Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου - γνώμες ιδέες


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, imr είπε

Είμαι σε δίλημμα σχετικά με το καύσιμο. 

Κοιτάζω για μεταχ στα 10κ και υπαρχει επιλογή πετρέλαιο και υγραέριο.

Με τις τωρινές τιμες υπολογίζω ίδιο κόστος καυσίμου. 

Η διαφορά είναι ότι το πετρέλαιο θέλει περισσότερη προσοχή (μπεκ dpf)  έχει ακριβές βλάβες αλλά θεωριτικα αντέχει πολλά χιλιόμετρα. 

Η βενζίνη μετατροπη αντίστοιχα χρειάζετε προσοχή σωστή ρύθμιση κτλ.

 

Ενα καλό παράδειγμα είναι το captur.  Με 12κ μπορώ να πάρω πετρέλαιο η αντίστοιχα τον χλιαρή βενζίνη ο οποίος πρέπει να είναι ιδανικός για αέριο γιατί τον βάζουν στα dacia 

Η κίνηση θα είναι κυρίως για εκτός πόλης οπότε προσωπικά τείνω προς το πετρέλαιο. 

Αφού το υγραέριο δεν θα είναι εργοστασιακό εγώ δεν αγόραζα με σκοπό να του βάλω κιτ υγραερίου, εκτός αν είναι πολύ παλιό το αυτοκίνητο.

Για εκτός πόλης θέλεις ροπή για να κάνεις άνετο ταξίδι. Αρκετή ροπή δίνουν μόνο τα τουρμπο (ή τα πολλά κυβικά, άσχετο). Οπότε διάλεξε ένα με τούρμπο.

Για πολλά χλμ και βάζοντας σε εταιρικά πρατήρια δεν θα έχεις πρόβλημα με κανένα καύσιμο (βέβαια δεν ξέρεις τι έκανε ο προηγούμενος).

 

Τώρα για το επιπλέον κόστος ή ευαισθησία των πετρελαίων είναι κάτι σχετικό. Πλέον και τα βενζινοκίνητα είναι το ίδιο ευαίσθητα αφού και μπεκ υψηλής έχουν και αντλίες υπερυψηλής πίεσης έχουν... Γενικά πάνω κάτω το ίδιο είναι...

 

Επειδή το έχω οδηγήσει συνεχόμενα σε ταξίδι το captur που κυκλοφορεί τώρα είναι πολύ ωραίο και σε πετρέλαιο θα είναι ακόμα πιο ωραίο. Το βενζινοκίνητο με τα 95-100 άλογα μου φάνηκε ότι λαχανιάζει με το κάπως κοντό κιβώτιο του...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

17 ώρες πριν, imr είπε

Είμαι σε δίλημμα σχετικά με το καύσιμο. 

Κοιτάζω για μεταχ στα 10κ και υπαρχει επιλογή πετρέλαιο και υγραέριο.

Με τις τωρινές τιμες υπολογίζω ίδιο κόστος καυσίμου. 

Η διαφορά είναι ότι το πετρέλαιο θέλει περισσότερη προσοχή (μπεκ dpf)  έχει ακριβές βλάβες αλλά θεωριτικα αντέχει πολλά χιλιόμετρα. 

Η βενζίνη μετατροπη αντίστοιχα χρειάζετε προσοχή σωστή ρύθμιση κτλ.

 

Ενα καλό παράδειγμα είναι το captur.  Με 12κ μπορώ να πάρω πετρέλαιο η αντίστοιχα τον χλιαρή βενζίνη ο οποίος πρέπει να είναι ιδανικός για αέριο γιατί τον βάζουν στα dacia 

Η κίνηση θα είναι κυρίως για εκτός πόλης οπότε προσωπικά τείνω προς το πετρέλαιο. 

το captur βγαίνει με εργοστασιακό υγραέριο ,αν και δεν είδα να παίζει μτχ

προσωπικά θα απέφευγα πετρέλαιο  ,άσε που πήρε και αυτό την ανηφόρα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, korakios είπε

το captur βγαίνει με εργοστασιακό υγραέριο ,αν και δεν είδα να παίζει μτχ

προσωπικά θα απέφευγα πετρέλαιο  ,άσε που πήρε και αυτό την ανηφόρα

Ναι έβγαινε, πιο πολύ σαν παράδειγμα το έφερα για μοτέρ που παίρνουν αξιοπιστα αεριο

 

Μόνο πετρέλαιο σκεφτόμουν μέχρι τώρα αλλά εκεί που έχουν φτάσει οι τιμές κάνω δεύτερες σκεψεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, imr είπε

Μόνο πετρέλαιο σκεφτόμουν μέχρι τώρα αλλά εκεί που έχουν φτάσει οι τιμές κάνω δεύτερες σκεψεις

και καλά κάνεις , τώρα το μέλλον κανείς δεν το γνωρίζει βέβαια , απλά βάσει σημερινών δεδομένων θα πήγαινα σε υγραέριο (για το οικονομικό κομμάτι , εννοείται σαν οδήγηση το πετρέλαιο είναι ότι καλύτερο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το μεταχειρο πετρελαιο παιδια εχει ενα ρισκο παραπανω... μπεκ αντλίες dpf αν σου σκασουν σε επιπεδο τριετιας ειναι +3-4Κ ευκολοτατα

και κανεις δε μπορει να τα προβλεψει ολα ακριβως...

 

εδω φιλος μηχανικός αγορασε πετρελαιο επαγγελματικό - το ειχε κανει φυλλο και φτερο (όσο γινοταν σε ελεγχο προ αγοράς) και στο τετραμηνο περιπου του εβγαλε dpf και πηρε και τη τουρμπινα σε σακουλες...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

και καλά κάνεις , τώρα το μέλλον κανείς δεν το γνωρίζει βέβαια , απλά βάσει σημερινών δεδομένων θα πήγαινα σε υγραέριο (για το οικονομικό κομμάτι , εννοείται σαν οδήγηση το πετρέλαιο είναι ότι καλύτερο)

 

Και με το υγραέριο υπάρχει ο κίνδυνος να πέσει ένας φόρος και να γίνει ασύμφορο αλλά προς το παρών κραταει

 

52 λεπτά πριν, paylidis είπε

το μεταχειρο πετρελαιο παιδια εχει ενα ρισκο παραπανω... μπεκ αντλίες dpf αν σου σκασουν σε επιπεδο τριετιας ειναι +3-4Κ ευκολοτατα

και κανεις δε μπορει να τα προβλεψει ολα ακριβως...

 

εδω φιλος μηχανικός αγορασε πετρελαιο επαγγελματικό - το ειχε κανει φυλλο και φτερο (όσο γινοταν σε ελεγχο προ αγοράς) και στο τετραμηνο περιπου του εβγαλε dpf και πηρε και τη τουρμπινα σε σακουλες...

Το dpf θέλει προσοχή και ένα διαγνωστικό να βλέπεις ποτέ γεμίζει και πότε θέλει αναγέννηση. 

Τα μπεκ είναι κόστος αλλά και εκεί με καθάρισμα μπορείς να τα προλάβεις. 

Σε κάθε περίπτωση όμως ακριβές βλαβες που πλέον δεν τις κανεις απόσβεση λόγο τιμής. 

 

 

 

16 λεπτά πριν, zio10 είπε

Κάποιο εργοστασιακό αέριο θα κοιτούσα εγώ. Renault, Dacia  και η Hyundai έχει κάποια νομίζω.

Δυστυχώς δεν με καλύπτουν στο budget που έχω οπότε μάλλον θα πάω για μετατροπή αν πάρω βενζινη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, imr είπε

 

Και με το υγραέριο υπάρχει ο κίνδυνος να πέσει ένας φόρος και να γίνει ασύμφορο αλλά προς το παρών κραταει

 

Το dpf θέλει προσοχή και ένα διαγνωστικό να βλέπεις ποτέ γεμίζει και πότε θέλει αναγέννηση. 

Τα μπεκ είναι κόστος αλλά και εκεί με καθάρισμα μπορείς να τα προλάβεις. 

Σε κάθε περίπτωση όμως ακριβές βλαβες που πλέον δεν τις κανεις απόσβεση λόγο τιμής. 

 

 

 

Δυστυχώς δεν με καλύπτουν στο budget που έχω οπότε μάλλον θα πάω για μετατροπή αν πάρω βενζινη

Τι budget έχεις; Δες και κανένα ήδη έτοιμο από μετατροπή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, zio10 είπε

Τι budget έχεις; Δες και κανένα ήδη έτοιμο από μετατροπή.

Μεχρι 10κ θελω να μεινω, αν βρω κατι τρομερο ανεβαινω λιγο αλλα οσο λιγοτερα τοσο το καλυτερο

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, zio10 είπε

Και σίγουρα δεν βρίσκεις εργοστασιακά σε αυτά τα λεφτά; Δεν έψαξα αλλά περίμενα να υπάρχουν.

Βρίσκω αλλά δεν μου κάνουν. 

 

Είτε είναι μικρά clio panda η dacia 10ετιας τα οποία παραείναι γυμνά. (πχ το τελευτεο duster το επερνα αλλά ξεφευγει) 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν όχι εργοστασιακό υγραέριο τότε καλύτερα να βρεις ένα καλό και καθαρό αμάξι και να βάλεις εσύ (προφανώς κάτι που παίρνει άνετα το υγραέριο και δεν θα βγάλει προβλήματα).

Καλύτερο από να μην ξέρεις σε ποιον έβαλε το υγραέριο και πόσο καλή δουλειά έκαναν.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό είναι κάτι που γράφεται συχνά, να μη πάρει κάποιος έτοιμο υγραέριο, αλλά κι αυτός που έκανε τη μετατροπή λογικά θα την έκανε για να μην έχει προβλήματα, περίπου ό,τι θα έκανε ο καθένας θα έκανε κι αυτός δηλαδή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά,καλησπέρα έχω βρει ένα mini cooper 4ετίας στα 60k χιλιόμετρα full extra αγορασμένο 33k.

Το αμάξι έχει κάποια θεματάκια από έξω. Δηλαδή θέλει σίγουρα φτερό και πόρτα βάψιμο και πίσω προφυλακτηρας επισκευή και βάψιμο .

Του έχω κάνει έλεγχο σε συνεργείο μόνο για bwm/mini και το αυτοκίνητο μηχανικά θέλει μόνο μια αλλαγή στην βάση μηχανής που όπως μου είπαν ειναι φυσιολογικό και είχαν θέμα απο μαμά .

Η τιμή που το παίρνω ειναι 20κ . Τι λέτε αξίζει να ασχοληθώ.

Θέλει γύρω στα 1.500-2.000 για να γίνει πένα μηχανικά συν τα μαζέματα απο έξω.

 

image.jpeg.a78404f0a5d7534700109b331744b381.jpegimage.jpeg.239f7d4ddbb5293f16959e9388f421b4.jpeg

image.jpeg.239f7d4ddbb5293f16959e9388f421b4.jpegimage.jpeg.ddb65192c735e134308aebf5a12fdb55.jpeg

Επεξ/σία από seloner
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, seloner είπε

Παιδιά,καλησπέρα έχω βρει ένα mini cooper 4ετίας στα 60k χιλιόμετρα full extra αγορασμένο 33k.

Το αμάξι έχει κάποια θεματάκια από έξω. Δηλαδή θέλει σίγουρα φτερό και πόρτα βάψιμο και πίσω προφυλακτηρας επισκευή και βάψιμο .

Του έχω κάνει έλεγχο σε συνεργείο μόνο για bwm/mini και το αυτοκίνητο μηχανικά θέλει μόνο μια αλλαγή στην βάση μηχανής που όπως μου είπαν ειναι φυσιολογικό και είχαν θέμα απο μαμά .

Η τιμή που το παίρνω ειναι 20κ . Τι λέτε αξίζει να ασχοληθώ.

Θέλει γύρω στα 1.500-2.000 για να γίνει πένα μηχανικά συν τα μαζέματα απο έξω.

 

image.jpeg.a78404f0a5d7534700109b331744b381.jpegimage.jpeg.239f7d4ddbb5293f16959e9388f421b4.jpeg

image.jpeg.239f7d4ddbb5293f16959e9388f421b4.jpegimage.jpeg.ddb65192c735e134308aebf5a12fdb55.jpeg

Καλησπερα.

Ποια έκδοση ειναι;

Εσωτερικα το σαλονι του πως είναι;

Επεξ/σία από Peugeot208
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...