Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι καινούργιες μηχανές μεγάλου κυβισμού πλέον είναι ποιο ασφαλείς από φθηνές μικρού κυβισμού λόγω τεχνολογίας imu,tcs,ebm,twr,scs,lif, variable intake, cornering abs, ride by wire modes κτλ η λίστα είναι τεράστια και προφανώς λόγω ανώτερου handling  και καλύτερων φρένων. Η καινούργια multistrada μέχρι και radar έχει να αυξομειώνεται αυτόματα η ταχύτητα , επειδή ο μέσος Έλληνας έχει μείνει στις μοτοσυκλέτες 30ετιας που δεν έχουν ίχνος τεχνολογίας και ασφάλειας δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί πλέον ένας αρχάριος να πάει απευθείας σε μηχανή μεγάλου κυβισμού.

  • Απαντ. 57
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, apostolosapok είπε

λόγω τεχνολογίας imu,tcs,ebm,twr,scs,lif, variable intake, cornering abs, ride by wire modes κτλ η λίστα είναι τεράστια

Δηλαδή αυτά θα σώσουν τον αρχάριο στο λάθος που θα κάνει;

  • Like 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, phanispal είπε

Δηλαδή αυτά θα σώσουν τον αρχάριο στο λάθος που θα κάνει;

Σίγουρα. Επίσης θα στρίψει και μόνη της αν μπεις με πολλά χιλιόμετρα σε στροφή και δεν ξέρεις τι να κάνεις

Δημοσ.

Εννοείται ότι θα σε σώσουν στα λάθη που μπορεί να κάνεις για αυτό είναι φτιαγμένα μπορείτε να τα googlarete ένα ένα να δείτε τι κάνουν οποίος δεν γνωρίζει καλό θα είναι να διαβάζει πριν ειρωνευτεί γιατί γίνεται ρεζίλι.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, apostolosapok είπε

Εννοείται ότι θα σε σώσουν στα λάθη που μπορεί να κάνεις για αυτό είναι φτιαγμένα μπορείτε να τα googlarete ένα ένα να δείτε τι κάνουν οποίος δεν γνωρίζει καλό θα είναι να διαβάζει πριν ειρωνευτεί γιατί γίνεται ρεζίλι.

Δηλαδή ride by wire και variable intake  που αναφέρεις πιο πάνω από πιο λάθος ακριβώς σώζουν;; Η στην λογική ότι είναι πιο εξελιγμένη τεχνολογία άρα και πιο ασφαλής;;

Για να μην παρεξηγηθω, φυσικά και μπορείς να μάθεις να οδηγείς κατευθείαν σε μεγάλη μηχανή, αλλά δεν σε σώζει το traction control. Μόνο η οδηγική παιδεία σε σώζει και η αντίληψη του δρόμου από δίκυκλο. (Όπως επίσης βοηθάει να οδηγείς αυτοκίνητο για να μην πας σαν Ινδιάνος και νομίζεις ότι πάντα φταιει το κακό αυτοκίνητο)

Κι εμένα η πρώτη μου μεγάλη μηχανή ήταν το z750 πίσω στο 2004. Προερχόμενος από 250 μονοκύλινδρο μου φάνηκε παρά πολύ εύκολο να το οδηγώ στην πόλη, αλλά σε στροφές επαρχιακές ζοριστηκα στην αρχή.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Φιλε μου το ειχα το ζ750 και δε στο προτεινω για πρωτη μηχανη, περα απτο το πολυ γκαζι που εχει , ειναι πολυ βαρυ και το τιμονι κοβει λιγοτερο και απο busa, εχεις εγγυημενη μια πτωση με 2-3χλμ την 1η βδομαδα, ειδικα οταν λες πως δεν εχεις καθολου εμπειρια απο μηχανες . οσο παραλογο και αν σου ακουστει, για μενα παρε ενα παπακι για κανα χρονο μεχρι ν μαθεις να οδηγεις αμυντικα μεσα στην κινηση και γενικα μεχρι να ψηθεις λιγο στον δρομο(δεν εχει καμια σχεση με το αν οδηγεις αυτοκινητο μεχρι τωρα). ψησου κανα χρονο και μετα κρατας το παπακι για ''εργαλειο'' και τσιμπας την μηχανη που θελεις ( εννοειται οτι με το που  την παρεις κανεις css ή κατι αντιστοιχο). καλες βολτες

  • Like 2
Δημοσ.
59 λεπτά πριν, ulalume είπε

Δηλαδή ride by wire και variable intake  που αναφέρεις πιο πάνω από πιο λάθος ακριβώς σώζουν;; Η στην λογική ότι είναι πιο εξελιγμένη τεχνολογία άρα και πιο ασφαλής;;

Για να μην παρεξηγηθω, φυσικά και μπορείς να μάθεις να οδηγείς κατευθείαν σε μεγάλη μηχανή, αλλά δεν σε σώζει το traction control. Μόνο η οδηγική παιδεία σε σώζει και η αντίληψη του δρόμου από δίκυκλο. (Όπως επίσης βοηθάει να οδηγείς αυτοκίνητο για να μην πας σαν Ινδιάνος και νομίζεις ότι πάντα φταιει το κακό αυτοκίνητο)

Κι εμένα η πρώτη μου μεγάλη μηχανή ήταν το z750 πίσω στο 2004. Προερχόμενος από 250 μονοκύλινδρο μου φάνηκε παρά πολύ εύκολο να το οδηγώ στην πόλη, αλλά σε στροφές επαρχιακές ζοριστηκα στην αρχή.

 

Όταν μιλάμε για κάποιον που ξέρει τα βασικά τουλάχιστον και έχει κάνει κάποια μαθήματα όχι για κάποιον που δεν ξέρει ούτε ποδήλατο ναι θα τον βοηθήσουν, αν κάποιος έχει λεφτά και δίπλωμα για μεγαλύτερη μηχανή δεν υπάρχει λόγος να πετάξει λεφτά σε μικρές μηχανές που θα πρέπει να τις πουλήσει μετά όταν μιλάμε για καινούργια, εκτός και αν προτιμήσει κάποιο μεταχειρισμένο μικρού κυβισμού με μεγάλη ζήτηση οπότε και δεν θα χάσει κάτι σημαντικό στην μεταπώληση.

Όπως είπα έχουν αλλάξει τα πράγματα και όποιος δεν έχει οδηγήσει καινούργια μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να καταλάβει ότι έρχεται στα μέτρα και ενός σχετικά απείρου οδηγού.

Τώρα για κάποιον που θέλει να πάρει την ποιο φθηνή παλιά αλλά δυνατή μοτοσυκλέτα σαν πρώτη τότε εννοείται και θα κάνει μεγάλο λάθος.

Δημοσ.

Επισης εχουν και jet propulsion οποτε αν δε μπορεις να αποφυγεις το εμποδιο,πετας απο πανω του...

Ρε τι διαβαζουμε εδω μεσα.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, apostolosapok είπε

Όταν μιλάμε για κάποιον που ξέρει τα βασικά τουλάχιστον και έχει κάνει κάποια μαθήματα όχι για κάποιον που δεν ξέρει ούτε ποδήλατο ναι θα τον βοηθήσουν, αν κάποιος έχει λεφτά και δίπλωμα για μεγαλύτερη μηχανή δεν υπάρχει λόγος να πετάξει λεφτά σε μικρές μηχανές που θα πρέπει να τις πουλήσει μετά όταν μιλάμε για καινούργια, εκτός και αν προτιμήσει κάποιο μεταχειρισμένο μικρού κυβισμού με μεγάλη ζήτηση οπότε και δεν θα χάσει κάτι σημαντικό στην μεταπώληση.

Όπως είπα έχουν αλλάξει τα πράγματα και όποιος δεν έχει οδηγήσει καινούργια μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλέτα δεν μπορεί να καταλάβει ότι έρχεται στα μέτρα και ενός σχετικά απείρου οδηγού.

Τώρα για κάποιον που θέλει να πάρει την ποιο φθηνή παλιά αλλά δυνατή μοτοσυκλέτα σαν πρώτη τότε εννοείται και θα κάνει μεγάλο λάθος.

Όταν μετά από zx10 του 04, πήρα (όταν υπήρχαν ακόμα λεφτά..) zx10 του 09 σοκαριστηκα. Το παλιό ήταν ατσαλο-νευρικο, το καινούριο ήταν σαν να οδηγώ παπάκι, προοδευτικο- ηλεκτρικό, με φρένα άγκυρες και ένα "πρώιμο" anti spin.

Στη Συγγρού όμως αν ήταν ανοιχτός ο δρόμος έπιανες εύκολα 250+..

Προφανώς και είναι παράλογο και χαζό να πάρεις καινούργιο μικρό μηχανάκι, αλλά ενα μεταχειρισμένο φτηνό έστω για 6 μήνες θα σου δώσει μεγάλη ασφάλεια, εφόσον έχει λέει μηδενική εμπειρία ο ts ( αν και δεν νομίζω να ασχολείται με το thread).

Δημοσ.

Οι καινούργιες μοτοσυκλέτες δεν εχουν ουδεμία σχεση με τις παλιές χωρις συστηματα ασφαλειας.

Μονο αν τις οδηγήσεις το καταλαβαίνεις

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Dantε είπε

Τους νομους της φυσικης ακομα ομως δε τους παραβιαζουν.

Μπορεί να μην τους παραβιάζουμε, άλλα συνεχώς βελτιωνόμαστε και πλησιάζουμε το απόλυτο

Δημοσ.

Οι καινούριες μηχανές είναι πιο ευκολοδήγητες, no objection here. Αυτό δεν τις κάνει κατάλληλες για όλους όμως.

Αν έχει το μυαλό να την φέρει στα μέτρα του και να μην κάνει ταρζανιές, τότε να πάρει και μία χωρίς κανένα περαιτέρω mode , αφού θα έχει το μυαλό να μην την πηγαίνει όριο.

Το πρόβλημα σε έναν άπειρο είναι η διαχείριση της δύναμης, και η ανταπόκριση στο απρόσμενο. Αυτά μόνο με την εμπειρία μπορείς να τα αποκτήσεις. 

Αν έχεις το μυαλό, παίρνεις ένα μεσαίου κυβισμού μηχανάκι, μιας και δεν είσαι 18 αλλά 23, και κάνεις καπάκι σχολεία ασφαλούς οδήγησης. Για να μάθεις να κουμαντάρεις σωστά το μηχανάκι αλλά και να το απολαμβάνεις.

Το θέμα είναι να χρειαστείς ελάχιστες φορές τα παθητικά συστήματα ασφαλείας που μπορεί να διαθέτει μία μηχανή, και όχι να δοκιμάζεις αν και εφόσον δουλεύουν.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...