logo15 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Είμαι πελάτης της σε 50αρα από ΑΚ εδώ και 1 χρόνο. Στην αρχή είχα συνεχόμενες αποσυνδέσεις. Λέγανε όλα καλά και ύστερα από πρήξιμο (20 τηλέφωνα την ημέρα τους καλούσα) βγάλανε βλάβη, ήρθε τεχνικός είπε ότι το θέμα είναι εκτός πολυκατοικίας και βγάλανε μετά από 2 βδομάδες νέα βλάβη προς ΟΤΕ. Μετά από άλλες δύο βδομάδες και καλά το έφτιαξαν. Η ταχύτητα έπεσε από 28 στα 26 αλλά όντως ήταν λίγο πιο σταθερή η γραμμή(έβαλα και fritzbox). Ξαφνικά όλα πάλι σκατα. Συνέχεια αποσυνδέσεις και πλέον έχω και packet loss spikes της τάξης του 60%!η ταχύτητα επίσης έπεσε στα 24... Τους είχα ενοχλήσει μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων που θα έβγαινα για καταγγελία και μου είπαν ότι θα 0ληρωσω ρήτρα 200ε αλλά μπορούν να κατεβάσουν την τιμή 3 ευρώ στο υπάρχων συμβόλαιο(άμα σκάσω). Δέχτηκα γιατί δεν μπορουσα και αλλιώς. Τώρα τα πράγματα είναι απελπιστικά. Σε φάση πέφτει το ίντερνετ συνέχεια και σε βιντεοσυνομιλιες με την δουλειά κόβετε λόγο packet loss. Εννοείτε δεν μπορώ να πάω σε 24αρι γιατί θα είναι κάτω από 12mbps. Τι μπορώ να κάνω; Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2021 από logo15
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα