφασίζει ο υπάλληλος που θα τύχει να μιλήσεις μαζί του, έχει αποφασίσει ήδη το σύστημα, ο υπάλληλος απλά το διαβάζει στην οθόνη του υπολογιστή του.

18 λεπτά πριν, Koutroman είπε

Απλά κουβέντα κάνω.. Και προσπαθώ να καταλάβω τι παίζει.. Θα το έκανα αλλά ενώ δεν υπάρχει κάτι στην αγορά μένω σε αυτή τη λίστα αναμονής. Όπως όλοι όσοι περιμένουν το ίδιο  πιστεύω κάνουν με μένα. 

Πλάκα μου κάνεις????Δεν έχεις καταλάβει τι παίζει με τις κάρτες γραφικών, τα PS5 και γενικότερα τα chip παγκοσμίως??Τον υπάλληλο του πλαισίου περίμενες να σε ενημερώσει?Τι να πω...

Επεξ/σία από tegonikos
Δημοσ.
11 hours ago, Pwpwpw said:

Oυτε εγω σε καταλαβαινω και ναι βρηκα καρτα απο αλλη μεγαλη αλυσιδα που επι ενα διαστημα  εκανε ανα τακτα χρονικα διαστηματα  restock, πιστευω ηδη πολυ καταλάβαινουν σε πιο καταστημα αναφερομαι γιατι ειχε γινει και θεμα στο φορουμ και καθε φορα που εμφανιζε καρτες επεφτε συρμα.

Σου εξηγω οτι οταν εκανα την παραγγελια μου ειπανε οτι σε 1,5 μηνα το πολυ θα παραλαβω αλλα αυτο το κομματι το αγνοησες επιδεικτικα, δεν ειχα λογο να το  αμφισβητησω και ετσι προχωρησα την παραγγελια. Λεω μεγαλο καταστημα ειναι  για να το λεει θα εχει κανει καποια κουμαντα. Αρα συμφωνα με εσενα δεν εχει καμια ευθυνη το πλαισιο για της παραγγελιες που αφηνε να γινουν και εχουν συσσωρευτει και πλεον "δεν ξερουμε ποτε θα παραλαβουμε". Αν ηξερα οτι θα κυλισει ετσι προφανως δεν θα προχωρουσα την παραγγελια και κατα συνεπεια την προκαταβολη που μου ζητησανε, τωρα πλεον και να ακυρωσω μονο χαμενος θα βγω, τα τωρινα δεδομενα ειναι πολυ χειροτερα απο τα προ τριμηνου δεδομενα, αλλα εσυ κανεις οτι δεν καταλαβαινεις και λες ε σιγα δεν τρεχει τιποτα αν δεν σου αρεσει ακυρωσε και παρε τα λεφτα που κλειδωσες εκει για ενα τριμηνο πισω τι μυξοκλαιγεσαι, οχι δεν ειναι καθολου ετσι.

Κατ'εσε ειμαστε παραλογοι επειδη παραγγειλαμε και δωσαμε προκαταβολη  και απαιτουμαι το αυτονοητο να παραλαβουμε δηλαδη προιον που στην περιπτωση μου θα επρπε να εχει γινει εδω και ενα μηνα απο αυτα που μου ειπανε τηλεφωνικα οταν επικοινωνησανε μαζι μου για να μου ζητησουνε προκαταβολη.

 

οι κατασκευαστες έχουν κανει χρήση του force measure στο θεμα των παραγγελιων και τιμών! αν δεν σας αρεσει ακυρωστε! εδώ αυτικινητοβιομηχανιες δεν μπορουν να παραξουν η παραδιδουν οχηματα με αναλογικα καντραν και όχι ψηφιακα που ειχαν παραγγειλει οι πελατες, και ο καθενας στην ελλαδα μιξοκλαιει που εχασε την ευκαιρια να κανει mining bitcoins!!!!!!!

Δημοσ.
1 hour ago, Dinos1973 said:

οι κατασκευαστες έχουν κανει χρήση του force measure στο θεμα των παραγγελιων και τιμών! αν δεν σας αρεσει ακυρωστε! εδώ αυτικινητοβιομηχανιες δεν μπορουν να παραξουν η παραδιδουν οχηματα με αναλογικα καντραν και όχι ψηφιακα που ειχαν παραγγειλει οι πελατες, και ο καθενας στην ελλαδα μιξοκλαιει που εχασε την ευκαιρια να κανει mining bitcoins!!!!!!!

Το παραδειγμα με τις αυτοκινητοβιομηνιες ουδεμια σχεση εχει με την κατασταση που επικρατει στις gpu, παντελως ατοπο παραδειγμα.Απο την στιγμη που το πλαισιο, προφανως γνωριζε την κατασταση με τις gpu, ας μην ελεγε οτι σε εναμιση μηνα το πολυ θα μου παραδωσει το προιον και κυριως ας μην μου ζητουσε   χρηματα για μια παραγγελια πως οπως φαινεται δεν γνωριζε καν αν θα μπορεσει να υλοποιησει.

Και οχι, μετα απο ενα σχεδον 3μηνο που εχω κλειδωσει τα χρηματα μου εκει , η ακυρωση και η επιστροφη του ποσου οχι απλα  δεν με καλυπτει αλλα δεν το βλεπω καν σαν επιλογη για τους λογους που εχω χιλιοεξηγησει.Αν το πλαισιο δεν μπορει να τηρησει το πλανο των παραδοσεων ας μην εδινε αυτο το πλανο και προπαντων να μην ζητουσε λεφτα για παραγγελιες που δεν ητανε σιγουρο οτι θα καταφερει να υλοποιησει.

 

  • Like 1
Δημοσ.
47 minutes ago, Pwpwpw said:

Το παραδειγμα με τις αυτοκινητοβιομηνιες ουδεμια σχεση εχει με την κατασταση που επικρατει στις gpu, παντελως ατοπο παραδειγμα.Απο την στιγμη που το πλαισιο, προφανως γνωριζε την κατασταση με τις gpu, ας μην ελεγε οτι σε εναμιση μηνα το πολυ θα μου παραδωσει το προιον και κυριως να ας μην ζητουσε   χρηματα για μια παραγγελια πως οπως φαινεται δεν γνωριζε αν θα μπορεσει να υλοποιησει,

.

Και οχι μετα απο ενα σχεδον 3μηνο που εχω κλειδωσει τα λεφτα μου σε αυτους, η ακυρωση και η επιστροφη του ποσου δεν με καλυπτει και δεν το βλεπω καν σαν επιλογη για τους λογους που εχω χιλιοεξηγησει.Αν το πλαισιο δεν μπορει να τηρησει το πλανο το παραδοσεων ας μην εδινε αυτο το πλανο και προπαντων να μην ζητουσε λεφτα για παραγγελιες που δεν ητανε σιγουρο οτι θα καταφερει να υλοποιησει.

 

 

Επίσης δεν έχω καταλάβει τι ζόρι τραβάνε να μπαίνουν σε ενα τοπικ και να στην λένε που δεν ακυρωνεις. Τους αφορά το θέμα ή απλά θέλουν να νιώσουν ξύπνιοι; 

Να συμπληρώσω: εγώ την κάρτα την πλήρωσα όλη με πιστωτική.Τα λεφτά τα κράτησαν ένα μήνα και τα αποδεσμευσαν πίσω σε μένα μετά αφού η κάρτα είχε καθυστερήσει.

Η πρακτική του Πλαισίου και του κάθε Πλαισίου, αποτελεί αθέμιτη εμπορική πρακτική, ΔΕΝ μιλάμε για προπαραγγελια, αλλά για παραγγελία με παραπλανητικές πληροφορίες.Οταν υποσχεσαι ότι θα μου το στείλεις, ή το στέλνεις ή έχεις διαρκή έγγραφη ενημέρωση του πελάτη .

Κάτι παρόμοιο είχε κάνει κι ο Κωτσόβολος σε μένα, μόλις έστειλα αναφορά στο ΙΝ.ΚΑ., τσουπ την άλλη μέρα παρέλαβα, εκεί που μου έλεγαν ότι δεν είχαν κομμάτια.

Η αναφορά στις αρμόδιες Αρχές δεν θα μου φέρει κάρτα, θα τους ρίξει όμως ένα καλό πρόστιμο ώστε να είναι πιο προσεκτικοί την άλλη φορά.

Δεν είναι περίεργο που αυτοί οι 2-3 που πετάγονται δεν σου λένε να καταφύγεις στα νόμιμα μέσα αλλά σου λένε απλά να ακυρώσεις;

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...