Προς το περιεχόμενο

Εξωτερικό"" Αυτοκίνητο και έξοδα


nikos9595

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, nikos9595 είπε

Ο φίλος σου έχει κανένα σάιτ μεαμαξια ?

Και πλέον με τι brexit πιστεύω δεν μπορεί πλέον να τα πουλάει Ευρώπη ..λόγο νομου

Ναι βεβαια εχει.Kαι εκανα λαθος.........50 χρονια ειναι 🙂

https://www.transeuropean.co.uk/

Δεν ξερω τι ακριβως κανουν τωρα με το brexit.Γενικα πουλανε χρονια και εχουν ακρες δεν ειναι και ολες οι χωρες στην Ε.Ε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, JDROGAS είπε

Στη Γερμανια εαν δεν ειναι Ελληνας ο πωλητης δεν θα εχει γυρισει ουτε χλμ ουτε τιποτα.

Δεν θα το έλεγα.

στη Γερμανία,

υπάρχουν οι μαντραδες, κάθε εθνικότητας,κυρίως Τούρκοι,γυρνάνε αβέρτα τα χλμ,

οι έμποροι,με δεκαετίες στην αγορά,λιγότερο με τα χλμ έως καθόλου,

οι ιδιωτικές αντιπροσωπείες,με επίσης πολλά χρόνια και ένα πρόσωπο σε κάθε πόλη,σχεδόν καθόλου με τα χλμ,έχουν ελάχιστη ανάγκη,

και οι μαμά αντιπροσωπείες στα γερμανικά οχήματα,με την μεγαλύτερη δυνατή αξιοπιστία και πραγματικά χλμ.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω για τη Γερμανία το εξής: Πριν κάποια χρόνια μου πέρασε από το μυαλό να δώσω το αμάξι μου σε μάντρα, οπότε πήγα σε τρεις μάντρες να ρωτήσω. Κανένας δεν ενδιαφέρθηκε για τα χιλιόμετρα που έχει το αμάξι, αλλά όλοι είχαν τρελό κόλλημα με το παραμικρό σημαδάκι εξωτερικά. Θεωρώ απολύτως σίγουρο δηλαδή ότι αν χρειαζόταν θα τα γύρναγαν τα χιλιόμετρα αβέρτα. Δεν θυμάμαι εθνικότητα και δεν ξέρω αν παίζει ρόλο, αλλά αν όχι και οι 3, τουλάχιστον οι 2 δεν ήταν Γερμανοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω στην συζήτηση ότι ειδικά στην Γερμανία τα αυτοκίνητα γράφουν για πλάκα 200.000-300.000 χλμ επειδή οι αποστάσεις εκεί μεταξύ εργασίας-σπιτιού είναι συνήθως πολύ μεγάλες.

Έχω συγγενείς που δουλεύουν στο Μόναχο και μένουν 110 χιλιόμετρα :o μακρυά από την δουλειά τους και πηγαινοέρχονται κάθε μέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dpolal είπε

Να προσθέσω στην συζήτηση ότι ειδικά στην Γερμανία τα αυτοκίνητα γράφουν για πλάκα 200.000-300.000 χλμ επειδή οι αποστάσεις εκεί μεταξύ εργασίας-σπιτιού είναι συνήθως πολύ μεγάλες.

Έχω συγγενείς που δουλεύουν στο Μόναχο και μένουν 110 χιλιόμετρα :o μακρυά από την δουλειά τους και πηγαινοέρχονται κάθε μέρα.

Κάτι ξέραμε και αφήσαμε την Ελλάδα μικρή .... Λέγανε αφού θα μπούμε σε μνημόνια και ιστορίες δεν την κρατάμε μικρή να μην χρειαζόμαστε αυτοκίνητο για μετακίνηση ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dpolal είπε

Να προσθέσω στην συζήτηση ότι ειδικά στην Γερμανία τα αυτοκίνητα γράφουν για πλάκα 200.000-300.000 χλμ επειδή οι αποστάσεις εκεί μεταξύ εργασίας-σπιτιού είναι συνήθως πολύ μεγάλες.

Έχω συγγενείς που δουλεύουν στο Μόναχο και μένουν 110 χιλιόμετρα :o μακρυά από την δουλειά τους και πηγαινοέρχονται κάθε μέρα.

Σίγουρα μερικά αυτοκίνητα στη Γερμανία διανύουν πάρα πολλά χλμ ανά έτος (όπως ακριβώς και στην Ελλάδα) αλλά αυτό είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Κατά μέσο όρο θα χρειαστούν 14 - 22 χρόνια για να καταφέρει στην Γερμανία να διανύσει ένα αυτοκίνητο 200-300.000.

 

Υπάρχει και σχετική έρευνα από την Γερμανική Verivox που συνεργάζεται με ασφαλιστικές εταιρείες, στον παρακάτω πίνακα φαίνεται ποιες μάρκες αυτοκινήτων διανύουν τα περισσότερα χλμ κατά μέσο όρο στους γερμανικούς δρόμους:

Mit welchen Automarken werden die meisten privaten Kilometer zurückgelegt? Verivox hat es ermittelt - hier sind die Top 20

https://www.focus.de/auto/neuheiten/die-groessten-kilometerfresser-nummer-eins-ist-ein-totaler-exot-diese-autos-fahren-die-meisten-kilometer_id_10369791.html

Απλά οι έμποροι που φέρνουν αυτοκίνητα από Γερμανία διαλέγουν αυτά με πολλά χλμ γιατί τα παίρνουν φτηνότερα, αυτό είναι το πρόβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Καλησπέρα θέλω να κάνω μια ερώτηση. Ένας φίλος από Αγγλία μου έδωσε το αμάξι του δεξιοτιμονο με αγγλικές πινακίδες σε πολύ καλή κατάσταση και πολύ καλό αμάξι. Θέλω πολύ να το κρατήσω αλλά διάβασα ότι για να κάνεις ελληνικές πινακίδες θέλει 3.000 σε αμάξι που είναι Euro 4 και επίσης ότι θέλει αλλά 5-6.000 για να το κάνεις αριστεροτιμονο, κάτι το οποίο προφανώς δεν συμφέρει. Έχει κανείς καμία ιδέα για το τι μπορώ να κάνω ώστε να γλιτώσω όλα αυτά τα λεφτά και να κυκλοφορω το αμάξι κανονικά?
Ευχαριστώ πολύ ☺️

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, MsChannah είπε

Καλησπέρα θέλω να κάνω μια ερώτηση. Ένας φίλος από Αγγλία μου έδωσε το αμάξι του δεξιοτιμονο με αγγλικές πινακίδες σε πολύ καλή κατάσταση και πολύ καλό αμάξι. Θέλω πολύ να το κρατήσω αλλά διάβασα ότι για να κάνεις ελληνικές πινακίδες θέλει 3.000 σε αμάξι που είναι Euro 4 και επίσης ότι θέλει αλλά 5-6.000 για να το κάνεις αριστεροτιμονο, κάτι το οποίο προφανώς δεν συμφέρει. Έχει κανείς καμία ιδέα για το τι μπορώ να κάνω ώστε να γλιτώσω όλα αυτά τα λεφτά και να κυκλοφορω το αμάξι κανονικά?
Ευχαριστώ πολύ ☺️

Το μόνο που μπορείς να γλυτώσεις ειναι να μην μπεις σε έξοδα για αλλαγή τιμονιού.

Πρέπει να το εκτελωνίσεις γιατί το να το κρατήσεις με αγγλικές πινακίδες σημαίνει ότι ανα πάσα στιγμή στο κατάσχουν και θα πληρώσεις πολλαπλάσια σε πρόστιμα και για να το πάρεις πίσω.

 

Τι αμάξι είναι;

Επίσης είναι ασφαλισμένο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, MsChannah είπε

Καλησπέρα θέλω να κάνω μια ερώτηση. Ένας φίλος από Αγγλία μου έδωσε το αμάξι του δεξιοτιμονο με αγγλικές πινακίδες σε πολύ καλή κατάσταση και πολύ καλό αμάξι. Θέλω πολύ να το κρατήσω αλλά διάβασα ότι για να κάνεις ελληνικές πινακίδες θέλει 3.000 σε αμάξι που είναι Euro 4 και επίσης ότι θέλει αλλά 5-6.000 για να το κάνεις αριστεροτιμονο, κάτι το οποίο προφανώς δεν συμφέρει. Έχει κανείς καμία ιδέα για το τι μπορώ να κάνω ώστε να γλιτώσω όλα αυτά τα λεφτά και να κυκλοφορω το αμάξι κανονικά?
Ευχαριστώ πολύ ☺️

3.000 ευρώ είναι το περιβαλλοντικο τέλος, το χαράτσι, δεν είναι το τέλος ταξινόμησης. Εκείνο είναι ανάλογα το αμάξι,τους ρύπους, τα χλμ, τα κυβικα, την χρονολογια, τον έξτρα εξοπλισμό κλπ, και μόνο ο εκτελωνιστης θα σου το πει με σχετική ακρίβεια.

Οποτε 3.000 + το τελος ταξινόμησης. 

Το κόστος για την μετατροπή σε αριστεροτιμονο το αφήνω εκτός. Αν θέλεις δεν το κάνεις,εκτός αν είναι υποχρεωτικό για να πάρει ελληνικές πινακίδες, αυτό δεν το ξέρω. 

 

Στις 8/4/2021 στις 12:47 ΜΜ, dpolal είπε

Να προσθέσω στην συζήτηση ότι ειδικά στην Γερμανία τα αυτοκίνητα γράφουν για πλάκα 200.000-300.000 χλμ επειδή οι αποστάσεις εκεί μεταξύ εργασίας-σπιτιού είναι συνήθως πολύ μεγάλες.

Έχω συγγενείς που δουλεύουν στο Μόναχο και μένουν 110 χιλιόμετρα :o μακρυά από την δουλειά τους και πηγαινοέρχονται κάθε μέρα.

Λίγο παλιό το ποστ, αλλά αυτά τα αμαξια αφορούν την μειοψηφία, και κυρίως εταιρικά αμάξια,οπως και εδώ. Η πλειοψηφία πάει στη δουλειά με τρένα, λεωφορεία, μετρο, και φυσικά με αμάξι, αλλά τότε αυτή βρίσκεται στη συντριπτική πλειοψηφία σε απόσταση 5-40 χλμ. 

Ελάχιστοι παίρνουν το ιδιωτικό αμαξι με δουλειά 100χλμ μακριά,μιας και σε ελάχιστους είναι τόσο μακρια η δουλειά τους. 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...