Προς το περιεχόμενο

LG 55BX MEDIA MARKT 1199 ( εμμέσως 639 με Go4More) [ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ] [Ολες με 30% επιστροφη Εθνικης][UPD: ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΟΙ ΠΟΝΤΟΙ !!! ]


Aduatiques

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμα .Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η ενέργεια αφορά σε αγορές τηλεοράσεων αξίας €499 και άνω. Οι επιπλέον πόντοι που αντιστοιχούν μόνο στο ποσό της συναλλαγής που αφορά τηλεοράσεις αξίας €499 και άνω που συμμετέχουν στην ενέργεια, έχουν αποδοθεί στις 14/05/2021. Στις περιπτώσεις όπου η συναλλαγή πραγματοποιείται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης, οι βασικοί πόντοι αποδίδονται έως 10 εργάσιμες ημέρες μετά, όταν ολοκληρωθεί η εκκαθάριση της συναλλαγής από τον έμπορο. Ενημερωθείτε με τους όρους της ενέργειας: 

 

 

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

 

Αναμονή 10 μέρες και βλέπουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

26 λεπτά πριν, Mute_ είπε

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμα .Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η ενέργεια αφορά σε αγορές τηλεοράσεων αξίας €499 και άνω. Οι επιπλέον πόντοι που αντιστοιχούν μόνο στο ποσό της συναλλαγής που αφορά τηλεοράσεις αξίας €499 και άνω που συμμετέχουν στην ενέργεια, έχουν αποδοθεί στις 14/05/2021. Στις περιπτώσεις όπου η συναλλαγή πραγματοποιείται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησης, οι βασικοί πόντοι αποδίδονται έως 10 εργάσιμες ημέρες μετά, όταν ολοκληρωθεί η εκκαθάριση της συναλλαγής από τον έμπορο. Ενημερωθείτε με τους όρους της ενέργειας: 

 

 

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

 

Αναμονή 10 μέρες και βλέπουμε

Άκυρο το email. Απλά επανέλαβε τους όρους.
Σου έγραψε πως οι επιπλέον πόντοι αποδοθήκαν στις 14/5 κανονικά.
Για τους βασικούς σου είπε 10 ημέρες μετά την συναλλαγή.
Δεν σου έγραψε περίμενε 10 και θα μπουν πόντοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια επειδη το θεμα ειναι σοβαρο...Μπορει να γινει ενα poll απο τους διαχειριστες να ψηφισουμε σε ποσους μπηκαν ή οχι οι επιπλεον ποντοι?

Επεξ/σία από FLIMIT
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάντως η mediamarkt μου απάντησε αμέσως (έστειλα από τη φόρμα επικοινωνίας). Η Εθνική δεν έχει απαντήσει ακόμα. Βέβαια και η άμεση απάντηση της mediamarkt μου λέει ότι ίσως δεν εξέτασαν το ζήτημα, εκτός αν ξέρουν σίγουρα ότι από τη μεριά τους έχουν στείλει την πλήρη λίστα με τους δικαιούχους στην Εθνική.

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε για το αιτημά σας με την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ώστε να μπορέσετε να εξυπηρετηθείτε άμεσα.
 
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το Mediamarkt.gr .

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απάντηση πριν λίγο από Εθνική σε email στο [email protected] στις 16/5/2021

¨Αξιότιμε πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σχετικά με το πρόγραμμα συνολικής επιβράβευσης go4more της Εθνικής Τράπεζας. Σας ενημερώνουμε πως θα διερευνήσουμε όσο πιο σύντομα γίνεται το θέμα σας.  

Είμαστε πάντοτε στη διάθεσή σας¨

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 ώρες πριν, FLIMIT είπε

Παιδια επειδη το θεμα ειναι σοβαρο...Μπορει να γινει ενα poll απο τους διαχειριστες να ψηφισουμε σε ποσους μπηκαν ή οχι οι επιπλεον ποντοι?

Στα 2 επομενα σχολια μπορειτε με ενα λαικ στο αντιστοιχο, να "ψηφισετε" αν πηρατε ΜΕΧΡΙ τις 14-5-2021 οπως ελεγαν και οι οροι της προωθητικης ενεργειας, ολους τους ποντους (29% επιστροφης) ή οχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

CONTACT CENTER <[email protected]>

Αξιότιμε Πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Παρακαλούμε να μας αποστείλετε την απόδειξή  συναλλαγή σας και το απόκομμα του POS, προκειμένου να επιβεβαιώσουμε τη συμμετοχή σας στην αναφερόμενη καμπάνια σύμφωνα με τους όρους της, ώστε να σας αποδοθούν οι πόντοι που αναλογούν. Επίσης παρακαλούμε αναφέρατε και ένα στοιχείο ταυτοποίησής σας (ΑΔΤ ή ΑΦΜ).

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, gchris7 είπε

CONTACT CENTER <[email protected]>

Αξιότιμε Πελάτη,

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία. Παρακαλούμε να μας αποστείλετε την απόδειξή  συναλλαγή σας και το απόκομμα του POS, προκειμένου να επιβεβαιώσουμε τη συμμετοχή σας στην αναφερόμενη καμπάνια σύμφωνα με τους όρους της, ώστε να σας αποδοθούν οι πόντοι που αναλογούν. Επίσης παρακαλούμε αναφέρατε και ένα στοιχείο ταυτοποίησής σας (ΑΔΤ ή ΑΦΜ).

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Τι είναι αυτό τώρα; Αν είναι ηλεκτρονική η συναλλαγή μέσα από το Site? Φιρί φιρί το πάνε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Innersense είπε

Τι είναι αυτό τώρα; Αν είναι ηλεκτρονική η συναλλαγή μέσα από το Site? Φιρί φιρί το πάνε...

Ελα ντε. Οτι ναναι. Online ειχα πληρώσει. Τους έστειλα την απόδειξη και βλέπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μου έστειλαν από  contact center το παρακάτω μήνυμα :

Αξιότιμε πελάτη,

"Το μήνυμα σας έχει παραληφθεί και βρίσκεται υπό επεξεργασία. Θα επανέλθουμε με κάθε νεότερο.

Είμαστε πάντοτε στη διάθεση σας."

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πάντως πρέπει να το ομολογήσω, εκεί στην MM έχουν χιούμορ

σήμερα μου έστειλαν email...

MediaMarkt 20% €πιστροφή Eurobank σε κλιματιστικά αξίας 399€ και άνω!

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...