Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, Basilhs23___ said:

Οχι. Τι έχει αυτή η υποστήριξη; Αναφέρομαι όταν πουλάς προβληματικες συσκευές εν γνώσει σου περιμένοντας πόσοι και αν θα ζητήσουν επισκευή/αντικατάσταση, πράγμα που προϋποθέτει ότι θα αντιληφθουν το πρόβλημα όλοι. Πιο καλό για την φήμη της εταιρείας θα ήταν να υπάρξει ανάκληση και αντικατασταση όλων χωρίς να περιμένει ποιος θα το πάει για service η θα απαιτήσει από το κατάστημα καινούργιο. 

Αυτές οι εταιρείες, ειδικά οι δύο πρώτες, δεν έχουν την αίγλη και την φήμη της Apple, εδώ είναι το πρόβλημα, στο μυαλό πολλών η Apple πουλάει κάτι πολύ ποιοτικό και αξεπέραστο. Οι άλλες πουλάνε κάποια προϊόντα τα οποία είναι φθηνά και VFM για πόλλους, κάποιοι θα πούνε πλήρωσα 100-200 ευρώ σε αυτές και όσο αντέξει η συσκευή για αυτά τα λεφτά σε σχέση με άλλες που κάνουν 1000 ευρώ. Επίσης το είπα και στο πρώτο post, αυτός που έπαιρνε Apple θα παίρνει πάλι από αυτή, το ίδιο ισχύει πάνω κάτω και με τις υπόλοιπες αν τις προτιμούν κάποιοι για χρόνια. Δεν έγραψα το post για να πω τι να προτιμάς και τι όχι, αλλά από μια τέτοια τακτική η φήμη που έχεις βλαπτεται. 

Από τη στιγμή που είχες πρόβλημα, η Apple σου επισκεύαζε ή σου αντικαθιστούσε τη συσκευή. Αν ήταν κάτι γενικευμένο θα είχαν ΟΛΟΙ όσοι αγόρασαν τα συγκεκριμένα μοντέλα πρόβλημα και αν κρίνω από όσες συσκευές λειτουργούν ακόμη χωρίς το παραμικρό θέμα, μάλλον κάπως έτσι είχαν τα πράγματα. Το συμπέρασμα του δικαστηρίου (και ειδικά στην Αμερική) δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι και η πραγματικότητα. :) 

Απλά πάντα όταν μιλάμε για την Apple δεχόμαστε εύκολα τα πάντα ενώ ας πούμε όταν η Αμερική έλεγε τη Huawei και τη Xiaomi κατασκόπους, κάποιοι έλεγαν πως κρύβονται άλλα συμφέροντα από πίσω... 😛 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Που να δείτε με τα M1 που στραβώνουν από κάτω. Όταν το πάρεις τζιτζι κ μετά από ένα video conversion αφού δεν έχουν fan στραβώνει το αλουμίνιο της βάσης. Αρχίζουν τα χρατς χρατς όταν ανοίγεις τέρμα την οθόνη κ σου λένε  από το support 

 

αυτα κύριε είναι cosmetic

 

 

Επεξ/σία από georgi0
  • Super Moderators
Δημοσ.
13 minutes ago, georgi0 said:

Που να δείτε με τα M1 που στραβώνουν από κάτω. Όταν το πάρεις τζιτζι κ μετά από ένα video conversion αφού δεν έχουν fan στραβώνει το αλουμίνιο της βάσης. Αρχίζουν τα χρατς χρατς όταν ανοίγεις τέρμα την οθόνη κ σου λένε  από το support 

 

αυτα κύριε είναι cosmetic

 

 

Θα πείτε και άλλες ...χαζαμαρες; 

Δημοσ.

Και αν κάποιος έλεγε οτι η Apple  πουλαει σκουπιδια σε τιμες χρυσού, του την επεφταν τα φανμπους κ ο καθε πικραμενος οπαδισκος και το ελεγαν hater, φτωχό κ συμπλεγματικό. Και αυτό παιδιά ειναι κ ο λογος που πολλά χρόνια τώρα η apple πουλαει οτι ελλατωματικο χαμηλης ποιοτητας υλικο και δεν την νοιαζει μια. Βρίσκει προθυμους εθελοτυφλούντες και κυματα συμπαράστασης απίθανα. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψύχραιμους σας βρίσκω και πάνω από όλα αντικειμενικούς... τι να πουν εταιρίες που έσκαγαν τα κινητά τους, υπολογιστές που καίγονταν οι ενσωματωμένες κάρτες γραφικών, laptop που οι δίσκοι τους μετά από τρία χρόνια δεν μπούταραν, εταιρίες που μάζευαν στοιχεία κατόχων τους μέσω πειραγμένων driver του πληκτρολογίου και αλλά, αλλά πολλά πραγματάκια που λογικά δεν αναφαίνονται και ξεχνιούνται γιατί δεν συμφέρει...

Anyway έτσι και αλλιώς τα προβληματικά τα άλλαζε και μάλιστα ακόμα και εκτός εγγύησης, οι πελάτες καλά κάνανε και την κυνήγησαν και αν βγάλουν και κανένα εξτραδάκι μπράβο τους, όσο για τους υπόλοιπους όπως πάντα κανένα μέτρο ή έστω επαφή με την πραγματικότητα...

ΥΓ: μόνο το ότι δεν έχουν πάει ποτέ σε service οι κάτοχοι των μη apple συσκευών δεν έχουμε ακούσει ακόμα... 

Επεξ/σία από AtiX
Δημοσ.
4 hours ago, billdanos said:

Απλά πάντα όταν μιλάμε για την Apple δεχόμαστε εύκολα τα πάντα ενώ ας πούμε όταν η Αμερική έλεγε τη Huawei και τη Xiaomi κατασκόπους, κάποιοι έλεγαν πως κρύβονται άλλα συμφέροντα από πίσω... 😛 

Ακριβώς το ίδιο είναι! 

Πετυχημένο παράδειγμα. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, AtiX είπε

Ψύχραιμους σας βρίσκω και πάνω από όλα αντικειμενικούς... τι να πουν εταιρίες που έσκαγαν τα κινητά τους, υπολογιστές που καίγονταν οι ενσωματωμένες κάρτες γραφικών, laptop που οι δίσκοι τους μετά από τρία χρόνια δεν μπούταραν, εταιρίες που μάζευαν στοιχεία κατόχων τους μέσω πειραγμένων driver του πληκτρολογίου και αλλά, αλλά πολλά πραγματάκια που λογικά δεν αναφαίνονται και ξεχνιούνται γιατί δεν συμφέρει...

Anyway έτσι και αλλιώς τα προβληματικά τα άλλαζε και μάλιστα ακόμα και εκτός εγγύησης, οι πελάτες καλά κάνανε και την κυνήγησαν και αν βγάλουν και κανένα εξτραδάκι μπράβο τους, όσο για τους υπόλοιπους όπως πάντα κανένα μέτρο ή έστω επαφή με την πραγματικότητα...

ΥΓ: μόνο το ότι δεν έχουν πάει ποτέ σε service οι κάτοχοι των μη apple συσκευών δεν έχουμε ακούσει ακόμα... 

Καλα το πας , Με επιβεβαιωνεις περισσότερο. 

Δημοσ.

Είμαι κατοχισ πολλών προϊόντων της, Αλλά ένα μεγάλο F***Gate της χρειάζεται. Το μποϊκοτάζ της πολύ θέλω να το δω. Και πρώτος τη θα σταματήσω να αγοράζω. 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, billdanos είπε

Αν ήταν κάτι γενικευμένο θα είχαν ΟΛΟΙ όσοι αγόρασαν τα συγκεκριμένα μοντέλα πρόβλημα και αν κρίνω από όσες συσκευές λειτουργούν ακόμη χωρίς το παραμικρό θέμα, μάλλον κάπως έτσι είχαν τα πράγματα.

Προφανως οσα λαπτοπ καθονται στο γραφειο χωρις να ανοιγοκλεινει συχνα η οθονη τους, δε θα εμφανισουν το προβλημα. Η ερωτηση η δικη μου ειναι γιατι δεν εβαζαν εξαρχης μια καλωδιοταινια καλυτερης ποιοτητας; Δεν τα πουλανε 300 ευρω ωστε να πρεπει να συμπιεσουν τοσο πολυ το κοστος κατασκευης ωστε να κερδισουν μερικα λεπτα του δολαριου απο καθε part. 

Δημοσ.

Η απορία μου είναι αν το ήξερε η Apple, τι θα κέρδιζε με το να το περάσει γαργάρα και να της έρχονται το ένα MacBook μετά το άλλο πίσω με πρόβλημα και με τον κόσμο δυσαρεστημένο;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, G10rgos είπε

Η απορία μου είναι αν το ήξερε η Apple, τι θα κέρδιζε με το να το περάσει γαργάρα και να της έρχονται το ένα MacBook μετά το άλλο πίσω με πρόβλημα και με τον κόσμο δυσαρεστημένο;

Τέτοια παραδείγματα συμπεριφοράς έχουμε σε LG στα G3/4 και στην Samsung με το Note... και στις δυο περιπτώσεις το αποτέλεσμα ήταν καταστροφικό μιας και υπήρχε πρόβλημα, εδώ μένει να δούμε αν όντως το πρόβλημα είναι μεγάλο ή απλά διογκώθηκε λόγω εταιρίας...

Δημοσ.
Στις 6/4/2021 στις 8:59 ΜΜ, billdanos είπε

Θα πείτε και άλλες ...χαζαμαρες; 

εχεις προσωπικη αποψη απο προιον που αγορασες η οτι διαβαεις στο ιντερνετ?  εχω apple products απο το 2006 οποτε εχω πολυ καλη ιδες για το τι λεω κ τι οχι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...