the_boss_93 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 16 ώρες πριν, PLACEBO_89 είπε Απ οτι καταλαβα επειδη δεν εχεις και τοσο πολυ θεμα με το οικονομικο.. αν το μονο σου προβλημα ειναι η καταναλωση θα αξιζε να το ψαξεις για υγραεριο αν ειναι βεβαια αξιοπιστη λυση γι αυτο το μοτερ! Για εγκατασταση και οτι ευλογη φθορα σου βγαλει και παλι κερδισμενος κατα πολυ θα εισαι απο το να δωσεις συν 7000ευρω για καινουργιο!!! θα το κοιταξω αν και γενικα τις μετατροπες τις φοβαμαι.. εχεις καποιον μετατροπεα υποψιν σου που να κανει αυτη τη τη δουλεια και να ειναι αξιοπιστος; 14 ώρες πριν, Fordakias7 είπε Αδερφέ δεν είπα οτι θα παρεις την τουρμπίνα στο χέρι σε 5-10κ χιλιόμετρα μπορει να χαλάσει στα 400κ την τουρμπινα μην την φοβασαι πολλες φορες επισκευαζεται κιολλας το θεμα ειναι να μην χρειαστει επισκευη το αμαξι στο μοτερ..Πάντως ειναι ενα πολυ καλοπουλημενο μοτερ και αμαξι οποτε βρισκεις ανταλλακτικα παντου το γνωριζω απο insignia φιλων.. Αν το αμαξι σου δεν καιει λαδια κρατα το αδερφε θα το μετανιωσεις..αν ντε και καλα θες πιο οικονομικο τοτε κρατα το βενζινη και παρε κανενα smartaki,fiat panda,peugeot 107/aygo τετοιου ειδος αμαξια 1000-1300 δλδ να κανεις την δουλεια σου..αν σε παιρνει βεβαια Επίσης αδερφε μην ξεχναμε το πιο σημαντικο αν δεν εχεις αλλαξει ιμαντα χρονισμου αλλαξε επειγοντως δεν ξερω ποσα χλμ εχει το μοτερ σου αλλα αν εχεις πανω απο 120κ χωρις αλλαγη ιμαντα αλλαξε τον αυριο ναι καταλαβα τι μου ειπες.. απλα ξερω οτι σε ενα αμαξι 14 ετων που πηγαινει, το ενα φτιαχνεις το αλλο χαλαει.. λαδια δε μου καιει οχι ειναι πολυ καλη η μηχανη του.. 130000 χλμ εχω αυτη τη στιγμη και ιμαντα ειχα αλλαξει πριν 4 χρονια, οποτε ειμαι για αλλαγη απο οτι μου ειπαν..ανα 4 χρονια η 60000 χλμ τον αλλαζεις απο οτι μου ειπαν, οτι ερθει πρωτο. 14 ώρες πριν, tsofras είπε Φίλε ts όπως λένε και άλλοι , επειδή ήμουν και εγώ κάτοχος ενός Astra H GTC turbo και από τότε άλλαξα 4 αυτοκίνητα και αγόρασα το 5ο πριν λίγο καιρό , αμάξι σαν και αυτό που έχεις αν δεν δώσεις τουλάχιστον 22.000€ δεν θα βρεις σίγουρα. Και δεν μιλάμε μόνο για γκάζι αλλά για την συνολική αίσθηση του αυτοκινήτου αν εξαιρέσεις τα νέα τεχνολογικά μπλιμπλικια Πάντως μεγάλη κατανάλωση έχεις γιατί 12? Εγώ το είχα πάει γύρω στα 250 άλογα και οκ έβλεπα κάτι 18αρια όταν το εσκιζα μόνο αλλιώς είχα γύρω στο 9 Κοίτα το αέριο πάντως , καταλαβαίνω την ξενερα σου τώρα , αλλά ετοιμάσου για μεγαλύτερη αν το δώσεις. Εκτός αν δεν σε απασχολεί πλέον η οδηγική - σπορ αίσθηση πλέον και έχεις βάλει πρώτη την οικονομία. Εκεί πάω πάσο φιλε μου, αρχικα φοραω 18αρες στο αμαξι και κινουμαι κεντρο αθηνας οποτε καταλαβαινεις οτι ειναι λογικο να εχω τετοια καταναλωση. εσυ πως τα καταφερνες να εχεις μονο 9 λιτρα? σε τι περιοχες το κινουσες; πλεον η αληθεια ειναι οτι θελω να βαλω και την οικονομια στο παιχνιδι κανοντας οποιους συμβιβασμους χρειαστει.. τους λιγοτερους δυνατους αν γινεται.. εσυ τι αλλα αυτοκινητα ειχες και εχεις, αν επιτρεπεται και με τι καταναλωσεις; ετσι για να παρω ενα δειγμα συγκρισης
mechpanos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Με βάση το τι έχεις, θα σου πω να ελέγξεις πολύ σοβαρά την περίπτωση να πας κατευθείαν σε ηλεκτρικό, ή τουλάχιστον σε συνδυασμό ηλεκτρικού/βενζίνης για φόρτιση. Και μόνο το ψυχολογικό ξενέρωμα, του να πας από τους 180 στους 100-110ps για εξοικονόμηση καυσίμου, είναι σημαντικό... Με το ηλεκτρικό τουλάχιστον, θα έχεις την ροπή. Θες όμως κάπου να το φορτίζεις, αυτό είναι το μεγάλο θέμα τους! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα