Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου - γνώμες ιδέες


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 hours ago, golden33 said:

Opel Astra 2016 1.4 Turbo 125 ίπποι?

Το 125αρι δεν εισήχθη ποτέ επίσημα στην Ελλάδα, οπότε ειναι σίγουρα εισαγωγής. Δεν το λέω για κακό (τόσα ειναι εισαγωγής πλέον) απλώς το αναφέρω σαν πληροφορία.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλησπέρα παιδιά..για Peugeot 3008 μοντέλο 2018 1.6 BlueHDi 120 Allure (πλούσια έκδοση) με 100000 χλμ εισαγωγής από Ιταλία  στα 21000€ τι λέτε; Αξίζει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, gus90 είπε

Καλησπέρα παιδιά..για Peugeot 3008 μοντέλο 2018 1.6 BlueHDi 120 Allure (πλούσια έκδοση) με 100000 χλμ εισαγωγής από Ιταλία  στα 21000€ τι λέτε; Αξίζει;

Γραψε το καλυτερα στο διπλα νημα για τα μεταχειρισμενα, να γινει σωστη κουβεντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, gus90 said:

Καλησπέρα παιδιά..για Peugeot 3008 μοντέλο 2018 1.6 BlueHDi 120 Allure (πλούσια έκδοση) με 100000 χλμ εισαγωγής από Ιταλία  στα 21000€ τι λέτε; Αξίζει;

Kατά 100% τα χιλιόμετρα είναι γυρισμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, gus90 είπε

Καλησπέρα παιδιά..για Peugeot 3008 μοντέλο 2018 1.6 BlueHDi 120 Allure (πλούσια έκδοση) με 100000 χλμ εισαγωγής από Ιταλία  στα 21000€ τι λέτε; Αξίζει;

Το μετακίνησα εδώ

Μακριά απο πετρέλαιο του PSA πολλά προβλήματα λένε για την ουρία

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, gus90 said:

Καλησπέρα παιδιά..για Peugeot 3008 μοντέλο 2018 1.6 BlueHDi 120 Allure (πλούσια έκδοση) με 100000 χλμ εισαγωγής από Ιταλία  στα 21000€ τι λέτε; Αξίζει;

Το έχει έμπορος Ελλάδα ή είναι εισαγωγή? 

Στα μεταχειρισμενα το θέμα είναι να έχεις ιστορικό και συντήρηση η να είναι σε τιμή που να μπορείς να συμαζεψεις τυχών βλάβες. 

 

Επειδή στα Peugeot cintroen ακούγονται πολλά για προβληματικά δοχεία adblue με μεγάλο κόστος θα το απέφευγα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανέρχομαι και εγώ για τη γνώμη σας.

Έχω δει μία giulietta του 2015 με 170 άλογα και 100κ χιλιόμετρα στα 14κ από ιδιώτη πρώτο χέρι

και άλλη μία του 2017 (μετά to facelift του 2016) με 150 άλογα αλλά 140κ χιλιόμετρα, από spicar στα ίδια χρήματα

Τι θα επιλέγατε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, golden33 said:

Επανέρχομαι και εγώ για τη γνώμη σας.

Έχω δει μία giulietta του 2015 με 170 άλογα και 100κ χιλιόμετρα στα 14κ από ιδιώτη πρώτο χέρι

και άλλη μία του 2017 (μετά to facelift του 2016) με 150 άλογα αλλά 140κ χιλιόμετρα, από spicar στα ίδια χρήματα

Τι θα επιλέγατε?

Ίδιος εξοπλισμός? 

Οποία έχει πιο αναλυτικό ιστορικό σέρβις. Τα 40κ χιλιόμετρα δεν λένε κάτι από μόνα τους αλλά το σημαντικό είναι πιο είναι προσεγμένο στα Service και την χρηση

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, golden33 είπε

Επανέρχομαι και εγώ για τη γνώμη σας.

Έχω δει μία giulietta του 2015 με 170 άλογα και 100κ χιλιόμετρα στα 14κ από ιδιώτη πρώτο χέρι

και άλλη μία του 2017 (μετά to facelift του 2016) με 150 άλογα αλλά 140κ χιλιόμετρα, από spicar στα ίδια χρήματα

Τι θα επιλέγατε?

Μάλλον του 2017 εφοσον κατά τα αλλά σε εξοπλισμό κ κατάσταση είναι ίδιες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, golden33 είπε

Επανέρχομαι και εγώ για τη γνώμη σας.

Έχω δει μία giulietta του 2015 με 170 άλογα και 100κ χιλιόμετρα στα 14κ από ιδιώτη πρώτο χέρι

και άλλη μία του 2017 (μετά to facelift του 2016) με 150 άλογα αλλά 140κ χιλιόμετρα, από spicar στα ίδια χρήματα

Τι θα επιλέγατε?

ως κατόχος 2016+ να σου πω οτι εχει πολλές βελτιώσεις σε σχέση με τα προ φεισλιφτ.

Σχετικά ακριβά και τα δύο πάντως.

Δηλαδή η οικογενειακή 2016, που εχει 50.000 χλμ πετρέλαιο πόσα θα έπιανε οεο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, imr said:

Ίδιος εξοπλισμός? 

Οποία έχει πιο αναλυτικό ιστορικό σέρβις. Τα 40κ χιλιόμετρα δεν λένε κάτι από μόνα τους αλλά το σημαντικό είναι πιο είναι προσεγμένο στα Service και την χρηση

 

 

3 hours ago, paylidis said:

Μάλλον του 2017 εφοσον κατά τα αλλά σε εξοπλισμό κ κατάσταση είναι ίδιες. 

 

3 hours ago, majnun said:

ως κατόχος 2016+ να σου πω οτι εχει πολλές βελτιώσεις σε σχέση με τα προ φεισλιφτ.

Σχετικά ακριβά και τα δύο πάντως.

Δηλαδή η οικογενειακή 2016, που εχει 50.000 χλμ πετρέλαιο πόσα θα έπιανε οεο;

Βλεπω ολοι εχετε την ιδια αποψη. Η οποια ειναι αντιθετη απο αυτη που ειχα εγω στο μυαλο μου η αληθεια ειναι. Εγω σκεφτομουν οτι η καταπονηση των χιλιομετρων γενικα ειναι μεγαλυτερη απο την καταπονηση του χρονου.

Σε εξοπλισμο σχεδον ιδια ειναι. Φυσικα θα τσεκαρω το βιβλιο service και για μενα παιζει και σημαντικο ρολο αν το αμαξι απο την spicar ειναι ελληνικο, κατι το οποιο δεν ξερω ακομα.

@majnun Αν αναφερεσαι σε gulietta του 2016 πετρελαιο γενικα απο αυτα που βλεπω οσο καιρο ψαχνω ειναι οτι η βενζινη ειναι πιο ακριβη λογω μικροτερης προσφορας. Υπαρχουν απειρα πετρελαια στο car ενω λιγα με βενζινη.

Ξερεις πανω κατω να μου πεις τις πιο σημαντικες βελτιωσεις μιας και την εχεις?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά έχει καλύτερη ηχομόνωση, λίγο πιο σφικτά ρυθμισμένη ανάρτηση.

Προ φλ ήταν λίγο πιο παιχνιδιάρικο το πίσω μέρος. Το μετά είναι πιο μονοκόμματο - σα γρανίτης.

Εμένα μου αρέσει το δεύτερο, νιώθεις το αμάξι στο δρόμο να είναι τέρμα σταθερό.

Στη βενζίνη 150/170  άλογα να ξέρεις ότι μπορεί να χρειαστείς σχετικά άμεσα μονάδα multiair.

Κόστος στο επίσημο κανάλι γύρω στα 1000€. Πλέον με Κιτ έξω το φτιάχνουν ίσως και στο 1/5 του κόστους.

Γενικά κάτι χαζοθεματα μπορεί να βγάλει μόνο όπως φως Πορτ μπαγκαζ, εσωτερικό χερούλι και διάφορες τέτοιες μπούρδες.

Μηχανολογικά το πετρέλαιο είναι τοπ. Αν βρεις ελληνικό και προσεγμένο από ιδιώτη τα 32 κιλά ροπή και η κατανάλωση στο 6 με μέση ταχύτητα 140χλμ και 2400 Σαλ εινια απόλαυση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, majnun said:

Γενικά έχει καλύτερη ηχομόνωση, λίγο πιο σφικτά ρυθμισμένη ανάρτηση.

Προ φλ ήταν λίγο πιο παιχνιδιάρικο το πίσω μέρος. Το μετά είναι πιο μονοκόμματο - σα γρανίτης.

Εμένα μου αρέσει το δεύτερο, νιώθεις το αμάξι στο δρόμο να είναι τέρμα σταθερό.

Στη βενζίνη 150/170  άλογα να ξέρεις ότι μπορεί να χρειαστείς σχετικά άμεσα μονάδα multiair.

Κόστος στο επίσημο κανάλι γύρω στα 1000€. Πλέον με Κιτ έξω το φτιάχνουν ίσως και στο 1/5 του κόστους.

Γενικά κάτι χαζοθεματα μπορεί να βγάλει μόνο όπως φως Πορτ μπαγκαζ, εσωτερικό χερούλι και διάφορες τέτοιες μπούρδες.

Μηχανολογικά το πετρέλαιο είναι τοπ. Αν βρεις ελληνικό και προσεγμένο από ιδιώτη τα 32 κιλά ροπή και η κατανάλωση στο 6 με μέση ταχύτητα 140χλμ και 2400 Σαλ εινια απόλαυση.

Ευχαρτιστώ πολύ. Το θέμα με το multiair το φτιάξανε από το 2ο εξάμηνο του 2011 υποτίθεται. από κατόχυς που ρώτησα και στο group στο facebook σπάνια εμφανίζεται σε αμάξι του 2014 και μετά.

Το πετρέλαιο θα με βόλευε και λόγω τιμής αγοράς αλλά δυστυχώς το 80% των χιλιομέτρων θα είναι μέσα στην πόλη οπότε το dpf δεν θα την παλέψει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...