papoys1 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 7 ώρες πριν, the_boss_93 είπε ακριβώς αυτό έχω ακούσει και εγώ με αυτούς τους κινητήρες και δεν έχω κάνει τη μετατροπή εδώ και καιρό. σίγουρα η μετάβαση από το άστρα σε οποιοδήποτε άλλο 1000 κυβικών θα μου κακοφανεί αλλά βλέπω να μην υπάρχει άλλη επιλογή. το ρίσκο του υγραερίου με πιθανή ζημία στο αυτοκίνητο θα ρίξει ακόμα πιο πολύ την αξία του και θα με ρίξει σε κατάθλιψη τζάμπα πράμα μπορεί να είναι σε τιμή αλλά 12000 για μένα είναι πολλά αν κρατήσω και το άστρα. δε νομίζω οτι με συμφέρει η πρότασή σου. δεν υπάρχει κίνδυνος για τον κινητήρα με αυτό το σύστημα? Ναι για αυτό είπα για ρίσκο αλλά θα πας σε επιλογή καλού συστήματος με αρκετό ψεκασμό βενζίνης. Το ίδιο έκανε και ο γιος μου σε πεζό rally 150 ίππων μοντέλο του 2009 προκειμένου να το δώσει τζάμπα και μετά από δύο χρόνια δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Είπαμε σωστός εγκαταστάτης και καλό σύστημα. Επίσης να σου πω λόγω εμπειρίας επειδή κινούμαι για 8 χρόνια και 191.000 χιλιόμετρα με υγραέριο η μόνη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει το υγραέριο είναι στις βαλβίδες. Εμένα αν μου καούν θα δώσω 1000 ευρώ θα τις επισκευάσω και θα συνεχίσω να κινούμαι με υγραέριο. Ξέρεις τι είναι να πηγαίνω στο εξοχικό 320 χιλιόμετρα πήγαινε έλα με με 16-17 ευρώ καύσιμο με αυτοκίνητο 1600 κυβικών;;; Ο κινητήρας δεν έχει πρόβλημα ίσα-ίσα που το υγραέριο είναι πιο καλό καύσιμο για αυτόν. Το δικό μου 319.000 χιλιόμετρα και δεν καίει καθόλου λαδι και μάλιστα αλλαγές του κάνω μόνος μου βάζοντας λάδι από το lidl.😁
Μάκαρος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Όταν το 95% των αυτοκινήτων που υπάρχουν στον πλανήτη είναι με κινητήρα εσωτερικής καύσης, Οχι το 2030, ούτε το 2130 δεν θα υπάρξει κατάργηση τους. Ποσό μάλλον και με την οικονομική κατάσταση που υπάρχει παγκόσμια, δύσκολα θα σκεφτεί ο άλλος να αλλάξει αυτοκίνητο. 2
Dantε Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Καλα οταν λενε για καταργηση ΜΕΚ,προφανως εννοουν τη πωληση νεων μοντελων. Τοτε τα μεταχειρισμενα θα γινουν και συλλεκτικα 😁 Τα μικρα βενζινης πιανουν ευκολα 6-7λτ/100. Kia picanto 1200 που υπαρχει στην οικογενεια,το εχω οδηγησει εντος με μεση 6,5.Ισα ισα τα τουρμπατα θα καινε και λιγοτερο λογο ροπης χαμηλα,αλλα προφανως μετραει και το ποδι.Ο αδελφος μου το 6,5λτ/100 που γραφω,το κανει 7,5 με την οδηγηση του. Φιλος με yaris πρωτης γενιας κιολας,εχει εξωπραγματικα χαμηλη καταναλωση.6αρια εντος και σε ταξιδι ειχαμε μπει 5 ατομα και σκυλοφορτωμενο και ταξιδευαμε με 5λτ/100. Diesel ουτε εγω θα επαιρνα.Εκτος του οτι θα καταργηθουν ,λιγο νοθευμενο καυσιμο απο τα αριστα πρατηρια μας θα σου κοστισει πολυ. Υγραεριο βλεπω και εγω ως καλυτερη λυση. 1
Dinos1973 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 40 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε Όταν το 95% των αυτοκινήτων που υπάρχουν στον πλανήτη είναι με κινητήρα εσωτερικής καύσης, Οχι το 2030, ούτε το 2130 δεν θα υπάρξει κατάργηση τους. Ποσό μάλλον και με την οικονομική κατάσταση που υπάρχει παγκόσμια, δύσκολα θα σκεφτεί ο άλλος να αλλάξει αυτοκίνητο. Απολυτα δικιο, και μην ξεχναμε οτι η πλειοψηφια των οχηματων ειναι στις αναπτυσσομενες χωρες της Ασιας, Αμερικης και Λατινικης Αμερικης και οχι στον δυτικο κοσμο!!!! 13 λεπτά πριν, Dantε είπε Καλα οταν λενε για καταργηση ΜΕΚ,προφανως εννοουν τη πωληση νεων μοντελων. Τοτε τα μεταχειρισμενα θα γινουν και συλλεκτικα 😁 Τα μικρα βενζινης πιανουν ευκολα 6-7λτ/100. Kia picanto 1200 που υπαρχει στην οικογενεια,το εχω οδηγησει εντος με μεση 6,5.Ισα ισα τα τουρμπατα θα καινε και λιγοτερο λογο ροπης χαμηλα,αλλα προφανως μετραει και το ποδι.Ο αδελφος μου το 6,5λτ/100 που γραφω,το κανει 7,5 με την οδηγηση του. Φιλος με yaris πρωτης γενιας κιολας,εχει εξωπραγματικα χαμηλη καταναλωση.6αρια εντος και σε ταξιδι ειχαμε μπει 5 ατομα και σκυλοφορτωμενο και ταξιδευαμε με 5λτ/100. Diesel ουτε εγω θα επαιρνα.Εκτος του οτι θα καταργηθουν ,λιγο νοθευμενο καυσιμο απο τα αριστα πρατηρια μας θα σου κοστισει πολυ. Υγραεριο βλεπω και εγω ως καλυτερη λυση. Λαθος για τα diesel. Αυτοι οι κινητηρες θα επιβιωσουν διοτι μονο diesel κινητηρας μπορει να διαχειριστει τα βιοκαυσιμα που ερχονται!
meletis_m Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, ntsikos είπε Είμαι στην ίδια φάση με εσένα. Κάτοχος Octavia GT και πλέον έχω βαρεθεί να πληρώνω βενζίνη εντός πόλης που και καίει γύρω στα 10λ/100χλμ. Η μόνη επιλογή είναι φυσικό αέριο ή diesel και ας χάσω σε χώρους. Αν παω σε diesel θα είναι σίγουρα τεχνολογίας euro5b και πάνω αλλά σκέφτομαι πολύ το cng και στα μέρη που κινούμαι έχει (Θεσσαλία - Μακεδονία - Αττική). Μάλλον με κόβω για cng για την πολύ καλύτερη οικονομία που έχει όπως λένε οι κάτοχοι και θα σου πρότεινα να κάνεις το ίδιο Υ.Γ. Η τρίτη λύση είναι να πάρω ένα Hyundai ότι να ´ναι και να το κάνω υγραέριο και να το έχω σαν δεύτερο αλλά μάλλον απορρίπτεται αυτή η σκέψη λόγω πολλών εξόδων σε τέλη και ασφάλειες συνολικά Και γιατί δέ κρατάς το Octavia και να βάλεις υγραέριο . Πλέον έχουν αναβαθμιστεί όλα τα συστήματα και ο κινητήρας του το δέχεται το υγραέριο . Γιατί το Hyundai που λές θα θές τα μαζέματα του + 800-900€ για υγραέριο . 12 ώρες πριν, the_boss_93 είπε δεν υπάρχει κίνδυνος για τον κινητήρα με αυτό το σύστημα? Κίνδυνος δέν υπάρχει ούτε με σύστημα έμεσου ψεκασμού , εάν βάλεις αυτά που χρειάζεται και ρυθμιστεί όπως πρέπει . Απλώς με το σύστημα έμεσου ψεκασμού θα καίει ένα ποσοστό παραπάνω βενζίνη . Μάθε με το κωδικό μοτέρ σου τι βαλβίδες έχει , δηλαδή μηχανικές ή υδραυλικές ; Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2021 από meletis_m
agnostos13 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 1 ώρα πριν, Dantε είπε Καλα οταν λενε για καταργηση ΜΕΚ,προφανως εννοουν τη πωληση νεων μοντελων. Τοτε τα μεταχειρισμενα θα γινουν και συλλεκτικα 😁 Τα μικρα βενζινης πιανουν ευκολα 6-7λτ/100. Kia picanto 1200 που υπαρχει στην οικογενεια,το εχω οδηγησει εντος με μεση 6,5.Ισα ισα τα τουρμπατα θα καινε και λιγοτερο λογο ροπης χαμηλα,αλλα προφανως μετραει και το ποδι.Ο αδελφος μου το 6,5λτ/100 που γραφω,το κανει 7,5 με την οδηγηση του. Φιλος με yaris πρωτης γενιας κιολας,εχει εξωπραγματικα χαμηλη καταναλωση.6αρια εντος και σε ταξιδι ειχαμε μπει 5 ατομα και σκυλοφορτωμενο και ταξιδευαμε με 5λτ/100. Diesel ουτε εγω θα επαιρνα.Εκτος του οτι θα καταργηθουν ,λιγο νοθευμενο καυσιμο απο τα αριστα πρατηρια μας θα σου κοστισει πολυ. Υγραεριο βλεπω και εγω ως καλυτερη λυση. Το αυτό... 15 ώρες πριν, agnostos13 είπε Μιά συμβουλή... Μην ακούς ράδιο αρβύλα!
korakios Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 11 ώρες πριν, ntsikos είπε αλλά σκέφτομαι πολύ το cng και στα μέρη που κινούμαι έχει (Θεσσαλία - Μακεδονία - Αττική) αφού είσαι σε δίκτυο δε βρίσκω λόγο να μην πας σε cng ή μετατροπή και να σκάσεις γερά με ελαφριά συνθετική δεξαμενή για να μη χάσεις και χώρους
the_boss_93 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, ntsikos είπε Για σκέτη βενζίνη δεν το σκέφτομαι από εμπειρίες σε γνωστούς αλλά και στην δουλειά που έκανα πριν (υπάλληλος σε πρατήριο) δεν ήταν κανένας ευχαριστημένος από την κατανάλωση σε μικρού κυβισμού βενζινοκινητήρες εντός πόλης. Κάτω από 7 λίτρα πραγματικά δεν έπεφτε κανείς (σύμφωνα με τα λεγόμενα τους) και επειδή η τιμή της βενζίνης πλέον θα παίρνει τον ανήφορο μόνο, για εμένα δε συμφέρει. Πετρέλαιο εντός πόλης μόνο, όπως είμαστε τώρα με τα lockdown είναι αυτοκτονία, θέλει χιλιόμετρα για να κάνει αναγεννήσεις κτλ. Κλείνω προς cng και ας είναι και fiat panda πραγματικά, με έχει κουράσει το 30€ κάθε εβδομάδα Σε καταλαβαίνω απόλυτα σε αυτό που μου λες.. Φαντάσου όμως τι σοκ θα είναι να πας από το gt στο panda.. Αυτό σκεφτόμαι και εγώ και προβληματίζομαι 14 ώρες πριν, terry308 είπε Δεν αναφέρομαι στις καταναλώσεις του scala,απλά ότι το πιο vfm αυτή τη στιγμή είναι το Scala, βάσει εξοπλισμού & πορτ μπαγκάζ ,με το Scala φοράμε τον ίδιο κινητήρα, απλά τα καινούργια έχουν 6αρι σασμάν, ενώ το δικό μου 5αρι... οι καταναλώσεις τους είναι πάνω κάτω ίδιες, με νορμάλ οδήγηση πάντα. Επειδή λες ένα νέο βενζίνης δε θα καίει πχ 6-7 λτρ; σου έφερα ένα παράδειγμα προς σύγκριση με ανεβασμένη και την κατανάλωση σε cng για εντός πόλεως. @Facebook ,ανοιχτή ομάδα, CNG GROUP GREECE, επάνω δεξιά στην αρχική σελίδα της ομάδας έχει ένα μεγεθυντικό φακό, γράψε Scala και διάβασε απόψεις ή postαρε ότι σε απασχολεί / τις απορίες σου κτλ Ναι το σκάλα πήγα να το δω και εγώ στην αντιπροσωπεία. Πολύ ωραίο και με πλούσιο εξοπλισμό. Βέβαια ο πωλητής με αποθαρρυνε για την αγορά του λέγοντας μου ότι είναι μεγάλο ποσό που πρέπει να διαθέσω (20000 στη πλούσια έκδοση) για την ηλικία που είμαι χωρίς οικογένεια και υποχρεώσεις για τόσους χώρους,+ το πρόβλημα ανεφοδιασμού και με κατευθύνε πιο πολύ προς το βενζίνοκινητο λέγοντας μου ότι θα καίω κάπου στα μισά από ότι καίω τώρα. κάτι που σκέφτομαι και εγώ τώρα είναι ότι αν δώσω τέτοιο πόσο στη φάση που είμαι, δλδ 15000 ευρώ και πάνω, θα είναι πραγματικά πεταμένα λεφτά για τις αστικές μετακινήσεις που κάνω..γι αυτό ρωτάω και τους υπόλοιπους αν θα άξιζε να πάω στην αγορά κάποιου βενζίνοκινητου ίσως και ατμοσφαιρικου για να κάνω τη δουλειά μου πχ Σουίφτ Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2021 από the_boss_93
sofiathereal Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλησπερα και από εμένα. Ας πω και εγώ την γνωμη μου. Παρακολουθοντας τα τεκταινόμενα του χώρου μια πολύ καλή επιλογή γενικά πιστεύω είναι το hyundai i20, συγκεκριμένα για τον ntsikos θα του έλεγα να δει την έκδοση mild hybrid με 1000cc 120hp ώστε να μην του φανεί χάος η μετάβαση από τα 180αλογα που είναι τώρα. Σε βίντεο στο ΥTube φαίνεται να έχει αρκετό νεύρο στην έκδοση με τα 100 άλογα που οι περισσότεροι κάνουν reviews. Όσο αναφορά την κατανάλωση θα παρεθεσω κάποιες φωτογραφίες από το γκρουπ i20 του fb που σημειώνω ότι ειναι ενδεικτικές,και γενικά έχει κάνει να κάνει με το ποσό "ελαφροποδαρος" είναι κάποιος και σε βάθος ετών τη συντήρηση κάνει στο αμάξι του. Στα 16990€ με μηδενικα τέλη κυκλοφορίας, 5 χρόνια εγγύηση άνευ χιλιομέτρων, 5 χρόνια οδική βοήθεια είναι μια value for money επιλογή εν έτη 2021. Επεξ/σία 26 Μαρτίου 2021 από sofiathereal Add picture
c-max Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 21 ώρες πριν, terry308 είπε 2008 Δίπλωμα , άργησα βέβαια , αγορά μτχ fiat punto 16v βενζίνη με 60.000χλμ , μέχρι το 2018 είχα διανύσει 300.000χλμ , τα τελευταία 200.000 με μετατροπή σε υγραέριο 2010-2011 από τους πρώτους τότε 1800€ κόστος , επειδή έκανα καθημερινά 140χλμ πάνε - έλα για τη δουλειά ,το πούλησα με 360.000χλμ και επένδυσα σε καινούργιο ibiza 5/2018 40λτρ βενζίνης , γνωρίζοντας ότι τότε έχω μόνο 1 διαθέσιμο πρατήριο στην ολη ημερησια διαδρομή μου , 65χλμ μακριά από το σπίτι μου , έχω τύχει και 2 εβδομάδες με βλάβη στο πρατήριο , οπότε πήγαινα μόνο με βενζίνη , μετά άνοιξε και άλλο πρατήριο κοντά στη δουλειά μου , αλλά είχα φύγει σε άλλο νομό λόγω εργασίας , 400χλμ βορειότερα , οπότε μένω με το ίδιο αυτοκίνητο , ανεβαίνω με cng όσο με φτάνει και μετά κινούμαι με βενζίνη , κατεβαίνω με βενζίνη αυτά τα 400χλμ ...μέχρι σήμερα σχεδόν 3 χρόνια μετά, έχω διανύσει 89200χλμ χωρίς πρόβλημα , δεν μετανιώνω στιγμή για την αγορά μου , παρά μόνο για το γεγονός ότι την έκανα ΑΡΓΑ!! Φέτος ανοίγει πρατήριο στη πόλη μου και ελπίζω να επιστρέψω ξανά στα μέρη μου . Θεσ/νίκη - Αλεξ/πολη 300χλμ είναι περίπου , καίω +/-11,3 kg όσα περίπου παίρνει , aka ~10€ με ταχύτητες τα όρια της Εγνατίας οδού , καθαρά εντός πόλεως με τα ίδια χρήματα μου βγάζει ~230-240χλμ . 338 ανεφοδιασμοί εκ των οποίων 271 με cng Καλα τα λες, αλλα τα λες με την ασφαλεια των 40λιτρων βενζινης που σου επιτρεπουν να γυρισεις τα 400χλμ πισω. Πες ομως στον ανθρωπο οτι τωρα που εχουν 9 λιτρα ρεζερβουαρ τι θα κανει;
the_boss_93 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 11 ώρες πριν, papoys1 είπε Ναι για αυτό είπα για ρίσκο αλλά θα πας σε επιλογή καλού συστήματος με αρκετό ψεκασμό βενζίνης. Το ίδιο έκανε και ο γιος μου σε πεζό rally 150 ίππων μοντέλο του 2009 προκειμένου να το δώσει τζάμπα και μετά από δύο χρόνια δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Είπαμε σωστός εγκαταστάτης και καλό σύστημα. Επίσης να σου πω λόγω εμπειρίας επειδή κινούμαι για 8 χρόνια και 191.000 χιλιόμετρα με υγραέριο η μόνη ζημιά που μπορεί να προκαλέσει το υγραέριο είναι στις βαλβίδες. Εμένα αν μου καούν θα δώσω 1000 ευρώ θα τις επισκευάσω και θα συνεχίσω να κινούμαι με υγραέριο. Ξέρεις τι είναι να πηγαίνω στο εξοχικό 320 χιλιόμετρα πήγαινε έλα με με 16-17 ευρώ καύσιμο με αυτοκίνητο 1600 κυβικών;;; Ο κινητήρας δεν έχει πρόβλημα ίσα-ίσα που το υγραέριο είναι πιο καλό καύσιμο για αυτόν. Το δικό μου 319.000 χιλιόμετρα και δεν καίει καθόλου λαδι και μάλιστα αλλαγές του κάνω μόνος μου βάζοντας λάδι από το lidl.😁 πράγματι είναι τεράστια οικονομία η κίνηση με αέριο αλλά δε νομίζω ότι θα μπώ στη διαδικασία μετατροπής σε κινητήρα τούρμπο 13 ετών για αποφυγή οποιαδήποτε πιθανής ζημιάς + ότι θα χρειάζονται και διαφορετικά έξοδα για τη συντήρηση του κιτ. 8 ώρες πριν, Μάκαρος είπε Όταν το 95% των αυτοκινήτων που υπάρχουν στον πλανήτη είναι με κινητήρα εσωτερικής καύσης, Οχι το 2030, ούτε το 2130 δεν θα υπάρξει κατάργηση τους. Ποσό μάλλον και με την οικονομική κατάσταση που υπάρχει παγκόσμια, δύσκολα θα σκεφτεί ο άλλος να αλλάξει αυτοκίνητο. σίγουρα μια τέτοια αλλαγή δε μπορεί να έρθει από τη μία μέρα στην άλλη, ειδικά στη χώρα μας που είμαστε της καθυστέρησης σε όλα 7 ώρες πριν, Dantε είπε Καλα οταν λενε για καταργηση ΜΕΚ,προφανως εννοουν τη πωληση νεων μοντελων. Τοτε τα μεταχειρισμενα θα γινουν και συλλεκτικα 😁 Τα μικρα βενζινης πιανουν ευκολα 6-7λτ/100. Kia picanto 1200 που υπαρχει στην οικογενεια,το εχω οδηγησει εντος με μεση 6,5.Ισα ισα τα τουρμπατα θα καινε και λιγοτερο λογο ροπης χαμηλα,αλλα προφανως μετραει και το ποδι.Ο αδελφος μου το 6,5λτ/100 που γραφω,το κανει 7,5 με την οδηγηση του. Φιλος με yaris πρωτης γενιας κιολας,εχει εξωπραγματικα χαμηλη καταναλωση.6αρια εντος και σε ταξιδι ειχαμε μπει 5 ατομα και σκυλοφορτωμενο και ταξιδευαμε με 5λτ/100. Diesel ουτε εγω θα επαιρνα.Εκτος του οτι θα καταργηθουν ,λιγο νοθευμενο καυσιμο απο τα αριστα πρατηρια μας θα σου κοστισει πολυ. Υγραεριο βλεπω και εγω ως καλυτερη λυση. ποιό κια πικάντο υπάρχει στην οικογένεια; το νέο μοντέλο που κυκλοφορεί; γενικά στη χώρα μας υπάρχει μεγάλη νοθεία σε όλα τα καύσιμα (βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο) νομίζω το πιο καθαρό καύσιμο είναι το φυσικό αέριο γιατί παρέχεται απευθείας από τους αγωγούς.
PLACEBO_89 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 23 ώρες πριν, the_boss_93 είπε Καλησπέρα σας!! είμαι 28 χρονών και είμαι κάτοχος ενός Opel astra h gtc turbo 180 άλογα μοντέλο του 2007, το οποίο απέκτησα ως μεταχειρισμένο το 2014.Το αμάξι είναι σε άριστη κατάσταση!!το αμάξι κινείται αποκλειστικά εντός πόλης και με ένα ταξίδι το πολύ το χρόνο. κάνω κάπου στα 8500 χιλιόμετρα το χρόνο. το πρόβλημα μου πλέον έχει να κάνει με τη κατανάλωση όπου το αυτοκίνητο στις διαδρομές που κάνω στην Αθήνα, καίει κάπου στα 12λιτρα στα 100 χλμ. σκέφτομαι διαφορετικά τελείως ως προς τη ΄χρήση του αυτοκινήτου από όταν το το πήρα στο 20 μου. γι αυτό το λόγο και μόνο σκέφτομαι σοβαρά την αλλαγή του αυτοκινήτου, για να περιορίσω τα έξοδα από καύσιμα, τέλη κυκλοφορίας και πιθανές βλάβες λόγω παλαιότητας. και εδώ ζητάω τη συμβουλή σας. θεωρείτε σωστό το σκεπτικό του να αλλάξω το αυτοκίνητο? σκέφτηκα ότι τα χρήματα που θα δώσω έτσι και αλλιώς κρατώντας το υπάρχον αυτοκίνητο στα έξοδα που προανέφερα, μπορώ να τα διαθέσω για την αγορά νέου αυτοκινήτου. μεταχειρισμένο δε θα ήθελα ξανά. θα ήθελα καινούργιο(δεν εχω παρκινγκ). τα χρήματα που θα διέθετα για καινούργιο αυτοκίνητο θα ήταν τα 7000 εύρω που σκοπεύω να πουλήσω το υπάρχον και όλα τα υπόλοιπα σε δόσεις. δε θα ήθελα να πάω σε ακριβές επιλογές 17000 + ευρώ καθώς θεωρώ ότι είναι υπερβολικά χρήματα για τη χρήση που θα του κάνω, καθώς και ότι με το αύριο στην αυτοκίνηση να είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ίσως και να είναι ρίσκο να ξοδέψω τόσα χρήματα με όλα αυτά που ακούγονται(κατάργηση κινητήρων εσωτερικής καύσης).οπότε θα ήθελα να πάρω το πιο value for money αυτοκίνητο στη χαμηλότερη δυνατή τιμή. έχω κοιτάξει ήδη αυτοκίνητα με cng καύσιμο αλλά εδώ υπάρχουν θεματάκια (λίγα πρατήρια μέχρι στιγμής στο οδικό δίκτυο, ανακοινώσεις για την μη εξέλιξη αυτών των κινητήρων και λίγα διαθέσιμα μοντέλα κυρίως VAG GROUP) αλλά και αυτοκίνητα με εργοστασιακό lpg (renault clio) αλλά θεωρώ ότι είναι υπερβολικά χρήματα καθώς βγαίνει 16000+. θα χαρώ πολύ να ακούσω τις γνώμες σας στο θέμα μου και να συζητήσουμε περί του θέματος μήπως και βρώ κάποια άκρη γιατί δεν μπορώ να καταλήξω κάπου. Αν πραγματικα θες να δωσεις βαση στο οικονομικο κομματι πουλα το δικο σου και χωρις να βαλεις απο την τσεπη σου βρες ενα i20 1.2 2012-14. Καταναλωση,επιδοσεις,αξιοπιστια,μεταπωληση! Αυτο που θες για μεσα στην πολη ..τραβαει καλα απο τα χαμηλα με καλες σχεσεις μεταδοσης! Για μεσα στην πολη σου δινει την αισθηση οτι εχει πιο κοντες σχεσεις για την δυναμη του κινητηρα!!! Απο καταναλωση εντος θα εισαι καπου στα 7-7.5λ Μπορει να δεις και μικροτερη γιατι εχει να κανει με ποσοτητα-ποιοτητα καυσιμου και τροπο οδηγησης..! Καδενατο με ευκολη εργασια στα service.. Δηλαδη μπουζι και φιλτρο αερα τ αλλαζεις και μονο σου! Επισης για την συντηρηση του αυτοκινητου δεν αρκει να ειναι απο μονο του πιο οικονομικο.. αλλα παιζει ρολο και που το πας για service και ακομα καλυτερα αν αγοραζεις εσυ τ ανταλλακτικα! Πχ στο i20 μπορεις να αλλαξεις Λαδια,φ.λαδιου,φ.αερος,μπουζι στα 65ευρω μαζι με την εργασια!!! Και να μην στερείται σε ποιοτητα ανταλλακτικων και εργασιας!!!
the_boss_93 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 7 ώρες πριν, Dinos1973 είπε Απολυτα δικιο, και μην ξεχναμε οτι η πλειοψηφια των οχηματων ειναι στις αναπτυσσομενες χωρες της Ασιας, Αμερικης και Λατινικης Αμερικης και οχι στον δυτικο κοσμο!!!! Λαθος για τα diesel. Αυτοι οι κινητηρες θα επιβιωσουν διοτι μονο diesel κινητηρας μπορει να διαχειριστει τα βιοκαυσιμα που ερχονται! η λύση diesel δε νομίζω ότι είναι κατάλληλη για μένα, είτε καταργηθούν κάποια στιγμή, είτε όχι, λόγω του ότι δε κάνω τα απαιτούμενα χλμτρα για τη καλή ανανέωση του φίλτρου και θα το λειτουργώ σχεδόν αποκλειστικά εντός πόλης. 1 ώρα πριν, sofiathereal είπε Καλησπερα και από εμένα. Ας πω και εγώ την γνωμη μου. Παρακολουθοντας τα τεκταινόμενα του χώρου μια πολύ καλή επιλογή γενικά πιστεύω είναι το hyundai i20, συγκεκριμένα για τον ntsikos θα του έλεγα να δει την έκδοση mild hybrid με 1000cc 120hp ώστε να μην του φανεί χάος η μετάβαση από τα 180αλογα που είναι τώρα. Σε βίντεο στο ΥTube φαίνεται να έχει αρκετό νεύρο στην έκδοση με τα 100 άλογα που οι περισσότεροι κάνουν reviews. Όσο αναφορά την κατανάλωση θα παρεθεσω κάποιες φωτογραφίες από το γκρουπ i20 του fb που σημειώνω ότι ειναι ενδεικτικές,και γενικά έχει κάνει να κάνει με το ποσό "ελαφροποδαρος" είναι κάποιος και σε βάθος ετών τη συντήρηση κάνει στο αμάξι του. Στα 16990€ με μηδενικα τέλη κυκλοφορίας, 5 χρόνια εγγύηση άνευ χιλιομέτρων, 5 χρόνια οδική βοήθεια είναι μια value for money επιλογή εν έτη 2021. φίλε μου είσαι κάτοχος και εσύ αυτού του αυτοκινήτου; για να μου έδινες περισσότερες πληροφορίες. 52 λεπτά πριν, c-max είπε Καλα τα λες, αλλα τα λες με την ασφαλεια των 40λιτρων βενζινης που σου επιτρεπουν να γυρισεις τα 400χλμ πισω. Πες ομως στον ανθρωπο οτι τωρα που εχουν 9 λιτρα ρεζερβουαρ τι θα κανει; ακριβώς αυτό. γενικά όταν δεν υπάρχουν πολλά, προς το παρόν τουλάχιστον, πρατήρια ανεφοδιασμού, τότε πιστεύω ότι είναι σημαντικός ανασταλτικός παράγοντας για τέτοια αγορά. 5 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε Αν πραγματικα θες να δωσεις βαση στο οικονομικο κομματι πουλα το δικο σου και χωρις να βαλεις απο την τσεπη σου βρες ενα i20 1.2 2012-14. Καταναλωση,επιδοσεις,αξιοπιστια,μεταπωληση! Αυτο που θες για μεσα στην πολη ..τραβαει καλα απο τα χαμηλα με καλες σχεσεις μεταδοσης! Για μεσα στην πολη σου δινει την αισθηση οτι εχει πιο κοντες σχεσεις για την δυναμη του κινητηρα!!! Απο καταναλωση εντος θα εισαι καπου στα 7-7.5λ Μπορει να δεις και μικροτερη γιατι εχει να κανει με ποσοτητα-ποιοτητα καυσιμου και τροπο οδηγησης..! Καδενατο με ευκολη εργασια στα service.. Δηλαδη μπουζι και φιλτρο αερα τ αλλαζεις και μονο σου! Επισης για την συντηρηση του αυτοκινητου δεν αρκει να ειναι απο μονο του πιο οικονομικο.. αλλα παιζει ρολο και που το πας για service και ακομα καλυτερα αν αγοραζεις εσυ τ ανταλλακτικα! Πχ στο i20 μπορεις να αλλαξεις Λαδια,φ.λαδιου,φ.αερος,μπουζι στα 65ευρω μαζι με την εργασια!!! Και να μην στερείται σε ποιοτητα ανταλλακτικων και εργασιας!!! συμφωνώ ότι παίζουν και άλλοι παράγοντες στο θέμα οικονομία ενός αυτοκινήτου. σχετικά με αυτό που λες να αγοράζω εγώ τα ανταλλακτικά, υπάρχει τέτοια δυνατότητα; γιατί το συνεργείο που πάω και άλλα που πάνε φίλοι μου, ξέρω ότι φέρνουν τα ίδια τα συνεργεία τα ανταλλακτικά, ξεκάθαρα για να βγάζουν προμήθεια και απο εκεί. όλοι να βγάλουν θέλουν και το εκμεταλεύονται εις βάρος μας.
Dantε Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 23 λεπτά πριν, the_boss_93 είπε ποιό κια πικάντο υπάρχει στην οικογένεια; το νέο μοντέλο που κυκλοφορεί; γενικά στη χώρα μας υπάρχει μεγάλη νοθεία σε όλα τα καύσιμα (βενζίνη, πετρέλαιο, υγραέριο) νομίζω το πιο καθαρό καύσιμο είναι το φυσικό αέριο γιατί παρέχεται απευθείας από τους αγωγούς. Του 2017.Δε ξερω αν εχουν βγαλει αλλο τωρα. Το θεμα ειναι πως το diesel μπορει να σου δημιουργησει το πιο σοβαρο θεμα αν ειναι νοθευμενο.
terry308 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 26 Μαρτίου 2021 59 λεπτά πριν, c-max είπε Καλα τα λες, αλλα τα λες με την ασφαλεια των 40λιτρων βενζινης που σου επιτρεπουν να γυρισεις τα 400χλμ πισω. Πες ομως στον ανθρωπο οτι τωρα που εχουν 9 λιτρα ρεζερβουαρ τι θα κανει; Έχεις δίκιο, επειδή το 95% των μετακινήσεων του θα είναι στην Αθήνα με 9 πρατήρια φ. α., για το 1 ταξίδι το χρόνο ας πάρει βενζίνη... έτσι κι αλλιώς αυτός πληρώνει.... που να βρει ανοιχτό βενζινάδικο όταν χρειαστεί μετά από 350 χλμ με φ. α. με νορμάλ οδήγηση;;.. Ειμαι τυχερός που πήρα τότε με 40λτρ βενζίνης, αν ήμουν άτυχος και έπαιρνα αργότερα με τα 9λτρ, που δεν θα ήταν αποτρεπτικός παράγοντας κάνοντας 30&35.000χλμ/έτος, απλά θα έκανα 2; στάσεις 5 λεπτών για βενζίνη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα