Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • News Editors
Δημοσ.

Vaccination_visual.jpg.05e1086c5eb14dc517d9d1594159f09d.jpg

Το Beat, η κορυφαία υπηρεσία κλήσης οδηγού ταξί στην Ελλάδα, προσφέρει επιστροφή χρημάτων για διαδρομές προς και από τα δύο μεγάλα εμβολιαστικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, συμβάλλοντας στην εκστρατεία εμβολιασμού για την πανδημία και στηρίζοντας τις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού.

Η πρωτοβουλία επιστροφής του κόστους διαδρομής στους χρήστες της που θα καλέσουν ταξί μέσω του Beat App για να μεταβούν στα εμβολιαστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και να επιστρέψουν από αυτά, υλοποιείται από σήμερα έως και τις 16 Απριλίου, με πάνω από 5.000 οδηγούς να είναι συνδεδεμένοι στην πλατφόρμα της Beat και να μπορούν να μεταφέρουν τους επιβάτες για εμβολιασμό γρήγορα και αξιόπιστα. Την παροχή μπορούν να λάβουν όλοι οι χρήστες της Beat εφαρμογής που μεταβαίνουν για εμβολιασμό ανεξαιρέτως, ακόμη κι αν δεν αντιμετωπίζουν κάποιο κινητικό ή άλλο θέμα υγείας.

«Γνωρίζουμε ότι το τελευταίο έτος είναι γεμάτο συνεχείς περιορισμούς και δυσκολίες. Γι’ αυτό νιώθουμε την ανάγκη να αναλάβουμε δράσεις με ουσία και να βοηθήσουμε τους επιβάτες να φτάσουν στα κέντρα εμβολιασμού με άνεση και ασφάλεια. Τα ταξί είναι ένα ιδανικό μέσο μεταφοράς γι’ αυτόν το σκοπό και μέσω της τεχνολογίας μας η διαδικασία γίνεται εύκολα και αυτοματοποιημένα», εξηγεί ο Βασίλης Ντάνιας, Γενικός Διευθυντής της Beat.

Οι διαδρομές για εμβολιασμό είναι επίσης μια σημαντική πηγή εισοδήματος για τον κλάδο. Ο κ. Ντάνιας συμπληρώνει: «Μετά από ένα έτος πανδημίας με τις μετακινήσεις να έχουν περιοριστεί σημαντικά, κάθε διαδρομή μετράει για τους συνεργαζόμενους οδηγούς. Με την πρωτοβουλία μας, θέλουμε να δώσουμε την ευκαιρία στους οδηγούς ταξί να υποστηρίξουν τις ευπαθείς ομάδες και ταυτόχρονα να αυξήσουν τις διαδρομές και το εισόδημά τους, με το κόστος να απορροφάται πλήρως από το Beat. Με αυτήν την ιδέα, οι δημόσιες συγκοινωνίες θα ανακουφιστούν ακόμη περισσότερο».

Ήδη η FREE NOW, μητρική της Beat, έγινε η πρώτη πλατφόρμα κλήσης ταξί που ανέλαβε μια τέτοια πρωτοβουλία στην Ευρώπη και έχει ενεργοποιήσει αντίστοιχες καμπάνιες για τον εμβολιασμό σε Γερμανία, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Ρουμανία και Πολωνία, με προϋπολογισμό 1 εκατ. ευρώ για διαδρομές.  

Τι αφορά η παροχή & πώς λειτουργεί

Η πρωτοβουλία της Beat αφορά διαδρομές προς και από τα εξής εμβολιαστικά κέντρα:

· Εμβολιαστικό κέντρο Αττικής, Helexpo - Μαρούσι (Λ. Κηφισίας 39, Μαρούσι 151 23)
· Εμβολιαστικό κέντρο Θεσσαλονίκης, Πύλη Εμπορίου ΔΕΘ, επί της Εγνατίας (Περίπτερο 13)

Η παροχή αφορά επιστροφή της αξίας για δύο διαδρομές προς και από το εμβολιαστικό κέντρο -και έως δέκα ευρώ για κάθε διαδρομή, δηλαδή συνολικά έως είκοσι ευρώ ανά επιβάτη.

Ο επιβάτης που θα μεταβεί στο ραντεβού του για εμβολιασμό, θα πρέπει να καταχωρήσει στην Beat εφαρμογή του τον promo κωδικό “emvolio” και στη συνέχεια να ορίσει ως προορισμό “Helexpo-Μαρούσι” ή “Πύλη Εμπορίου ΔΕΘ”, ανάλογα με την πόλη του. Με την ολοκλήρωση της κάθε διαδρομής, η αξία επιστρέφεται αυτόματα στον Beat λογαριασμό του επιβάτη (έως €10) και τα χρήματα γίνονται διαθέσιμα για επόμενες διαδρομές ταξί μέσω του app.

Αναλυτικές πληροφορίες και όροι χρήσης είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της εταιρείας: http://thebeat.co

Δημοσ.
22 ώρες πριν, alexioannou είπε

τελικά δεν έπεσαν μόνο στα ΜΜΕ φράγκα ....

Δεν είναι ανάγκη να έχει χορηγηθεί αυτή κίνηση. Είναι πραγματικά έξυπνη. Τώρα που υπάρχει αυξημένη ζήτηση θα φέρει νέους πελάτες. Οι πελάτες θα πληρώσουν και τα χρήματα θα επιστραφούν στον Beat λογαριασμό, το οποίο θα διασφαλίσει ότι ο πελάτης θα χρησιμοποιήσει την εφαρμογή για άλλη μια φορά. Οι πελάτες που θα λάβουν ικανοποιητικές υπηρεσίες θα συνεχίσουν να την χρησιμοποιούν. Το μόνο που βλέπω είναι 🤑🤑🤑🤑🤑

  • Like 2
Δημοσ.

Όποιος μπορεί βάζει το δάχτυλο στο βάζο με το μέλι... τελικά λεφτά όντως υπάρχουν.. στα λεφτοδεντρα

Για τις τράπεζες (βλ.Πειραιως), Aegean, καναλάρχες, κλινικαρχες, ΜΜΕ κτλ κτλ.

Για την υγεία ράντσα κ απαξίωση. Για τον εργαζομενο λεωφορεία δεν μπορούν να γεννήσουν. 

Να τη χαίρεστε τη ψωροκωσταινα που ρημαξατε. Τράβα δες κάνα survivor τώρα Μ. Έλληνα..

  • Like 2
Δημοσ.
Every time I see you something happens to me.
Like a chain reaction between you and me
.
My heart starts missing a beat.
My heart starts missing a beat.
Every time.
Oh oh oh, every time.

A ρε Pet Shop Boys (PSB),  ωραίες εποχές, αθώες. 

Ηeart το εν λόγω τραγούδι για τους πιο νέους.. 

images.jpg.ceae9d1fdf44caa00bc20ab6b4a26690.jpg869349786_Vaccination.jpg.6cf888dcfe8b31ad755ddd931059edb6.jpg

Ο  δράκουλας-τυπάς απο το video των PSB , που βλέπετε  θα ταίριαζε άριστα με την κυριούλα παραπάνω στη διαφήμιση .

Για όποιον ασχολείται με την επικοινωνιολογία και την κοινωνική μηχανική έστω,

και μόνο η αντι-αισθητική φώτο της κακομοιριάς παραπάνω, αρκεί.

Αρκεί για να καταλάβει κανείς, το άθλιο σχεδιασμό καθώς και το μέγεθος της τρομο-εκστρατείας που διεξάγεται παγκοσμίως και δη στο Ελλαδιστάν.

ΥΣ. Σέβομαι την τρίτη ηλικία, αλλά αυτοί που έφτιαξαν τη διαφήμιση δεν σέβονται τίποτα.. Γιατί δεν  έβαλαν την κυριούλα και σε πιο προχωρημένη ηλικία;
Να της λείπουν και δόντια;  Πιο πολύ, πιο πολύ.. Να λυπηθούμε και να τρομάξουμε περισσότερο.  
Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...