nasos74 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 23 minutes ago, MikeKata said: Για να μην παιδευεσαι πάμε να δούμε τι ποσταρες. Μια εγκατάσταση εφαρμογής παίρνει βαριά 1 λεπτό. 18€ μεικτα, 14,51€ καθαρά, 3,49€ ΦΠΑ. Από τα 14.51, ισχυρίζεσαι ότι το κόστος του τεχνικού και τα λειτουργικά κόστη για 1 ΛΕΠΤΟ εργασίας είναι 6.51€. Ο τεχνικός παίρνει 700€ το μήνα καθαρά περίπου (κατά παραδοχή μέσο όρο). Με 22 ημέρες εργασίας ανά ημέρα, που για 8ωρο μας βγάζει 0.066€/λεπτό. Το κόστος του τεχνικού για εργασία ενός λεπτου αξίας 18€ είναι δηλαδή το 1/100 περίπου των χρημάτων που ισχυρίζεσαι ότι εντάσσονται στα λειτουργικά κόστη της εταιρείας. Προσπαθείς να μου πεις ότι τα λειτουργικά κόστη μιας εταιρείας είναι περίπου 99 φορές μεγαλύτερα από το κόστος του τεχνικού της; Επομένως, το καθαρό κέρδος της εταιρείας είναι πολύ μεγαλύτερο από 8€/λεπτό. Πού ακόμα και αυτό να ήταν, 8*60*8=3840€ ΚΑΘΑΡΟ κέρδος. Για να μην παιδευεσαι λοιπόν, κάτσε και ξαναυπολογισε τα νούμερα. Την επόμενη φορά που θα προσπαθήσετε να δικαιολογησετε τέτοιες πρακτικές και θέλετε να είστε και "ακριβείς", μη χρησιμοποιείτε μπακαλιστικα νούμερα. Βάλτε τις αναλογίες. Γιατί με τα ποσοστά φαίνεται η πραγματικότητα. Όταν πάμε σε ένα μαγαζί ακόμα και για μια εργασία ενός λεπτού χρεώνεσαι πράγματα που δεν είναι εύκολα αναγνωρίσιμα, πχ το συνολικό κόστος της παρουσίας ενός τεχνικού εκεί. Δεν θα σε χρεώσει αναλογικά για μια εργασία του ενός λεπτού αλλά με το συνολικό κόστος το να έχει ένα ειδικευμένο άνθρωπο εκεί standby να περιμένει όποτε και αν πας εσύ. Για αυτό σε πολλές εργασίες υπάρχει μια minimum χρέωση και μετά ανάλογα με την εργασία εμπλέκεται και η συνολική χρέωση με βάση την χρονική διάρκεια απασχόλησης του τεχνικού. (Στην απάντηση σου έχει ξεχάσει φορολογία, εισφορές κτλ. Το νούμερο σαν κέρδος που πρόχειρα υπολόγισα τελικά είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα) 3 1
bbbb Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Eντάξει κάνανε χοντρή πατάτα. Απο το πρωϊ φίλοι και γνωστοι μου τηλεφωνούσαν ότι ξαφνικά χάλασε το κινητό τους.
MikeKata Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 4 λεπτά πριν, nasos74 είπε Όταν πάμε σε ένα μαγαζί ακόμα και για μια εργασία ενός λεπτού χρεώνεσαι πράγματα που δεν είναι εύκολα αναγνωρίσιμα, πχ το συνολικό κόστος της παρουσίας ενός τεχνικού εκεί. Δεν θα σε χρεώσει αναλογικά για μια εργασία του ενός λεπτού αλλά με το συνολικό κόστος το να έχει ένα ειδικευμένο άνθρωπο εκεί standby να περιμένει όποτε και αν πας εσύ. Για αυτό σε πολλές εργασίες υπάρχει μια minimum χρέωση και μετά ανάλογα με την εργασία εμπλέκεται και η συνολική χρέωση με βάση την χρονική διάρκεια απασχόλησης του τεχνικού. (Στην απάντηση σου έχει ξεχάσει φορολογία, εισφορές κτλ. Το νούμερο σαν κέρδος που πρόχειρα υπολόγισα τελικά είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα) Μιας και μίλησες για εισφορές και φορολογία, επειδή ακριβώς από τη δουλειά μου χρειάζεται να υπολογίζω εισφορές εργατών κλπ, οι εισφορές είναι λιγοτερες, αλλά συγκρίσιμες με τον καθαρό μισθό του εργαζόμενου. Στην περίπτωση μας, εισφορές εταιρείας και εργαζόμενου να είναι μαζί 2*0,066/λεπτό=0.132€/λεπτό. Μαζί με τα 0.066€ του κόστους εργαζόμενου, συνεχίζεις να προσπαθείς να μας πείσεις ότι όλα τα υπόλοιπα που αντιστοιχούν περίπου στο 97% του λειτουργικού κόστους που είπες (6.51€) αποτελούνται από ενοίκια, ρεύμα, νερό κλπ. Επαναλαμβάνω. Εγώ μιλάω με νούμερα και εξηγώ τις παραδοχές μου. Κάνε το ίδιο, αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε, έγραψες πετώντας ένα ξερό νούμερο χωρίς να μπορείς να το στηρίξεις, απλά για αντίδραση.
LYBEP4N Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Σε κεντρικο μαγαζι που εργάζομαι σαν τεχνικος το κόστος ηταν 10ε για επισκευή του παρόντος και πραγματικα γινοταν ενας χαμος σημερα...
nasos74 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 hours ago, MikeKata said: Μιας και μίλησες για εισφορές και φορολογία, επειδή ακριβώς από τη δουλειά μου χρειάζεται να υπολογίζω εισφορές εργατών κλπ, οι εισφορές είναι λιγοτερες, αλλά συγκρίσιμες με τον καθαρό μισθό του εργαζόμενου. Στην περίπτωση μας, εισφορές εταιρείας και εργαζόμενου να είναι μαζί 2*0,066/λεπτό=0.132€/λεπτό. Μαζί με τα 0.066€ του κόστους εργαζόμενου, συνεχίζεις να προσπαθείς να μας πείσεις ότι όλα τα υπόλοιπα που αντιστοιχούν περίπου στο 97% του λειτουργικού κόστους που είπες (6.51€) αποτελούνται από ενοίκια, ρεύμα, νερό κλπ. Επαναλαμβάνω. Εγώ μιλάω με νούμερα και εξηγώ τις παραδοχές μου. Κάνε το ίδιο, αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε, έγραψες πετώντας ένα ξερό νούμερο χωρίς να μπορείς να το στηρίξεις, απλά για αντίδραση. Φίλε μου θα επαναλάβω ότι δεν μπορείς να υπολογίσεις το κόστος ενός τεχνικού σε μαγαζί με το λεπτό για να αποτιμήσεις μια υπηρεσία που προσφέρει. Η λογική σου και ο υπολογισμός που αναφέρεις έχει εφαρμογή μόνο σε περιπτώσεις που η παραγωγικότητα είναι δεδομένη (πχ βιομηχανία) και ο εργαζόμενος παράγει κάτι με σταθερό ρυθμό. Σε retail δεν συμβαίνει αυτό, ο τεχνικός δεν έχει συγκεκριμένο, ούτε σταθερό utilization, σήμερα στο παράδειγμα μας στα 480 εργάσιμα λεπτά του, προφανώς δεν εξυπηρέτησε 480 πελάτες με ένα λεπτό τον καθέναν. Για αυτό σου αναφέρω πως η τιμή για μια υπηρεσία service/support διαμορφώνεται με βάση και άλλους παράγοντες. Σε οποιοδήποτε κατάστημα έχουμε, Κόστος αγαθών (στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι support οπότε δεν έχουμε) Φορολογία (έμμεση/άμεση, μπορεί να το υπολογίσουμε) Λειτουργικά έξοδα (μισθοί, ενοίκια, δεν το ξέρουμε για το παράδειγμα μας ) Αποσβέσεις (δεν το ξέρουμε για το παράδειγμα μας) Υποτιμήσεις (δεν το ξέρουμε για το παράδειγμα μας) Διοικητικά/καθημερινά έξοδα (δεν το ξέρουμε για το παράδειγμα μας) Οπότε, έχουμε από τα 18€ αφαιρούμε 24% ΦΠΑ, μένουν 13,68€. Από εκεί και πέρα με βάση το τζίρο του εκάστοτε μαγαζιού, υπολογίζεται το μικτό κέρδος, μετά το λειτουργικό και στο τέλος το καθαρό με βάση το στόχο κάθε επιχείρησης. Προφανώς ένα μικρό κατάστημα έχει διαφορετικές ανάγκες από ένα μαγαζί μιας αλυσίδας/πολυεθνικής. Επειδή γνωρίζω πως λειτουργεί η VF (δικιά μου δουλειά ) το καθαρό κέρδος της από την συγκεκριμένη ενέργεια πρέπει να ήταν ~7,2€ (με φορολογία 28% μετά το μεικτό και λειτουργικό κέρδος) Αν με ρωτάς αν είναι σωστό ή υπερκέρδος, αισχροκέρδεια κτλ θα σου απαντήσω με το χιλιοειπωμένο, «δεν με πληρώνεις για το χρόνο που δαπάνησα για να σου λύσω ένα πρόβλημα αλλά για την γνώση μου και την διαθεσιμότητα μου, ή πολύ απλά γιατί ξέρω πιο κουμπί να πατήσω…» Από εκεί και πέρα όπως λέει ο φίλος πιο πάνω στην δικιά του επιχείρηση χρεώσανε 10€. Σε κάθε περίπτωση είναι απόλυτα θεμιτό η οποιαδήποτε ενέργεια support/service κτλ να έχει χρέωση σύμφωνα με τις συνθήκες της αγοράς. Φιλικά. Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2021 από nasos74 3
Sir Manolo Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Ως τεχνική υποστήριξη σε εταιρία τηλεπικοινωνιών με αγάπη FUCK YOU GOOGLE!!!
EuphangeL Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Live your myth in Android, ωστόσο κάποιος που ξέρει, μπορεί να μου πει τι ακριβώς έγινε; Έγινε push update σε όλους μέσω Play Services για το WebView? To οποίο ήταν προβληματικό; Εαν ναι, έγινε την ίδια μέρα σε όλο το πλανήτη; Εαν ναι, το fixed version γιατί δεν έγινε πάλι push σε όλους; Επηρέασε όλες τις εκδόσεις Android?
Tresorikos Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Ρε πάτε καλά;;; γράφετε οτι είναι φυσιολογικη τιμή τα 18 ευρώ για μισό λεπτό υπόθεση που είναι απλά μια ενημέρωση ;; σοβαρά τώρα;; τι να πω σου εύχομαι εσένα να πας να ζητήσεις να συμπληρώσεις αέρα στα λάστιχα στο βενζινάδικο και να σου πάρουν για τα 6 λεπτά που θα κάνει ο υπάλληλος να συμπληρώσει αέρα... Να σου έπαιρνε 35 ευρώ... Γιατί σου προσέφερε υπηρεσίες... Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2021 από Tresorikos 6 1
MikeKata Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, nasos74 είπε Φίλε μου θα επαναλάβω ότι δεν μπορείς να υπολογίσεις το κόστος ενός τεχνικού σε μαγαζί με το λεπτό για να αποτιμήσεις μια υπηρεσία που προσφέρει. Η λογική σου και ο υπολογισμός που αναφέρεις έχει εφαρμογή μόνο σε περιπτώσεις που η παραγωγικότητα είναι δεδομένη (πχ βιομηχανία) και ο εργαζόμενος παράγει κάτι με σταθερό ρυθμό. Σε retail δεν συμβαίνει αυτό, ο τεχνικός δεν έχει συγκεκριμένο, ούτε σταθερό utilization, σήμερα στο παράδειγμα μας στα 480 εργάσιμα λεπτά του, προφανώς δεν εξυπηρέτησε 480 πελάτες με ένα λεπτό τον καθέναν. Για αυτό σου αναφέρω πως η τιμή για μια υπηρεσία service/support διαμορφώνεται με βάση και άλλους παράγοντες. Σε οποιοδήποτε κατάστημα έχουμε, Κόστος αγαθών (στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι support οπότε δεν έχουμε) Φορολογία (έμμεση/άμεση, μπορεί να το υπολογίσουμε) Λειτουργικά έξοδα (μισθοί, ενοίκια, δεν το ξέρουμε για το παράδειγμα μας ) Αποσβέσεις (δεν το ξέρουμε για το παράδειγμα μας) Υποτιμήσεις (δεν το ξέρουμε για το παράδειγμα μας) Διοικητικά/καθημερινά έξοδα (δεν το ξέρουμε για το παράδειγμα μας) Οπότε, έχουμε από τα 18€ αφαιρούμε 24% ΦΠΑ, μένουν 13,68€. Από εκεί και πέρα με βάση το τζίρο του εκάστοτε μαγαζιού, υπολογίζεται το μικτό κέρδος, μετά το λειτουργικό και στο τέλος το καθαρό με βάση το στόχο κάθε επιχείρησης. Προφανώς ένα μικρό κατάστημα έχει διαφορετικές ανάγκες από ένα μαγαζί μιας αλυσίδας/πολυεθνικής. Επειδή γνωρίζω πως λειτουργεί η VF (δικιά μου δουλειά ) το καθαρό κέρδος της από την συγκεκριμένη ενέργεια πρέπει να ήταν ~7,2€ (με φορολογία 28% μετά το μεικτό και λειτουργικό κέρδος) Αν με ρωτάς αν είναι σωστό ή υπερκέρδος, αισχροκέρδεια κτλ θα σου απαντήσω με το χιλιοειπωμένο, «δεν με πληρώνεις για το χρόνο που δαπάνησα για να σου λύσω ένα πρόβλημα αλλά για την γνώση μου και την διαθεσιμότητα μου, ή πολύ απλά γιατί ξέρω πιο κουμπί να πατήσω…» Από εκεί και πέρα όπως λέει ο φίλος πιο πάνω στην δικιά του επιχείρηση χρεώσανε 10€. Σε κάθε περίπτωση είναι απόλυτα θεμιτό η οποιαδήποτε ενέργεια support/service κτλ να έχει χρέωση σύμφωνα με τις συνθήκες της αγοράς. Φιλικά. 18/1.24=14.51 Το ΦΠΑ υπολογίζεται πάνω στο καθαρό ποσόν και προστίθεται σε αυτό. ΟΧΙ στο μεικτό. Αν υπολογίζεις σωστά μια απλή φορολογία, πώς περιμένω να υπολογίσεις αν είναι αισχροκέρδεια ή όόχι Στα υπόλοιπα αναφέρθηκα, έστω προσεγγιστικά. Σου είπα, μην προσπαθείς να πείσεις, ούτε εμένα, ούτε, όπως βλέπεις, τους άλλους σχολιαστές ότι τα λειτουργικά έξοδα, ενοίκιο κλπ (μην αναφέρεις αποσβέσεις γιατί σου υπολόγισα ΚΑΘΑΡΟ κέρδος) είναι 30 φορές μεγαλύτερα από το μισθό+εισφορές ασφάλισης του τεχνικού. Αυτό δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο. Επισης, το επιχείρημα σου, τόσο περί γνώσεων, όσο και περί "ελάχιστης χρέωσης" καταρρίπτεται από το γεγονός πως, για πολλές υπηρεσίες δεν υπάρχει καν ελάχιστη χρέωση (δε μου πήραν τίποτα για να μου κόψουν την κάρτα σε microsim, δεν μου πήραν τίποτα για να βγάλω βεβαίωση αριθμού-οτι είναι στο όνομα μου, όπως και δε θα σου πάρουν τίποτα για να κάνεις απλή ερώτηση για ένα τηλέφωνο-"γνώσεις"). Και, στο κάτω κάτω, όχι, δεν είναι "γνώσεις" το να εγκαταστήσεις μια εφαρμογή. Είναι "βρίσκουμε το καημένο το παππούδι και κοπάναμε να βγάλουμε ο,τι μπορούμε". Σα να πας το αυτοκίνητο για αλλαγή λαδιών επειδή εσύ δεν ξέρεις και να σε χρεώσει ο μηχανικός 3000€ επειδή "προσφέρει τις γνώσεις του". Όχι. Τόσο απλά. Εκεί θεωρείται αισχροκέρδεια. Επαναλαμβάνω, μιλάω με τα ποσά που έχουν αναφέρει φίλοι. Προσωπικά δεν είχα τέτοια ανάγκη χθες Επεξ/σία 24 Μαρτίου 2021 από MikeKata 2
mpentenis Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 7 ώρες πριν, nasos74 είπε Από εκεί και πέρα όπως λέει ο φίλος πιο πάνω στην δικιά του επιχείρηση χρεώσανε 10€. Σε κάθε περίπτωση είναι απόλυτα θεμιτό η οποιαδήποτε ενέργεια support/ser Πες τα γιατί ορισμένοι μας περνάνε και για....χειρουργούς! Προσωπική εμπειρία χθεσινή, 2 συνεργατες παίρνουν, ο ένας έλα Γιώργο παλεύω 3 ώρες να φτιάξω ένα mikrotik (!) Στο οποίο είναι όλα σωστά αλλά δεν μπαίνω ίντερνετ. Μπήκα με anydesk και σε ένα λεπτό το έφτιαξα. ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ και του πήρε 3 ώρες. Ο άλλος, έλα το λινκ από 80Mbps έχει πέσει στα 30, δεν έκανα κάτι. Σε 3 λεπτά μέσα βλέπω logs, αλλαγμένες συχνότητες, ότι ναι ρυθμίσεις σε σχέση με αυτά που έχω κάνει. 3 λεπτά για να το φτιάξω όταν ο άλλος από το προηγούμενο μεσημέρι πάλευε. Πάω να στήσω φορολογικό που είναι δέκα λεπτά, πήγα 2 φορές και έκανα κοντά 3 ώρες, γιατί το πρόγραμμα του ήταν custom και ο προγραμματιστής δεν ήξερε εν έτει 2031 τι είναι η γραμμή Ε, γιατί είχε 10 φορές κάθε εκτυπωτή εγκατεστενο, γιατί είχαν κάνει πατεντες με τους χρήστες και διαφορα αλλα. Συμφωνημένο πόσο από την μαμά εταιρία 50 συν ΦΠΑ για την εγκατάσταση με μετάβαση για 30 λεπτα, τις άλλες 3.30 ώρες ποιος θα τις πληρώσει? Ο αμπαλος προγραμματιστης ή ο αμπαλος τεχνικός του? Πάω το απόγευμα σε σπίτι, να κουμπωσω μία καρτα γραφικων. 2 λεπτά υπόθεση, ξεβιδωνεις βάζεις βιδωνεις βάζεις adaptor βάζεις καλώδιο αναβεις. Του λέω 10, ειναι γνωστός χρόνια και ψιλογειτονας, στραβωσε. Ναι έκοψα απόδειξη, με κάρτα πλήρωσε. Ούτε αγόρασε από εμένα κάτι ούτε πάω συχνά, μία φορά το χρόνο πάω. Ρωτάω εγώ τώρα, για το ένα λεπτό και για τα άλλα τρία τι έπρεπε να χρεωσω?Δεν σηκώθηκα καν από το γραφείο μου, με το καφεδάκι μου δίπλα. Για την κάρτα γραφικών γιατί να μην πάρω 30 για επίσκεψη στο σπίτι? Αν έπαιρνα 30 δεν θα με έλεγε λαλακα που πήρα τόσα για 2 λεπτά? Δεν οδηγεί για να το φέρει στο μαγαζί αλλά και πάλι θα χρέωνα το 10ρικο. Να σημειωθεί στα πρακτικά ότι εκτός των λειτουργικών κλπ κλπ, ενοίκια δεν έχω, αλλά έδωσα 36Κ για ανακαίνιση από την τσέπη μου, για να μάθω να τα κάνω σε 1 και 3 λεπτά έχω δώσει για τις πιστοποιησεις-μετακινησεις-διαμονες κοντά στα 5.000. 3ημερα σε ξενοδοχεία, εκπαιδεύσεις, πτήσεις για Αθήνα και διάφορα άλλα. Να υπολογίσουμε και τις αμέτρητες ώρες διαβάσματος και ψαξιματος? Να υπολογίσουμε ότι βιντεάκια και pdfs είναι κοντά 60 γιγα? Δεν βρέθηκαν ούτε κατέβηκαν μόνα τους, ούτε τα μαθαίνω με υπνοπαιδεια, χρόνο δαπανώ για να τα φτιάχνω σε ένα λεπτό. Επιχείριση ανταγωνιστική κοντά μου χρεώνει 3 ευρώ για να βάλει κάρτα ανανέωσης χρόνου στα παππουδια τις περιοχής, ένα λεπτό δουλειά, τα παππουδια έχουν εγγόνια και όταν ρωτάω γιατί δεν πάνε στα εγγόνια αρχίζουν εεεεε κοιμούνται κλπ κλπ. Τα εγγόνια 25 χρόνων άνεργα και μένουν στο διπλανό σπίτι. Εγώ δεν χρεώνω την συγκεκριμένη δουλειά, ένα λεπτό δουλειά είναι, αλλά ούτε ένα λεπτό δουλειά δεν υπάρχει ούτε όταν πρέπει να πληρώσουν την επόμενη φορά θα θυμούνται το τσάμπα. Έμαθαν στο τσάμπα και έρχονται διαρκώς για την τσάμπα κάρτα, για να δούμε γιατί είναι χαμηλωμένο κλπ κλπ. Τα εγγόνια? Ε κοιμούνται. Δεν έχουν όλοι τα εγγόνια δίπλα ούτε έχουν όλοι εγγόνια, αλλά και οι επιχειρήσεις λέγονται επιχειρησεις για καποιο λόγο αλλιώς θα λέγονταν ευεργέτες. Δεν συμφωνώ με τα 18 αλλά δεν συμφωνώ και με το ότι έκαναν 1 λεπτό άρα να μην χρεώσουν. Μπήκαν σε τσαντίρι ή μαγαζι? Ήταν σκοτεινό? Ήταν παγωμένο? Είχε πόρτα? Είχε υπαλλήλους? Είχε ράφια για εμπορεύματα? Είχε ταμπέλα για να το βρουν? Αυτά κάνουν....λεφτακια κοπέλια! Αν ήταν πολλά τότε δεν ξαναπάς, απλά πράγματα! Για να μην πει κανείς την λαλάκια του, χρεώνω πελάτες και τις μισές φορές ακούω "μόνο;" Οπότε όχι δεν τα βλέπω όλα ως κέρδος αλλά βλεπωντας το κέρδος βλέπω και τα έξοδα. Επίσης ούτε το ένα λεπτό χρέωσα ούτε τα 3 γι'αυτό και οι 2 παίρνουν αβερτα κάθε λίγο και λιγακι με ότι κουλο συναντήσουν για να το κάνουν τζάμπα και αμέσως. Μάθαμε ότι οι επιχειρήσεις είναι κλέφτες, στον φίλο που δουλεύει σε ΙΤ και τον τάραξαν στα τηλέφωνα μία ερώτηση, ήταν όλοι μεγάλης ηλικίας και δεν μπορούσαν να το φτιαξουν ή είναι σε ηλικία που το FB- ινστα κλπ κλπ το παίζουν στα δάχτυλα αλλά τα άλλα δεν θελουν να τα κάνουν ούτε να ψάξουν? Για τον άλλο που.λεει πως υπολογίζει λόγω εργασίας του τα έξοδα υπαλλήλων, τον δικό μου χρόνο για ψάξιμο και διάβασμα για να μαθω, πως τον υπολογίζει ο λογιστής μου? Από το ρεύμα που εκαψα? Αν σου στείλω εσένα όλες τις δαπάνες και τα έσοδα δηλαδή θα μου βγάλεις ακριβώς κόστη? Και οι αμέτρητες ώρες? Ποιος θα μου κόψει ένα παροχής για να ξέρεις πόσο μου στοίχησαν αυτές μακριά από την οικογένεια, την μουρμούρα της γυναίκας, μακριά από παρέες γιατί έπρεπε να διαβάσω ένα αρθρο ακόμα? Πόσο κοστολογεις τον χρόνο σου όταν διαβάζεις και ψαχνεις? Όταν διαβάζω ένα βιβλίο 400 σελίδες και δω 20 βιντεο, όταν στήνω πάλι και πάλι και πάλι gns3, centos, zabbix, esxi, όταν πηγαίνω από 951 σε ccr για να έχω επεξεργαστή που θα σηκώνει τα labs που κάνω, όταν εκπαιδευτης μου λέει όσα μαθαίνεις σε εκπαιδεύσεις τα κάνεις labs μετά μόνος σου, όταν μαζεύω καμένες πλακέτες και τρώω ώρες για να βελτιώνουμαι με αλλαγές ολοκληρωμένων, όταν αλλάζω nas ώστε να έχω περισσότερες δυνατότητες να ψάξω, όταν τρώω ένα μήνα για να κάνω το traffic shaping σε mikrotik να παίξει σωστά και 2 εκπαιδευτές μου λένε παρουσίασε το στο mum, αυτές τις ώρες που τις υπολογίζεις στα έξοδα μου? Εσύ βλέπεις ότι το μαγαζί ειναι κλειστο το απόγευμα, εγώ ξέρω πόσες φορές εχω στερηθεί διαφορακ αι στεναχωρήσει κόσμο για να τα κανω σε ένα λεπτό. Κοπέλια σόρρυ για το υπερδιπλο σεντόνι αλλά να είμαστε όμως αντικειμενικοι. Καμιά δουλειά δεν είναι μόνο 2 λεπτά! 6
alan2 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Οι χειρότερες στη χρέωση είναι οι επιχειρήσεις καταστημάτων που συνεργάζονται με τηλεπικοινωνιακούς παρόχους πχ Γερμανός(cosmote), vodafone. Προτιμούμε μικρά καταστήματα για απλό service.
MikeKata Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 4 λεπτά πριν, mpentenis είπε Πες τα γιατί ορισμένοι μας περνάνε και για....χειρουργούς! Προσωπική εμπειρία χθεσινή, 2 συνεργατες παίρνουν, ο ένας έλα Γιώργο παλεύω 3 ώρες να φτιάξω ένα mikrotik (!) Στο οποίο είναι όλα σωστά αλλά δεν μπαίνω ίντερνετ. Μπήκα με anydesk και σε ένα λεπτό το έφτιαξα. ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ και του πήρε 3 ώρες. Ο άλλος, έλα το λινκ από 80Mbps έχει πέσει στα 30, δεν έκανα κάτι. Σε 3 λεπτά μέσα βλέπω logs, αλλαγμένες συχνότητες, ότι ναι ρυθμίσεις σε σχέση με αυτά που έχω κάνει. 3 λεπτά για να το φτιάξω όταν ο άλλος από το προηγούμενο μεσημέρι πάλευε. Πάω να στήσω φορολογικό που είναι δέκα λεπτά, πήγα 2 φορές και έκανα κοντά 3 ώρες, γιατί το πρόγραμμα του ήταν custom και ο προγραμματιστής δεν ήξερε εν έτει 2031 τι είναι η γραμμή Ε, γιατί είχε 10 φορές κάθε εκτυπωτή εγκατεστενο, γιατί είχαν κάνει πατεντες με τους χρήστες και διαφορα αλλα. Συμφωνημένο πόσο από την μαμά εταιρία 50 συν ΦΠΑ για την εγκατάσταση με μετάβαση για 30 λεπτα, τις άλλες 3.30 ώρες ποιος θα τις πληρώσει? Ο αμπαλος προγραμματιστης ή ο αμπαλος τεχνικός του? Πάω το απόγευμα σε σπίτι, να κουμπωσω μία καρτα γραφικων. 2 λεπτά υπόθεση, ξεβιδωνεις βάζεις βιδωνεις βάζεις adaptor βάζεις καλώδιο αναβεις. Του λέω 10, ειναι γνωστός χρόνια και ψιλογειτονας, στραβωσε. Ναι έκοψα απόδειξη, με κάρτα πλήρωσε. Ούτε αγόρασε από εμένα κάτι ούτε πάω συχνά, μία φορά το χρόνο πάω. Ρωτάω εγώ τώρα, για το ένα λεπτό και για τα άλλα τρία τι έπρεπε να χρεωσω?Δεν σηκώθηκα καν από το γραφείο μου, με το καφεδάκι μου δίπλα. Για την κάρτα γραφικών γιατί να μην πάρω 30 για επίσκεψη στο σπίτι? Αν έπαιρνα 30 δεν θα με έλεγε λαλακα που πήρα τόσα για 2 λεπτά? Δεν οδηγεί για να το φέρει στο μαγαζί αλλά και πάλι θα χρέωνα το 10ρικο. Να σημειωθεί στα πρακτικά ότι εκτός των λειτουργικών κλπ κλπ, ενοίκια δεν έχω, αλλά έδωσα 36Κ για ανακαίνιση από την τσέπη μου, για να μάθω να τα κάνω σε 1 και 3 λεπτά έχω δώσει για τις πιστοποιησεις-μετακινησεις-διαμονες κοντά στα 5.000. 3ημερα σε ξενοδοχεία, εκπαιδεύσεις, πτήσεις για Αθήνα και διάφορα άλλα. Να υπολογίσουμε και τις αμέτρητες ώρες διαβάσματος και ψαξιματος? Να υπολογίσουμε ότι βιντεάκια και pdfs είναι κοντά 60 γιγα? Δεν βρέθηκαν ούτε κατέβηκαν μόνα τους, ούτε τα μαθαίνω με υπνοπαιδεια, χρόνο δαπανώ για να τα φτιάχνω σε ένα λεπτό. Επιχείριση ανταγωνιστική κοντά μου χρεώνει 3 ευρώ για να βάλει κάρτα ανανέωσης χρόνου στα παππουδια τις περιοχής, ένα λεπτό δουλειά, τα παππουδια έχουν εγγόνια και όταν ρωτάω γιατί δεν πάνε στα εγγόνια αρχίζουν εεεεε κοιμούνται κλπ κλπ. Τα εγγόνια 25 χρόνων άνεργα και μένουν στο διπλανό σπίτι. Εγώ δεν χρεώνω την συγκεκριμένη δουλειά, ένα λεπτό δουλειά είναι, αλλά ούτε ένα λεπτό δουλειά δεν υπάρχει ούτε όταν πρέπει να πληρώσουν την επόμενη φορά θα θυμούνται το τσάμπα. Έμαθαν στο τσάμπα και έρχονται διαρκώς για την τσάμπα κάρτα, για να δούμε γιατί είναι χαμηλωμένο κλπ κλπ. Τα εγγόνια? Ε κοιμούνται. Δεν έχουν όλοι τα εγγόνια δίπλα ούτε έχουν όλοι εγγόνια, αλλά και οι επιχειρήσεις λέγονται επιχειρησεις για καποιο λόγο αλλιώς θα λέγονταν ευεργέτες. Δεν συμφωνώ με τα 18 αλλά δεν συμφωνώ και με το ότι έκαναν 1 λεπτό άρα να μην χρεώσουν. Μπήκαν σε τσαντίρι ή μαγαζι? Ήταν σκοτεινό? Ήταν παγωμένο? Είχε πόρτα? Είχε υπαλλήλους? Είχε ράφια για εμπορεύματα? Είχε ταμπέλα για να το βρουν? Αυτά κάνουν....λεφτακια κοπέλια! Αν ήταν πολλά τότε δεν ξαναπάς, απλά πράγματα! Για να μην πει κανείς την λαλάκια του, χρεώνω πελάτες και τις μισές φορές ακούω "μόνο;" Οπότε όχι δεν τα βλέπω όλα ως κέρδος αλλά βλεπωντας το κέρδος βλέπω και τα έξοδα. Επίσης ούτε το ένα λεπτό χρέωσα ούτε τα 3 γι'αυτό και οι 2 παίρνουν αβερτα κάθε λίγο και λιγακι με ότι κουλο συναντήσουν για να το κάνουν τζάμπα και αμέσως. Μάθαμε ότι οι επιχειρήσεις είναι κλέφτες, στον φίλο που δουλεύει σε ΙΤ και τον τάραξαν στα τηλέφωνα μία ερώτηση, ήταν όλοι μεγάλης ηλικίας και δεν μπορούσαν να το φτιαξουν ή είναι σε ηλικία που το FB- ινστα κλπ κλπ το παίζουν στα δάχτυλα αλλά τα άλλα δεν θελουν να τα κάνουν ούτε να ψάξουν? Για τον άλλο που.λεει πως υπολογίζει λόγω εργασίας του τα έξοδα υπαλλήλων, τον δικό μου χρόνο για ψάξιμο και διάβασμα για να μαθω, πως τον υπολογίζει ο λογιστής μου? Από το ρεύμα που εκαψα? Αν σου στείλω εσένα όλες τις δαπάνες και τα έσοδα δηλαδή θα μου βγάλεις ακριβώς κόστη? Και οι αμέτρητες ώρες? Ποιος θα μου κόψει ένα παροχής για να ξέρεις πόσο μου στοίχησαν αυτές μακριά από την οικογένεια, την μουρμούρα της γυναίκας, μακριά από παρέες γιατί έπρεπε να διαβάσω ένα αρθρο ακόμα? Πόσο κοστολογεις τον χρόνο σου όταν διαβάζεις και ψαχνεις? Όταν διαβάζω ένα βιβλίο 400 σελίδες και δω 20 βιντεο, όταν στήνω πάλι και πάλι και πάλι gns3, centos, zabbix, esxi, όταν πηγαίνω από 951 σε ccr για να έχω επεξεργαστή που θα σηκώνει τα labs που κάνω, όταν εκπαιδευτης μου λέει όσα μαθαίνεις σε εκπαιδεύσεις τα κάνεις labs μετά μόνος σου, όταν μαζεύω καμένες πλακέτες και τρώω ώρες για να βελτιώνουμαι με αλλαγές ολοκληρωμένων, όταν αλλάζω nas ώστε να έχω περισσότερες δυνατότητες να ψάξω, όταν τρώω ένα μήνα για να κάνω το traffic shaping σε mikrotik να παίξει σωστά και 2 εκπαιδευτές μου λένε παρουσίασε το στο mum, αυτές τις ώρες που τις υπολογίζεις στα έξοδα μου? Εσύ βλέπεις ότι το μαγαζί ειναι κλειστο το απόγευμα, εγώ ξέρω πόσες φορές εχω στερηθεί διαφορακ αι στεναχωρήσει κόσμο για να τα κανω σε ένα λεπτό. Κοπέλια σόρρυ για το υπερδιπλο σεντόνι αλλά να είμαστε όμως αντικειμενικοι. Καμιά δουλειά δεν είναι μόνο 2 λεπτά! Σε όλο αυτό το παραλήρημα, ξέχασες το θέμα που συζητάμε. Δε μιλάμε για εργασίες που απαιτούν εξειδικευμένες γνώσεις (προγραμματιστή, μηχανικού κατασκευών κλπ). ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ. Μόνος σου αντιφάσκεις όταν λες ότι για ένα απλό πέρασμα κάρτας εταιρεία ζητά 3€ επιπλέον. 3. Όχι 18 για ευκολότερη δουλειά που τη γνωρίζουν οι περισσότεροι. Και απαιτεί τον ίδιο ακριβώς χρόνο. Το μεγαλύτερο μέρος του σχολίου σου απαντήθηκε σε αυτά τα 2. Τα υπόλοιπα είναι σάλτσες για να δείξουμε ότι και είπαμε. 4
potoula Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Καλημέρα. Αν και δεν είχα πρόβλημα κατήργησα τα updates. Να ρωτησω κατι αλλο. Εχω εντοπισει στο Α41 οτι δεν ενημερωνεται ο chrome. Λετε να ειναι απο αυτο το προβλημα να βρω τα τηλεφωνα που εχω σεταρει και να καταργησω αυτο το συγκεκριμενο? Μονο ομως στο Α41. Πχ εγω που εχω το S20 δεν εχω προβλημα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα