Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου - γνώμες ιδέες


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκανα πρόσφατα TD το Q3 (αυτοματο βενζίνη) σε επίσημη αντιπροσωπεία μου έκανε καταπληκτική εντύπωση.

Δεδομένου ότι το καινούργιο κάνει πλέον 40χιλ υπάρχουν οι εξής επιλογές:

1) Μεταχειρισμένο πετρέλαιο με τιμή γύρω στα 28χιλ https://www.car.gr/classifieds/cars/view/334739271-audi-q3

2) Μεταχειρισμένο βενζίνη με τιμή γύρω στα 32χιλ https://www.car.gr/classifieds/cars/view/334338070-audi-q3

Έχει κανείς αποψη επί του θέματος; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 8/7/2023 στις 1:39 ΜΜ, majnun είπε

Γενικά έχει καλύτερη ηχομόνωση, λίγο πιο σφικτά ρυθμισμένη ανάρτηση.

Προ φλ ήταν λίγο πιο παιχνιδιάρικο το πίσω μέρος. Το μετά είναι πιο μονοκόμματο - σα γρανίτης.

Εμένα μου αρέσει το δεύτερο, νιώθεις το αμάξι στο δρόμο να είναι τέρμα σταθερό.

Στη βενζίνη 150/170  άλογα να ξέρεις ότι μπορεί να χρειαστείς σχετικά άμεσα μονάδα multiair.

Κόστος στο επίσημο κανάλι γύρω στα 1000€. Πλέον με Κιτ έξω το φτιάχνουν ίσως και στο 1/5 του κόστους.

Γενικά κάτι χαζοθεματα μπορεί να βγάλει μόνο όπως φως Πορτ μπαγκαζ, εσωτερικό χερούλι και διάφορες τέτοιες μπούρδες.

Μηχανολογικά το πετρέλαιο είναι τοπ. Αν βρεις ελληνικό και προσεγμένο από ιδιώτη τα 32 κιλά ροπή και η κατανάλωση στο 6 με μέση ταχύτητα 140χλμ και 2400 Σαλ εινια απόλαυση.

διόρθωση : 34 κιλάκια όχι 32. Ποτέ δεν κατάλαβα γτ πάντα επισήμως  έγραφαν για 32 αφού στο D βγάζει 34.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αγορά πάντως έχει ξεφύγει, ειδικά στα μεταχειρισμένα... Ζητάνε αυτοκίνητα τετραετίας ( λογικά από leasing ) ακριβώς όσο έκαναν καινούργια, καταλαβαίνω ότι έχει ανέβει η αγορά αλλά δεν έχει νόημα να πάρεις αυτοκίνητο τετραετίας με 80000 χιλιόμετρα στα 14-15K. Βάζεις τα υπόλοιπα σε δόσεις και παίρνεις καινούργιο στο τέλος της ημέρας.

Ψάχνω κάτι σε μικρό για την σύζυγο, της αρέσει πολύ το Mini αλλά δεν βλέπω και πολύ νόημα στο F56 με τον 1.2. Από ότι διαβάζω δεν έχει τόσα πολλά προβλήματα όσο τα παλιότερα αλλά και πάλι, δεν παύει να είναι BMW με ότι κι αν σημαίνει αυτό για κόστη σε service + αυξημένη κατανάλωση. Έχω βέβαια δικό μου άνθρωπο σε εξουσιοδοτημένο BMW σχετικά με τις βλάβες και τον έλεγχο.

Σαν εναλλακτική σκέφτομαι το Clio IV που κι αυτό παίζει περίπου στα ίδια λεφτά ( γύρω στα 12-13K ) με τον 0.9 αλλά και εκεί δεν υπάρχουν πολλές επιλογές, αν καταλαβαίνω σωστά τα περισσότερα είναι εισαγωγής. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα έκδοση Limited ( ότι παλιό τιμοκατάλογο έχω βρει αναφέρει τις κλασσικές εκδόσεις authentic, expression, dynamic ) οπότε υποθέτω ότι όλα αυτά που βλέπω σε εμπόρους είναι εισαγωγής.

Από την άλλη καλοκοιτάω το Mazda 2 που παίζει στα 18-19 αλλά στην τελική είναι καινούργιο. Έτσι κι αλλιώς μιλάμε μόνο για μέσα πόλη ( οπότε μόνο βενζίνη ) και σίγουρα θα το κρατήσει πολλά χρόνια, δεν έχει τρέλα να τα αλλάζει συχνά. Το μόνο που θέλει είναι οθόνη για να παίζει GPS, αλλά κι αυτό θα το λύσω με after market αν δεν έχει από το εργοστάσιο.

Έχει νόημα να δω κάτι άλλο? 208, C3 δεν της αρέσουν, Yaris δεν με ψήνει εμένα και είναι πολύ ακριβό, swift δεν τα πήγε και τόσο καλά στο euro ncap, το ίδιο και τα Dacia.

Περισσότερο της γκρίνιας είναι το post, δεν είναι καλή εποχή για αγορά αυτοκινήτου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, bkran είπε

Η αγορά πάντως έχει ξεφύγει, ειδικά στα μεταχειρισμένα... Ζητάνε αυτοκίνητα τετραετίας ( λογικά από leasing ) ακριβώς όσο έκαναν καινούργια, καταλαβαίνω ότι έχει ανέβει η αγορά αλλά δεν έχει νόημα να πάρεις αυτοκίνητο τετραετίας με 80000 χιλιόμετρα στα 14-15K. Βάζεις τα υπόλοιπα σε δόσεις και παίρνεις καινούργιο στο τέλος της ημέρας.

Ψάχνω κάτι σε μικρό για την σύζυγο, της αρέσει πολύ το Mini αλλά δεν βλέπω και πολύ νόημα στο F56 με τον 1.2. Από ότι διαβάζω δεν έχει τόσα πολλά προβλήματα όσο τα παλιότερα αλλά και πάλι, δεν παύει να είναι BMW με ότι κι αν σημαίνει αυτό για κόστη σε service + αυξημένη κατανάλωση. Έχω βέβαια δικό μου άνθρωπο σε εξουσιοδοτημένο BMW σχετικά με τις βλάβες και τον έλεγχο.

Σαν εναλλακτική σκέφτομαι το Clio IV που κι αυτό παίζει περίπου στα ίδια λεφτά ( γύρω στα 12-13K ) με τον 0.9 αλλά και εκεί δεν υπάρχουν πολλές επιλογές, αν καταλαβαίνω σωστά τα περισσότερα είναι εισαγωγής. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα έκδοση Limited ( ότι παλιό τιμοκατάλογο έχω βρει αναφέρει τις κλασσικές εκδόσεις authentic, expression, dynamic ) οπότε υποθέτω ότι όλα αυτά που βλέπω σε εμπόρους είναι εισαγωγής.

Από την άλλη καλοκοιτάω το Mazda 2 που παίζει στα 18-19 αλλά στην τελική είναι καινούργιο. Έτσι κι αλλιώς μιλάμε μόνο για μέσα πόλη ( οπότε μόνο βενζίνη ) και σίγουρα θα το κρατήσει πολλά χρόνια, δεν έχει τρέλα να τα αλλάζει συχνά. Το μόνο που θέλει είναι οθόνη για να παίζει GPS, αλλά κι αυτό θα το λύσω με after market αν δεν έχει από το εργοστάσιο.

Έχει νόημα να δω κάτι άλλο? 208, C3 δεν της αρέσουν, Yaris δεν με ψήνει εμένα και είναι πολύ ακριβό, swift δεν τα πήγε και τόσο καλά στο euro ncap, το ίδιο και τα Dacia.

Περισσότερο της γκρίνιας είναι το post, δεν είναι καλή εποχή για αγορά αυτοκινήτου.

Σίγουρα δεν είναι καλή εποχή και δεν ξέρουμε αν ξαναγίνει ποτέ .

Εφόσον έχουν πάρει όλα 5000ε + αύξηση για αυτό γίνεται και αυτό που γίνεται με τα μεταχειρισμένα , συν ότι δεν βρίσκεις εύκολα ετοιμοπαράδοτα .

Απο το να δώσεις 14-15 όπως λες για μεταχειρισμένο καλύτερα να βάλεις άλλο ένα τάληρο σε δόσεις και να πάρεις καινούριο με εγγύηση.

Ωραίο το μαζντα , απο τα λίγα μικρά που μου αρέσουν ως σύνολο

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν θέλεις αποκλειστικά μετακίνηση εντός πόλης, δεν βρίσκω λόγο να μην πάρεις το Yaris υβριδικό που είναι και αυτόματο και το πιο οικονομικό απ'όλα με διαφορά. Άλλωστε το Mazda 2 που σου αρέσει, είναι ένα yaris με άλλο λογότυπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, thodoris20s said:

Εάν θέλεις αποκλειστικά μετακίνηση εντός πόλης, δεν βρίσκω λόγο να μην πάρεις το Yaris υβριδικό που είναι και αυτόματο και το πιο οικονομικό απ'όλα με διαφορά. Άλλωστε το Mazda 2 που σου αρέσει, είναι ένα yaris με άλλο λογότυπο.

Βασικά δεν λέω το Mazda 2 Hybrid που όντως είναι ένα Yaris με άλλο σήμα, μιλάω για το Mazda 2 ( σκέτο ) που είναι  διαφορετικό αυτοκίνητο. Δεν ξέρω γιατί μπερδεύτηκαν έτσι οι Ιαπωνέζοι, ας το έλεγαν κάπως αλλιώς το rebadged Yaris :) 

Έχουν και μεγάλη διαφορά στην τιμή, το σκέτο ξεκινάει στα 17,5 το hybrid στα 21,5

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εγώ που ψάχνω hatch από το 2016 και μετά με budget μέχρι 14κ έχω απογοητευτεί. Σκέφτηκα αυτό που είπατε, να βάλω δόσεις και να πάω σε καινούριο....αλλά εκεί είναι πιο απογοητευτική η κατάσταση. Αν θυμάμαι καλά μόνο το Puma ξεκινάει από 25κ και αυτό πάλι ο 1000αρης με τα 125 άλογα, γελάει ο κόσμος.  Όλα τα υπόλοιπα ξεκινάνε από 27+.

Καλά για giulietta που θέλω δεν το συζητάω, 14κ για αμάξι του 2015. Μπορεί να είμαι εγώ λάθος αλλά δεν δίνω 14κ για αμάξι ήδη 8 ετών, που το 2020 που πουλούσε τα τελευταία μοντέλα το έπαιρνες με 20-23κ τα 150 άλογα.

Επεξ/σία από golden33
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, golden33 είπε

Και εγώ που ψάχνω hatch από το 2016 και μετά με budget μέχρι 14κ έχω απογοητευτεί. Σκέφτηκα αυτό που είπατε, να βάλω δόσεις και να πάω σε καινούριο....αλλά εκεί είναι πιο απογοητευτική η κατάσταση. Αν θυμάμαι καλά μόνο το Puma ξεκινάει από 25κ και αυτό πάλι ο 1000αρης με τα 125 άλογα, γελάει ο κόσμος.  Όλα τα υπόλοιπα ξεκινάνε από 27+.

Καλά για giulietta που θέλω δεν το συζητάω, 14κ για αμάξι του 2015. Μπορεί να είμαι εγώ λάθος αλλά δεν δίνω 14κ για αμάξι ήδη 8 ετών, που το 2020 που πουλούσε τα τελευταία μοντέλα το έπαιρνες με 20-23κ τα 150 άλογα.

Μέχρι πόσα λεφτά ? Βενζίνη ?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Καλημέρα παιδιά. επειδή είμαι κοντά στην αγορά ενός αυτοκινήτου. Θα ήθελα παρακαλώ την εμπειρία σας σχετικά με τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Θα το πάω στην τοπική αντιπροσωπία καθώς το αμάξι δεν βρίσκεται Αθήνα.

Πάνω κάτω από την εμπειρία σας τι θα πρέπει να ελένγξουν? Να ξέρω και εγώ τι γίνετε μην πάω τελείως άσχετος.

Το αμάξι είναι του 2015 με 100κ χιλιόμετρα από ιδιώτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν πας στην αντιπροσωπεία θα πρέπει να το κάνουν φύλλο κ φτερό χωρίς να σε απασχολεί εσένα. Πέρα από μηχανικά σίγουρα να ελέγξουν και λαμαρίνες για σοβαρά τρακαρίσματα 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, golden33 είπε

Καλημέρα παιδιά. επειδή είμαι κοντά στην αγορά ενός αυτοκινήτου. Θα ήθελα παρακαλώ την εμπειρία σας σχετικά με τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Θα το πάω στην τοπική αντιπροσωπία καθώς το αμάξι δεν βρίσκεται Αθήνα.

Πάνω κάτω από την εμπειρία σας τι θα πρέπει να ελένγξουν? Να ξέρω και εγώ τι γίνετε μην πάω τελείως άσχετος.

Το αμάξι είναι του 2015 με 100κ χιλιόμετρα από ιδιώτη.

Θα ξέρουν αυτοί αφού είναι αντιπροσωπεία και όχι απλό συνεργειο , μην αγχώνεσαι

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δεν αξιζουν τοσα χρηματα για μεταχειρισμενο 5ετιας. Προτιμησε να δωσεις κατι παραπανω ή τα ίδια για καινούργιο.

Hyundai i30
KIA XCeed
BMW 116

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, majnun είπε

Δεν αξιζουν τοσα χρηματα για μεταχειρισμενο 5ετιας. Προτιμησε να δωσεις κατι παραπανω ή τα ίδια για καινούργιο.

Hyundai i30
KIA XCeed
BMW 116

Συμφωνώ. Πολλά λεφτά για 5 χρόνων αμάξι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...