the_boss_93 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Καλησπέρα σας!! είμαι 28 χρονών και είμαι κάτοχος ενός Opel astra h gtc turbo 180 άλογα μοντέλο του 2007, το οποίο απέκτησα ως μεταχειρισμένο το 2014.Το αμάξι είναι σε άριστη κατάσταση!!το αμάξι κινείται αποκλειστικά εντός πόλης και με ένα ταξίδι το πολύ το χρόνο. κάνω κάπου στα 8500 χιλιόμετρα το χρόνο. το πρόβλημα μου πλέον έχει να κάνει με τη κατανάλωση όπου το αυτοκίνητο στις διαδρομές που κάνω στην Αθήνα, καίει κάπου στα 12λιτρα στα 100 χλμ. σκέφτομαι διαφορετικά τελείως ως προς τη ΄χρήση του αυτοκινήτου από όταν το το πήρα στο 20 μου. γι αυτό το λόγο και μόνο σκέφτομαι σοβαρά την αλλαγή του αυτοκινήτου, για να περιορίσω τα έξοδα από καύσιμα, τέλη κυκλοφορίας και πιθανές βλάβες λόγω παλαιότητας. και εδώ ζητάω τη συμβουλή σας. θεωρείτε σωστό το σκεπτικό του να αλλάξω το αυτοκίνητο? σκέφτηκα ότι τα χρήματα που θα δώσω έτσι και αλλιώς κρατώντας το υπάρχον αυτοκίνητο στα έξοδα που προανέφερα, μπορώ να τα διαθέσω για την αγορά νέου αυτοκινήτου. μεταχειρισμένο δε θα ήθελα ξανά. θα ήθελα καινούργιο(δεν εχω παρκινγκ). τα χρήματα που θα διέθετα για καινούργιο αυτοκίνητο θα ήταν τα 7000 εύρω που σκοπεύω να πουλήσω το υπάρχον και όλα τα υπόλοιπα σε δόσεις. δε θα ήθελα να πάω σε ακριβές επιλογές 17000 + ευρώ καθώς θεωρώ ότι είναι υπερβολικά χρήματα για τη χρήση που θα του κάνω, καθώς και ότι με το αύριο στην αυτοκίνηση να είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ίσως και να είναι ρίσκο να ξοδέψω τόσα χρήματα με όλα αυτά που ακούγονται(κατάργηση κινητήρων εσωτερικής καύσης).οπότε θα ήθελα να πάρω το πιο value for money αυτοκίνητο στη χαμηλότερη δυνατή τιμή. έχω κοιτάξει ήδη αυτοκίνητα με cng καύσιμο αλλά εδώ υπάρχουν θεματάκια (λίγα πρατήρια μέχρι στιγμής στο οδικό δίκτυο, ανακοινώσεις για την μη εξέλιξη αυτών των κινητήρων και λίγα διαθέσιμα μοντέλα κυρίως VAG GROUP) αλλά και αυτοκίνητα με εργοστασιακό lpg (renault clio) αλλά θεωρώ ότι είναι υπερβολικά χρήματα καθώς βγαίνει 16000+. θα χαρώ πολύ να ακούσω τις γνώμες σας στο θέμα μου και να συζητήσουμε περί του θέματος μήπως και βρώ κάποια άκρη γιατί δεν μπορώ να καταλήξω κάπου. 1
terry308 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Είσαι Αθήνα, υπάρχει περίπτωση λόγω δουλειάς να φύγεις σε άλλη πόλη; Κινεισαι κυρίως Αθήνα, οπότε έχεις πολλές επιλογές σε πρατήρια... 1 ταξίδι οοοοταν πας θα πρέπει να κάνεις καλό σχεδιασμό, κυρίως λόγω των 9λτρ τεποζιτου βενζίνης αν πας σε ολοκαίνουριο , αλλά μπορείς να βρεις μεταχειρισμένο μοντέλο πριν του 2019 με 40λτρ... πx leon - golf, θα πέσεις βέβαια από τα 180ps στα 110ps... στα 12-13.000€ Το όχημα σου ετοιμάζεται να πάει στη 15ετια ζωής του... + ότι σα κάτοχος cng σου λέω να κάνεις την αλλαγή,πονάω διαβάζοντας τα "12 λτρ/100 χλμ", θα πας στα 5kg/100χλμ, τα cng οχήματά δε χάνουν τόσο πολύ και τόσο εύκολα την μεταπωλητικη αξία τους, έχουν βέβαια μικρότερο αγοραστικό κοινό. Όσο για τα ετήσια χιλιόμετρα σου, αν μεταβείς σε cng θα κάνεις περισσότερα γιατί δεν θα υπολογίζεις το κόστος. Μέχρι το 2030 που λένε... έχουμε ακόμα πολλά χρόνια. Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2021 από terry308
the_boss_93 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Είμαι Αθήνα ναι και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα παραμείνω εδώ. Για τα cng όπως προανέφερα μου φαίνεται ανασταλτικός παράγοντας αρχικά τα λίγα πρατήρια, δεύτερον τα λιγότερα λίτρα πορτ. μπαγκάζ και τρίτον ότι όλα είναι γκρουπ VAG(δεν είχα ποτέ την εμπειρία αλλά δεν ακούω γενικά καλά λόγια περί αξιοπιστίας κλπα).εσυ είσαι κάτοχος κάποιου αυτοκινήτου cng? αν ναι, να μου δώσεις λεπτομέρειες σχετικά με κατανάλωση πραγματική ,πιθανά προβλήματα και πως αντιμετωπίζεις αυτά που εντοπίζω εγώ σαν προβλήματα,
terry308 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 5 λεπτά πριν, the_boss_93 είπε Είμαι Αθήνα ναι και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, θα παραμείνω εδώ. Για τα cng όπως προανέφερα μου φαίνεται ανασταλτικός παράγοντας αρχικά τα λίγα πρατήρια, δεύτερον τα λιγότερα λίτρα πορτ. μπαγκάζ και τρίτον ότι όλα είναι γκρουπ VAG(δεν είχα ποτέ την εμπειρία αλλά δεν ακούω γενικά καλά λόγια περί αξιοπιστίας κλπα).εσυ είσαι κάτοχος κάποιου αυτοκινήτου cng? αν ναι, να μου δώσεις λεπτομέρειες σχετικά με κατανάλωση πραγματική ,πιθανά προβλήματα και πως αντιμετωπίζεις αυτά που εντοπίζω εγώ σαν προβλήματα, 2008 Δίπλωμα , άργησα βέβαια , αγορά μτχ fiat punto 16v βενζίνη με 60.000χλμ , μέχρι το 2018 είχα διανύσει 300.000χλμ , τα τελευταία 200.000 με μετατροπή σε υγραέριο 2010-2011 από τους πρώτους τότε 1800€ κόστος , επειδή έκανα καθημερινά 140χλμ πάνε - έλα για τη δουλειά ,το πούλησα με 360.000χλμ και επένδυσα σε καινούργιο ibiza 5/2018 40λτρ βενζίνης , γνωρίζοντας ότι τότε έχω μόνο 1 διαθέσιμο πρατήριο στην ολη ημερησια διαδρομή μου , 65χλμ μακριά από το σπίτι μου , έχω τύχει και 2 εβδομάδες με βλάβη στο πρατήριο , οπότε πήγαινα μόνο με βενζίνη , μετά άνοιξε και άλλο πρατήριο κοντά στη δουλειά μου , αλλά είχα φύγει σε άλλο νομό λόγω εργασίας , 400χλμ βορειότερα , οπότε μένω με το ίδιο αυτοκίνητο , ανεβαίνω με cng όσο με φτάνει και μετά κινούμαι με βενζίνη , κατεβαίνω με βενζίνη αυτά τα 400χλμ ...μέχρι σήμερα σχεδόν 3 χρόνια μετά, έχω διανύσει 89200χλμ χωρίς πρόβλημα , δεν μετανιώνω στιγμή για την αγορά μου , παρά μόνο για το γεγονός ότι την έκανα ΑΡΓΑ!! Φέτος ανοίγει πρατήριο στη πόλη μου και ελπίζω να επιστρέψω ξανά στα μέρη μου . Θεσ/νίκη - Αλεξ/πολη 300χλμ είναι περίπου , καίω +/-11,3 kg όσα περίπου παίρνει , aka ~10€ με ταχύτητες τα όρια της Εγνατίας οδού , καθαρά εντός πόλεως με τα ίδια χρήματα μου βγάζει ~230-240χλμ . 338 ανεφοδιασμοί εκ των οποίων 271 με cng
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 1ον σχετικά με το αέριο, μην ασχοληθείς καν, πέρασε η μόδα, και είναι και ο λόγος που δεν υπάρχουν πρατήρια. 2ον αγοραστική άξια του οχήματος σου είναι πλέον πολύ χαμηλή, περίπου 5000€, όποτε κοίταξε να το σουταρης άμεσα γιατί θα πέσει και άλλο. 3ον αυτά που λέγονται για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ισχύουν εν μέρη, και η ηλεκτροκίνηση είναι ακόμα μια 10ετια μακρυά για να είναι σοβαρή επιλογή λόγο κόστους και περιορισμένης αυτονομίας. 4ον το καινούργιο παρέχει ασφάλεια αλλά δεν αξίζει να το έχεις στο δρόμο, και να φοβάσαι στην ζούγκλα τις Αθήνας, θα πρότεινα μεταχειρισμένο diesel 5ετιας. Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2021 από Επισκέπτης
phanispal Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Με σημερινές τιμές βενζίνης, και τους αριθμούς που ανέφερες, δίνεις ~1.600€/χρόνο για βενζίνη. Υπολόγισε τώρα ότι πας σε κάποιο που καίει π.χ. 7/100. Θα γλιτώνεις ~650€/χρόνο σε καύσιμο, συν το όποιο όφελος από τέλη κυκλοφορίας. Αν δώσεις το Astra 7.000€ και άλλες 10.000€ απ' τη τσέπη σου, θα χρειαστείς γύρω στα 10 χρόνια για να κάνεις απόσβεση απ' το όφελος που θα έχεις απ' τα καύσιμα. Δε μπορεί κανείς όμως να σου πει αυστηρά τι συμφέρει και τι όχι, γιατί μπαίνουν στην εξίσωση πολλές υποκειμενικές μεταβλητές (όπως το αν θα γουστάρεις πιο πολύ το νέο αυτοκίνητο, αν θα σε βολεύει περισσότερο για διάφορους λόγους) και άλλες πιο αντικειμενικές αλλά και που είναι και θέμα τύχης (π.χ. βλάβες). Δε συμφωνώ με τη λογική του terry308 ότι αν πας σε CNG ή κάτι πολύ οικονομικό τέλος πάντων θα κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα, γιατί κάτι τέτοιο μπορεί να σε φέρει μία η άλλη με τα τωρινά σου δεδομένα, και να μην κερδίζεις και τίποτα στο τέλος. Και πάλι όμως, εσύ είσαι αυτός που θα τα βάλεις κάτω και θα πεις αν έχει νόημα να κάνεις π.χ. 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο «επειδή έχεις CNG», με αποτέλεσμα να μην αλλάξει κάτι στην τσέπη σου στο τέλος. 1
the_boss_93 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 9 λεπτά πριν, arispz είπε 1ον σχετικά με το αέριο, μην ασχοληθείς καν, πέρασε η μόδα, και είναι και ο λόγος που δεν υπάρχουν πρατήρια. 2ον αγοραστική άξια του οχήματος σου είναι πλέον πολύ χαμηλή, περίπου 5000€, όποτε κοίταξε να το σουταρης άμεσα γιατί θα πέσει και άλλο. 3ον αυτά που λέγονται για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης ισχύουν εν μέρη, και η ηλεκτροκίνηση είναι ακόμα μια 10ετια μακρυά για να είναι σοβαρή επιλογή λόγο κόστους και περιορισμένης αυτονομίας. 4ον το καινούργιο παρέχει ασφάλεια αλλά δεν αξίζει να το έχεις στο δρόμο, και να φοβάσαι στην ζούγκλα τις Αθήνας, θα πρότεινα μεταχειρισμένο diesel 5ετιας. 1ον μιλάς για υγραέριο η φυσικό αέριο; 2ον αυτό σκέφτομαι και εγώ 3ον αυτό όντως είναι θέμα 4ον το γνωρίζω αυτό αλλά με τη λογική αυτή θα παίρνω πάντα μεταχειρισμένο με ότι αυτό συνεπάγεται. τα diesel τα αποκλείω λόγω αυτών που ακούγονται για κατάργηση τους σύντομα 24 λεπτά πριν, phanispal είπε Με σημερινές τιμές βενζίνης, και τους αριθμούς που ανέφερες, δίνεις ~1.600€/χρόνο για βενζίνη. Υπολόγισε τώρα ότι πας σε κάποιο που καίει π.χ. 7/100. Θα γλιτώνεις ~650€/χρόνο σε καύσιμο, συν το όποιο όφελος από τέλη κυκλοφορίας. Αν δώσεις το Astra 7.000€ και άλλες 10.000€ απ' τη τσέπη σου, θα χρειαστείς γύρω στα 10 χρόνια για να κάνεις απόσβεση απ' το όφελος που θα έχεις απ' τα καύσιμα. Δε μπορεί κανείς όμως να σου πει αυστηρά τι συμφέρει και τι όχι, γιατί μπαίνουν στην εξίσωση πολλές υποκειμενικές μεταβλητές (όπως το αν θα γουστάρεις πιο πολύ το νέο αυτοκίνητο, αν θα σε βολεύει περισσότερο για διάφορους λόγους) και άλλες πιο αντικειμενικές αλλά και που είναι και θέμα τύχης (π.χ. βλάβες). Δε συμφωνώ με τη λογική του terry308 ότι αν πας σε CNG ή κάτι πολύ οικονομικό τέλος πάντων θα κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα, γιατί κάτι τέτοιο μπορεί να σε φέρει μία η άλλη με τα τωρινά σου δεδομένα, και να μην κερδίζεις και τίποτα στο τέλος. Και πάλι όμως, εσύ είσαι αυτός που θα τα βάλεις κάτω και θα πεις αν έχει νόημα να κάνεις π.χ. 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο «επειδή έχεις CNG», με αποτέλεσμα να μην αλλάξει κάτι στην τσέπη σου στο τέλος. ναι κάπου εκεί ξοδεύω για βενζίνη. περισσότερα χλμτρα δε πρόκειται να κάνω, τουλάχιστον μέχρι να αλλάξουν οι ανάγκες μου. μεταχειρισμένο δε θα έπαιρνα για να μη δώσω εκεί ότι θα πήγαινα να γλιτώσω από το άστρα μου. τα χρήματα που θα γλίτωνα από το άστρα θα ήταν η όποια διαφορά προκύψει από το καύσιμο του νέου αυτοκινήτου + τη διαφορά στα τέλη + ότι ζημιά θα βγάλει λόγω παλαιότητας εσύ θεωρείς ότι όποιο καινούργιο βενζινοκίνητο να πάρω, θα καίει εντός πόλης 7/100; είτε είναι ατμοσφαιρικό ήπια υβριδικό (πχ σουιφτ) είτε 1000αρι τούρμπο (φιέστα)?? έχεις κάποιο παράδειγμα όσον αφορά κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες από όχημα που να ξέρεις;;
agnostos13 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, the_boss_93 είπε τα diesel τα αποκλείω λόγω αυτών που ακούγονται για κατάργηση τους σύντομα Μιά συμβουλή... Μην ακούς ράδιο αρβύλα! Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2021 από agnostos13 1 1
the_boss_93 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 15 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Μιά συμβουλή... Μην ακούς ράδιο αρβύλα! και ράδιο αρβύλα να είναι, πιστεύω ότι δε χρειάζεται να πάω σε τέτοιο καύσιμο λόγω χλμ που κάνω 1
papoys1 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Θα σου έλεγα κράτα αυτό και βάλε υγραέριο αλλά αυτοί οι κινητήρες της opei βγάζουν πολλά προβλήματα στο υγραέριο οπότε είναι ρίσκο. Στο ίδιο σημείο με σένα ήμουν πριν 8 χρόνια όταν έβαλα στο opel vectra σε αγγελία να πάω σε κάτι μικρό.Το έφτασα 3.900 τότε που ήταν 7-8 ετών και δεν με είχαν πάρει ούτε τηλέφωνο. Το ίδιο θα πάθεις και συ γιατί αυτοκίνητο σαν το δικό σου δύσκολα πουλιέται και θα το δώσεις τζάμπα. Αξίζει όμως να το δώσεις τζάμπα και να πας σε ένα κουβαδάκι 1000 κυβικών από τους 180 ίππους που είσαι;;; Εμένα ο κινητήρας ήταν φιλικός στο υγραέριο και σώθηκα αφού μένω και σε περιοχή με τις φθηνότερες τιμές στο lpg. Εγώ αν το είχα και προκειμένου να το δώσω τζάμπα πηγαίνοντας σε έναν κουβά θα έπαιρνα το ρίσκο αφού έκανα πρώτα καλή έρευνα να βρω αξιόπιστο εγκαταστάτη υγραερίου. Η Αθήνα είναι γεμάτη με πρατήρια και αν είσαι Β/Α που είμαι εγώ έχει και τις καλύτερες τιμές. 1
terry308 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, arispz είπε 1ον σχετικά με το αέριο, μην ασχοληθείς καν, πέρασε η μόδα, και είναι και ο λόγος που δεν υπάρχουν πρατήρια. Δεν είναι μόδα και δεν πέρασε , το φ.α. υπάρχει 13+ χρόνια , από το 2008 το ήξερα , μου είχαν προτείνει Fiat Punto καινούργιο αλλά δεν προχώρησα επειδή θα έπαιρνα το 1ο μου αυτοκίνητο και έμενα καρακέντρο Θεσ/νίκης , επίσης πρατήρια ανοίγουν και είναι υποχρεωμένοι μέχρι το 2022 να υπάρχει ένα πρατήριο ανα 150χλμ * ,το κόστος είναι το μεγαλύτερο αποτρεπτικό και οι καθυστερήσεις των αρχών για τις άδειες +1 ότι το φ.α. δεν μπορεί να νοθεύτει .......... , αλλά μπαίνουν νέοι παίκτες στο παιχνίδι και μεγάλοι όμιλοι (Shell-Avin-Ελιν κτλ) Επειδή για εμένα το αμάξι είναι κυρίως εργαλείο κάνοντας πολλά χλμ/έτος και επειδή δε γουστάρω να πληρώνω χρηματιστήριο τιμών καυσίμων , δεν ξαναγυρνάω σε υγρά καύσιμα . Ειδικά όταν θέλω να πάω μια βόλτα ή ένα ταξιδάκι, να κάθομαι και να υπολογίζω πόσα λίτρα βενζίνης θα κάψω, πόσο έχει το λίτρο κτλ.... μπαίνω μέσα και φεύγω, γι αυτό και έγραψα ότι βάσει κόστους πιθανών να αυξηθούν τα χλμ του θεματοθετη. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του , έτσι έκανα κι εγώ . * Η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει εκδώσει οδηγία, η οποία έχει υιοθετηθεί από την Ελληνική νομοθεσία με το Ν.4439/2016, βάσει της οποίας όλα τα κράτη μέλη έχουν την υποχρέωση να κατασκευάσουν στους αυτοκινητόδρομους ταχείας κυκλοφορίας πρατήρια φυσικού αερίου ανά 150 χιλιόμετρα. Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2021 από terry308 1
meletis_m Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 38 λεπτά πριν, papoys1 είπε Θα σου έλεγα κράτα αυτό και βάλε υγραέριο αλλά αυτοί οι κινητήρες της opei βγάζουν πολλά προβλήματα στο υγραέριο οπότε είναι ρίσκο. Στο ίδιο σημείο με σένα ήμουν πριν 8 χρόνια όταν έβαλα στο opel vectra σε αγγελία να πάω σε κάτι μικρό.Το έφτασα 3.900 τότε που ήταν 7-8 ετών και δεν με είχαν πάρει ούτε τηλέφωνο. Το ίδιο θα πάθεις και συ γιατί αυτοκίνητο σαν το δικό σου δύσκολα πουλιέται και θα το δώσεις τζάμπα. Αξίζει όμως να το δώσεις τζάμπα και να πας σε ένα κουβαδάκι 1000 κυβικών από τους 180 ίππους που είσαι;;; Εμένα ο κινητήρας ήταν φιλικός στο υγραέριο και σώθηκα αφού μένω και σε περιοχή με τις φθηνότερες τιμές στο lpg. Εγώ αν το είχα και προκειμένου να το δώσω τζάμπα πηγαίνοντας σε έναν κουβά θα έπαιρνα το ρίσκο αφού έκανα πρώτα καλή έρευνα να βρω αξιόπιστο εγκαταστάτη υγραερίου. Η Αθήνα είναι γεμάτη με πρατήρια και αν είσαι Β/Α που είμαι εγώ έχει και τις καλύτερες τιμές. Και εγώ θα του το πρότεινα . Αλλά επειδή είναι Turbo καλύτερα να δεί σύστημα υγρού ψεκασμού . 1
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε Μιά συμβουλή... Μην ακούς ράδιο αρβύλα! Έτσι ακριβώς, το diesel υπήρχε, υπάρχει και θα υπάρχει.
korakios Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 @the_boss_93 Βασικά κράτα το παλιό , παραδίδεις πινακίδες και ξαναβγάζεις όποτε θες για κάποιο ταξίδι Για μέσα στην Αθήνα πάρε ένα Panda με φυσικό αέριο , τζάμπα πράμα είναι ...
the_boss_93 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 54 λεπτά πριν, papoys1 είπε Θα σου έλεγα κράτα αυτό και βάλε υγραέριο αλλά αυτοί οι κινητήρες της opei βγάζουν πολλά προβλήματα στο υγραέριο οπότε είναι ρίσκο. Στο ίδιο σημείο με σένα ήμουν πριν 8 χρόνια όταν έβαλα στο opel vectra σε αγγελία να πάω σε κάτι μικρό.Το έφτασα 3.900 τότε που ήταν 7-8 ετών και δεν με είχαν πάρει ούτε τηλέφωνο. Το ίδιο θα πάθεις και συ γιατί αυτοκίνητο σαν το δικό σου δύσκολα πουλιέται και θα το δώσεις τζάμπα. Αξίζει όμως να το δώσεις τζάμπα και να πας σε ένα κουβαδάκι 1000 κυβικών από τους 180 ίππους που είσαι;;; Εμένα ο κινητήρας ήταν φιλικός στο υγραέριο και σώθηκα αφού μένω και σε περιοχή με τις φθηνότερες τιμές στο lpg. Εγώ αν το είχα και προκειμένου να το δώσω τζάμπα πηγαίνοντας σε έναν κουβά θα έπαιρνα το ρίσκο αφού έκανα πρώτα καλή έρευνα να βρω αξιόπιστο εγκαταστάτη υγραερίου. Η Αθήνα είναι γεμάτη με πρατήρια και αν είσαι Β/Α που είμαι εγώ έχει και τις καλύτερες τιμές. ακριβώς αυτό έχω ακούσει και εγώ με αυτούς τους κινητήρες και δεν έχω κάνει τη μετατροπή εδώ και καιρό. σίγουρα η μετάβαση από το άστρα σε οποιοδήποτε άλλο 1000 κυβικών θα μου κακοφανεί αλλά βλέπω να μην υπάρχει άλλη επιλογή. το ρίσκο του υγραερίου με πιθανή ζημία στο αυτοκίνητο θα ρίξει ακόμα πιο πολύ την αξία του και θα με ρίξει σε κατάθλιψη 16 λεπτά πριν, korakios είπε @the_boss_93 Βασικά κράτα το παλιό , παραδίδεις πινακίδες και ξαναβγάζεις όποτε θες για κάποιο ταξίδι Για μέσα στην Αθήνα πάρε ένα Panda με φυσικό αέριο , τζάμπα πράμα είναι ... τζάμπα πράμα μπορεί να είναι σε τιμή αλλά 12000 για μένα είναι πολλά αν κρατήσω και το άστρα. δε νομίζω οτι με συμφέρει η πρότασή σου. 25 λεπτά πριν, meletis_m είπε Και εγώ θα του το πρότεινα . Αλλά επειδή είναι Turbo καλύτερα να δεί σύστημα υγρού ψεκασμού . δεν υπάρχει κίνδυνος για τον κινητήρα με αυτό το σύστημα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα