Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, TheoAlex50 είπε

Παλι καλα τωρα καταλαβες αυτο που εγραψα 2-3 φορες οτι το πληροφορηθηκα απο την cosmote, αλλα ναι στον βωμο του γελιου και της πλακας εις βαρον καποιου που δεν ξερω ας γελασω εις βαρος του. Δεν πειράζει συνεχίζουμε προσπερνάω. 

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς (ή δεν θέλεις?) να καταλάβεις ότι ο τρόπος με τον οποίο - ισχυρίζεσαι πως - το πληροφορήθηκες δεν αλλάζει τον γεγονός ότι ο ισχυρισμός σου είναι για γέλια.

  • Like 1
  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορείς (ή δεν θέλεις?) να καταλάβεις ότι ο τρόπος με τον οποίο - ισχυρίζεσαι πως - το πληροφορήθηκες δεν αλλάζει τον γεγονός ότι ο ισχυρισμός σου είναι για γέλια.

Ωραία οπότε και το σχόλιο του παλικαριού από πάνω σου, "του το είπαν στο τηλέφωνο 🤣" θα έπρεπε να είχε διαμορφωθεί ανάλογα για να το προσδιορίζει αυτό και όχι να γελοιοποιεί εμένα για ενημέρωση της cosmote. Σωστά? 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, TheoAlex50 είπε

Ωραία οπότε και το σχόλιο του παλικαριού από πάνω σου, "του το είπαν στο τηλέφωνο 🤣" θα έπρεπε να είχε διαμορφωθεί ανάλογα για να το προσδιορίζει αυτό και όχι να γελοιοποιεί εμένα για ενημέρωση της cosmote. Σωστά? 

Αδερφέ εγω αυτό έγραψα 

 

Δημοσ.

Οποτε συμφωνεις οτι θα επρεπε να το ειχες διαμορφωσει αντιστοιχα για να στοχοποιει την κοσμοτε για την ενημερωση και οχι εμενα για αυτο που μου ειπαν? 

Δημοσ.

Ρε παιδιά δεν χρειάζεστε να τσακώνεστε, ειλικρινά.. :)

@TheoAlex50

Για τους πελάτες, αναφέρεται εδώ:
 

Quote

Η διάρκεια της σύμβασης είναι αορίστου χρόνου. Μετά την αρχική ενεργοποίηση της σύνδεσης, η σύνδεση παραμένει στα στοιχεία του συνδρομητή δεκατρείς (13) μήνες από την ενεργοποίησή της. Η διάρκεια αυτή παρατείνεται με κάθε ανανέωση χρόνου ομιλίας βάσει της εκάστοτε ισχύουσας εμπορικής πολιτικής της COSMOTE.

Εάν θες περισσότερες λεπτομέρειες, ευχαρίστως και ότι θέλεις, με PM.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι τσακωμός, είναι για το γαμωτο. Δεν με ξέρει άρα κακως είχε την οικειότητα να κάνει αστείο εις βάρους μου το οποίο όπως βλέπεις δεν ήταν απλό αλλά ήταν πονηρό εντός εισαγωγικών, απλά για να μαζεψει τις αντιδράσεις. Δεν έμεινε δηλαδή απλά στο  ότι είναι σαχλαμάρες αυτά που μου είπαν. 

Επεξ/σία από TheoAlex50
  • Thanks 1
Δημοσ.
Just now, TheoAlex50 said:

Δεν είναι τσακωμός, είναι για το γαμωτο. Δεν με ξέρει άρα κακως είχε την οικειότητα να κάνει αστείο εις βάρους μου το οποίο όπως βλέπεις δεν ήταν απλό αλλά ήταν πονηρό εντός εισαγωγικών, απλά για να μαζεψει τις αντιδράσεις. Δεν έμεινε δηλαδή απλά στο  ότι είναι σαχλαμάρες αυτά που μου είπαν. 

ΟΚ.
Όσο γι' αυτό που σου είπαν στο 13888, προφανώς ο υπάλληλος μπερδεύτηκε από το χάος του iCare ή είχε λάθος ενημέρωση. Συμβαίνουν αυτά, καλώς ή κακώς, και προχωράμε :)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, DanielRGr είπε

Δημοσθενη, το τελευταιο καιρο εκπλησσεσαι συχνα, μου φαινεται εισαι <χαλαρος στο καναπε> γενικοτερα :D 

ακριβως, ειμαι εισοδηματίας 😎

Επεξ/σία από DimosthenisG
Δημοσ.
3 ώρες πριν, l337 είπε

Αυτό που έχεις βάλει, δεν ισχύει. Έχει αντικατασταθεί από το v1.2.

Η μονη διαφορά που βλεπω είναι αυτή που λεει για το 6 μηνο

3. ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΛΗΣΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ

3.1 Καθ’ όλη τη διάρκεια της Σύμβασης ο Συνδρομητής αποκτά δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης του Αριθμού Κλήσης που του

ανακοινώνεται με την αποδοχή της Αίτησης. Το δικαίωμα αυτό αναμεταβιβάζεται στην COSMOTE αυτοδικαίως με τη λύση της

Σύμβασης για οποιονδήποτε λόγο. Σ’ αυτήν την περίπτωση η COSMOTE δικαιούται να παραχωρήσει το δικαίωμα χρήσης του

Αριθμού Κλήσης σε οποιονδήποτε τρίτο, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, χωρίς να υπέχει καμία ευθύνη έναντι του Συνδρομητή

Δημοσ.
44 minutes ago, markon said:

Η μονη διαφορά που βλεπω είναι αυτή που λεει για το 6 μηνο

3. ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΛΗΣΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ

3.1 Καθ’ όλη τη διάρκεια της Σύμβασης ο Συνδρομητής αποκτά δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης του Αριθμού Κλήσης που του

ανακοινώνεται με την αποδοχή της Αίτησης. Το δικαίωμα αυτό αναμεταβιβάζεται στην COSMOTE αυτοδικαίως με τη λύση της

Σύμβασης για οποιονδήποτε λόγο. Σ’ αυτήν την περίπτωση η COSMOTE δικαιούται να παραχωρήσει το δικαίωμα χρήσης του

Αριθμού Κλήσης σε οποιονδήποτε τρίτο, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, χωρίς να υπέχει καμία ευθύνη έναντι του Συνδρομητή

Στην συγκεκριμένη παράγραφο, πράγματι αυτή είναι η μόνη διαφορά. Και υπάρχουν και κάποιες αλλαγές σε κάποιες άλλες παραγράφους. Απλά το ανέφερα επειδή βγάζουν 3-4 updates ανά δύο χρόνια και το πιο πρόσφατο (v1.2) είναι και αυτό που ισχύει την στιγμή που μιλάμε.

Δημοσ.
Στις 7/4/2021 στις 10:12 ΜΜ, TuXaKoS είπε

Δεν μπορώ να καταλάβω την ανάγκη να απαντάνε κάποιοι χωρίς να γνωρίζουν το θέμα. Επειδή έτυχε να δουλεύω σε συγκεκριμένο τμημα που έκανε τις αλλαγές αυτές, το παραπάνω δεν ισχύει σε καμία περίπτωση :) To χρηματικό υπόλοιπο έχει διάρκεια 2 μήνες (αν η ανανέωση είναι 10 ευρώ) ή 3 μήνες (αν είναι από 12 και πάνω). Στους 3 μήνες από την ανανέωση μπαίνει φραγή. Ο αριθμός περνάει σε deactive state και διαγράφεται από το σύστημα μετά από 13 μήνες (396 μέρες).  

Όλα σωστά εκτός ότι και το υπόλοιπο των 12€ χάνεται στους 2 μήνες απλά Η φραγή γινεται στους 3 μήνες.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, kallonos είπε

Όλα σωστά εκτός ότι και το υπόλοιπο των 12€ χάνεται στους 2 μήνες απλά Η φραγή γινεται στους 3 μήνες.

Έχεις δίκιο, έχω αλλάξει δουλειά εδώ και κάποιους μήνες και δεν πρόλαβα την αλλαγή 🙄

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...