Προς το περιεχόμενο

LG OLED BX/CX 6LA/B


Innersense

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, coyote2 είπε

Ναι window's 10

 

Μπορείς να κατεβάσεις άλλο dlna sta xp νομίζω

Στο μενού έχει αυτό.

Γενικά/ Υπηρεσία ΑΙ / Έλεγχος φωτεινότητας ΑΙ


Τι να βάλω? Να βάλω ενεργό ώστε να προσαρμοζεται με το φως έξω από τη  οθόνη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 562
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, achisael είπε

Στο μενού έχει αυτό.

Γενικά/ Υπηρεσία ΑΙ / Έλεγχος φωτεινότητας ΑΙ


Τι να βάλω? Να βάλω ενεργό ώστε να προσαρμοζεται με το φως έξω από τη  οθόνη?

τον ελεγχο φωτεινοτητας AI πρεπει να τον εχετε κλειστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
6 hours ago, achisael said:

Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά γιατί?

Εγώ ένα έχω να σου πω: παίξε με τις ρυθμίσεις, δες τα προγράμματα που σε ενδιαφέρουν και αποφάσισε μόνος ποια είναι η εικόνα που σε ευχαριστεί! Ποτε δεν κράτησα σε τηλεόραση ακριβώς τις ρυθμίσεις που προτείνουν οι ειδικοί (και όχι μόνο) μιας και το αποτέλεσμα δεν είναι τέλειο για όλα τα είδη περιεχομένου που βλέπουμε σε μια τηλεόραση. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα. Ήθελα να σας ρωτήσω κάτι. Χθες το απόγευμα αγόρασα από Κωτσόβολο 1 LG OLED 55' BX με + 5 έτη επέκταση εγγύησης premium. Με το που πήγα σπίτι και την έστησα είχε καμένα pixel πολλά. Doa έχει 10 ημέρες. Εννοείτε τους πήρα καπάκι τηλέφωνο αλλά επειδή ήταν 8 πάρα μου είπαν θα με πάρει ο τεχνικός την Δευτέρα. Εννοείτε ότι θα ζητήσω αντικατάσταση αλλά έκανα καλά που μιλήσα με το service του Κωτσόβολου και όχι της LG??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Crus είπε

 

Ερωτηση .

Η εγγύηση από την lg για 3 χρόνια που καλύπτει και σπασιμο στα 110€ 

Το σπάσιμο είναι για τον 1ο χρόνο όπως στο media ή και για τα 3 χρόνια? Ξέρει κάποιος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 hours ago, coyote2 said:

πως βλέπεις τα καμένα? μπορεί να έχουμε κι εμείς και να μη τα είδαμε?

Βάζεις ένα video σαν και αυτό να παίζει στην τηλεόραση, κάθεσαι μπροστά της σε κοντινή απόσταση και ...ψάχνεις! :) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, GEOZN8 είπε

Κάνουν μπαμ αδερφέ γιατί έχει πολλά... 

 

 

Screenshot_20210411-132000_Gallery.jpg

αυτό δεν μου κάνει για καμένο, αλλά για σπασμένο.

είναι στο πάνω μέρος της οθόνης? Δεν πιστεύω να την γύρισες τούμπα για να βάλεις την βάση???

Όπως και να έχει, θα πρότεινα να στείλεις mail με φωτογραφίες στον Κωτσόβολο και να αναφέρεις ότι τους ενημέρωσες την ίδια μέρα που την πήρες μαζί τους. Από τη στιγμή που υπάρχει διαθέσιμη, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα. Λογικά θα σου την αντικαταστήσουν.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
2 hours ago, GEOZN8 said:

Κάνουν μπαμ αδερφέ γιατί έχει πολλά... 

 

 

Screenshot_20210411-132000_Gallery.jpg

Θα στην αλλάξουν γιατί έχεις πάρα πολλά! 

Ευτυχώς στην CX μου δεν βρήκα κανένα! :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με LG μίλησε κανένας για την εγγύηση?
Τις διαφορές ανάμεσα στο "απλό" με τα 160€ και το "Premium" με τα 215€ τις έχουμε ξεκαθαρίσει?

Επίσης, λέει για μηνιαία πληρωμή αλλά δεν αναφέρει για πόσους μήνες θα πληρώνεις. 

Είναι το ίδιο ποσό άτοκα ή εννοεί ότι θα πληρώνεις μέχρι το τέλος της περιόδου?  Ή μήπως μέχρι να κάτσει η στραβή και να σου την αντικαταστήσουν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μακάρι βρε παιδιά αύριο να έχω καλύτερα νέα γιατί με το day one τέτοιο θέμα μου την έχει δώσει.. 

Από όσο είχα ρωτήσει για total support premium μεσο κοτσω όχι lg σε καλύπτουν και ποιο άμεσα γρήγορη ανταπόκριση κλπ σέρβις σε 2 ημέρες κλπ και από 1 pixel και πάνω. Ενώ η απλή 5ετης επέκταση εγγύησης είναι από 20 πιξελ και πάνω.. Και σέρβις από 4 μέρες και πάνω.. Κάπως έτσι μου τα είπαν και διάλεξα το premium! 

Έχει παραλαβή την prepaid card? Εγώ χτες έστειλα όλα τα στοιχεία σήμερα μου απάντησαν με email για την αγορά και ότι η παράδοση θα γίνει μέχρι 15/6/21. Άρα είμαι μέσα λογικά..!! 

Επεξ/σία από GEOZN8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, k_dinos είπε

Με LG μίλησε κανένας για την εγγύηση?
Τις διαφορές ανάμεσα στο "απλό" με τα 160€ και το "Premium" με τα 215€ τις έχουμε ξεκαθαρίσει?

Επίσης, λέει για μηνιαία πληρωμή αλλά δεν αναφέρει για πόσους μήνες θα πληρώνεις. 

Είναι το ίδιο ποσό άτοκα ή εννοεί ότι θα πληρώνεις μέχρι το τέλος της περιόδου?  Ή μήπως μέχρι να κάτσει η στραβή και να σου την αντικαταστήσουν?

Επισης υπαρχει και 3 χρονια Premium 110 € (6,99 € τον μηνα) αλλα παλι δεν λεει το τελικο ποσο που πληρωνεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, POUARO είπε

Επισης υπαρχει και 3 χρονια Premium 110 € (6,99 € τον μηνα) αλλα παλι δεν λεει το τελικο ποσο που πληρωνεις. 

Και δεν λέει για πόσα χρόνια είναι για σπάσιμο.

Γιατί πχ στο media ναι μεν δίνει 5 χρόνια αλλά μόνο για τον 1ο χρόνο σπασιμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...