Προς το περιεχόμενο

Smart για βασικο αμαξι


Doped

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

Το πρωτο μου ποστ στο club 😁

Το smart νομιζω οτι δεν θα σου κανει για τη χρηση που το θελεις.

Αναφερθηκε το tt που οντως ειναι σκυλια κινητηρες.......δεν αναφερθηκε ομως το τι καινε στην καθημερινοτητα.

Ο πρωτος 20vt κινητηρας θυμαμαι οταν τον τεσταραν για πρωτη φορα επαθαν πλακα.......αλλα επαθαν πλακα και απο την καταναλωση η οποια λιγο πολυ ξεπερνουσε για πλακα τα 15 λιτρα οταν ειχες βαρυ ποδι.

Θελεις κατι σπιρτζοζικο το καταλαβαινω,αναφερθηκε το 207 και ζητησες γνωμη απο καποιον που το εχει.

Εχουν περασει τρια 207 απο εμενα απο το 2007.

Ενα 1.4 75hp και δυο rc.

Το πρωτο το ξεχνας ειναι ψοφιμι.

Yπαρχει και ο 1600 ατμοσφαιρικος ο οποιος εχει υψηλη καταναλωση.

Οι κινητηρες που σε ενδιαφερουν ειναι οι 1.6 thp στο gt/rallye 150 στο rc 175

To 207 οταν (ημουν τοτε στο ψαξιμο) και εκανα test drive ολους τους ανταγωνιστες της εποχης για να αποφασισω.

Τοτε τουλαχιστον σε σχεση με clio 2.0 - corsa opc - citroen c4 vts μου φανηκε mercedes ποιοτικα.

Πατημα φοβερο,πολυ καλη ποιοτητα υλικων,φρενα αριστα,κινητηρας ηλεκτρικος πραγματικα με ροπη απο τις 1200 και τραβηγμα μεχρι τις 5500 σαν ατμοσφαιρικο.Γενικοτερα θα σου δωσει την αισθηση οτι οδηγεις μεγαλυτερης κατηγοριας αμαξι.

Καταναλωση καμια σχεση με τους ανταγωνιστες του μπορεις με τον thp να κινεισαι ανετα και να καις 7 λιτρα μεσα στην πολη,στο ταξιδι μπορεις να βλεπεις και 6 εαν κινεισαι ταξιδακι.

Το rc απο εξοπλισμο ειναι full extra για την εποχη του (δεν ειχε σχεδον τιποτα να προσθεσεις οταν το πηρα) το rallye ποιο στεγνο το gt πιο πλουσιο το οποιο μπορεις να το βρεις και 5πορτο.

Service σε λογικα πλαισια απο κοστος.

Ενα μειον εχει για μενα οτι εχει 5 σχεσεις.

Μπορεις να βρεις με 6αρι τα τελευταια μοντελα gt/rallye αλλα θεωρω οτι πας ψηλα στα χρηματα.

Μεχρι που φτανεις απο θεμα οικονομικο;

Ο 1.6 thp πως ειναι απο αξιοπιστια?

Κοιτουσα  για 3008 μεταχ ενα φεγγαρι με το συγκεκριμενο μοτερ και διαβασα αρκετα αρνητικα, κυριως για προβληματα με καδενες και οτι δεν ειναι οτι πιο αξιοπιστο. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Μετά δε το ατύχημα της Πολάτου, και πάλι θα το σκεφτόμουν!

Επειδη ειχα 106 θεωρω οτι οτιδηποτε ειναι μετα το 1996 θα εινα μια χαρα για εμενα.

13 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

ξεπερνουσε για πλακα τα 15 λιτρα οταν ειχες βαρυ ποδι.

εχω. Ξερω οτι δεν πρεπει αλλα αν ειμαι μονος μου εχω.

13 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

clio 2.0

το εβλεπα και αυτο και εχω να πω το εξης: σε σχεση με τα αλλα μοιαζει ακομα καπως με rally car. Εχει respect απο εμενα

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36482967-renault-clio

 

13 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

το rallye ποιο στεγνο

Στεγνο θελω. Πολυ στεγνο. Ειναι θεμα γουστου.

13 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

Μεχρι που φτανεις απο θεμα οικονομικο;

Οπως ειπα κοντα στα 5Κ ειμαι χαρουμενος.

Παραπανω απλα θα παρω το 22 αντι για το 21 αμαξι.

Για εμενα κορυφη αν ειναι να τα σκασω ειναι το 208 GT (το τελευταιο) και μετα θα τα σκασω καλα ειναι το JCW 15 αντε GP αν βρω απο εξωτερικο.

 

Αλλιως αν θελω να τα σκασω πολυ καλα μπορω να παω στην 320 Ε92 που πλεον την δινουν για τιποτα. Αλλα μετα θα εχω εξοδα σαν mini και γενικα θα θελω να αλλαξω λαστιχα και θα μαζευω για 4 μηνες (οπως στο mini).

Επισης απο εξωτερικο που μπορω να ψαξω?

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Από όσα ποσταρες μάλλον ένα φοκους θα προτιμούσα. ΧΩΡΙΣ αέριο όμως...

δεν θελω αεριο.

Βενζινη μονο

29 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Δεν ξέρω...προσωπικά πάντως, δεν θα έπαιρνα smart για 1ο/μοναδικό αμάξι, με τίποτα

Εχει και η κοπελα το δικο της οποτε εστω οτι εχω και ενα δευτερο.

 

Το smart roadster coupe πως και δεν το εχει κανενας εδω μεσα να πει μια γνωμη;

Επεξ/σία από Doped
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κοιταξε να δεις επειδη το εχω απο καινουργιο θα σου πω το εξης.

Το αυτοκινητο επεσε σε πιτσιρικια της εποχης για ηταν πολυ δελεαστικη η τιμη του.

Θυμαμαι 17000+ για το rallye.

Ειναι ενας τουρμποκινητηρας με οτι αυτο συνεπαγεται.

Δηλαδη θελει τα κρυωματα του,θελει στο ταξιδακι να μην εισαι συνεχεια στις 6000 στροφες κλπ κλπ.

Και κυριως θελει και συντηρηση,συχνοτερες αλλαγες λαδιων-μπουζι απ'οτι σε εναν ατμοσφαιρικο.

 Ολα τα καδενατα μοτερ αρχικα ειχανε θεμα με τον τεντωτηρα,το ιδιο συμβαινει και με ολους τους tsi του group vag.

Αυτες ηταν οι παιδικες ασθενειες που εβγαλαν τοτε.

Εγω θυμαμαι μας εστειλε μια ενημερωσε η πεζω και μας ειπε αλλαξτε τεντωτηρα (ειχε βγαλει πιο σκληρον)

Τον αλλαξα και οκ.

Αλλη ασθενεια των κινητηρων με αμεσο ψεκασμο ειναι οτι στην εισαγωγη δεν περναει καυσιμο οποτε και εχουμε επικαθησεις απο τα λαδια.

Βεβαια αυτο συμβαινει παντου.

43 λεπτά πριν, Doped είπε

Οπως ειπα κοντα στα 5Κ ειμαι χαρουμενος.

Μια λυση για cabrio με hardtop και μεχρι 5000 ευρω.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36244484-peugeot-207

Δεν μιλαω για το συγκεκριμενο απλα εχει ωραιες φωτο για να το χαζεψεις.

43 λεπτά πριν, Doped είπε

το εβλεπα και αυτο και εχω να πω το εξης: σε σχεση με τα αλλα μοιαζει ακομα καπως με rally car. Εχει respect απο εμενα

Και μενα μου αρεσε παρα πολυ αλλα εχει εσωτερικο χαλι,ειναι διλιτρο,ειναι πολυ θορυβωδες και καιει παρα πολλα.

Κατα τα αλλα ειναι κουκλα και με μοτερ τερας αξιοπιστιας,αναρτηση και πλαισιο υποδειγματικο.

43 λεπτά πριν, Doped είπε

Στεγνο θελω. Πολυ στεγνο. Ειναι θεμα γουστου.

Ενας λογος που το επελεξα ειναι οτι στο εσωτερικο του τοτε ειχε στο ταμπλω μονο μια οθονουλα και ειχε ετσι εναν σχεδιασμο κλασσικο.

Τα ταμπλω τους ειτε rc/gt/rallye/cc ειναι ιδια.

Στεγνο εννοουσα απο extra.

Βασικο για τη χρονολογια τους ειναι οτι εχουν ολα διζωνικο clima και οχι απλο a/c.

Μπορεις να βρεις και με πανοραμικη οροφη η οποια δεν ανοιγει βεβαια.

Στο rc δε το σαλονι του ειναι alcantara/recaro.

Επεξ/σία από JDROGAS
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

+100000 κι απο μένα για το RC

Αγορά καινούριο το 2008, είμαι στα 150.000 xμ χωρίς να έχω πειράξει τίποτα.

Συμφωνώ σε ότι έχει πει ο JDROGAS (μέχρι και τα ίδια μοντέλα κοίταγα εναλλακτικά τότε πλην του C4).

Κι εγώ έχω αλλάξει τον τεντωτήρα το 2012 και επίσης μου είχαν τρυπήσει οι αντλίες νερού σε κάποια φάση...

Αν τα καταφέρω, δεν σκοπεύω να το δώσω ΠΟΤΕ, το αμάξι είναι έρωτας, πως στρίβει, πως αντιδρά....προτιμώ βουνό, δεν είμαι της κόντρας και της τελικής, ίσα ίσα για κόντρες δεν σε βοηθάει το 5αρι κι έχει ευαίσθητη 2α...
Αλλά στα βουνά της Β. Ευβοίας που πηγαίνω συχνά λόγω εξοχικού, πραγματικά είναι λατρεία!

Είναι αρκετά ευρύχωρο για το μέγεθος του, έχω πάρει και τις μαμά μπάρες της Peugeot για να βάζω το ποδήλατο από πάνω, έχει υποδοχές και δεν πιάνουν στις πόρτες.

Κατανάλωση σε ταξίδι μπορείς να την κρατήσεις στο 7.2 - 7.5 με λίγο προσοχή παίζοντας στην καλή περιοχή του (110-130 εθνική, π.χ.). Στην Αθήνα είσαι πάνω από 9 στην κίνηση, και πάλι είναι καλά για το είδος του αυτοκινήτου.

Τα λάστιχα είναι ακριβούτσικα γιατί είναι σκατοδιάσταση (205/45 R17).

Να ξερεις το RC ειναι στην άδεια 4θέσιο και έχει άλλα σωθικά στο μοτέρ, δεν είναι απλά αναπρογραμματισμός.

 

 

Επεξ/σία από lefkrc
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, lefkrc είπε

Αγορά καινούριο το 2008, είμαι στα 150.000 κμ χωρίς να έχω πειράξει τίποτα.

Γεια σου συναδελφε!

Αφου δεν εχεις πειραξει τιποτα καιρος ειναι να κανεις ενα service στο τουρμπο.....να την προλαβεις πριν σε προλαβει εκεινη.

Με πμ οτι θελεις ειτε για repair ειτε για καινουργια. 😉

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, lefkrc είπε

Να ξερεις το RC ειναι στην άδεια 4θέσιο και έχει άλλα σωθικά στο μοτέρ, δεν είναι απλά αναπρογραμματισμός.

δεν το καταλαβα καθολου αυτο.

 

47 λεπτά πριν, lefkrc είπε

προτιμώ βουνό, δεν είμαι της κόντρας και της τελικής, ίσα ίσα για κόντρες δεν σε βοηθάει το 5αρι κι έχει ευαίσθητη 2α...

Μαζι σου δεν με νοιαζει τοσο η ευθεια. Με ενδιαφερει να πιανει μια καλη ταχυτητα αλλα δεν θελω να πιασω 300 (καλα σε αυτα τα λεφτα και τα 200 καλα ειναι).

 

1 ώρα πριν, JDROGAS είπε

Ολα τα καδενατα μοτερ αρχικα ειχανε θεμα με τον τεντωτηρα,το ιδιο συμβαινει και με ολους τους tsi του group vag.

Καλα το ειχα δει καποια στιγμη για τα vag και εφαγαν ακυρο. ++ Το Scirocco δεν βγαινει πλεον και αυτα που υπαρχουν ειναι ακριβα. Επισης δεν ξερω γιατι αλλα το εσωτερικο το μισω με παθος. Τα καθισματα μοιαζουν με τοστιερες.

 

1 ώρα πριν, JDROGAS είπε

Μπορεις να βρεις και με πανοραμικη οροφη η οποια δεν ανοιγει βεβαια.

και το cooper που ειχα δεν ανοιγε. Μου ειχανε ζητησει 4Κ για αλλαγη και ειχα βαλει τα γελια. Ευτυχως εχουνε νεα γριλο και μπορεσα και την εκλεισα μια και καλη.

1 ώρα πριν, JDROGAS είπε

Στο rc δε το σαλονι του ειναι alcantara/recaro.

Τετοια λεγε μου. Το OPC ειχε καθισματα recaro που ητνα λιγο καγκουρε (μπλε-μαυρα) αλλα ειχαν τρομερη αισθηση.

1 ώρα πριν, JDROGAS είπε

Μια λυση για cabrio με hardtop και μεχρι 5000 ευρω

Ναι σορρυ αλλη μια διευκρυνιση: δεν με νοιαζει το cabrio. Απλα αν ειναι cabrio προτιμω hardtop μηπως αποφυγω την κουκουλα. Γενικα must για εμενα ειναι το 3θυρο.

Fiesta ST λενε οτι ειναι αντιπαλος του mini αλλα δεν το βλεπω. Πραγματικα απο θεμα κατασκευης, ταχυτητας, εσωτερικου δεν μπορω να βρω κατι που να εχει αυτον τον αερα.

Ειχα παει να το δω σαν upgrade οταν βγκε στην αρχη του χρονου που τα ειχανε σε προσφορα για να ξεκινησουν να εμφανιζονται στον δρομο και ειδα πολυ πλαστικο, κινητηρα 1.0 με turbo και δεν μου αρεσε ο συνδιασμος. Απο

Μισο να προσπαθησω να κανω haiku:

Αναφορά σε κείμενο

 

Το mini για εμενα φαινεται lifestyle αμαξι.

Ομορφο, γρηγορο και σταθερο.

Το αγαπαω οταν το οδηγω.

Το μισω οταν το παω στο συνεργειο.

Και αυτο μισει την τσεπη μου που ειναι μικρη.

Και μαλλον θελει αλλον καβαλαρη.

 

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35731847-mini-cooper-s

Καλη φαση αλλα περιγραφη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Doped είπε

δεν το καταλαβα καθολου αυτο.

Εννοει οτι στην αδεια ειναι 2+2 θεσεις.

Περι διαφορων που αφηνει να εννοηθει,πιο αναλυτικα το rc εναντι των gt/rallye.

Εχει μερικες διαφορες γιαυτο και καινουργιο το rallye ειχε 17000+ ενω το rc 22500.

Mεγαλυτερα φρενα (305mm)

Eσωτερικο recaro/alcantara

DSC_0675.JPG.9409a07d1e73d3aae426eb68fe6c5730.JPG

Aλλη αναρτηση

Βαμμενους προφυλακτηρες στο χρωμα του αυτοκινητου.

Εχει στανταρ αισθητηρα φωτων-βροχης,στανταρ φωτα στροφης,parktronic,σκουρα φυμε πισω και πισω παρμπριζ,αλλες ζαντες,χειριστηρια στο τιμονι και ρυθμιστη - περιοριστη ταχυτητας και cruise control.

Τωρα μοτερικα εχει πολλα + το rc

Mεγαλυτερη τουρμπινα,αλλη χαρτογραφηση,αλλα εντοσθια (εμβολα-χιτωνια-ελατηρια κλπ κλπ)

Μεχρι και μεγαλυτερο δυναμο.

20 λεπτά πριν, Doped είπε

Με ενδιαφερει να πιανει μια καλη ταχυτητα αλλα δεν θελω να πιασω 300 (καλα σε αυτα τα λεφτα και τα 200 καλα ειναι).

210 εχουν τελικη τα rallye/gt

225 τα rc.

21 λεπτά πριν, Doped είπε

Τετοια λεγε μου. Το OPC ειχε καθισματα recaro που ητνα λιγο καγκουρε (μπλε-μαυρα) αλλα ειχαν τρομερη αισθηση.

Tρομερη αισθηση εχουν και του rc και ειναι μαυρα οπως βλεπεις.

 

22 λεπτά πριν, Doped είπε

Fiesta ST λενε οτι ειναι αντιπαλος του mini αλλα δεν το βλεπω

Ουδεμια σχεση σε ποιοτητα με mini-peugeot

23 λεπτά πριν, Doped είπε

Καλη φαση αλλα περιγραφη;

Eπειδη ανεφερες καπου τη λεξη καγκουρια.......σορυ αλλα αυτο το mini στο λινκ ειναι τερμα καγκουρικο 😁

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, JDROGAS είπε

Eπειδη ανεφερες καπου τη λεξη καγκουρια.......σορυ αλλα αυτο το mini στο λινκ ειναι τερμα καγκουρικο 😁

Ξεκαθαρα! Ιδιως το μεσα ειναι για πεταμα. Αυτο το checkers το μισω.

Αλλα τα εντονα χρωματα με τις γραμμες μου αρεσουν.

 

1 λεπτό πριν, JDROGAS είπε

Aλλη αναρτηση

Βαμμενους προφυλακτηρες στο χρωμα του αυτοκινητου.

Εχει στανταρ αισθητηρα φωτων-βροχης,στανταρ φωτα στροφης,parktronic,σκουρα φυμε πισω και πισω παρμπριζ,αλλες ζαντες,χειριστηρια στο τιμονι και ρυθμιστη - περιοριστη ταχυτητας και cruise control.

Τωρα μοτερικα εχει πολλα + το rc

Mεγαλυτερη τουρμπινα,αλλη χαρτογραφηση,αλλα εντοσθια (εμβολα-χιτωνια-ελατηρια κλπ κλπ)

Μεχρι και μεγαλυτερο δυναμο.

Πολυ καλη φαση αλλα φανταζομαι η διαφορα θα φανει και στα σερβις λοιπον;

Οπως και Gold Scirocco, λενε οτι ειναι ιδια πλατφορμα αλλα οταν ρωτησα το Scirocco μπορει να ξεφυγει σε επισκευες και γι αυτο το εσβησα.

2 λεπτά πριν, JDROGAS είπε

Ουδεμια σχεση σε ποιοτητα με mini-peugeot

Ποιο θεωρεις οτι ειναι καλυτερο;

Mini-peugot ειναι αυτο που εστειλα. Απο την πλατφορμα F και μετα ειναι full BMW τα Mini. Και εκει εγιναν απιστευτα αλλα εγιναν και πολυ ακριβα γιατι εγιναν full lifestyle αμαξια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, JDROGAS είπε
25 λεπτά πριν, Doped είπε

δεν το καταλαβα καθολου αυτο.

Εννοει οτι στην αδεια ειναι 2+2 θεσεις

Τα απλα 207 εχουν κλασσικο καθισμα σαν "πάγκο" πίσω και 3 ζώνες αρα 5θεσια διάταξη.

Το RC εχει "βουναλάκι" στην μέση και μόνο 2 ζώνες.

Τα μπροστινα όπως τα βλέπεις στην φωτό ειναι εξαιρετικα άνετα, εχω κανει roadtrip 3.500 km/ 5 μέρες και βγηκα ατσαλακωτος, παρότι η ανάρτηση ειναι σκληρη...πολυ σκληρη!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, lefkrc είπε

η ανάρτηση ειναι σκληρη...πολυ σκληρη

μας αρεσει αυτο. we like.

Στο mini πεφτεις σε λακουβα και πονας.

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/32963546-peugeot-207

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/31738345-peugeot-207

Επεξ/σία από Doped
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Doped είπε

μας αρεσει αυτο. we like.

Στο mini πεφτεις σε λακουβα και πονας.

 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/33115168-peugeot-207

και με λιγότερα χμ....αμα δεις αυτός εχει καθαρές φωτό φαίνεται το σαλόνι μπρος πίσω ακριβώς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, lefkrc είπε

και με λιγότερα χμ....αμα δεις αυτός εχει καθαρές φωτό φαίνεται το σαλόνι μπρος πίσω ακριβώς.

θεμα εχει και η συντηρηση.

Κατι που ξεχναω να λεω στον εαυτο μου.

Ναι καμια σχεση οι εικονες αλλα θελω κατι κοντα στα 5Κ που ειναι το ταβανι μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Doped είπε

θεμα εχει και η συντηρηση.

Κατι που ξεχναω να λεω στον εαυτο μου.

Ναι καμια σχεση οι εικονες αλλα θελω κατι κοντα στα 5Κ που ειναι το ταβανι μου

Θεμα δεν θα εχεις με παραπανω συντηρηση στο rc.

Απλα για να ειμαστε ειλκρινεις δεν θα βρεις rc τουλαχιστον της προκοπης με 5000.

Ενω cc/rallye/gt θα βρεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...