konakis Δημοσ. 5 Απριλίου 2021 Δημοσ. 5 Απριλίου 2021 Καλησπέρα θα ήθελα την βοήθεια σας όσοι γνωρίζετε με σιγουριά όμως. Σε περίπτωση που χρειαστεί επισκευή η συσκευή και είναι αγορασμένη από Amazon την στέλνουμε στην Amazon που έχει αγοραστεί ή κατευθείαν στο επίσημο σέρβις της 1+.
D-Lux Δημοσ. 5 Απριλίου 2021 Δημοσ. 5 Απριλίου 2021 9 λεπτά πριν, konakis είπε Καλησπέρα θα ήθελα την βοήθεια σας όσοι γνωρίζετε με σιγουριά όμως. Σε περίπτωση που χρειαστεί επισκευή η συσκευή και είναι αγορασμένη από Amazon την στέλνουμε στην Amazon που έχει αγοραστεί ή κατευθείαν στο επίσημο σέρβις της 1+. Η Amazon είναι επίσημος μεταπωλητής. Λογικά δημιουργείς το ανάλογο RMA μέσα απο το site της 1+, δίνεις το IMEI της συσκευής και τη στέλνεις για επισκευή στη μαμά εταιρία. 1
konakis Δημοσ. 5 Απριλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 5 Απριλίου 2021 Κι εγώ κάπως έτσι το σκέφτηκα, απλά αν κάποιος έχει κάποια επίσημη απάντηση μέσω email ή που χρειάστηκε να το στείλει και να ήταν φυσικά αγορασμένο το κινητό από Amazon θα βοηθούσε ως επιβεβαίωση. Ευχαριστώ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις