akiros98 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 ενας φιλος μου μου ειπε οτι δουλευει σε μια εταιρεία ως "τεχνικός υποστήριξης πελατών" , στην ουσια βοηθαει τους πελατες απο live chat να τους λυσει τα προβληματα που εχουν, μου λεει οτι πολλες φορες δουλευει και απο το σπιτι γιατι ειναι δουλεια απο υπολογιστη...ακουγετε αρκετα ενδιαφερον, ξερετε αν και ποιες εταιρείες ζητανε τετοιο προσωπικο και ποσο δύσκολο ειναι να σε προσλαβουνε? αν πρεπει να εχεις καποια προσόντα?
Επισκέπτης Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Στο λέω από τώρα για να προφυλάξεις την ψυχική σου ηρεμία: Στροφή 180 μοιρών και τρέχα μακριά. Βρες άλλο επάγγελμα.
ARRASS Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Και εγώ σκέφτομαι να βρω δουλειά σε κάτι τέτοιο, η δυνατότητα να δουλεύω από το σπίτι είναι ο βασικός λόγος, έκανα πολλά χιλιόμετρα για χρόνια για να πάω στη δουλειά και έχει μεγάλο κόστος όχι μόνο σε χρήματα αλλά και σε ποιότητα ζωής, θα προτιμούσα να παίρνω λιγότερα χρήματα αλλά δεν θα είχα έξοδα μετακίνησης.
akiros98 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 4 ώρες πριν, ARRASS είπε Και εγώ σκέφτομαι να βρω δουλειά σε κάτι τέτοιο, η δυνατότητα να δουλεύω από το σπίτι είναι ο βασικός λόγος, έκανα πολλά χιλιόμετρα για χρόνια για να πάω στη δουλειά και έχει μεγάλο κόστος όχι μόνο σε χρήματα αλλά και σε ποιότητα ζωής, θα προτιμούσα να παίρνω λιγότερα χρήματα αλλά δεν θα είχα έξοδα μετακίνησης. ακριβως και εγω για αυτο το λεω ποιο πολυ..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα