jimmyl Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Και εγω τιποτα ακομη , μενω Ασπροπυργο , εδω σε εμας η ACS ειναι μαυρο χαλι
9-11 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Εάν δεν παραδοθούν και αύριο, προβλέπω ιστορικά γεγονότα ανάλογα με αυτά που ενέπνευσαν τον διάσημο ζωγράφο Delacroix. Φωτιά και τσεκούρι στον deliverά που μας στερεί τα λικέρ & τις πραλίνες. Μαστίχα ή Θάνατος!
avalonlll Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 1 ώρα πριν, akollias είπε Απο Αθήνα εχετε παραλάβει όλοι? Εγώ ακομα.....☹️ Ούτε εγώ. Και μένω στα βόρεια, που ένας συμφορουμίτης παρέλαβε σήμερα. 1
Jimi79 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Παρέλαβα σήμερα . Ωραία συσκευασία ,μια σοκολατίτσα που δοκίμασα γευστικότατη . 1
rigani Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Χαλαρώστε ρε παιδιά, 1+2 έδιναν οι άνθρωποι, όλη τη Χίο πουλήσανε σε 5 ώρες... τουλάχιστον σε 8-10 μέρες θα παραλάβετε και ήρωες αν τα δώσουν πιο νωρίς 2 2
9-11 Δημοσ. 7 Απριλίου 2021 Δημοσ. 7 Απριλίου 2021 Ας κάνουν και 2 βδομάδες να τα στείλουν αρκεί να ενημερώνουν τους πελάτες. Γιατί, σε αντίθεση με τα tracking numbers, ο κωδικός κράτησης που λάβαμε δεν χρησιμεύει σε κάτι. Δεν είναι παράλογο αίτημα να μπορείς να παρακολουθήσεις την πορεία της παραγγελίας σου, να ξέρεις την μέρα (τουλάχιστον) που θα παραλάβεις... Βέβαια, για να λέμε και την αλήθεια, η προσφορά ήταν τόσο καλή που δεν νομίζω πως θα υπάρξει άνθρωπος να παραπονεθεί στο κατάστημα για τη μεταφορά, «μου άφησαν ειδοποιητήριο και περιμένω νέο δρομολόγιο αύριο» ή «μου ζήτησαν να περάσω να παραλάβω απ’ το κατάστημα» και τέτοια.
DimosthenisG Δημοσ. 7 Απριλίου 2021 Δημοσ. 7 Απριλίου 2021 9 λεπτά πριν, 9-11 είπε Ας κάνουν και 2 βδομάδες να τα στείλουν αρκεί να ενημερώνουν τους πελάτες. Γιατί, σε αντίθεση με τα tracking numbers, ο κωδικός κράτησης που λάβαμε δεν χρησιμεύει σε κάτι. Δεν είναι παράλογο αίτημα να μπορείς να παρακολουθήσεις την πορεία της παραγγελίας σου, να ξέρεις την μέρα (τουλάχιστον) που θα παραλάβεις... Βέβαια, για να λέμε και την αλήθεια, η προσφορά ήταν τόσο καλή που δεν νομίζω πως θα υπάρξει άνθρωπος να παραπονεθεί στο κατάστημα για τη μεταφορά, «μου άφησαν ειδοποιητήριο και περιμένω νέο δρομολόγιο αύριο» ή «μου ζήτησαν να περάσω να παραλάβω απ’ το κατάστημα» και τέτοια. Κωδικός κράτησης έχει νόημα, τους παίρνεις τηλέφωνο και ρωτάς σε πιο στάδιο είναι η παραγγελία.
9-11 Δημοσ. 7 Απριλίου 2021 Δημοσ. 7 Απριλίου 2021 Σύμφωνοι, δεν θα ήταν όμως πιο απλό να ακολουθήσουν την κλασική μέθοδο που εφαρμόζει το 99% των επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο και να στείλουν ένα tracking number να μην απασχολούμε και το προσωπικό τους; Εντελώς συμπτωματικά, πριν λίγες μέρες παρήγγειλα ένα laptop από κατάστημα της Χίου (τα μεγέθη σαφώς είναι τελείως διαφορετικά, δεν εξυπηρετεί τον ίδιο αριθμό πελατών ούτε έχει franchise σε όλη την Ελλάδα). Λίγες ώρες μετά το e-mail επιβεβαίωσης, έστειλαν όπως ήταν αναμενόμενο και άλλο ένα που περιείχε το tracking number. Για κακή μου τύχη το δέμα κόλλησε για μέρες στο hub της ACS («ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ»). Δεν χρειάστηκε να επικοινωνήσω με το κατάστημα και να τους ενοχλήσω, αυτοί είχαν εκπληρώσει τις υποχρεώσεις τους στο ακέραιο. 2-3 φορές τη μέρα έμπαινα στο site της ACS να δω αν υπάρχει εξέλιξη και να υπολογίσω ποια μέρα θα παραλάβω (ούτε αυτό είναι απαραίτητο αφού οι εταιρείες courier στέλνουν ενημερωτικό SMS λίγες ώρες πριν την παράδοση). Το νόημα των παραπάνω είναι, γιατί να μην απλοποιούμε τη ζωή μας; 2
pankostas Δημοσ. 7 Απριλίου 2021 Δημοσ. 7 Απριλίου 2021 Έτος 2021 , είναι λογικό όταν ένα κατάστημα δίνει την παραγγελία σε κούριερ, να ενημερώνεται ο πελάτης με email για το tracking number!
DimosthenisG Δημοσ. 7 Απριλίου 2021 Δημοσ. 7 Απριλίου 2021 Εννοείται πως εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, όμως όταν έχει γίνει παραγγελία και έχει εγκριθεί, δεν έχεις να φοβάσαι κάτι. Όσο για το tracking, έχω απογοητευτεί τόσες φορές από την acs, που έχω σταματήσει να τα κοιτάω. Πολλές φορές φτάνει το δέμα στην πόλη μου αλλά το παραλαμβάνω 2 μέρες μετά. Τα ελληνικά κούριερ έχουν τεράστια ευθύνη! 1
k_dinos Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Τους πήρα τηλ, σε Αθήνα και Χιο (δεν θυμάμαι για Θεσσαλονίκη) τις παραδόσεις τις κάνουν οι ίδιοι, γι αυτό και δεν έχουμε λάβει tracking number 1
9-11 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δώδεκα Δύο παρά τέταρτο κι ούτε ένα τηλεφώνημα. 😪 Εντάξει, τσάκισα μία πάστα με καραμέλα που είχα πάρει από ζαχαροπλαστείο χθες-προχθές, αλλά σιγά-σιγά εξαντλούνται τα αποθέματα, σώνονται οι καβάτζες. Και ως γνωστόν, οι πραλίνες με γέμιση μαστίχα είναι ΕΙΔΟΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ! 2
cris41 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Παρέλαβα και εγώ πριν λίγο απο μια κυρία (μάλλον του καταστήματος). Όλα καλά.
Rfactor85 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 μόλις παρέλαβα.προσεγμένη συσκευασία και τα σαπούνια ξεχωριστά τυλιγμένα απ' τα τρόφιμα. οι ημερομηνίες μια χαρά λήγουν πολλούς μήνες αργότερα. από άρωμα καλά πάνε άντε να δούμε και από γεύση! 5 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις