Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για να μήν ανοίγω καινούργιο θέμα.

Έχω παρόμοιο πρόβλημα με αυτοκίνητο Mercedes Benz c180 του 93, βενζίνη και υγραέριο. To αυτοκίνητο όταν είναι κρύο ξεκινάει πάντα χωρίς πρόβλημα, όταν είναι ζεστό αρκετές φορές ρετάρει στο ρελαντί ή δυσκολεύτεται να πάρει μπρός. Στις χαμηλές στροφές κάτω απο 1800 έχει κοψίματα στο γκάζι, σκασίματα. Το πρόβλημα είναι πιό έντονο όταν γυρνάει στο υγραέριο, αλλα το παρατηρώ και στην βενζίνη. Όταν ζεσταθεί αρκετά δέν παρατηρώ διαφορά, ακόμα και σε ζόρισμα σε ανηφόρα.

Υπάρχει πιθανότητα να είναι αισθητήρας λ που μπορώ να αλλάξω μόνος μου?

Μετά το τελευταίο service που τους τόνισα το πρόβλημα, μου άλλαξαν μπαταρία (ήθελε όντως αλλαγή το γνώριζα) και η κοπέλα στην ρεσεψιόν μου είπε οτι ήταν αυτό. Τελικά δέν άλλαξε απολύτως τίποτα εκτός του ότι πάιρνει γρήγορα η μίζα... Με χρέωσαν για μπαταρία, λάδια, φίλτρο λαδιού και καμπίνας, 272 ευρώ. (η μπαταρία varta silver 63 ah έχει κάτω απο 100 ευρώ λιανική στο skroutz). Προφανώς δέν πρόκειται να ξαναπατήσω στο συγκεκριμένο συνεργείο αν και ειμαι χρόνια πελάτης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, johzio είπε

Για να μήν ανοίγω καινούργιο θέμα.

Έχω παρόμοιο πρόβλημα με αυτοκίνητο Mercedes Benz c180 του 93, βενζίνη και υγραέριο. To αυτοκίνητο όταν είναι κρύο ξεκινάει πάντα χωρίς πρόβλημα, όταν είναι ζεστό αρκετές φορές ρετάρει στο ρελαντί ή δυσκολεύτεται να πάρει μπρός. Στις χαμηλές στροφές κάτω απο 1800 έχει κοψίματα στο γκάζι, σκασίματα. Το πρόβλημα είναι πιό έντονο όταν γυρνάει στο υγραέριο, αλλα το παρατηρώ και στην βενζίνη. Όταν ζεσταθεί αρκετά δέν παρατηρώ διαφορά, ακόμα και σε ζόρισμα σε ανηφόρα.

Υπάρχει πιθανότητα να είναι αισθητήρας λ που μπορώ να αλλάξω μόνος μου?

Μετά το τελευταίο service που τους τόνισα το πρόβλημα, μου άλλαξαν μπαταρία (ήθελε όντως αλλαγή το γνώριζα) και η κοπέλα στην ρεσεψιόν μου είπε οτι ήταν αυτό. Τελικά δέν άλλαξε απολύτως τίποτα εκτός του ότι πάιρνει γρήγορα η μίζα... Με χρέωσαν για μπαταρία, λάδια, φίλτρο λαδιού και καμπίνας, 272 ευρώ. (η μπαταρία varta silver 63 ah έχει κάτω απο 100 ευρώ λιανική στο skroutz). Προφανώς δέν πρόκειται να ξαναπατήσω στο συγκεκριμένο συνεργείο αν και ειμαι χρόνια πελάτης.

Έτσι όπως το περιγράφεις μου φαίνεται θέμα ρύθμισης υγραερίου. Τι σύστημα φοράει ; Δούλεψε το αμάξι μόνο βενζίνη 2-3 μέρες και δες το . 

Και να προγραμματίσεις και καθάρισμα της πεταλούδας γκαζιού. Είναι με KJettronic με μηχανικά μπεκ μπεκ ψεκασμού ή είναι ακριβώς το επόμενο μοντέλο ; 

Σου ανάβει βλάβη με αισθητήρα λ ; 

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Αν το αυτοκίνητο έχει δουλέψει το σβήσω και ο κινητήρας δέν έχει κρυώσει και το ανάψω, τότε ρετάρει και σβήνει αν δεν πατήσω γκάζι, στη συνέχεια πάλι ρετάρει μόλις γυρίσει σε αέριο, Zavoli alisei, έχει νομίζω. Για τα μπεκ δεν ξέρω, είναι η πρώτη έκδοση w202 του 93.

Για υγραέριο το πηγαίνω σε άλλο συνεργείο στο οποίο θα κάνω αλλαγή δεξαμενής και ρύθμηση, θα ρωτήσω εάν μπορούν να κάνουν και κάτι άλλο εαν χρειαστεί.

Απλά, με έχει κουράσει το πρώτο συνεργείο, προσπαθώ να καταλάβω τι φταίει για να κατατοπίσω το επόμενο συνεργείο, για να μήν έχω πάλι τα ίδια. Δυστυχώς στην επαρχία που μένω δέν έχω πολλές επιλογές.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...