ChimairaX Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Καλησπέρα σας, Μια γρήγορη ερώτηση για τους γνώστες. Στο αμάξι μου κατά μεγάλη πιθανότητα έχει καεί ο αισθητήρας λ (έχω περίεργες διακοπές σε χαμηλές στροφές, κακή κατανάλωση καυσίμου, περίεργο ήχο σαν χτύπημα αντικειμένου πάνω σε αλουμίνιο όταν δίνω γκάζι σε χαμηλές στροφές όταν δεν "αρπάζει" - ένα τακ δηλαδή-). Λαμπάκι check engine δεν έχει ανάψει. Έβγαλα και τους 2 αισθητήρες λ από το ρεύμα και πάλι δεν άναψε λαμπάκι. Το αμάξι είναι 2ο χέρι, άρα δεν ξέρω τι στα κομμάτια έκανε ο προηγούμενος με τα λαμπάκια και τι έχει απενεργοποιημένο. Ο 1ος αισθητήρας, πριν τον καταλύτη, φαίνεται να είναι εντάξει. Όταν συνδέω πάνω πολύμετρο μου φέρνει αντίσταση κανονικά. Ο μετά τον καταλύτη δεν μου δίνει καθόλου μετρήσεις. Άρα πολύ πιθανό το πρόβλημα να έρχεται από τον συγκεκριμένο αισθητήρα. Το θέμα είναι ότι σκέφτηκα να τον αποσυνδέσω τελείως από το αμάξι μέχρι να μαζέψω τα χρήματα να παω σε ηλεκτρολόγο. Θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με αυτό; Να τον αφήσω καλύτερα συνδεδεμένο αν και καμμένο; Τι προτείνετε;
meletis_m Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 26 λεπτά πριν, ChimairaX είπε Καλησπέρα σας, Μια γρήγορη ερώτηση για τους γνώστες. Στο αμάξι μου κατά μεγάλη πιθανότητα έχει καεί ο αισθητήρας λ (έχω περίεργες διακοπές σε χαμηλές στροφές, κακή κατανάλωση καυσίμου, περίεργο ήχο σαν χτύπημα αντικειμένου πάνω σε αλουμίνιο όταν δίνω γκάζι σε χαμηλές στροφές όταν δεν "αρπάζει" - ένα τακ δηλαδή-). Λαμπάκι check engine δεν έχει ανάψει. Έβγαλα και τους 2 αισθητήρες λ από το ρεύμα και πάλι δεν άναψε λαμπάκι. Το αμάξι είναι 2ο χέρι, άρα δεν ξέρω τι στα κομμάτια έκανε ο προηγούμενος με τα λαμπάκια και τι έχει απενεργοποιημένο. Ο 1ος αισθητήρας, πριν τον καταλύτη, φαίνεται να είναι εντάξει. Όταν συνδέω πάνω πολύμετρο μου φέρνει αντίσταση κανονικά. Ο μετά τον καταλύτη δεν μου δίνει καθόλου μετρήσεις. Άρα πολύ πιθανό το πρόβλημα να έρχεται από τον συγκεκριμένο αισθητήρα. Το θέμα είναι ότι σκέφτηκα να τον αποσυνδέσω τελείως από το αμάξι μέχρι να μαζέψω τα χρήματα να παω σε ηλεκτρολόγο. Θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με αυτό; Να τον αφήσω καλύτερα συνδεδεμένο αν και καμμένο; Τι προτείνετε; Έχεις δει μήπως έχει τοποθετήσει αποστάτη στο αισθητήρα ; Ο 2ος λ είναι για να μετράει τα καυσαέρια . Δεν παίζει και τόσο ρόλο. Ο 1ος λ κανονιζει το μείγμα. Το καλύτερο είναι να τα αφήσεις συνδεδεμένα. Για το μεταλλικό χτύπο ίσως είναι συντονισμός , κάνε και ένα έλεγχο σε όλες τις βάσεις . Πόσο χρονών ειναι το αμάξι ; Μήπως είναι και κανένας καταλύτης που λες ότι ακούς μεταλλικό ήχο . 1
agiannesg59 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Πυρακια βαραει.Δυσκολα ο λαμδα ποιο πιθανα ρεταρει απο πολλαπλασιαστή η κατι αλλο εξου και οι διακοπες. 1 ώρα πριν, ChimairaX είπε Καλησπέρα σας, Μια γρήγορη ερώτηση για τους γνώστες. Στο αμάξι μου κατά μεγάλη πιθανότητα έχει καεί ο αισθητήρας λ (έχω περίεργες διακοπές σε χαμηλές στροφές, κακή κατανάλωση καυσίμου, περίεργο ήχο σαν χτύπημα αντικειμένου πάνω σε αλουμίνιο όταν δίνω γκάζι σε χαμηλές στροφές όταν δεν "αρπάζει" - ένα τακ δηλαδή-). Λαμπάκι check engine δεν έχει ανάψει. Έβγαλα και τους 2 αισθητήρες λ από το ρεύμα και πάλι δεν άναψε λαμπάκι. Το αμάξι είναι 2ο χέρι, άρα δεν ξέρω τι στα κομμάτια έκανε ο προηγούμενος με τα λαμπάκια και τι έχει απενεργοποιημένο. Ο 1ος αισθητήρας, πριν τον καταλύτη, φαίνεται να είναι εντάξει. Όταν συνδέω πάνω πολύμετρο μου φέρνει αντίσταση κανονικά. Ο μετά τον καταλύτη δεν μου δίνει καθόλου μετρήσεις. Άρα πολύ πιθανό το πρόβλημα να έρχεται από τον συγκεκριμένο αισθητήρα. Το θέμα είναι ότι σκέφτηκα να τον αποσυνδέσω τελείως από το αμάξι μέχρι να μαζέψω τα χρήματα να παω σε ηλεκτρολόγο. Θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με αυτό; Να τον αφήσω καλύτερα συνδεδεμένο αν και καμμένο; Τι προτείνετε; Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2021 από agiannesg59 1
Μάκαρος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Στις 21/3/2021 στις 7:28 ΜΜ, agiannesg59 είπε Πυρακια βαραει.Δυσκολα ο λαμδα ποιο πιθανα ρεταρει απο πολλαπλασιαστή η κατι αλλο εξου και οι διακοπες. Ρεταρισμα (σε ρελαντί) μπορεί να έχεις και από λάμδα (τον 1ο). Όπως και κοψίματα στο γκάζι. Στο λέω ως παθών Γτ σήμερα τον αλλάζω 😂 Αλλα ναι παρόμοια συμπτώματα έχει και ο πολλαπλασιαστής.
filarhos Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Και βαλβίδα ρελαντί και βηματικό πεταλούδας... Πολλά μπορεί να ευθύνονται... Σε δικό μου με επιβεβαιωμένο χαλασμένο εμπρός αισθητήρα μόνο check engine λαμπάκι, υψηλή κατανάλωση και σκασίματα στο άφημα...
Nabuko Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Για παν ενδεχόμενο τσέκαρε και EGR και πιθανόν να προσέχεις και που βάζεις καύσιμο
Μάκαρος Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 23 Μαρτίου 2021 11 ώρες πριν, filarhos είπε Και βαλβίδα ρελαντί και βηματικό πεταλούδας... Πολλά μπορεί να ευθύνονται... Σε δικό μου με επιβεβαιωμένο χαλασμένο εμπρός αισθητήρα μόνο check engine λαμπάκι, υψηλή κατανάλωση και σκασίματα στο άφημα... Ο πάνω λάμδα είναι αυτός που ρυθμίζει και το μείγμα και συνήθως αυτός που χαλάει. Πιο σπάνια χαλάει ο δεύτερος. Εμενα είχε και διακοπές στο γκάζι. Βασικά Οχι ακριβως διακοπές, έδινε γκάζι αλλά σαν να έχεις αμάξι 10 άλογα, σχεδόν πάτωμα το πεντάλ και να ανεβάζει πολυ αργά. Άντε να σου πετύχει αυτό σε καμια προσπέραση. Τα αλλά γνωστά, αυξημένη κατανάλωση, check engine
Ukforthemoment Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Θα πας αντιπροσωπεία ,θα το κουμπώσουν στο μηχάνημα και θα δουν τι τιμές δίνει ο Λ και όχι μόνο. 1
meletis_m Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Θα πας αντιπροσωπεία ,θα το κουμπώσουν στο μηχάνημα και θα δουν τι τιμές δίνει ο Λ και όχι μόνο. Πλέον και με γενικό διαγνωστικό μπορέις να δείς τιμές . Δέν εννοώ τα κινέζικα elm327. Προσωπικά χρησιμοποιοώ για ερασιτεχνική χρήση της Autel διαγνωστικά. 1
achilles_g_ Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Περίεργες διακοπές σε χαμηλές στροφές..εμένα ήτα πολλαπλασιαστής..(δεν έβγαζε σφάλμα στο διαγνωστικό)
Ribopaido Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 βαλε μεγαλυτερη ταχυτητα πχ 3η να πεσει στις 1000-1200 στροφες και πατα σχεδον τερμα γκαζι.. αν ξεκινησει διακοπες ειναι πολλαπλασιαστης-μπουζοκαλωδιο
meletis_m Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 3 ώρες πριν, achilles_g_ είπε Περίεργες διακοπές σε χαμηλές στροφές..εμένα ήτα πολλαπλασιαστής..(δεν έβγαζε σφάλμα στο διαγνωστικό) Το θέμα με ρεύμα το καταλαβαίνεις με 5η ταχύτητα και σε ευθεία . Στίς ~2000 το πάς σταθερά και πατάς τέρμα το γκάζι για επιτάχυνση .
achilles_g_ Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2021 2 ώρες πριν, meletis_m είπε Το θέμα με ρεύμα το καταλαβαίνεις με 5η ταχύτητα και σε ευθεία . Στίς ~2000 το πάς σταθερά και πατάς τέρμα το γκάζι για επιτάχυνση . Εμένα μου το έκανε στις 1800, σε όλες τις ταχύτητες. Πάνω από τις 2000 δεν καταλάβαινες τίποτε. 1
Ribopaido Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, achilles_g_ είπε Εμένα μου το έκανε στις 1800, σε όλες τις ταχύτητες. Πάνω από τις 2000 δεν καταλάβαινες τίποτε. Σώστος! Πάνω απο τις 2000 στροφές που το αμάξι εχει αυξημένα επίπεδα ροπής δεν εμφανίζεται , παρα μονο πρίν που υπάρχει μεγάλη αδράνεια , και έλλειψη δύναμης λογω καμπύλης P-RPM Επεξ/σία 25 Μαρτίου 2021 από Ribopaido
Dimitris999999 Δημοσ. 20 Μαϊου Δημοσ. 20 Μαϊου Παιδιά εμένα σήμερα εν κίνηση όταν έβαζα νέκρα κράταγε 1100 στροφες από της 900...η θα έπεφτε μόνο του μετά από λίγο η θα πάταγα ελαφρά το γκαζι και έπεφταν στης 900...σήμερα όλο αυτό πρώτη φορά..άλλες κράταγε 1100 άλλες κανονικά στις 900
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα