atx Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2001 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2001 re paidia exo cosmokarta kai edo kai mia ebdomada stelno minimata <BR>me to kentro tis cosmote kai den exo xreothei tipota!!!!<BR>exo akoma 2409 drx!!!!<P>tora poly tha poyne oti tha ta xreotho!<BR>alla den einai etsi.<BR>i cosmote mporei na argei na ta xreosei, alla ama <BR>den ta exei xreosei mexri 48 ores, apo kei kai pera<BR>den ta xreonei pote!!!!<P>aaaaaaaaa kai kati alo.<BR>osoi exete cosmokarta na prosexete otan pernete tilefono!<BR>ama pei to gnosto "perimente na syndethite" tote sigoyra tha xreothite.<BR>ama omos den pei tipota tha milate free!!!! (alla oxi gia 15 ores)<BR>parte tilefono kai ama de to pei, tote molis to sikosei o alos na<BR>peite <BR>p.x. "geia soy ti kaneis, poy eisai, ktl." <BR>diarkeia 20 sec. (oxi parapano!)<P>opote milate free gia 20 sec!!!!<BR>meta apo kei kai pera xreoneste.
LuPo Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2001 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2001 koita kai ego etsi nomiza mexri pou evala proxtes mia 2500 karta kai mou efage 2300 peripou me thn mia xwris na to xrhsimopoihso katholou.<P>no comments!
deathlok Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2001 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2001 pio palia otan oi cosmocartes itan stis arxes tous akoma ixan kolisi kai borouses na miliseis meres tsaba .ax aftes itan kales epoxes pantos kali parigoria ki ta minimata! <BR>
Anonymous Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2001 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2001 Ego den exo cosmocarta alla apo oso exo diabasei se paleotera posts mporei na argei na ta xreosei alla tis perisoteres fores ta xreonei mazemena(isos oxi panta).<BR>Gia tipota na mhn eisaste sigoyroi otan exete na kanete me ton OTE! <BR>Den einai kai toso blakes kai na mas xarizoyn tzampa thlefona kai mhnymata. <P>------------------<BR>Filika Leonidas
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.