haHa Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Giama είπε Μενω εξωτερικο κι εδω ειναι πανω κατω ετσι οι τιμες στο ρευμα, δεν υπαρχει δηλαδη μεγαλο περιθωριο να εξοικονομησω κατι στο ρευμα. Ωπ, οκ! Τελος, στην περίπτωση σου που κανεις 45χλμ καθημερινα για δουλεια, δηλαδη περι τα 1000χλμ μηνιαιως μονος για δουλεια, η αναλογια διαδρομων λιγων χιλιομετρων(μονο ηλεκτροκινητηρας) και διαδρομων πολλων χιλιομετρων(αισθητα πανω των 80χλμ ωστε να αρχιζει να σε νοιαζει η κατανάλωση του κανονικου κινητήρα) θα είναι κοντά στο 90:10. Μονοδρομος το plug-in. Επεξ/σία 22 Μαρτίου 2021 από haHa 1
Joshua21 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2021 39 λεπτά πριν, Giama είπε Χρειαζομαι 35-45 χλμ κυριως εντος πολης τη μερα Αν δεν πολυκάνεις ταξίδια, μήπως θα έπρεπε να σκεφτείς την περίπτωση κάποιου αμιγώς ηλεκτρικού? 1
Giama Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Το σκεφτήκαμε και για ηλεκτρικό, μόνο το ID.4 με τη μεγάλη μπαταρία ίσως να μας βόλευε και από χώρους/πορτμπαγκάζ/εμβέλεια (και με την επιδότηση είναι εντός μπάτζετ). Το θέμα είναι ότι όποτε κάνουμε ταξίδι θα είναι συνήθως >500 χλμ. συνολικά πήγαινε-έλα, που σημαίνει ότι θα χρειαστεί ενδιάμεσα τουλάχιστον μία φόρτιση οπωσδήποτε, κάπως ενοχλητικό. Αυτό θα χρειαστεί 4-5 φορές το χρόνο βέβαια, όχι παραπάνω. 1-2 φορές το μήνα θα κάνουμε μια ημερήσια διαδρομή της τάξεως των 250 χλμ. συνολικά σε Autobahn, που αν συνδυάσουμε υψηλή ταχύτητα με πολύ κρύο και την αναμενόμενη πτώση της χωρητικότητας της μπαταρίας με το χρόνο, μπορεί να φτάσουμε μετά από λίγο καιρό να μην βγαίνει η διαδρομή αυτή χωρίς ενδιάμεση φόρτιση, κάτι που για αυτή τη διαδρομή που την κάνουμε πολύ συχνά δεν θα το θέλαμε. Από την άλλη αν τυχόν γίνει αναγκαία η στάση θα χρειαστούμε ελάχιστη επιπλέον ενέργεια για να φτάσουμε στον προορισμό μας, οπότε η στάση θα είναι πραγματικά ολιγόλεπτη και μάλλον δεν θα πρέπει να μας προβληματίζει τόσο. Επίσης το θέμα κόστος αντικατάστασης μπαταρίας μετά από κάποια χρόνια και η πιθανή μηδενική μεταπωλητική αξία για αυτό το λόγο μας απασχολεί πολύ. Γι'αυτούς τους λόγους κατά βάση λέγαμε να πάμε σε κάτι πιο σίγουρο, αλλά ίσως και να υπερβάλουμε με τους παραπάνω φόβους και να πρέπει να το ξανασκεφτούμε. Πάνω κάτω μιλάμε για 9.000 χλμ. το χρόνο σε κοντινές αποστάσεις που μπορούν από ένα plug-in να γίνουν εντελώς ηλεκτρικά και περίπου 6.000 χλμ. μακρινών αποστάσεων, που και πάλι όμως ένα μέρος τους θα γίνει ηλεκτρικά. Ας πούμε πολύ χοντρικά περίπου 10.000 χλμ ηλεκτρικά και 5.000 χλμ βενζίνη το χρόνο.
Joshua21 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 1 ώρα πριν, Giama είπε Το σκεφτήκαμε και για ηλεκτρικό, μόνο το ID.4 με τη μεγάλη μπαταρία ίσως να μας βόλευε και από χώρους/πορτμπαγκάζ/εμβέλεια (και με την επιδότηση είναι εντός μπάτζετ). Το θέμα είναι ότι όποτε κάνουμε ταξίδι θα είναι συνήθως >500 χλμ. συνολικά πήγαινε-έλα, που σημαίνει ότι θα χρειαστεί ενδιάμεσα τουλάχιστον μία φόρτιση οπωσδήποτε, κάπως ενοχλητικό. Αυτό θα χρειαστεί 4-5 φορές το χρόνο βέβαια, όχι παραπάνω. 1-2 φορές το μήνα θα κάνουμε μια ημερήσια διαδρομή της τάξεως των 250 χλμ. συνολικά σε Autobahn, που αν συνδυάσουμε υψηλή ταχύτητα με πολύ κρύο και την αναμενόμενη πτώση της χωρητικότητας της μπαταρίας με το χρόνο, μπορεί να φτάσουμε μετά από λίγο καιρό να μην βγαίνει η διαδρομή αυτή χωρίς ενδιάμεση φόρτιση, κάτι που για αυτή τη διαδρομή που την κάνουμε πολύ συχνά δεν θα το θέλαμε. Από την άλλη αν τυχόν γίνει αναγκαία η στάση θα χρειαστούμε ελάχιστη επιπλέον ενέργεια για να φτάσουμε στον προορισμό μας, οπότε η στάση θα είναι πραγματικά ολιγόλεπτη και μάλλον δεν θα πρέπει να μας προβληματίζει τόσο. Επίσης το θέμα κόστος αντικατάστασης μπαταρίας μετά από κάποια χρόνια και η πιθανή μηδενική μεταπωλητική αξία για αυτό το λόγο μας απασχολεί πολύ. Γι'αυτούς τους λόγους κατά βάση λέγαμε να πάμε σε κάτι πιο σίγουρο, αλλά ίσως και να υπερβάλουμε με τους παραπάνω φόβους και να πρέπει να το ξανασκεφτούμε. Πάνω κάτω μιλάμε για 9.000 χλμ. το χρόνο σε κοντινές αποστάσεις που μπορούν από ένα plug-in να γίνουν εντελώς ηλεκτρικά και περίπου 6.000 χλμ. μακρινών αποστάσεων, που και πάλι όμως ένα μέρος τους θα γίνει ηλεκτρικά. Ας πούμε πολύ χοντρικά περίπου 10.000 χλμ ηλεκτρικά και 5.000 χλμ βενζίνη το χρόνο. Είχα την εντύπωση ότι το ID.4 με την επιδότηση έβγαινε αρκετά πιο φτηνά από το RAV4 PHEV, 44,5k δεν έχει το ID.4 Pro Performance ως αρχική τιμή? Δεν επιμένω πάντως, σίγουρα το έχεις ψάξει περισσότερο από εμένα. Στη θέση σου πάντως δεν θα ανησυχούσα για τα 4-5 ταξίδια των 500km το χρόνο, ειδικά αν ήμουν Γερμανία που το δίκτυο φόρτισης είναι σχετικά πυκνό, το συγκεκριμένο μοντέλο με φόρτιση 50KW αποθηκεύει ενέργεια αρκετή για 220km/h, με 150KW 460km/h. Βέβαια αν το να κάνετε μια στάση το βρίσκετε τόσο ενοχλητικό ώστε να μην σκέφτεστε καν για EV, πάσο. Και κάτι τελευταίο, αν έχεις σκοπό τα ταξίδια να τα κάνεις με υψηλή ταχύτητα τότε να έχεις υπόψιν ότι με το υβριδικό θα έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο. Και φυσικά ηλεκτρικό ούτε για αστείο, η τελική τους ταχύτητα είναι πολύ χαμηλή, άσε που κοντά στην τελική η μπαταρία αδειάζει με απίστευτα γρήγορο ρυθμό.
Giama Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Είχα την εντύπωση ότι το ID.4 με την επιδότηση έβγαινε αρκετά πιο φτηνά από το RAV4 PHEV, 44,5k δεν έχει το ID.4 Pro Performance ως αρχική τιμή? Δεν επιμένω πάντως, σίγουρα το έχεις ψάξει περισσότερο από εμένα. Ναι, γύρω στα 38-39 βγαίνει μετά την επιδότηση, χαμηλότερα από το RAV4 plugin. (edit: και λίγο χαμηλότερα με λιγότερο εξοπλισμό) Επεξ/σία 23 Μαρτίου 2021 από Giama 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα