Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα θα ήθελα την βοήθεια σας όσοι γνωρίζετε με σιγουριά όμως.

Σε περίπτωση που χρειαστεί επισκευή η συσκευή και είναι αγορασμένη από Amazon την στέλνουμε στην Amazon που έχει αγοραστεί ή κατευθείαν στο επίσημο σέρβις της 1+. 

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, konakis είπε

Καλησπέρα θα ήθελα την βοήθεια σας όσοι γνωρίζετε με σιγουριά όμως.

Σε περίπτωση που χρειαστεί επισκευή η συσκευή και είναι αγορασμένη από Amazon την στέλνουμε στην Amazon που έχει αγοραστεί ή κατευθείαν στο επίσημο σέρβις της 1+. 

 

Η Amazon είναι επίσημος μεταπωλητής.  Λογικά δημιουργείς το ανάλογο RMA μέσα απο το site της 1+, δίνεις το IMEI της συσκευής και τη στέλνεις για επισκευή στη μαμά εταιρία.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Κι εγώ κάπως έτσι το σκέφτηκα, απλά αν κάποιος έχει κάποια επίσημη απάντηση μέσω email ή που χρειάστηκε να το στείλει και να ήταν φυσικά αγορασμένο το κινητό από Amazon θα βοηθούσε ως επιβεβαίωση. Ευχαριστώ.

  • Like 1
  • Δημιουργία νέου...