Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Στον απόηχο της προβληματικής κυκλοφορίας του Cyberpunk 2077, η εταιρία περιέγραψε μια σειρά από αλλαγές στη διαδικασία ανάπτυξης τίτλων

To πολωνικό studio CD Projekt Red ανακοίνωσε ένα ευρύ σχέδιο αναδιοργάνωσης, λίγους μόλις μήνες μετά την προβληματική κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου Cyberpunk 2077. Ένας από τους βασικούς στόχους του σχεδίου είναι "η αλλαγή στον τρόπο [που η εταιρία] αναπτύσσει βιντεοπαιχνίδια", σύμφωνα με το σχετικό δελτίο τύπου. Οι αλλαγές θα επιτρέψουν στη CD Projekt Red να εργάζεται πάνω σε "πολλαπλούς ΑΑΑ τίτλους και επεκτάσεις, ταυτόχρονα", αρχής γενομένης το 2022.

Το Cyberpunk 2077 κυκλοφόρησε το Δεκέμβριο, μετά από χρόνια αναμονής και προσδοκιών: το πρώτο trailer για το παιχνίδι δόθηκε στη δημοσιότητα τον Ιανουάριο του 2013. Δεδομένης της τεράστιας επιτυχίας που σημείωσε ο προηγούμενος τίτλος της CD Projekt Red, το The Withcer 3, οι προσδοκίες ήταν υψηλότατες για το cyberpunk RPG που ετοίμαζε η πολωνική εταιρία, ιδίως μετά τα εντυπωσιακά, γεμάτα δράση διαφημιστικά trailer που παρουσιάστηκαν τους αμέσως προηγούμενους μήνες της κυκλοφορίας του παιχνιδιού.

Το παιχνίδι, όμως, που κυκλοφόρησε τελικά μετά από διαδοχικές αναβολές και με τα ρεπορτάζ να αναφέρουν πως οι προγραμματιστές εργάζονταν έξι ημέρες την εβδομάδα, ήταν γεμάτο bugs και προβλήματα στον τρόπο που έτρεχε, κυρίως στις παλαιότερες κονσόλες. Μάλιστα, τα προβλήματα αυτά ήταν τόσο έντονα ώστε η Sony προχώρησε στην απόσυρση του Cyberpunk 2077 από το PlayStation Store, προσφέροντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Εντωμεταξύ, περισσότερες από 100 ημέρες μετά, το Cyberpunk 2077 δεν έχει επιστρέψει ακόμη στο ψηφιακό κατάστημα της Sony.

Στους μήνες που μεσολάβησαν από την κυκλοφορία του παιχνιδιού, η CD Projekt Red έχει διαθέσει μια σειρά από μικρές και εκτενέστερες ενημερώσεις, ακόμη και διορθώσεις στις ενημερώσεις, σε μια προσπάθεια να βελτιώσει το Cyberpunk 2077 και να το κάνει να τρέχει ομαλά. Προ ημερών, μάλιστα, διέθεσε μια ενημέρωση η οποία περιλαμβάνει εκατοντάδες παρεμβάσεις, αν και δεν φαίνεται να έχουν εκλείψει ορισμένα κωμικά bugs. Πολλά από τα σχέδια που ανακοινώθηκαν την Τρίτη μοιάζουν σχεδιασμένα να αποτρέψουν ένα ανάλογο φιάσκο.

Μία σημαντική αλλαγή αφορά τα σχέδια της πολωνικής εταιρίας σχετικά με το πώς αναπτύσσεται η REDengine, η ιδιόκτητη game engine που χρησιμοποιεί η εταιρία για να δημιουργεί τα παιχνίδια της, με την προοπτική αυτό να βελτιώσει τη συμπεριφορά μελλοντικών τίτλων. "Η τεχνολογία REDengine θα βελτιωθεί και θα διαχειρίζεται κεντρικά, με την παράλληλη αναγνώριση του Studio ως ενός συνόλου συνεργαζόμενων, ευέλικτων ομάδων, μεταμορφώνοντας τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσονται τα παιχνίδια και καθιστώντας την προσέγγισή του περισσότερο δυναμική", αναφέρει στην ανακοίνωσή της η εταιρία. Θεωρητικά, οι αλλαγές αυτές θα μπορούσαν να αποτρέψουν προβλήματα προβληματικής συμπεριφοράς των τίτλων σε παλαιότερης τεχνολογίας κονσόλες, πρόβλημα που αντιμετώπισαν πολλοί καταναλωτές με το Cyberpunk 2077.

Tα RPG για έναν παίκτη θα εξακολουθήσουν να αποτελούν την προτεραιότητα της εταιρίας, όπως ανέφερε σε δήλωσή του ο Μίχαλ Νοβακόφσκι, στέλεχος της εταιρίας αρμόδιο για την επιχειρηματική ανάπτυξη, ενώ τόσο το Cyberpunk όσο και το Witcher αναμένεται να έχουν συνέχεια. "Αντιλαμβανόμαστε παράλληλα τις τεράστιες προοπτικές [και των δύο κόσμων] και θέλουμε να επεκτείνουμε τα μέσα και τις μορφές περιεχομένου μέσα από τα οποία θα φτάνουν στον κόσμο", ανέφερε ο Νοβακόφσκι.

Παρότι θα παραμείνει επικεντρωμένη στους τίτλους για έναν παίκτη, η CD Projekt Red σχεδιάζει να διευρύνει τις διαδικτυακές δυνατότητες των παιχνιδιών της, αν και στην ανακοίνωσή της η εταιρία δεν αναφέρθηκε σε συγκεκριμένες λειτουργίες. Πάντως, οι διαδικτυακές δυνατότητες πρόκειται να παρουσιαστούν σταδιακά για τους διάφορους τίτλους της CD Projekt Red, όπως αναφέρει η ανακοίνωση.

Εντωμεταξύ, σε μια κίνηση η οποία θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως αναγνώριση πως η πολυετής διαφημιστική εκστρατεία για το Cyberpunk 2077 ενδεχομένως να έφερε αποτελέσματα αντίθετα των επιθυμητών, η CD Projekt Red δηλώνει αποφασισμένη να αλλάξει τον τρόπο προώθησης των μελλοντικών της παιχνιδιών. "Οι διαφημιστικές εκστρατείες από εδώ και στο εξής θα είναι πολύ συντομότερες, με το διαφημιστικό υλικό να δίνεται στη δημοσιότητα κοντύτερα στην πραγματική κυκλοφορία του εκάστοτε τίτλου, παρουσιάζοντας το πώς λειτουργεί σε όλες τις υποστηριζόμενες πλατφόρμες", αναφέρει η σχετική ανακοίνωση. Η εταιρία δεσμεύεται παράλληλα να δημοσιεύει ενημερωμένο οδικό χάρτη κάθε χρόνο.

Μία ακόμη δέσμευση της εταιρίας είναι να βελτιώσει τις συνθήκες εργασίας του προσωπικού της. "Η CD Projekt Red θα παραμείνει ένας ανοιχτός και πολύμορφος χώρος εργασίας. Παράλληλα, όμως, θέλουμε να δώσουμε έμφαση στην ευημερία των εργαζομένων μας και να τους προσφέρουμε ευκαιρίες εξέλιξης τόσο σε επαγγελματικό όσο και προσωπικό επίπεδο", ανέφερε σε δήλωσή του ο επικεφαλής του studio, Άνταμ Μπαντόφσκι. Η CD Projekt Red δεν διευκρίνισε περαιτέρω τι είδους αλλαγές προτίθεται να επιφέρει.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπλα μπλα μπλα Μαναταζαρεοι που δεν έχουν ιδέα απο το πως φτιάχνεται 1 παιχνίδι...μήπως οι προγραμματιστές τους να κάνουν 1 δικό τους Studio και να τους αφήσουν να σβύσουν....

Επεξ/σία από masteripper
  • Like 6
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτιο τέτοια μας λένε και στην δουλειά μου "θα γίνουμε πιο αποτελεσματικοί, θα επενδύσουμε στις νέες τεχνολογίες, θα γίνουμε αξιοκρατικοί, θα γίνουμε φιλικοί στους πελάτες, θα...." αλλά τόσα χρόνια δεν βλέπω καμιά αλλαγή.

Επεξ/σία από Silverage
  • Like 15
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά... Τα @@ μας κουνιούνται με λίγα λόγια. Εγώ λέω να αλλάξουν marketing γιατί η παραπληροφόρηση στις διαφημίσεις του Cyberlag ήταν χειρότερη κι από τριτοδεύτερο κινέζικo σαιτ.

Επεξ/σία από Tasosng
  • Like 6
Δημοσ.

Valheim Early Access από 5 άτομα χωρείς καθόλου marketing έγινε γνωστό από "στόμα σε στόμα" απλά γιατί είναι τόσο καλό

Cyberpunk 2077 μετά από χρόνια αναμονής γεμάτο bug και μια σκέτη αποτυχία (κα τε με) και από μεγάλη εταιρεία εκεί καταλαβαίνεις πόσο πολύ ασχολήθηκαν με το game και πόσο με το marketing.

  • Like 1
  • Confused 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Nemo1776 είπε

Valheim Early Access από 5 άτομα χωρείς καθόλου marketing έγινε γνωστό από "στόμα σε στόμα" απλά γιατί είναι τόσο καλό

Cyberpunk 2077 μετά από χρόνια αναμονής γεμάτο bug και μια σκέτη αποτυχία (κα τε με) και από μεγάλη εταιρεία εκεί καταλαβαίνεις πόσο πολύ ασχολήθηκαν με το game και πόσο με το marketing.

ξεκαθαρα εχεις δικιο οταν συγκρινεις εναν κοσμο μονο με δεντρα και λυκους,

και εναν κοσμο πολυπλοκο και τεραστιο.

συγχαρητηρια 🤣

  • Thanks 1
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω το ευχαριστήθηκα τουλάχιστον στον υπολογιστή.Τερματίστηκε πριν τη πρωτοχρονιά.ι5 6500 rx 480 xfx  16 gb ram 150 ωρες .Ρολοι μονο που σε 1 quest που ηθελε να μεταφερεις καποιον στο πισω μερος του αυτοκινητου ετρωγε κλεισιμο.Μονο εκει συναντησα κατι game breaking.Ειτε ήμουν τυχερός είτε έτυχε να δουλευει στο δικο μου συστημα.Στις κονσολες εχω ακουσει οτι ηταν τραγικη η κατασταση οποτε για εκει δεν θα σχολιασω δικαιολογημενα.Αλλα στον υπολογιστη ακουω τραγικα πραγματα και δεν καταλαβαινω πως γινεται στο δικο μου συστημα που ειναι παλιο να τρεχει και σε αλλα ισχυροτερα να παιδευονται οι χρηστες.Με απογοητευσε λιγο η υποσχεση τους (οι υποσχεσεις τους) για τα lifepaths (που ουσιαστικα τιποτα δεν αλλαζει) για το οτι θα εχουμε τις ουαου επιλογες που ουτε αυτες ειχαμε.Αλλα σαν αυτονομη ιστορια,σαν χαρακτηρες και σαν ευχαριστηση τη προσφερει.Ναι δεν ειναι αριστουργημα αλλα ενταξει δεν ειναι και μαυρο χαλι οπως το παρουσιαζουν.

ΥΓ1:Τα ψεματα τους δεν τα εχω ξεχασει αλλα σχολιαζω μονο το παιχνιδι οχι την εταιρεια.Στα ματια μου σαν εταιρεια επεσαν λιγο και δεν θα μου ξανασηκωθει ............... το ηθικο μου.

ΥΓ:Για οσους δεν μπορουσαν να παρουν τα τροπαια στο gog με το 1.2 patch μπηκαν καπιοι fixers που σε εμενα ειχε buggarei και δεν τους εβγαζε για ολοκληρωση τους.Οποτε οσοι ειχατε θεμα ευκαιρια να κανετε εγκατασταση το 1.2.Προσωπικα που ειχα να το ανοιξω απο τον Ιανουαριο λιγο που το ανοιξα εχθες δεν ειδα κατι το τρομερο σαν αλλαγη μονο οτι στο χαρτι του χαρακτηρα μου που τον ειχα αδειασει ολο μπηκαν οι fixers που θεωρητικα μου ειχαν κολλησει στο πρωτο πρωτο playthrough.Οποτε σε αυτο κατι φτιαξανε.

Επεξ/σία από jerry banana
  • Like 5
Δημοσ.

Αν δεν διώξουν όλα τα άχρηστα παράσιτα που μπήκαν στην εταιρεία τα τελευταία 5 χρόνια, προκοπή δεν θα 'χουν.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά την πατάτα cyberpunk ο φοβερός gaming κολοσσός CDPR, του ενός παιχνιδιού (Witcher 3), αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο, που κατασκευάζει τα παιχνίδια.

Μάλλον οι μανατζαραίοι απεφάσισαν να βγάλουν και καμιά ανακοίνωση, μπας και ανέβει καθόλου η μετοχή...

Επεξ/σία από johnny7_7
  • Thanks 1
Δημοσ.

Χθες το αγόρασα, σήμερα παίζω και μέχρι στιγμής μου φαίνεται μια χαρά. Λίγο βαρύ μόνο με το RT ενεργοποιημένο. Witcher 3 δεν είναι, αλλά δεν με νοιάζει κιόλας.

Καλό θα είναι να κάνει ένας την αρχή, γιατί έχουμε πήξει στα προβληματικά releases και στα early access indies που ξεκινάνε υποσχόμενα αλλά κάνουν 4 χρόνια να βγουν.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, johnny7_7 είπε

Μετά την πατάτα cyberpunk ο φοβερός κολοσσός CDPR, του ενός παιχνιδιού (Witcher 3), αποφάσισε να αλλάξει τον τρόπο, που κατασκευάζει τα παιχνίδια.

Μάλλον οι μανατζαραίοι απεφάσισαν να βγάλουν και καμιά ανακοίνωση, μπας και ανέβει καθόλου η μετοχή...

αυτο πραγματικα.Εγω σε συζητηση με φιλο του ειπα οτι το χαρηκα παρα πολυ αυτο που εγινε με το cyberjunk.Με μολις 1 παιχνιδι !!!!! ,το οποιο σαν gameplay ειναι μετριο(ο χειρισμος του gerald ειναι οτι ναναι),ειχαν βγαλει την εταιρεια αυτη σαν την καλυτερη στο χωρο.

  • Like 4
  • Confused 3
  • Sad 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...