BritGreek Δημοσ. 14 Απριλίου 2021 Δημοσ. 14 Απριλίου 2021 Στις 13/4/2021 στις 9:43 ΜΜ, _Biohazard_ είπε Κάλεσε στο τμήμα αποσυνδεσεων και θα πάρεις σωστή προσφορά Δεν αποδίδει πια αυτό.
_Biohazard_ Δημοσ. 14 Απριλίου 2021 Δημοσ. 14 Απριλίου 2021 Στις 14/4/2021 στις 11:28 ΠΜ, BritGreek είπε Δεν αποδίδει πια αυτό. Από πότε; Γιατί σε εμένα απέδωσε τα μεγιστα πριν ένα μηνα.
VonLoutsos Δημοσ. 14 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Απριλίου 2021 Στις 10/4/2021 στις 4:07 ΜΜ, BritGreek είπε H συγκεκριμένη εταιρεία σε προσφορά που μου έκανε και εμένα τόνισε ότι οι τιμές που δίνουν όταν καλούν για προσφορά είναι μόνο για τη διάρκεια της ημέρας και μόνο. Επειδή κάλεσα μόνος μου μετά από μερικές ημέρες, πράγματι μου ζητούσαν αδιαπραγμάτευτα περισσότερα χρήματα, κάτι το οποίο αρνήθηκα. Ίσως κάτι έχει αλλάξει. Επίσης, το παράλογο της υπόθεσης είναι το ότι, ενώ έχω αρκετές γραμμές, δεν μου δίνουν την ίδια τιμή για ανανέωση, με τίποτα. Το θέμα μου είναι πως δεν τους ζητάω προσφορά καλύτερα γιατί θέλω να αλλάξω από μόνος μου. Με υποχρεώνουν έμμεσα μην παρέχοντας έστω τις ταχύτητες που είχα, δλδ 4 Mbps. Τώρα έχουμε πέσει στα 2,3Mbps και δεν κάνουν και τίποτα.
BritGreek Δημοσ. 14 Απριλίου 2021 Δημοσ. 14 Απριλίου 2021 Στις 14/4/2021 στις 12:02 ΜΜ, _Biohazard_ είπε Από πότε; Γιατί σε εμένα απέδωσε τα μεγιστα πριν ένα μηνα. Λιγότερο. Να σημειώσω ότι έχω αρκετές γραμμές στην εταιρεία και εννοείται ότι πληρώνω στην ώρα μου, άρα δεν είναι να πεις ότι δεν τους συμφέρει. Την προηγούμενη εβδομάδα που μίλησα, η απάντηση ήταν ότι "μπορώ να πάω σε όποια εταιρεία θέλω, αλλά δεν μπορούν να μειώσουν την τιμή που προτείνουν". Κάθε γραμμή έχει τη δική της προσφορά, και ας είναι στο ίδιο μητρώο συνδρομητή.
VonLoutsos Δημοσ. 14 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Απριλίου 2021 Στις 14/4/2021 στις 1:11 ΜΜ, BritGreek είπε Λιγότερο. Να σημειώσω ότι έχω αρκετές γραμμές στην εταιρεία και εννοείται ότι πληρώνω στην ώρα μου, άρα δεν είναι να πεις ότι δεν τους συμφέρει. Την προηγούμενη εβδομάδα που μίλησα, η απάντηση ήταν ότι "μπορώ να πάω σε όποια εταιρεία θέλω, αλλά δεν μπορούν να μειώσουν την τιμή που προτείνουν". Κάθε γραμμή έχει τη δική της προσφορά, και ας είναι στο ίδιο μητρώο συνδρομητή. Ειχες μιλήσει αφού είχες κάνει αίτημα διακοπής ή όχι; Γιατί αναλόγως το αίτημα <<ανοίγουν>> άλλες εκπτώσεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα