Προς το περιεχόμενο

Καμμένος Αισθητήρας Λάμδα


ChimairaX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας,

Μια γρήγορη ερώτηση για τους γνώστες. Στο αμάξι μου κατά μεγάλη πιθανότητα έχει καεί ο αισθητήρας λ (έχω περίεργες διακοπές σε χαμηλές στροφές, κακή κατανάλωση καυσίμου, περίεργο ήχο σαν χτύπημα αντικειμένου πάνω σε αλουμίνιο όταν δίνω γκάζι σε χαμηλές στροφές όταν δεν "αρπάζει" - ένα τακ δηλαδή-).

Λαμπάκι check engine δεν έχει ανάψει. Έβγαλα και τους 2 αισθητήρες λ από το ρεύμα και πάλι δεν άναψε λαμπάκι. Το αμάξι είναι 2ο χέρι, άρα δεν ξέρω τι στα κομμάτια έκανε ο προηγούμενος με τα λαμπάκια και τι έχει απενεργοποιημένο.

Ο 1ος αισθητήρας, πριν τον καταλύτη, φαίνεται να είναι εντάξει. Όταν συνδέω πάνω πολύμετρο μου φέρνει αντίσταση κανονικά. Ο μετά τον καταλύτη δεν μου δίνει καθόλου μετρήσεις. Άρα πολύ πιθανό το πρόβλημα να έρχεται από τον συγκεκριμένο αισθητήρα.

Το θέμα είναι ότι σκέφτηκα να τον αποσυνδέσω τελείως από το αμάξι μέχρι να μαζέψω τα χρήματα να παω σε ηλεκτρολόγο. Θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με αυτό; Να τον αφήσω καλύτερα συνδεδεμένο αν και καμμένο; Τι προτείνετε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, ChimairaX είπε

Καλησπέρα σας,

Μια γρήγορη ερώτηση για τους γνώστες. Στο αμάξι μου κατά μεγάλη πιθανότητα έχει καεί ο αισθητήρας λ (έχω περίεργες διακοπές σε χαμηλές στροφές, κακή κατανάλωση καυσίμου, περίεργο ήχο σαν χτύπημα αντικειμένου πάνω σε αλουμίνιο όταν δίνω γκάζι σε χαμηλές στροφές όταν δεν "αρπάζει" - ένα τακ δηλαδή-).

Λαμπάκι check engine δεν έχει ανάψει. Έβγαλα και τους 2 αισθητήρες λ από το ρεύμα και πάλι δεν άναψε λαμπάκι. Το αμάξι είναι 2ο χέρι, άρα δεν ξέρω τι στα κομμάτια έκανε ο προηγούμενος με τα λαμπάκια και τι έχει απενεργοποιημένο.

Ο 1ος αισθητήρας, πριν τον καταλύτη, φαίνεται να είναι εντάξει. Όταν συνδέω πάνω πολύμετρο μου φέρνει αντίσταση κανονικά. Ο μετά τον καταλύτη δεν μου δίνει καθόλου μετρήσεις. Άρα πολύ πιθανό το πρόβλημα να έρχεται από τον συγκεκριμένο αισθητήρα.

Το θέμα είναι ότι σκέφτηκα να τον αποσυνδέσω τελείως από το αμάξι μέχρι να μαζέψω τα χρήματα να παω σε ηλεκτρολόγο. Θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με αυτό; Να τον αφήσω καλύτερα συνδεδεμένο αν και καμμένο; Τι προτείνετε;

Έχεις δει μήπως έχει τοποθετήσει αποστάτη στο αισθητήρα ; Ο 2ος λ είναι για να μετράει τα καυσαέρια . Δεν παίζει και τόσο ρόλο.

Ο 1ος λ κανονιζει το μείγμα. Το καλύτερο είναι να τα αφήσεις συνδεδεμένα.

Για το μεταλλικό χτύπο ίσως είναι συντονισμός , κάνε και ένα έλεγχο σε όλες τις βάσεις . Πόσο χρονών ειναι το αμάξι ; Μήπως είναι και κανένας καταλύτης που λες ότι ακούς μεταλλικό ήχο .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πυρακια βαραει.Δυσκολα ο λαμδα ποιο πιθανα ρεταρει απο πολλαπλασιαστή η κατι αλλο εξου και οι διακοπες.

 

1 ώρα πριν, ChimairaX είπε

Καλησπέρα σας,

Μια γρήγορη ερώτηση για τους γνώστες. Στο αμάξι μου κατά μεγάλη πιθανότητα έχει καεί ο αισθητήρας λ (έχω περίεργες διακοπές σε χαμηλές στροφές, κακή κατανάλωση καυσίμου, περίεργο ήχο σαν χτύπημα αντικειμένου πάνω σε αλουμίνιο όταν δίνω γκάζι σε χαμηλές στροφές όταν δεν "αρπάζει" - ένα τακ δηλαδή-).

Λαμπάκι check engine δεν έχει ανάψει. Έβγαλα και τους 2 αισθητήρες λ από το ρεύμα και πάλι δεν άναψε λαμπάκι. Το αμάξι είναι 2ο χέρι, άρα δεν ξέρω τι στα κομμάτια έκανε ο προηγούμενος με τα λαμπάκια και τι έχει απενεργοποιημένο.

Ο 1ος αισθητήρας, πριν τον καταλύτη, φαίνεται να είναι εντάξει. Όταν συνδέω πάνω πολύμετρο μου φέρνει αντίσταση κανονικά. Ο μετά τον καταλύτη δεν μου δίνει καθόλου μετρήσεις. Άρα πολύ πιθανό το πρόβλημα να έρχεται από τον συγκεκριμένο αισθητήρα.

Το θέμα είναι ότι σκέφτηκα να τον αποσυνδέσω τελείως από το αμάξι μέχρι να μαζέψω τα χρήματα να παω σε ηλεκτρολόγο. Θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με αυτό; Να τον αφήσω καλύτερα συνδεδεμένο αν και καμμένο; Τι προτείνετε;

 

Επεξ/σία από agiannesg59
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/3/2021 στις 7:28 ΜΜ, agiannesg59 είπε

Πυρακια βαραει.Δυσκολα ο λαμδα ποιο πιθανα ρεταρει απο πολλαπλασιαστή η κατι αλλο εξου και οι διακοπες.

 

 

Ρεταρισμα (σε ρελαντί) μπορεί να έχεις και από λάμδα (τον 1ο). Όπως και κοψίματα στο γκάζι. Στο λέω ως παθών Γτ σήμερα τον αλλάζω 😂

Αλλα ναι παρόμοια συμπτώματα έχει και ο πολλαπλασιαστής. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και βαλβίδα ρελαντί και βηματικό πεταλούδας...

Πολλά μπορεί να ευθύνονται...

Σε δικό μου με επιβεβαιωμένο χαλασμένο εμπρός αισθητήρα μόνο check engine λαμπάκι, υψηλή κατανάλωση και σκασίματα στο άφημα... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, filarhos είπε

Και βαλβίδα ρελαντί και βηματικό πεταλούδας...

Πολλά μπορεί να ευθύνονται...

Σε δικό μου με επιβεβαιωμένο χαλασμένο εμπρός αισθητήρα μόνο check engine λαμπάκι, υψηλή κατανάλωση και σκασίματα στο άφημα... 

Ο πάνω λάμδα είναι αυτός που ρυθμίζει και το μείγμα και συνήθως αυτός που χαλάει. Πιο σπάνια χαλάει ο δεύτερος. 
Εμενα είχε και διακοπές στο γκάζι. Βασικά Οχι ακριβως διακοπές, έδινε γκάζι αλλά σαν να έχεις αμάξι 10 άλογα, σχεδόν πάτωμα το πεντάλ και να ανεβάζει πολυ αργά. Άντε να σου πετύχει αυτό σε καμια προσπέραση. 
Τα αλλά γνωστά, αυξημένη κατανάλωση, check engine 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Θα πας αντιπροσωπεία ,θα το κουμπώσουν στο μηχάνημα και θα δουν τι τιμές δίνει ο Λ και όχι μόνο.

Πλέον και με γενικό διαγνωστικό μπορέις να δείς τιμές . Δέν εννοώ τα κινέζικα elm327. Προσωπικά χρησιμοποιοώ για ερασιτεχνική χρήση της Autel διαγνωστικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

βαλε μεγαλυτερη ταχυτητα πχ 3η να πεσει στις 1000-1200 στροφες και πατα σχεδον τερμα γκαζι.. αν ξεκινησει διακοπες ειναι πολλαπλασιαστης-μπουζοκαλωδιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Περίεργες διακοπές σε χαμηλές στροφές..εμένα ήτα πολλαπλασιαστής..(δεν έβγαζε σφάλμα στο διαγνωστικό)

Το θέμα με ρεύμα το καταλαβαίνεις με 5η ταχύτητα και σε ευθεία . Στίς ~2000 το πάς σταθερά και πατάς τέρμα το γκάζι για επιτάχυνση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Το θέμα με ρεύμα το καταλαβαίνεις με 5η ταχύτητα και σε ευθεία . Στίς ~2000 το πάς σταθερά και πατάς τέρμα το γκάζι για επιτάχυνση .

Εμένα μου το έκανε στις 1800, σε όλες τις ταχύτητες. Πάνω από τις 2000 δεν καταλάβαινες τίποτε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Εμένα μου το έκανε στις 1800, σε όλες τις ταχύτητες. Πάνω από τις 2000 δεν καταλάβαινες τίποτε. 

Σώστος! Πάνω απο τις 2000 στροφές που το αμάξι εχει αυξημένα επίπεδα ροπής δεν εμφανίζεται , παρα μονο πρίν που υπάρχει μεγάλη αδράνεια , και έλλειψη δύναμης λογω καμπύλης P-RPM

Επεξ/σία από Ribopaido
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 χρόνια αργότερα...

Παιδιά εμένα σήμερα εν κίνηση όταν έβαζα νέκρα κράταγε 1100 στροφες από της 900...η θα έπεφτε μόνο του μετά από λίγο η θα πάταγα ελαφρά το γκαζι και έπεφταν στης 900...σήμερα όλο αυτό πρώτη φορά..άλλες κράταγε 1100 άλλες κανονικά στις 900

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...