Moderators matrixxx Δημοσ. 28 Μαρτίου 2021 Moderators Δημοσ. 28 Μαρτίου 2021 55 λεπτά πριν, zorans είπε Συγνώμη που σας διακόπτω παιδια, να πω κάτι για το θέμα;😄 Ήμουν απο αυτούς που πρόλαβαν και έκαναν παραγγελία για την κάρτα του θέματος. Τελικά τσάμπα χάρηκα καθώς χθες έλαβα το παρακάτω email: Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως μετά από επικοινωνία με τον κεντρικό προμηθευτή, μας ενημέρωσαν πως την δεδομένη χρονική στιγμή υπάρχει ένα προσωρινό πρόβλημα διαθεσιμότητας σε κάποιο από τα προϊόντα της παραγγελίας σας. Εμείς κάνουμε ήδη προσπάθειες προκειμένου να βρούμε διαθεσιμότητα και να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας εντός των χρονικών μας δεσμεύσεων. Σύντομα, ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας. Σε κάθε περίπτωση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, προκειμένου να σας ενημερώσουμε. Σας ζητάμε συγνώμη για την αναστάτωση. Πείτε μου τώρα οτι αυτό δεν το έχει γράψει γυναίκα. Έφαγα το άκυρο, αλλά με ωραίο τρόπο. Να με αφήσει και στην αμφιβολία μήπως και γίνει κάτι. Σαν να μπήκα στο ψυγείο ένα πράμα.... Τα θεματα μενουν ανοικτα για εξελιξη παραγγελιων. Αν δεν μας ενοιαζε αυτο, θα ειχε κλειδωσει. Το εχουμε πει πολλες φορες. Το γραφω ξανα, απλα για να το διαβασουν οσοι δεν ετυχε να το μαθουν σε προηγουμενα τοπικ. Λοιπον, δεν βλεπω ακυρο εγω στο μηνυμα, αλλα ενα "περιμενετε, προσωρινη ελλειψη". Τουλαχιστον για την ωρα αυτο σου λενε. Και μαλιστα κανουν προσπαθεια λενε να το βρουν το προιον ωστε ειναι μεσα στο 4-10 ημερες που ελεγε ως διαθεσιμοτητα το οποιο οπως λενε θεωρουν και δεσμευση. (ετσι δεν σου ελεγε οταν το παρηγγειλες, 4-10 ημερες; ) Αναμονη για τα νεοτερα σου. 1
chrisxkar Δημοσ. 28 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2021 ετσι οπως εχουν ερθει τα πραγματα με βλεπω να πουλαω μια 960 4gb που εχω στην αποθηκη 3 χρονια τωρα 40 ευρω λιγοτερο απο οτι την αγορασα....τραγικο 1
zorans Δημοσ. 31 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2021 Στις 28/3/2021 στις 4:37 ΜΜ, matrixxx είπε ... Αναμονη για τα νεοτερα σου. Παρέλαβα σήμερα κανονικά. Πραγματικά δεν το περίμενα. Θεωρούσα ότι θα έτρωγα το κλασικό "συγνώμη μας τελείωσαν" ή το all-time "δεν φταίμε εμείς, λάθος του συστήματος". Ένα μπράβο στην επιχείρηση από εμένα. Έτσι χτίζεις πελατολόγιο... 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα