noble Δημοσ. 15 Μαΐου 2021 Δημοσ. 15 Μαΐου 2021 Καλημέρα σε όλους. Και εγώ τίποτα. Έστειλα email στην Εθνική μόλις.
coyote2 Δημοσ. 15 Μαΐου 2021 Δημοσ. 15 Μαΐου 2021 2 ώρες πριν, Darthvader είπε Εγω θεωρω οτι ειναι ανοργανωσια της Ε.Τ.Ε. Απο την στιγμή που εχουν βάλει τους αρχικους πόντους με την συναλλαγη σημαινει οτι γνωριζουν οτι ηδη εγινε. Δυστυχως αυτα τα προβλήματα δημιουργουνται οταν δεν γινει η πληρωμη στο δικο τους pos. Σε αντιστοιχη αγορα που εγινε απο καταστημα, οχι μεσω internet (στο pos της εθνικης), ολοι οι ποντοι μπηκαν αμεσα με την εκδοση της απόδειξης. Αυτό ειναι θέμα καταστήματος. Πχ στον Γερμανός στο eshop μπαίνουν άμεσα..... με την τιμολόγιση
Darthvader Δημοσ. 15 Μαΐου 2021 Δημοσ. 15 Μαΐου 2021 32 λεπτά πριν, coyote2 είπε Αυτό ειναι θέμα καταστήματος. Πχ στον Γερμανός στο eshop μπαίνουν άμεσα..... με την τιμολόγιση Οντως στον Γερμανο γίνεται αμέσως. Δεν ήξερα ότι η διαδικασία διαφέρει ανάλογα με την συνεργαζόμενη επιχείρηση. Θεωρούσα ότι απλά η συνδιαλλαγή πρέπει να γίνεται σε pos της εθνικής, για να φανούν άμεσα.
Looter Δημοσ. 15 Μαΐου 2021 Δημοσ. 15 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Συναλλαγή απευθείας στο κατάστημα Αγ. Παρασκευής στις 6/4 , έκδοση απόδειξης 7/4 και παράδοση 8/4. Δεν έχουν μπει οι έξτρα πόντοι παρότι οι αρχικοί πόντοι μπήκαν κανονικά στην κάρτα με τη συναλλαγή. Για προσφορά που έληξε 10/4 είναι αστείο να συζητάμε 1 μήνα μετά αν είχαν επαρκή χρόνο να επεξεργαστούν τις συναλλαγές και γενικά να δικαιολογούμε το κατάστημα. Το γεγονός ότι σε κάποιους οι πόντοι έχουν μπει εδώ και μια βδομάδα φανερώνει άλλωστε και το πόσο καφενείο είναι το Mediamarkt/Εθνική. Εννοείται δεν πρόκειται να τους χαριστεί κάτι αλλά τέτοιες περιπτώσεις σε κάνουν απλά να θέλεις να «εκμεταλλευτείς» μια μεμονωμένη προσφορά ως καταναλωτής και τις υπόλοιπες μέρες να μην περνάς ούτε έξω από το κατάστημα.. Μιλάμε για προσφορά που οι όροι είναι ακόμα αναρτημένοι online… Επεξ/σία 15 Μαΐου 2021 από Looter 2
POUARO Δημοσ. 15 Μαΐου 2021 Δημοσ. 15 Μαΐου 2021 Εστειλλα ταυτοχρονα email στην Εθνικη και στην Media Markt!!!
giorginho Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 16 ώρες πριν, matrixxx είπε Αυτα συμβαινουν σε καποια αλλη χωρα; Δε γνωριζω να παιζουν αντιστοιχες προσφορες με προγραμματα ανταμοιβης εξω (δε λεω οτι σιγουρα δεν υπαρχουν, απλα δε γνωριζω εγω κανενα να δινει 20%-30% απο αγορες με πιστωτικες), αλλά απο sites με cashback, οπως quidco, shoop, topcashback κλπ (τα αντιστοιχα του bazando ας πουμε, που δε θελω βεβαια να του κανω διαφημιση) εχει συμβει παμπολλες φορες οχι να μην μπει στην ωρα του αλλά να μην "ανιχνευθει" καν το cashback (αφου γινεται μεσω aff link) και μετα συνηθως τρεχεις και δε φτανεις με αιτηματα πιστωσης κλπ (τις περισσοτερες φορες περνάνε και παιρνεις τα λεφτα, αλλά συνηθως περνάνε και καμποσοι μηνες (!) εως οτου γινει τελικα η πιστωση). Για το παρον θεμα προφανως μετα απο λιγο σκουντημα στα τηλεφωνα θα γινει η δουλεια σας, δε θα ανησυχουσα υπερβολικα (μου συμβαινει με το bonus της alpha bank τουλαχιστον 3 στις 4 αγορες).
chocorello Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει και με εκνευρίζει άπειρα που για μη με πιάσουν κότσο θα πρέπει να τρέξω εγώ για κάτι ήδη συμφωνημένο. Δεν είναι δυνατόν να είμαστε τόσοι εδώ πέρα με το συγκεκριμένο πρόβλημα και να είναι όλα οκ. ΔΕΝ είναι οκ. Και τους πόντους να πάρουμε μετά από e-mail/τηλέφωνο ή οτιδήποτε, ποτέ δε θα είναι ΟΚ. Μάλιστα χαλιέμαι διπλά γιατί όχι μόνο θα πρέπει να μιλήσω με random άτομο για τα αυτονόητα, αλλά θα πρέπει να αποδείξω κιόλας ότι τους δικαιούμαι (αποστολή απόδειξης αγοράς κλπ.). Και δηλαδή αν κάποιος για οποιοδήποτε λόγο δε μπορεί να ασχοληθεί τώρα ή ξεχαστεί ή οτιδήποτε άλλο, τι γίνεται στη περίπτωση του; Δε θα πάρει ποτέ τους πόντους; Θα τον ενημερώσει κανείς; Συνεπώς δεν είναι μόνο θέμα ανησυχίας για τους πόντους, είναι και εκνευρισμός για την αντιμετώπιση. Υπεργαμάτη προσφορά και ευχαριστούμε αλλά δεν έγραφε πουθενά κάτι για ταλαιπωρία και επιπλέον καθυστερήσεις. Επεξ/σία 16 Μαΐου 2021 από chocorello 8
k_dinos Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Η εκδίκηση του καταναλωτή. Πως βάζουν τις εισπρακτικές και ζαλίζουν τον κόσμο στα τηλέφωνα μια μέρα μετά την λήξη της δόσης? Έτσι θα τους πάρουμε και εμείς από Δευτέρα 1
Innersense Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 3 ώρες πριν, k_dinos είπε Η εκδίκηση του καταναλωτή. Πως βάζουν τις εισπρακτικές και ζαλίζουν τον κόσμο στα τηλέφωνα μια μέρα μετά την λήξη της δόσης? Έτσι θα τους πάρουμε και εμείς από Δευτέρα Πίστεψε με, όπως ακριβώς γράφει ο @chocorello υπάρχουμε άτομα που δεν έχουμε καμία όρεξη να αφιερώσουμε άπειρες ώρες να παίρνουμε τηλέφωνα και να μπαίνουμε σε διαδικασία να διεκδικούμε τα αυτονόητα σαν ζήτουλες.
Lotof Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 (επεξεργασμένο) Οι πόντοι μπήκαν πριν 10 ημέρες. Αγορά 1/4ου. Στο email που στέλνετε στην εθνική απαντούν περίπου μετά από 1 μήνα. Νομίζω το έλεγε στους όρους ότι πριν της 16/5 δεν θα έμπαιναν οι πόντοι. Επισης θέλω να κάνω ένα γενικό παράπονο για το τηλεφωνικό κέντρο των public και media. Πραγματικά 9 στους 10 που σηκώνουν το τηλέφωνο δεν πρέπει να έχουν τελειώσει ούτε το δημοτικό. Τόσο ανεκπαίδευτοι είναι….. δεν ξέρουν ουτε καν που πρέπει να προωθήσουν τα αιτήματα. Μια κοπέλα δεν ήξερε απλες λέξεις στα αγγλικά όταν της εκανα spell το email μου….. και γενικά μεγαλύτερη αμπαλοσυνη παρατήρησα με τις κοπέλες. Ούτε βύσματα στην εφορία τέτοια ανικανότητα. Τεσπα μακάρι κάποια στιγμή να βάζει το 30% και το πλαίσιο ώστε να αγοράζω μόνο από αυτούς που και δικό τους δίκτυο έχουν και τα παιδιά στο τηλεφωνικό κέντρο νιώθουν. Επεξ/σία 16 Μαΐου 2021 από Lotof 1
k_dinos Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 Δημοσ. 16 Μαΐου 2021 2 ώρες πριν, Lotof είπε Επισης θέλω να κάνω ένα γενικό παράπονο για το τηλεφωνικό κέντρο των public και media. Πραγματικά 9 στους 10 που σηκώνουν το τηλέφωνο δεν πρέπει να έχουν τελειώσει ούτε το δημοτικό. Τόσο ανεκπαίδευτοι είναι….. δεν ξέρουν ουτε καν που πρέπει να προωθήσουν τα αιτήματα. Μια κοπέλα δεν ήξερε απλες λέξεις στα αγγλικά όταν της εκανα spell το email μου….. και γενικά μεγαλύτερη αμπαλοσυνη παρατήρησα με τις κοπέλες. Ούτε βύσματα στην εφορία τέτοια ανικανότητα. Τεσπα μακάρι κάποια στιγμή να βάζει το 30% και το πλαίσιο ώστε να αγοράζω μόνο από αυτούς που και δικό τους δίκτυο έχουν και τα παιδιά στο τηλεφωνικό κέντρο νιώθουν. Εντελώς απαράδεκτοι.. και το χειρότερο είναι ότι σου λένε ότι δεν ξέρουν το ιστορικό σου, ότι δεν υπάρχει καρτέλα πελάτη. Έτσι αν χρειαστεί να τους πάρεις 10 φορές για να δεις τι γίνεται με μια παραγγελία σου, θα πρέπει 10 φορές να πεις το θέμα σου από την αρχή! Και αν δεν μπορούν να σε βοηθήσουν στο πρόβλημά σου, λένε ότι θα το προωθήσουν σε υπεύθυνο κάτι που ούτε αυτό γίνεται!! Και μετά θα ξαναπάρεις και πάλι από την αρχή..... Παραγγελία black Friday είχα κάνει 2 τεμάχια από 1 προϊόν, και μου έφεραν το 1. Το άλλο μου το έφεραν τελικά λίγο πριν το Πάσχα. ΥΓ: Για το spelling του email το θεωρώ λογικό. Κανονικά θα πρέπει για κάθε γράμμα να λένε για επιβεβαίωση και μια λέξη που αρχίζει με αυτό, όπως κάνουν στον τροχό της τύχης. Σε γράμματα όπως m,n και p,t γίνεται πολύ εύκολα μπέρδεμα από το τηλέφωνο 4 ώρες πριν, Innersense είπε Πίστεψε με, όπως ακριβώς γράφει ο @chocorello υπάρχουμε άτομα που δεν έχουμε καμία όρεξη να αφιερώσουμε άπειρες ώρες να παίρνουμε τηλέφωνα και να μπαίνουμε σε διαδικασία να διεκδικούμε τα αυτονόητα σαν ζήτουλες. Και εγώ βαριέμαι να ασχοληθώ, γι' αυτό και θα τους αφήσω 1 -2 εβδομάδες περιθώριο. Όποιος πάρει 1η μέρα το σίγουρο είναι ότι θα του τους ότι και το κοιτάξουν και τις επόμενες μέρες θα λυθεί. Σίγουρα όμως υπάρχουν και οι ανυπόμονοι που θα ορμήσουν μόλις ανοίξουν οι γραμμές. Θεωρώ ότι το σωστό είναι να τους τρέξει κάποιος... το ότι εγώ μπορεί να έχω την πολυτέλεια να περιμένω, δεν σημαίνει ότι την έχουν όλοι 1
POUARO Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Απαντηση απο Εθνικη σημερα "Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι παραλάβαμε την υπόθεσή σας, η οποία καταχωρήθηκε με αρ .............. Παράλληλα σημειώνουμε ότι το θέμα σας θα διερευνηθεί και θα λάβετε σχετική ενημέρωση, μετά την ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων ενεργειών.
Innersense Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 Δημοσ. 17 Μαΐου 2021 48 λεπτά πριν, POUARO είπε Απαντηση απο Εθνικη σημερα "Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε ότι παραλάβαμε την υπόθεσή σας, η οποία καταχωρήθηκε με αρ .............. Παράλληλα σημειώνουμε ότι το θέμα σας θα διερευνηθεί και θα λάβετε σχετική ενημέρωση, μετά την ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων ενεργειών. Απάντηση στο email είναι; Εμένα δε μου ήρθε καμια απαντηση
Προτεινόμενες αναρτήσεις