MetroStar Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Καλησπέρα, παρέλαβα σήμερα την καινούργια μου οθόνη, μια AOC Q3279VWFD8. Έχει αρκετά καμμένα pixel, ένα μεγάλο μαύρο σημείο και ένα μικρό. Επειδή δεν έχω εμπειρία, θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να ζητήσω να μου την αντικαταστήσουν. Παραθέτω τι λέει η εγγύηση: https://eu.aoc.com/en/warranty-information Και τα σημεία με τα καμμένα pixel, ένα μεγάλο πάνω πάνω και ένα μικρό κάτω. Μου φαίνονται περισσότερα από το ελάχιστο που ορίζει η εγγύηση. Εσείς τι λέτε; Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ για αντικατάσταση; Στο κατάστημα ή στην αντιπροσωπεία; Υποψιάζομαι ότι ίσως το προϊόν να το επέστρεψε άλλος στο κατάστημα, γιατί η ταινία ήταν κομμένη (την παρέλαβε άλλος για μένα την οθόνη). Αντιπροσωπεία της AOC είναι η Info Quest από ότι είδα. Ευχαριστώ πολύ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Twoface Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Έπρεπε ήδη να είχες μιλήσει πρώτα με το κατάστημα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MetroStar Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Την παρέλαβαν για μένα μέσα στη μέρα και την βρήκα και την άνοιξα όταν γύρισα σπίτι στις 6 μισή που το κατάστημα είχε ήδη κλείσει. Λες να ξεκινήσω από αυτούς αύριο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MetroStar Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Πήρα στο κατάστημα και μου είπαν η εγγύηση είναι του κατασκευαστή να μιλήσω με το service της AOC Ελλάς. Μου έδωσαν έναν αριθμό οποίος χτυπάει συνέχεια σαν κατειλημμένο, το 0080049129216. Από ότι είδα στο forum και σε παλαιότερη ανάρτηση δεν απαντάει αυτός ο αριθμός. Ξέρει κάποιος τι παίζει με το service της AOC στην Ελλάδα ποια είναι η εταιρία; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AnimaTronic Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Μου είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο κι εμένα στο παρελθόν με μια AOC AGON 27άρα/1080p/144Hz. Θα σε παραπέμψουν στην AOC Europe. Στείλε ένα e-mail στο support και περιέγραψε το πρόβλημα. Σε εμένα είχαν ζητήσει φωτογραφίες από τα defected pixels. Τους έστειλα και μου είπαν οτι θα μου στείλουν νέα οθόνη. Μου έστειλαν και ένα αρχείο, το οποίο έπρεπε να το εκτυπώσω και να το βάλω μέσα στη συσκευασία της οθόνης που είχα ήδη. Σε λίγες μέρες ήρθε courier (UPS ή DHL δε θυμάμαι), πήρε την παλιά και μου άφησε καινούρια. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2021 από AnimaTronic Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2021 Στις 24/3/2021 στις 11:44 ΠΜ, MetroStar είπε Πήρα στο κατάστημα και μου είπαν η εγγύηση είναι του κατασκευαστή να μιλήσω με το service της AOC Ελλάς. Αν βαριέσαι να κάνεις την διαδικασία, μπορείς απλά να την αφήσεις στο κατάστημα και θα την κάνουν αυτοί. Είναι υποχρεωμένοι βάση νόμου. Επίσης αν δεν σου αναγνωρίσουν το πρόβλημα και έχεις κάνει την αγορά μέσω ιντερνετ, μπορείς να την επιστρέψεις, no matter what, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες. Αυτό συμβουλεύαμε εμείς τους πελάτες μας στο κατασκευαστικό κέντρο που ήμουν, αν τους τύχαινε 1 καμένο πιξελ (που δεν το καλύπτει καμία αντιπροσωπεία, εκτός από την LG HELLAS ) και έκαναν μέσω ίντερνετ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα