Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου - γνώμες ιδέες


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

19 ώρες πριν, NobodyRankXV είπε

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/322482989-volkswagen-golf-sportsvan?fbclid=IwAR2sZzn7IGzmUwIz630em8T0JzYPXeCd1lQt9P5R53NZr74969j9Tp0RmGQ

 

Βρήκα και αυτό!!! Ξεφευγει ελάχιστα το μπάτζετ αλλά φαίνεται πένα και του 17 μοντέλο

μα δεν ειναι καν τετρακινητο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, paylidis είπε

μα δεν ειναι καν τετρακινητο...

Ναι αλλά όταν πέφτουν τα καθίσματα πίσω γίνεται βαν ξαπλωνεις για πλάκα επίσης τετρακίνητα τελικά με λιγότερο από 1800 cc δύσκολο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, NobodyRankXV είπε

Ναι αλλά όταν πέφτουν τα καθίσματα πίσω γίνεται βαν ξαπλωνεις για πλάκα επίσης τετρακίνητα τελικά με λιγότερο από 1800 cc δύσκολο 

Τότε αλλάζουν τα δεδομένα και μπαίνουν πολλά αμάξια στο παιχνίδι περα από αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Τότε αλλάζουν τα δεδομένα και μπαίνουν πολλά αμάξια στο παιχνίδι περα από αυτο

Ακριβώς έγραψα πως τελικά στην χειρότερη ας μην είναι τετρακίνητο καθώς θέλουν να αποφύγουν μεγαλύτερο από 1600cc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NobodyRankXV είπε

Ακριβώς έγραψα πως τελικά στην χειρότερη ας μην είναι τετρακίνητο καθώς θέλουν να αποφύγουν μεγαλύτερο από 1600cc

Αν θες για χώρους δες και το 5008 που έστειλα πριν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, NobodyRankXV είπε

Ακριβώς έγραψα πως τελικά στην χειρότερη ας μην είναι τετρακίνητο καθώς θέλουν να αποφύγουν μεγαλύτερο από 1600cc

για πιο λογο ομως να μη προτιμησουν ενα 1800;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την ιστορία κατέληξαν σε tiguan !! Είναι στην φάση που βλέπουν κάποια από κοντά και όποιο τους κάτσει καλύτερα.

Χθες είδανε ένα 1400cc / 150hp 4χ4 του 10 με 140000 χλμ κοντά στα 10κ και μάλλον θα πάρουν εκείνο.

Επεξ/σία από NobodyRankXV
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσοχή στα μοτέρ στο Tiguan, ο twincharger μπορεί να αποδειχθεί αρκετά ακριβό σπορ!

 

Επεξ/σία από and_64
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NobodyRankXV είπε

Ωχ 

Προσοχή θέλει στα σέρβις και καλό έλεγχο πριν την αγορα. Έχε και κάτι στην άκρη για σετ καδενας και μια χαρά θα είναι.

 

Υπόψιν ότι στο tiguan το 10ρι/100 το έχει εύκολα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, imr είπε

Προσοχή θέλει στα σέρβις και καλό έλεγχο πριν την αγορα. Έχε και κάτι στην άκρη για σετ καδενας και μια χαρά θα είναι.

 

Υπόψιν ότι στο tiguan το 10ρι/100 το έχει εύκολα. 

 

Ναι αλλά ποτέ δεν μπορείς να ξερεις τι εκανε ο προηγούμενος! Σε μενα το νεο σετ καδενας (μαζί με παξιμαδι μεταβλητου ομως που οι περισσότεροι δεν αλλαζουν και μετα ξαναχτυπάει) με τους νεους υποτίθεται βελτιωμένους κωδικούς έχει γράψει λίγο πάνω απο 100κ χλμ χωρίς κανένα θέμα, ομως το αυτοκίνητο συντηρείται ευλαβικά με αλλάγές λαδιών καθε 7.5κ χλμ και με 300v λάδι, οχι castrol.

Επίσης οι αντλίες νερού που ειναι ενα σώμα με την μαγνητική του κομπρέσσορα είναι άλλο ενα πολυέξοδο κομμάτι του μοτέρ που σε μένα προσωπικά εχει χαλάσει 4 φορέςστα σχεδόν 180κ χλμ που το έχω στη κατοχή μου (ίσως παίζει ρόλο και το dsg σε αυτό αλλά και το πόδι μου που είναι σχετικά βαρύ!) Η 1 που δεν ήταν γνησιο ανταλλακτικό, τα έφτυσε πολύ γρήγορα καμία όμως δεν έβγαλε πανω απο 70κ χλμ 

Δυστυχώς είτε χαλάσει το κομμάτι της αντλίας είτε της μαγνητικής και δεν δίνει πίεση ο κομπρέσσορας πρέπει να αλλαχτεί ολο και με εργατικά και αναλώσιμα παίζει πέριξ των 400€, συνήθως πιο πάνω...

Ολα αυτά βέβαια σε golf που το μοτέρ τρώει και λιγότερη πίεση γιατι με το βάρος και την 4κίνηση(?) του tiguan σίγουρα ζορίζεται περισσότερο και όντως πίνει και παραπάνω βενζίνη

Επεξ/σία από and_64
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, and_64 είπε

Ναι αλλά ποτέ δεν μπορείς να ξερεις τι εκανε ο προηγούμενος! Σε μενα το νεο σετ καδενας (μαζί με παξιμαδι μεταβλητου ομως που οι περισσότεροι δεν αλλαζουν και μετα ξαναχτυπάει) με τους νεους υποτίθεται βελτιωμένους κωδικούς έχει γράψει λίγο πάνω απο 100κ χλμ χωρίς κανένα θέμα, ομως το αυτοκίνητο συντηρείται ευλαβικά με αλλάγές λαδιών καθε 7.5κ χλμ και με 300v λάδι, οχι castrol.

Επίσης οι αντλίες νερού που ειναι ενα σώμα με την μαγνητική του κομπρέσσορα είναι άλλο ενα πολυέξοδο κομμάτι του μοτέρ που σε μένα προσωπικά εχει χαλάσει 4 φορέςστα σχεδόν 180κ χλμ που το έχω στη κατοχή μου (ίσως παίζει ρόλο και το dsg σε αυτό αλλά και το πόδι μου που είναι σχετικά βαρύ!) Η 1 που δεν ήταν γνησιο ανταλλακτικό, τα έφτυσε πολύ γρήγορα καμία όμως δεν έβγαλε πανω απο 70κ χλμ 

Δυστυχώς είτε χαλάσει το κομμάτι της αντλίας είτε της μαγνητικής και δεν δίνει πίεση ο κομπρέσσορας πρέπει να αλλαχτεί ολο και με εργατικά και αναλώσιμα παίζει πέριξ των 400€, συνήθως πιο πάνω...

Ολα αυτά βέβαια σε golf που το μοτέρ τρώει και λιγότερη πίεση γιατι με το βάρος και την 4κίνηση(?) του tiguan σίγουρα ζορίζεται περισσότερο και όντως πίνει και παραπάνω βενζίνη

Κλασική η αντλία νερού και εμένα έβγαλε το leon 3 στις 50.000χλμ

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, tsofras είπε

Κλασική η αντλία νερού και εμένα έβγαλε το leon 3 στις 50.000χλμ

Το Leon δεν είχε τον twincharger όμως, είναι εντελώς διαφορετικη σε αυτό το μοτέρ γιατί είναι ένα πράγμα που κάνει 2 δουλειες, η μια πλευρά κομπλαρει τον κομπρεσορα  (από ρελαντί μέχρι τις 3.5κ στροφές γιατί το τούρμπο κοιμάται σε αυτό το φασμα) και η άλλη είναι η αντλία νερού. Το καλό είναι πως είναι Φιξ όπως έγραψα και πιο πάνω και ότι χαλάσει από τα 2 σήμαινει ότι πρέπει να αλλαχτεί ολόκληρο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, and_64 είπε

Ναι αλλά ποτέ δεν μπορείς να ξερεις τι εκανε ο προηγούμενος! Σε μενα το νεο σετ καδενας (μαζί με παξιμαδι μεταβλητου ομως που οι περισσότεροι δεν αλλαζουν και μετα ξαναχτυπάει) με τους νεους υποτίθεται βελτιωμένους κωδικούς έχει γράψει λίγο πάνω απο 100κ χλμ χωρίς κανένα θέμα, ομως το αυτοκίνητο συντηρείται ευλαβικά με αλλάγές λαδιών καθε 7.5κ χλμ και με 300v λάδι, οχι castrol.

Επίσης οι αντλίες νερού που ειναι ενα σώμα με την μαγνητική του κομπρέσσορα είναι άλλο ενα πολυέξοδο κομμάτι του μοτέρ που σε μένα προσωπικά εχει χαλάσει 4 φορέςστα σχεδόν 180κ χλμ που το έχω στη κατοχή μου (ίσως παίζει ρόλο και το dsg σε αυτό αλλά και το πόδι μου που είναι σχετικά βαρύ!) Η 1 που δεν ήταν γνησιο ανταλλακτικό, τα έφτυσε πολύ γρήγορα καμία όμως δεν έβγαλε πανω απο 70κ χλμ 

Δυστυχώς είτε χαλάσει το κομμάτι της αντλίας είτε της μαγνητικής και δεν δίνει πίεση ο κομπρέσσορας πρέπει να αλλαχτεί ολο και με εργατικά και αναλώσιμα παίζει πέριξ των 400€, συνήθως πιο πάνω...

Ολα αυτά βέβαια σε golf που το μοτέρ τρώει και λιγότερη πίεση γιατι με το βάρος και την 4κίνηση(?) του tiguan σίγουρα ζορίζεται περισσότερο και όντως πίνει και παραπάνω βενζίνη

Ε ναι εγώ αν ξαναεπερνα 1.4tsi θα κοίταγα αν είχα στην άκρη 1500. Για καδενα, αντλία και πολλαπλασιαστές. 

Εκτός από αυτά (εάν δεν το έχει ρημάξει ο προηγούμενος δεν βγάζει κάτι σοβαρο). 

Για μένα το μεγάλο πρόβλημα του tiguan είναι η κατανάλωση. Φίλος με το tiguan είχε σταθερά 1-2 λίτρα/100 παραπανω κατανάλωση από εμένα με το sirocco

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους !

Θα ήθελα την βοήθειά σας αν είναι εύκολο, μιας και πρόκειται να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με απόλυτο ταβάνι τα 5000 ευρώ. 

Θα ήθελα να είναι μέχρι 1400 cc (τέλη 135 ευρώ), επίσης να είναι οικονομικό σε κατανάλωση καύσιμου, να μην βγάζει εύκολα ζημιές ή να έχει οικονομικά ανταλλακτικά. 

Θα ήμουν ευγνώμων αν με βοηθήσει κάποιος που έχει περισσότερες γνώσεις από μένα πάνω στο αντικείμενο.

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Δημιουργία νέου...