Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου - γνώμες ιδέες


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

27 λεπτά πριν, mp123 είπε

Οκ δεν αντιλεω αλλα άλλο νταστερ άλλο βιταρα. Με το βιταρα που δεν είναι το ομορφότερο έχεις όνομα έχεις μεταπωλητικη αξία. εχεισ και 30 άλογα παραπάνω.Το νταστερ το παντρεύτηκες μια ζωή. Δεν το δινεις εύκολα .Δύσκολα παίρνει κάποιος νταστερ.

Θωμα μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια. Εγω δεν θα το έπαιρνα με τίποτα ας είχε και 10 αστέρια.Ενταξη είχα Χιουντάι τρώγετε , κια τρώγετε τωρα ντατσια δεν τρώγετε με τίποτα.Αλλά θα μου πεις εδώ έκανε η βολκβαγκεν πρώτο όνομα το σκοντα που παλιά το κοροϊδεύαμε και τωρα είναι ψηλά οι τιμές της δεν θα κάνει η Ρενώ την ντατσια. Απλός δεν είναι καλή στο μάρκετινγκ οπως το γκρουπ vag.

Μωρέ ειλικρινής είμαι , δεν εννοούσα ότι δεν θα το αγόραζα μόνο λόγω της βαθμολογίας ασφαλείας .

Προφανώς ψάχνω και άλλα στα αυτοκίνητα που επιλέγω εγώ.

Αν όμως ήθελα να πάρω ένα φθηνό αμάξι που να με καλύπτει στις μετακινήσεις μου και τις οικογενειακές ανάγκες , το Step way το θεωρώ αρκετά όμορφο εξωτερικά με καλούς χώρους και δεν του λείπει κάτι ιδιαίτερο.

Σε σχέση με το Vitara αν εξαιρέσεις την αξιοπιστία (που και για τα Dacia η αλήθεια είναι ότι ακούς ότι είναι σκυλιά τόσα χρόνια) και τον κινητήρα , εσωτερικά είναι και ομορφότερο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μωρέ ειλικρινής είμαι , δεν εννοούσα ότι δεν θα το αγόραζα μόνο λόγω της βαθμολογίας ασφαλείας .

Προφανώς ψάχνω και άλλα στα αυτοκίνητα που επιλέγω εγώ.

Αν όμως ήθελα να πάρω ένα φθηνό αμάξι που να με καλύπτει στις μετακινήσεις μου και τις οικογενειακές ανάγκες , το Step way το θεωρώ αρκετά όμορφο εξωτερικά με καλούς χώρους και δεν του λείπει κάτι ιδιαίτερο.

Σε σχέση με το Vitara αν εξαιρέσεις την αξιοπιστία (που και για τα Dacia η αλήθεια είναι ότι ακούς ότι είναι σκυλιά τόσα χρόνια) και τον κινητήρα , εσωτερικά είναι και ομορφότερο.

 

Εγω αντί του στεπγουει θα έπαιρνα το καινούριο της Χιουντάι. Μπάιον , Μπαϊγκον , κάτι τέτοιο όνομα έχει anyway που λένε και στο χωριό μου. Ντατσια όχι. Δεν ξέρω δεν μου πάει με τίποτα αυτό το όνομα. Ναι παιδάκι δημοτικού ειμουν όταν έβλεπα κάτι τέτοια.

FB8582D8-37A0-4D89-B421-56B50C030A95.jpeg

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα το Dacia ήταν φτιαγμένο απο Ρουμάνους Προλετάριους ίσως, μόνο για την καλτίλα. Τώρα με τίποτα. Συμφωνώ με τον φίλο μου τον αποπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως ειπώθηκε παλιότερα βλέπαμε skoda και γέλαγαμε, δεν είχε πάρει ο πατέρας μου το 1977 και το επέστρεψε μετά από μια εβδομάδα και τώρα έγινε από τις πιο ακριβές λόγω marketing.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

Όπως ειπώθηκε παλιότερα βλέπαμε skoda και γέλαγαμε, δεν είχε πάρει ο πατέρας μου το 1977 και το επέστρεψε μετά από μια εβδομάδα και τώρα έγινε από τις πιο ακριβές λόγω marketing.. 

Ναι οκ η λεπτομέρεια βέβαια είναι ότι από το 2000 μπήκε στο group οπότε άλλαξαν και οι ποιότητες κτλ

Και η Peugeot δεν είχε τις τιμές που έχει τώρα που είναι στο γκρούπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι στο marketing.. Γιατί στην συνείδηση μας, και είχε περάσει σαν κάτι χάλια και μετά το group έγινε άλλη μάρκα... Φυσικό θα μου πεις αφού η τεχνογνωσία υπήρχε και πέρασε και εκεί.. Άρα γιατί να μην γίνει το ίδιο και με την Dacia μετά από κάποια χρόνια? 

Η και με την Lada.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γελάγαμε με τα ρουμάνικα dacia, τα ισπανικά seat, τα τσέχικα skoda, με κάτι yugo, lada κλπ.

Λογικό, τι να κλάσουν όλοι αυτοί μπροστά στις αμαξάρες που παράγει η Ελλαδάρα

  • Like 8
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Το θέμα είναι στο marketing.. Γιατί στην συνείδηση μας, και είχε περάσει σαν κάτι χάλια και μετά το group έγινε άλλη μάρκα... Φυσικό θα μου πεις αφού η τεχνογνωσία υπήρχε και πέρασε και εκεί.. Άρα γιατί να μην γίνει το ίδιο και με την Dacia μετά από κάποια χρόνια? 

Η και με την Lada.. 

Δεν είναι απόλυτο το οτι επειδή το έκανε το VAG θα ακολουθήσουν κι οι άλλοι όμιλοι ίδια τακτική. Ειδικά το γκρουπ της Renault δείχνει να μοιράζει τον κόσμο και να προμοτάρει ένα brand name σε κάθε περιοχή. Στις ΗΠΑ την Nissan, στη Δυτική Ευρώπη τη Renault, στην Ανατολική την Dacia, στη Ρωσία και τα -σταν τη Lada και στην Λ. Αμερική Dacia με σήμα Renault.

Ακόμα είμαστε στη σφαίρα επιρροής της Renault, μπορεί κάποια στιγμή να περάσουμε στης Dacia :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Nabuko είπε

Γελάγαμε με τα ρουμάνικα dacia, τα ισπανικά seat, τα τσέχικα skoda, με κάτι yugo, lada κλπ.

Λογικό, τι να κλάσουν όλοι αυτοί μπροστά στις αμαξάρες που παράγει η Ελλαδάρα

Χρημα δεν υπαρχει-αναρωτιεμαι αν υπηρχε ποτε οπως θελησαν να μας κανουν να πιστεψουμε-ο ελληνας αγοραζει αμαξι κ θελει να του κρατησει 2 ζωες. Προτιμαει να βγει εξω 1 φορα την εβδομαδα να φαει με την οικογενεια του παρα να κανει το σκ@το του παξιμαδι για να αλλαζει αμαξι στην 5ετια. Οποτε λογικο να θελει και φτηνο και καλο.

Γιαυτο και τα παλια Huyndai, Kia, Daewoo, Seat ηταν πρωτα σε πωλησεις στην Ελλαδα. Φτηνα και αντεχαν μεχρι να λιωσει το σασι. Και τα Suzuki και τα καλα Toyota. Μεχρι και την Carina. 

Θα μου πεις τοτε διναμε προσοχη στα crash tests και στα αστερια; Απο ελαχιστα εως καθολου. Δεν ειχαμε αυτες τις πληροφοριες ευκολα. Που και που ελεγε κανενα περιοδικο την 1η πενταδα αλλα ποιος μεσος Ελληνας εδινε σημασια.

Απλα θεωρω οτι τωρα που την ειδαν ολες οι μαρκες πριμιουμ και για να παρεις ενα Huyndai βαζεις βαθια το χερι στην τσεπη, ανεβηκαν και οι απαιτησεις μας ως καταναλωτες.

Η Dacia φαινεται να θελει να γινει η νεα Huyndai, ο χρονος θα δειξει. Αν αποδειχθει "δεν σπαει-δεν χαλαει" ουτε εμενα θα με χαλασουν τα σκληρα πλαστικα οπως ειπε ο φιλος πιο πανω. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Ειδικά το γκρουπ της Renault δείχνει να μοιράζει τον κόσμο και να προμοτάρει ένα brand name σε κάθε περιοχή.

Η κίνηση της Ρενό δείχνει άλλες προθέσεις πλέον. Περιμένω την αντίδραση της nissan, αν υπάρξει βεβαίως

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φτηνό και καλό δεν υπάρχει. VFM και καλό, εκεί όντως, μαζί σου.

Ο λόγος που έπαιρναν hyundai και kia ήταν το κόστος, φθηνό ήταν, αλλά δεν ήταν και καλό, σε τρακάρισμα γινόταν φυσαρμόνικα. Πρώτα ανέβηκαν οι απαιτήσεις μας ως καταναλωτές και μετά ανέβηκε το επίπεδο στις μάρκες, που δε το θεωρώ και κακό, προτιμώ να είναι ακριβή η (Ευρωπαϊκή πλέον) Hyundai παρά να κυκλοφορούν στους δρόμους μας αυτοκίνητα του τρίτου κόσμου που να "κρατάνε 2 ζωές". Και δε νομίζω πως άντεχαν και τόσο εν τέλει γιατί ζήτημα να βλέπεις Hyundai και ΚΙΑ 20ετίας στο δρόμο, σε τέτοιες ηλικίες μόνο αυτοκίνητα του άξονα βλέπεις (Γερμανία-Ιαπωνία).

24 λεπτά πριν, atrigane είπε

Χρημα δεν υπαρχει-αναρωτιεμαι αν υπηρχε ποτε οπως θελησαν να μας κανουν να πιστεψουμε-ο ελληνας αγοραζει αμαξι κ θελει να του κρατησει 2 ζωες. Προτιμαει να βγει εξω 1 φορα την εβδομαδα να φαει με την οικογενεια του παρα να κανει το σκ@το του παξιμαδι για να αλλαζει αμαξι στην 5ετια. Οποτε λογικο να θελει και φτηνο και καλο.

Γιαυτο και τα παλια Huyndai, Kia, Daewoo, Seat ηταν πρωτα σε πωλησεις στην Ελλαδα. Φτηνα και αντεχαν μεχρι να λιωσει το σασι. Και τα Suzuki και τα καλα Toyota. Μεχρι και την Carina. 

Θα μου πεις τοτε διναμε προσοχη στα crash tests και στα αστερια; Απο ελαχιστα εως καθολου. Δεν ειχαμε αυτες τις πληροφοριες ευκολα. Που και που ελεγε κανενα περιοδικο την 1η πενταδα αλλα ποιος μεσος Ελληνας εδινε σημασια.

Απλα θεωρω οτι τωρα που την ειδαν ολες οι μαρκες πριμιουμ και για να παρεις ενα Huyndai βαζεις βαθια το χερι στην τσεπη, ανεβηκαν και οι απαιτησεις μας ως καταναλωτες.

Η Dacia φαινεται να θελει να γινει η νεα Huyndai, ο χρονος θα δειξει. Αν αποδειχθει "δεν σπαει-δεν χαλαει" ουτε εμενα θα με χαλασουν τα σκληρα πλαστικα οπως ειπε ο φιλος πιο πανω. 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Nabuko είπε

Γελάγαμε με τα ρουμάνικα dacia, τα ισπανικά seat, τα τσέχικα skoda, με κάτι yugo, lada κλπ.

Λογικό, τι να κλάσουν όλοι αυτοί μπροστά στις αμαξάρες που παράγει η Ελλαδάρα

Φίλε τα είπες όλα!

Να προσθέσω μόνο ότι η Τσέχοι έχουν τρομερή παράδοση. Ότι φτιάχνουν διαχρονικά αποδείχτηκαν σκυλιά, απλά σχεδιαστικά έχουν ιδιαίτερη κόσμο θεωρία. 

Παράγουν προϊόντα που στοχευουν στην πρακτικότητα, στους χώρους και την αξιοπιστία,. Δυστυχώς, αυτό πολλές φορές συνεπάγεται τετραγωνισμενα κασόνια για αυτοκίνητα...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν θέλετε να δείτε τί παράγουν «οι Τσέχοι» δεν έχετε να επισκεφτείτε το μόνο πραγματικό κομμάτι της Skoda που είναι η skoda.cz :
rebadges

Επειδή καταλαβαίνω πως όταν λέμε «οι Τσέχοι» δεν εννοούμε την πραγματική Skoda
αλλά αυτό που αγόρασε και μεταμφίεσε η VW,
αυτό λέγεται Skoda-auto και δεν «παράγει» ούτε βίδα, γιατί όλα τα παράγει η Vw.
Αν λοιπόν το μάρκετινγκ της VW θέλει να πείσει τον κόσμο ότι έχει ένα brand που προσφέρει πρακτικότητα ή ««««αξιοπιστία»»»», αυτό είναι κατόρθωμα της VW και το λεφτό θα μπει στον κουμπαρά της VW.

Για τους γνώστες και ανεξαρτήτως των παραμυθιών,
η αξιοπιστία του γκρουπ είναι τόσο ενιαία όσο ενιαία είναι και η παραγωγή των εργοστασίων του.
Και εργοστάσια στην αυτοκίνηση που να παράγουν μόνο μία μάρκα ή να έχουν πλήρως καθετοποιημένη παργαγωή
απλά στο vw group δεν υπάρχουν.
Συναρμολόγηση γίνεται στα εργοστάσια του γκρουπ με κοινά εξαρτήματα και τα εργοστάσια τόσο συναρμολόγησης όσο και παραγωγής των κοινών εξαρτημάτων είναι κοινά.

Αν κ'αποιος πιστεύει τα παραμύθια περί δήθεν αξιοπιστίας Skoda που προέρχονται από το μάρκετινγκ της VW,
έχει το ελεύθερο να πιστεύει τις ιστορίες για αγρίους.
Γιατί η πραγματικότητα προσγειώνει.

πχ
https://www.volkswagen-newsroom.com/en/press-releases/volkswagen-ag-kassel-plant-2094
«Volkswagen AG Kassel plant... The Kassel plant supplies components to 7 brands in 35 countries: VW, VW Commercial Vehicles, Seat Audi, Lamborghini, Skoda»
https://www.volkswagenag.com/en/news/2019/07/seat-componentes-produces-new-gearbox-for-group-brands.html
«SEAT Componentes produces new gearbox for Group brands
Up to 450,000 units can be built per year. It will be used by the brands Audi, SEAT, ŠKODA and Volkswagen.»
https://www.volkswagenag.com/en/news/2017/10/10_millionth_gearbox.html
«ŠKODA AUTO has produced 10 million gearboxes. These are used in ŠKODA models as well as other brands in the Volkswagen Group....These include current ŠKODA vehicles, as well as models made by Volkswagen, Audi and Seat.»

Κι επειδή μπορεί ο χρόνος να κανει να ξεχνάμε, η Yugo-Skoda-Lada ήταν όντως ανέκδοτα επειδή ήταν παρωχημένα.
Εξαίρεση τα Seat που τουλάχιστον ήταν σύγχρονα με τα ομόσταυλα Fiat της εποχής (υπήρχαν Seat που εχαν ακόμα και κινητήρες mercedes , ενώ για το Karmann/Porsche system που πολλοί γελάνε στην ιδέα, απλά επρόκειτο για προϊόν συνεργασίας που ναι μεν κατέληξε μόνο στον κινητήρα
αλλά στην πραγματικότητα είχε τις ρίζες στην εξέλιξη σειράς μοντέλων και στο κοινό project που τελικά διεκόπη και ευοδώθηκε μόνο από την πλευρά της Porsche ως το 984
«The project was inspired by a development job previously undertaken for the Spanish automaker Seat»
https://www.porsche.com/usa/aboutporsche/christophorusmagazine/archive/368/articleoverview/article02/

Καμιά φορά είναι τόσο λίγα αυτά που ξέρουμε για την πραγματικότητα,
που το μάρκετινγκ και τα social media είναι ασήμαντα για να μην πω ότι μετρούν κ περισσότερο από την πραγματικότητα.

ΥΓ:
Ποιές χώρες έχουν παράδοση και εξειδίκευση στην αυτοκινητοπαραγωγή παγκοσμίως κατά χώρα
https://www.oica.net/category/production-statistics/2020-statistics/
Country/Region    Cars    Commercial vehicles    Total    %change
Total    55834456    21787126    77621582    -16%
1. China    19994081    5231161    25225242    -2%
2. USA    1926795    6895604    8822399    -19%
3. Japan    6960025    1107532    8067557    -17%
4. Germany    3515372    227082    3742454    -24%
5. South Korea    3211706    295068    3506774    -11%
6. India    2851268    543178    3394446    -25%
7. Mexico    967479    2209121    3176600    -21%
8. Spain    1800664    467521    2268185    -20%
9. Brazil    1608870    405185    2014055    -32%
10. Russia    1260517    174818    1435335    -17%
11. Thailand    537633    889441    1427074    -29%
12. Canada    327681    1048942    1376623    -28%
13. France    927718    388653    1316371    -39%
14. Turkey    855043    442835    1297878    -11%
15. Czech Republic    1152901    6250    1159151    -19%
16. United Kingdom    920928    66116    987044    -29%
17. Slovakia    985000    -    985000    -11%
18. Iran    826210    54787    880997    7%
19. Others    709633    109475    819108    
20. Italy    451826    325339    777165    -15%
21. Indonesia    551400    139886    691286    -46%
22. Malaysia    457755    27431    485186    -15%
23. Poland    278900    172482    451382    -31%
24. South Africa    238216    209002    447218    -29%
25. Romania    438107    -    438107    -11%
26. Hungary    406497    -    406497    -18%
27. Uzbekistan    280080    -    280080    3%
28. Belgium    237057    30403    267460    -6%
29. Portugal    211281    52955    264236    -24%
30. Argentina    93001    164186    257187    -18%
31. Morocco    221299    27131    248430    -38%
32. Taiwan    180967    64648    245615    -2%
33. Slovenia    141714    -    141714    -29%
34. Austria    104544    -    104544    -42%
35. Finland    86270    -    86270    -25%
36. Kazakhstan    64790    10041    74831    51%
37. Egypt    23754    -    23754    28%
38. Serbia    23272    103    23375    -33%
39. Ukraine    4202    750    4952    -32%

Επεξ/σία από gpatitsas
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H αξιοπιστία της Skoda βασίζεται σε 1-2 μοντέλα στη πράξη, στο παλιο Octavia (κατα βάση απο τους ταξιτζήδες που του ήπιαν κυριολεκτικά το αίμα και απο ιδιωτες με τον 20VT που είναι οντως σκυλι), και δευτερευόντως σε πολυ μικρότερο βαθμό στο παλιό fabia που ειχε μοτερ τύπου "ραπτομηχανής" κ με μια τυπική συντήρηση κρατάει κ παει αξιοπρεπως ακομα και σήμερα... Σα να λέμε δηλαδή οχήματα προ εποχών FSI/TSI (κοινως πριν το 2008).

Δε νομιζω συνεπώς οτι η αξιοπιστία τους βασιζεται σε κάτι άλλο, και τα γράφω αυτα ως κατοχος Skoda & Audi του 2020 αμφότερα. Το ίδιο πραγμα ειναι με άλλο περιτύλιγμα, ο καιρος θα δείξει αν ειναι αξιοπιστα - θελω να πιστευω παντως ότι το γκρουπ πηρε τα μαθηματα του και έκανε το αναγκαίο troubleshooting με τις πρώτες γενεές TSI (Γνωστες και ως φριτεζες/λαδιερες κοκ). Το μονο πραγμα στο οποίο θεωρω οτι κυριολεκτικά ΔΕ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ειναι το αυτοματο κιβωτιο τους (DSG) και αυτό χαλάει όλη τη συνταγή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, paylidis είπε

H αξιοπιστία της Skoda βασίζεται σε 1-2 μοντέλα στη πράξη, στο παλιο Octavia (κατα βάση απο τους ταξιτζήδες που του ήπιαν κυριολεκτικά το αίμα και απο ιδιωτες με τον 20VT που είναι οντως σκυλι), και δευτερευόντως σε πολυ μικρότερο βαθμό στο παλιό fabia που ειχε μοτερ τύπου "ραπτομηχανής" κ με μια τυπική συντήρηση κρατάει κ παει αξιοπρεπως ακομα και σήμερα... Σα να λέμε δηλαδή οχήματα προ εποχών FSI/TSI (κοινως πριν το 2008).

Δε νομιζω συνεπώς οτι η αξιοπιστία τους βασιζεται σε κάτι άλλο, και τα γράφω αυτα ως κατοχος Skoda & Audi του 2020 αμφότερα. Το ίδιο πραγμα ειναι με άλλο περιτύλιγμα, ο καιρος θα δείξει αν ειναι αξιοπιστα - θελω να πιστευω παντως ότι το γκρουπ πηρε τα μαθηματα του και έκανε το αναγκαίο troubleshooting με τις πρώτες γενεές TSI (Γνωστες και ως φριτεζες/λαδιερες κοκ). Το μονο πραγμα στο οποίο θεωρω οτι κυριολεκτικά ΔΕ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ειναι το αυτοματο κιβωτιο τους (DSG) και αυτό χαλάει όλη τη συνταγή.

Εχθές το συζητούσα με τον κιτρινιάρη φίλο μου. Λέει πλέον το φυσικό αέριο δεν το δίνουν για επαγγελματικό με το αυτόματο... Γιατί άραγε;

Υ.γ. Ακόμα στα δικαστήρια είναι, για τα κιβώτια που έσπαγαν στις 40-50χιλχλμ...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...