POUARO Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2021 Σε συνέχεια επικοινωνίας σας ανοίχθηκε η υπόθεση xxxxxx, για την οποία σας αναφέρουμε τα εξής: Λυπούμαστε για τις δυσκολίες που αντιμετωπίσατε κατά τη χρήση των υπηρεσιών μας. Σας ενημερώνουμε πως έχετε λάβει τους πόντους που σας αναλογούν, με ημερομηνία 19/5/2021. Μπορείτε να ενημερώνεστε για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα go4more, για το νέο σας διαθέσιμο υπόλοιπο καθώς και αναλυτικά για το ιστορικό των συναλλαγών σας μέσω της ιστοσελίδας του προγράμματος www.go4more.gr καθώς και μέσω της εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα go4more app. Στη διάθεσή σας, Οντως εχουν πιστωθει οι ποντοι απο 18/5, αρα καλαλαβαινω οτι ειναι θεμα της Εθνικης, Η απαντηση ηρθε απο CONTACT CENTER <[email protected]> Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Innersense Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Νομίζω ότι θα έπρεπε να υπήρχε ρήτρα προστασίας του καταναλωτή, να μπορεί να επιστρέψει το προϊόν αν δεν τηρηθούν οι όροι της αγοράς. Μια χαρα θα τα έκαναν ολα στην ώρα τους αν συνέβαινε αυτο. Απαράδεκτοι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorginho Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Innersense είπε Νομίζω ότι θα έπρεπε να υπήρχε ρήτρα προστασίας του καταναλωτή, να μπορεί να επιστρέψει το προϊόν αν δεν τηρηθούν οι όροι της αγοράς. Μια χαρα θα τα έκαναν ολα στην ώρα τους αν συνέβαινε αυτο. Απαράδεκτοι... Απο τη στιγμη που οι ποντοι ηταν μερος της συμφωνιας και αρα αναποσπαστο κομματι της παραγγελιας και επομενως καποιος δε θα ειχε προβει σε αγορα εαν δεν ειχε συμφωνηθει να λαβει και αυτο το "πραγμα" (τους ποντους), τοτε μια χαρα προβλεπεται ηδη απο την νομοθεσια να αποζημιωθει ο καταναλωτης (εως και να επιστρεψει το προϊον που αγορασε για πληρη επιστροφη χρηματων, αν θελει). "Ελλειψη συνομολογημενης ιδιοτητας" λεγεται. Αρ. 540 ΑΚ. Spoiler Άρθρο 540 Δικαιώματα του αγοραστή Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ’ επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. Επισης για να μην πει κανενας οτι αλλο η τβ και αλλο οι ποντοι: Άρθρο 551 Πώληση περισσότερων πραγμάτων Αν από περισσότερα πράγματα που πουλήθηκαν μερικά μόνο έχουν ελάττωμα ή δεν έχουν τη συνομολογημένη ιδιότητα, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης περιορίζεται μόνο σε αυτά, και αν ακόμη ορίσθηκε ενιαίο τίμημα για όλα. Αν όμως κατά την πρόθεση των μερών τα πράγματα πουλήθηκαν αθρόα ή ως σύνολο και εκείνα που έχουν το ελάττωμα ή την έλλειψη δεν μπορούν να αποχωριστούν από τα υπόλοιπα χωρίς να ζημιωθεί ο ένας από τους συμβαλλομένους, το δικαίωμα αντικατάστασης ή υπαναχώρησης επεκτείνεται σε όλα. Spoiler Εξάλλου, ως ιδιότητα του πράγματος θεωρείται όχι μόνο το συγκεκριμένο φυσικό γνώρισμα ή πλεονέκτημα του πράγματος, αλλά και οποιαδήποτε σχέση, η οποία από το είδος και τη διάρκειά της επιδρά κατά την αντίληψη των συναλλαγών στην αξία ή τη χρησιμότητα του πράγματος. Θεωρείται δε η ιδιότητα ως συνομολογημένη οσάκις ο πωλητής προβαίνει σε δήλωση που γίνεται αποδεκτή από τον αγοραστή, η οποία έχει ως περιεχόμενο την ύπαρξη ορισμένων και συγκεκριμένων τεχνικών ιδιοτήτων ή προσόντων του αντικειμένου της σύμβασης και την ανάληψη ευθύνης του δηλούντος για την ύπαρξη των ιδιοτήτων αυτών και για τις συνέπειες της τυχόν έλλειψής τους, όταν, με άλλα λόγια, μεταξύ των συμβαλλομένων υπάρχει συμφωνία -έστω και σιωπηρή- ότι το πράγμα έχει τη συγκεκριμένη ιδιότητα, στην ύπαρξη της οποίας ο αγοραστής αποδίδει ιδιαίτερη σημασία και την ύπαρξη της οποίας ο πωλητής εγγυάται / διαβεβαιώνει, αναλαμβάνοντας εγγυητική ευθύνη για την ενδεχόμενη έλλειψή της, ανεξαρτήτως συνδρομής (ή μη) δικού του πταίσματος. Πηγη Επεξ/σία 21 Μαΐου 2021 από giorginho 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Innersense Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, giorginho είπε Απο τη στιγμη που οι ποντοι ηταν μερος της συμφωνιας και αρα αναποσπαστο κομματι της παραγγελιας και επομενως καποιος δε θα ειχε προβει σε αγορα εαν δεν ειχε συμφωνηθει να λαβει και αυτο το "πραγμα" (τους ποντους), τοτε μια χαρα προβλεπεται ηδη απο την νομοθεσια να αποζημιωθει ο καταναλωτης (εως και να επιστρεψει το προϊον που αγορασε για πληρη επιστροφη χρηματων, αν θελει). "Ελλειψη συνομολογημενης ιδιοτητας" λεγεται. Αρ. 540 ΑΚ. Φίλε μου μακάρι να ισχύει. Αν περάσει κανένας μήνας και δεν έχουν μπει οι πόντοι βλέπω πάρα πολύ πιθανό να κινήσω την διαδικασία. Την Prepaid δωροκάρτα δεν την έχω χρησιμοποιήσει γι' αυτό το λόγο, για να ολοκληρωθεί η διαδικασία και να έχει περάσει η συσκευή στην ιδιοκτησία μου στη διαφημιζόμενη προσυμφωνηθείσα τιμή. Τίποτα δεν γίνεται βέβαια χωρίς προσπάθεια, περιμένω και εκεί να ακούσω κανένα "έχετε κρατήσει την αρχική συσκευασία;" και να του περάσω την τηλεόραση κάδρο μιας και η αρχική συσκευασία χρειαζόταν ένα δωμάτιο για την αποθήκευση της. Επεξ/σία 21 Μαΐου 2021 από Innersense 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Darthvader Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Εγώ πάντως αν σε μια εβδομάδα δεν έχω βγάλει άκρη θα κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Flimgkis Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 21 Μαΐου 2021 Τιμολόγηση 8/4 (μετά από επικοινωνία καθότι δεν είχε εκχωρηθεί η παραγγελία, παρόλο που είχαν δεσμευτεί τα λεφτά από την κάρτα από τις 6/4). Αποστολή mail στο [email protected] στις 16/5 επεξηγώντας την υπόθεση και επισυνάπτοντας όλα τα απαραίτητα έγγραφα, ουδεμία απάντηση. Αποστολή στις 19/5 mail στο [email protected] επισυνάπτοντας και την απόδειξη, ουδεμία απάντηση. Επικοινωνία μέσω της φόρμας επικοινωνίας της εθνικής περιγράφοντας το ζήτημα ζητώντας να δρομολογηθεί αριθμός υπόθεσης, ουδεμία απάντηση. Επικοινωνία μέσω της φόρμας επικοινωνίας της mediamarkt περί του ζητήματος, μόνον αυτοματοποιημένο μήνυμα ως απάντηση και τίποτα περαιτέρω. Την ερχόμενη εβδομάδα θα προχωρήσω σε τηλεφωνική επικοινωνία μήπως και υπάρξει έστω κάποια εξέλιξης, ενώ μετά το πέρας και αυτής εάν συνεχιστεί φωνή βοώντος εν τη ερήμω θα αναγκαστώ να χρησιμοποιήσω τον συνήγορο του καταναλωτή. Αποτελεί κατάντια ότι για τα αυτονόητα, δηλαδή την τήρηση των συμφωνηθέντων όρων χρειάζεται τόση ενασχόληση και ταλαιπωρία, ειδικά δε για μια περίοδο όπου η αγορά διψάει για την κίνηση χρήματος. Αλλά το να περιμένουμε κάτι καλύτερο από το συστημικά σαθρό, σοβαροφανές και κομπογιαννίτικο πλέον ελληνικό τραπεζικό σύστημα αποτελεί μάλλον φρούδα ελπίδα. 5 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
coyote2 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Ένα email έστειλα και εγώ στην Εθνική αλλά δεν έχω πάρει καμία απάντηση Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
POUARO Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Για να διευκολύνω αυτό το e-mail έστειλα και στους 2 Και επισυναψα την αποδειξη αγορας και αντιγραφο της ηλεκτρονικης συναλλαγης που κατεβασα απο το ebanking της Εθνικής. Δεν μου έχουν αποδοθεί εως σήμερα (14/05/2021) οι πόντοι go4more (1€=120 πόντοι)- (30% της αξιας αγορας τηλεορασης απο το eshop της εταιρειας MEDIAMARKT), της συναλλαγης που σας επισυνάπτω (1.1189,01 €). Η σχετικη παραγγελια εξοφλήθηκε στις 02/04/2021 και το προιον παρελήφθη στις 06/04/2021. Οι επιπλέον ποντοι έπρεπε να αποδοθούν εως 14/05/2021. Ευχαριστω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Darthvader Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Ίσως πρέπει να προχωρήσουμε σε μαζική καταγγελία. Σε περίπτωση που μου απαντήσουν, μέχρι τέλος της επόμενης εβδομάδας, θα ενημερώσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
coyote2 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τους δώσουμε πάρα πολλές λεπτομέρειες και μόνο το ΑΦΜ και την απόδειξη έπρεπε να τα έχουν όλα.... τράπεζα είναι μας κοροϊδεύουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
k_dinos Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 28 λεπτά πριν, coyote2 είπε Προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να τους δώσουμε πάρα πολλές λεπτομέρειες και μόνο το ΑΦΜ και την απόδειξη έπρεπε να τα έχουν όλα.... τράπεζα είναι μας κοροϊδεύουν και η απόδειξη δεν ξέρω που τους εξυπηρετεί. Όσοι παρήγγειλαν online έγινε άλλη μέρα η χρέωση της κάρτας, και η απόδειξη γράφει την ημέρα που έγινε η αποστολή Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
coyote2 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Παιδιά δυστυχώς δε το είχα καταλάβει πριν Ο αριθμός της LG 8011120090.... που τηλεφωνούσαμε για το δώρο χρεώνει τα παλιο κέφαλα του. Δύο μικρά τηλέφωα έκανα και πλήρωσα 5 ευρω... Απλά το λέω και ο 8013003669 της δωροκάρτας χρεώνει κι αυτός πολύ... σχετικά 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
manos256 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Κλασικό πρόβλημα αυτό με την μη απόδοση πόντων στην Εθνική. Μου είχε συμβεί και στη media market και στον Κωτσοβολο. Είχα στείλει email στην εθνική για να βγάλω άκρη, αλλά δεν βγήκε. Με το που έστειλα μήνυμα στην σελίδα της εθνικής στο Facebook, τους έστειλα τα απαραίτητα στοιχεία και μετά από 2 μέρες είχαν μπει. Οποτε η λύση είναι μήνυμα μέσω Facebook και όχι email. Στο email σκεφτείτε μου απάντησαν 2 μήνες μετά, για να με ενημερώσουν πως έχουν αποδώσει η πόντοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
frap73 Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 22 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, coyote2 είπε Παιδιά δυστυχώς δε το είχα καταλάβει πριν Ο αριθμός της LG 8011120090.... που τηλεφωνούσαμε για το δώρο χρεώνει τα παλιο κέφαλα του. Δύο μικρά τηλέφωα έκανα και πλήρωσα 5 ευρω... Απλά το λέω και ο 8013003669 της δωροκάρτας χρεώνει κι αυτός πολύ... σχετικά 801xxxx είναι μη-γεωγραφικοί αριθμοί με χρέωση αστικού τηλεφωνήματος. Επειδή είναι μη-γεωγραφικοί δεν περιλαμβάνονται στα πακέτα απεριορίστων κλήσεων και χρεώνονται. Οπότε κοιτάς πως χρεώνει τα αστικά εκτός πακέτου ο πάροχός σου. Στο 99.9% των περιπτώσεων, επειδή αυτοί οι αριθμοί δεν δρομολογούνται από κινητά ή το εξωτερικό, στα ψιλά γράμματα θα βρεις και ένα γεωγραφικό αριθμό για τέτοιες περιπτώσεις. Μπορείς να καλείς άφοβα εκείνον και δρομολογείται και από σταθερό φυσικά. Εσύ τουλάχιστον την έπαθες μια φορά.... εμένα που η γυναίκα μου όλο της λέω να ψάχνει τους για τους γεωγραφικούς αριθμούς και πάντα μα πάντα παίρνει τα 801 τι να πω.... Επεξ/σία 22 Μαΐου 2021 από frap73 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gianakakis Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2021 Εμένα οι πόντοι μπήκαν κανονικά. Απλά να αναφέρω ότι είχα αγοράσει και στην προσφορά πάλι απο ΜΜ με go4more πριν από κάνα 5μήνο και τότε δεν είχαν μπει και τους πήρα μετά από πολλά email και 1.5 μήνα μετά. Από την εθνική μου είχαν πει οτι δεν είχε στείλει κατάσταση το ΜΜ τώρα τι ίσχυε δεν ξέρω. Να τους χάσετε πάντως δεν παίζει μην ανησυχείτε. Καλή συνέχεια 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις